Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
You are such a who**. And i like it. (Privat: Aroa) ::XXX:: EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
You are such a who**. And i like it. (Privat: Aroa) ::XXX:: EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
You are such a who**. And i like it. (Privat: Aroa) ::XXX:: EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
You are such a who**. And i like it. (Privat: Aroa) ::XXX:: EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
You are such a who**. And i like it. (Privat: Aroa) ::XXX:: EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
You are such a who**. And i like it. (Privat: Aroa) ::XXX:: EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
You are such a who**. And i like it. (Privat: Aroa) ::XXX:: EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
You are such a who**. And i like it. (Privat: Aroa) ::XXX:: EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
You are such a who**. And i like it. (Privat: Aroa) ::XXX:: EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
You are such a who**. And i like it. (Privat: Aroa) ::XXX:: EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

You are such a who**. And i like it. (Privat: Aroa) ::XXX::

2 deltagere

Go down

You are such a who**. And i like it. (Privat: Aroa) ::XXX:: Empty You are such a who**. And i like it. (Privat: Aroa) ::XXX::

Indlæg af Zero Bang Tors 28 Aug 2014 - 17:14

S: Quatre hotel. På en af suiterne.
T: Lidt i 8 om morgenen.
V: Der er rimelig tåget denne dag.
O: En lækker luksus suite med kun en mand indtil videre derinde: http://redrock.sclv.com/~/media/Images/Page%20Background%20Images/Red%20Rock/Hotel/RR_Hotel_LuxurySuite_01.jpg

Roligt blev døren lukket til den lækre suite. Suiten havde et orange mønster. En lækker hjørnesofa. Et spisebord. Et køkken samt selvfølgelig et soveværelse med en dejlig stor dobbeltseng. Og så var der selvfølgelig også en terrasse. Manden der lige var kommet igennem døren gik roligt rundt derinde. Så lidt rundt for sig. Han smilede roligt det var en lækker suite det måtte han indrømme. Med en rolig hånd fiskede han sin mobil frem fra lommen. Og gik under telefonbogen. Han fandt et navn han havde ringet til et par gange. Aroa (L). Ja L'et stod for lu***. Hvilket han havde det fint med for han ville ikke andet end ha det sjovt med hende og knep*** hende sønder sammen. Hvis hun ikke havde ondt når han var færdig. Så havde han fejlet. Roligt trykkede han på knappen der fik hans Sony mobil til at ringe. Og han ringede Aroa op. Han placerede mobilen for øret. Og ventede kort. Da hun tog den smilede han kort. "Hej smukke. Det er Zero. Din bedste kunde. Sådan her ligger landet. Jeg har et hotelværelse for en hel dag. Nummer 225. Jeg har ettusind euro der brænder i min lomme. Samt jeg har en hel bar hash og et kilo coke der bare venter til at blive festet med. Hvad siger du til at komme herhen skal vi sige om en time? Tag noget sexet på." Sagde han kort. Og lagde på inden hun nåede at svare for at fremvise for hende hun ikke havde noget valg. Derefter gik han roligt hen til spisebordet. Og stillede den store sportstaske han havde. Han åbnede den kort og fandt så den store pose frem med kiloet. Han stillede den på bordet og fandt så baren frem med hash. Han fandt derefter en æske frem. Det lignede en cigaræske. Men da han åbnede den var der ikke cigarer i. Men joints. Han tog roligt en af dem. Og gik så roligt ud på terrassen. Og tændte blidt jointen. Tog et sug af den. Han så kort mod sit ur. Klokken var præcis 8 nu. Det betød at hvis hun skulle ha muligheden havde hun nu 60 minutter til at nå det. Hvis ikke så vidste hun godt at hun ville miste muligheden. Han tog et sug mere af sin joint. Og så ud over byen kort. Smilede svagt. Han ejede denne her by nærmest. Stoffer over hele byen. Mange af dem af hans kvalitet. Og han solgte kun personligt det bedste kvalitet. At de andre fortyndede det er ikke hans problem. For han fortyndede aldrig sit lort. Han var iført et par sorte cowboybukser. Og en sort skjorte der var åbnet de 3 øverste knapper. Så den svagt behårede muskuløse brystkasse kom frem. Ikke klamt behåret. Men behåret som en mand burde være behåret. Hans ærmer var rullet op så hans muskuløse arme også kunne ses. Han smilede kort og grinte svagt. Nu var det tid til at skulle ha det sjovt. Virkelig sjovt.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

You are such a who**. And i like it. (Privat: Aroa) ::XXX:: Empty Sv: You are such a who**. And i like it. (Privat: Aroa) ::XXX::

Indlæg af Aroa Tors 28 Aug 2014 - 19:07

Det lille værelse var stadig mørklagt selvom klokken var 8 om morgnen. Aroa vågnede ved lyden af hendes mobil, som lå og ringede ved siden af hendes pude, hun kiggede kort på nummeret men smilede så let. Hun tog telefonen og lyttede til hans stemme, men lige da hun skulle til at protestere, men han havde lagt på. Hun sukke let da hun indså at hun ikke kunne sige nej, han var den sidste dissideret kunde hun havde tilbage, de andre havde hun droppet da hun efter hånden prøvede at komme ud af det miljø. Et par minutter efter stod hun under bruseren, i fuld gang med at gøre sig klar til en hel dag, med masser af forførelse og sex. Hun tørrede det lange mørkerøde hår, hvorefter hun satte håret lidt rodet. De mørkegrønne øjne blev indrammet af et lag sort mascara, og øjenlågene fik lidt sølv, før hun så sprøjtede sin bedste parfume på halsen, før hun smuttede ind på sir værelse. Her fandt hun en smuk sexet hvid kjole frem samt en hvid fræk g-streng og et par høje sølvfarvet stiletter, hun iførte sig det hele før hun fandt en hvid lille skuldertaske frem, som blev pakket med hendes mobil og nøgler før hun smuttede ud af døren. En time senere stod hun foran den dør, der førte ind til ham. Hun løftede hånden og bankede på før hun åbnede den og trådte roligt indenfor. Den hvide taske lagde hun i gangen før hun smuttede elegant hen til ham" Godmorgen sexy" lød det forførende fra hende, da hun så på ham i døråbningen til altanen. Hun stillede sig elegant op af dørkarmen og så på ham, imens hun let rette på sit hår" så du har savnet mig" lød det drilsk fra hende.




http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v0/560502946_1/Freeshipping-New-sexy-club-dress-summer-dress-mini-dress-women-dresses-new-fashion-2012-Hot-N042.jpg Dress
Aroa
Aroa
Beginner (Rank 5)

Bosted : Logemente i en lille, snusket 2 værlsets lejlighed.

Antal indlæg : 58


Tilbage til toppen Go down

You are such a who**. And i like it. (Privat: Aroa) ::XXX:: Empty Sv: You are such a who**. And i like it. (Privat: Aroa) ::XXX::

Indlæg af Zero Bang Tors 28 Aug 2014 - 19:53

Zero smilede roligt da han hørte døren til hotellet gå op. Han tog roligt det sidste sug af sin joint. Før han roligt kastede den ud over terrassen. Så den fløj ned imod jorden. Han vendte sig roligt om da hun kom indenfor. Han grinte kort over hendes måde og sige godmorgen. "Godmorgen frække." Sagde han kort og så på hende læne sig op af dørkarmen. Før han roligt gik hen foran hende. Så hende dybt i øjnene. "Om jeg har savnet dig? Ja jeg kender ikke ret mange andre 17 årige lu**re. Og at du er så ung er en fordel. Det gør mig mere tændt. Giver mig lyst til at smække din røv." sagde han roligt før han greb fat i hendes arm og svang hende rundt så hun havde ryggen til ham. Før han smækkede hende hårdt på røven. Og klemte hendes røv samtidig. Før han roligt pressede sit skridt imod hendes røv. Og lænede sig imod hende. Førte sine hænder op og tog hende på brystet hårdt. "Hvis lu**r er du?" Spurgte han kort hviskende i hendes øre med en forførende undertone. "Fortæl mig det. Sig mit navn." Sagde han roligt og smilede kort. Hvorefter han roligt bed hende på halsen kort. Og begyndte roligt at lyne ned i hendes kjole forfra.


Sidst rettet af Zero Tors 28 Aug 2014 - 20:11, rettet 1 gang
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

You are such a who**. And i like it. (Privat: Aroa) ::XXX:: Empty Sv: You are such a who**. And i like it. (Privat: Aroa) ::XXX::

Indlæg af Aroa Tors 28 Aug 2014 - 19:58

Øhh det passer ikke helt ind?
Aroa
Aroa
Beginner (Rank 5)

Bosted : Logemente i en lille, snusket 2 værlsets lejlighed.

Antal indlæg : 58


Tilbage til toppen Go down

You are such a who**. And i like it. (Privat: Aroa) ::XXX:: Empty Sv: You are such a who**. And i like it. (Privat: Aroa) ::XXX::

Indlæg af Zero Bang Tors 28 Aug 2014 - 20:10

Wrong topic sorry -.-'
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

You are such a who**. And i like it. (Privat: Aroa) ::XXX:: Empty Sv: You are such a who**. And i like it. (Privat: Aroa) ::XXX::

Indlæg af Zero Bang Tors 28 Aug 2014 - 20:13

Sådan :) Jeg svare inde på noter så jeg har styr på hvor meget jeg har skrevet og kopiere det så ind på svarpladen på emnerne :) Den havde ikke lige opfanget at jeg kopierede svaret og satte i stedet det svar jeg havde svaret på det andet emne ind :) Men nu er det rettet :)
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

You are such a who**. And i like it. (Privat: Aroa) ::XXX:: Empty Sv: You are such a who**. And i like it. (Privat: Aroa) ::XXX::

Indlæg af Aroa Ons 10 Sep 2014 - 10:39

Aroa betragtede ham, han havde altid været en flot fyr, han var den eneste kunde hun havde tilbage, da hun efterhånden gerne ville slippe ud af sit liv som luder, det var på tide hun tog sig selv seriøs og begyndte at passe på sig selv. Men ham her kunne hun ikke rigtig droppe, hun frygte hvad han kunne finde på hvis hun nægtede. Aroa sendte et skævt smil " du er så charmerende" lød det let fra hende, hun lod ham hive hende ind til ham, mærkede hans kropsvarme og følte sig på en sær måde elsket selvom han kun var ude efter hendes smukke krop. Hun så ham dybt i øjnende før hun udstøde et støn, da han smækkede hendes røv og tog hende på brystet. Hun fnøs roligt" jeg er din smukke, Zero, jeg vil altid være din luder og kun din" hviskede hun forførende. Da hun mærkede hans underiv mod hendes røv, skubbede hun sin røv tætter på ham, imens hun lagde en hånd tæt ved hans underliv lige ved buksekanten.
Aroa vidste at denne dag ville blive lang, hans lyster kunne tage flere timer at tilfredsstille, desuden forventede hun at tage hjem med smerter, da han langt fra var en forsigtig fyr og så var han jo langt stærkere end hende, da hun blot var menneske. Hun afvende hans bevægelser og hans ord, imens hun blot nød at stå tæt.
Aroa
Aroa
Beginner (Rank 5)

Bosted : Logemente i en lille, snusket 2 værlsets lejlighed.

Antal indlæg : 58


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum