Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Så skal der søges EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Så skal der søges EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Så skal der søges EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Så skal der søges EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Så skal der søges EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Så skal der søges EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Så skal der søges EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Så skal der søges EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Så skal der søges EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Så skal der søges EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Så skal der søges

3 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Så skal der søges Empty Så skal der søges

Indlæg af Gæst Søn 31 Aug 2014 - 12:23

Hallo you great people

Så skal der søges Tumblr_mrxnktQHdT1sooa7go1_400

Efter en længere pause, hvor jeg... ja bare ikke rigtig kunne finde lysten til at komme på, fik jeg endelig taget mig sammen. Dette gør så også at alle de emner jeg havde planlagt før, nok også blive slettet, da det virker lidt ondt bare at komme tilbage også forlange at de gamle emner stadig køre, specielt efter så lang tid. Dog hvis vi har et emne, som i ønsker kommer i gang igen, så skriv om ikke andet en pm også kan vi snakke om det :D Ellers er Damien så god som ny, tavlen er visket ren og han er nu klar til en masse nye emner :P


Regler

Ligesom alle andre har jeg også regler, jeg forventer mine emnepartnere følger, blot så fornøjelsen af selve emnet er lige på begge sider. For der er intet værre end hvis man føler emnet bare er noget lort, så det skal vi jo helst undgå.
- Det kan godt være mine svar kommer med mellemrum. Der vil være dage hvor jeg har mere tid, og der vil jeg jo selvfølgelig svarer oftere end de dage hvor jeg ikke har nær så meget tid. Nu er situationen også at jeg lige er startet i 1. g, så derfor er lektierne nok det der kommer i første række for mig, blot så i ved at i ikke skal forvente jeg svarer med det samme [hele tiden] Dog hvis der går over en uge, så skriv gerne en pm for så kan det være jeg har glemt at svarer, eller bare har for meget stress til at kunne kapere det.
- Vold kan skam ske i emnet, men giv mig lige en heads up hvis i har planer om at tæve ham fuldkommen ind i næste uge. Jeg har skam intet imod at den kære Damien får nogle på siden af hovede, med hans nysgerrighed og konstante lyst til at vide alt, så er det mig et under det ikke er sket endnu.
- Jeg ser gerne dem jeg emner med, sætter komma'er og punktum, de behøver ikke være perfekte... bare de er der, så er jeg tilfreds. Derudover er en god stavning også en god ting :)
- Jeg ser ogå at dem jeg emner med kan skrive en vis længde, i hvert fald på mindst 200, da jeg selv skriver det over. Hvis man har en dårlig dag uden den største krea, jamen så er det okay... den slags sker for selve den bedste. Bare giv en god længde, så føler jeg at jeg har mere at kunne svarer på.



Om ham

Hvis i nu er ligesom mig, alt for dovne til at gå ind og kigge på andres profiler, så er der her en fin forklaring på hvem Damien helt præcis er.
Damien er en relativ ung djævil, der på ingen måde opfører sig som en. Hvis en djævel er manipulerende, udspekuleret og ond, er han loyal, venlig og nysgerrig. Dette er i den grad en ting som andre djævle ser ned på, da han agere som et menneske, bare uden arrogancen og grådigheden. Han er utrolig observerende, og alligevel den dummeste person når det gælder ting som følelser. Han ville ikke vide om nogen havde følelser for ham, om så de havde et neon skilt over deres hoved, med det stående. Han har en lyst til konstant at vide mere, man kan nærmest sige at han aldrig rigtig kan stille sig tilfreds med den viden han allerede har, da han i den grad gerne vil have mere. Han var som yngre en del af den franske revolution, på trods af hans had mod vold og krig, senere hen blev han taget til fange af en spansk dæmon, der holde ham som slave i et par hundrede år. plus minus. På trods af det, er det virkelig svært at finde så meget som et gram had i den mand, dog skal man ikke tvivle på at han er en djævel...hvilket derfor også menes som i at han er utrolig temperamentsfuld.

[Ønsker i at vide mere, skriver i bare]



Søger

Ja nu er det jo tid til hvad jeg søger. Da jeg har slettet min tavle, så er jeg i bund og grund åben for det hele. Alt lige fra det basale, til noget der er mere indviklet...bare kom med en ide også kan vi snakke om det.


Det var vidst alt, håber at høre fra jer :D

Så skal der søges 357b73f3ac14f88c8f36a8b940f4380b

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så skal der søges Empty Sv: Så skal der søges

Indlæg af Venus Søn 31 Aug 2014 - 13:46

Uh! Jeg vil da gerne melde Venus til et emne. Jeg har selv lidt brug for at få hende en smule mere igang. xD
Jeg kan sagtens se en form for relation blive bygget mellem vores karakterer. Siden Damien ikke er den typiske djævel, vil Venus' elverske nysgerrighed træde helt i bund. Hun er fascineret af det der ikke står lige på række og hun er glad for den menneskelige naivitet.

Venus er lidt af en energibombe og lever livet uden at bekymre sig alt for meget. Derfor tænker jeg, at det kunne være sjovt, hvis hun kommer til at bruge Damien til at komme væk fra nogle, der er i hælene på hende for nogle spøjsesager, hun har lavet. :D
Venus
Venus
Beginner (Rank 4)

Bosted : En meget almindelig lejlighed for studerende i Terre. To-værelses på fjerde sal.

Antal indlæg : 38


Tilbage til toppen Go down

Så skal der søges Empty Sv: Så skal der søges

Indlæg af Gæst Søn 31 Aug 2014 - 13:48

lovely....det er jo altid dejligt med flere emner :D

så lad mig forstå dig ret, din ide er at hun har lavet et eller, gjort nogle sure også har hun dem på røven. Damien kommer tilfældigvis forbi, og tilbyder sin hjælp?

- Venus skal nok være klar på at han er utrolig nysgerrig omkring hendes race, altså han gør hende ikke fortræd, men han vil nok stille spørgsmål omkring hende

btw love you fc!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så skal der søges Empty Sv: Så skal der søges

Indlæg af Venus Søn 31 Aug 2014 - 13:53

ooh! Nej nej! Forestil dig.. Venus kommer løbene ned af en eller anden gade eller what ever... Ender med at involvere Damien ufrivilligt. Fx ved at lade som om hun er i en fantastisk samtale med ham eller måske endda bare trækker ham med sig, fordi - HEY! - han var der lige. Lige der ved hånden. Hun tænker ikke altid sine ting igennem, så hun er rimelig spontan.

Jamen super! Så har de meget muligt en two-side interest. Når det kommer til deres racer, that is. xD
Venus
Venus
Beginner (Rank 4)

Bosted : En meget almindelig lejlighed for studerende i Terre. To-værelses på fjerde sal.

Antal indlæg : 38


Tilbage til toppen Go down

Så skal der søges Empty Sv: Så skal der søges

Indlæg af Gæst Søn 31 Aug 2014 - 13:56

nårh på den måde...haha skulle nok være sjovt :D jeg kan faktisk næsten se det for mig, det sjove vil så bare være at Damien ikke just er den bedste socialt, så hans reaktion skal skam nok blive sjov :)

ja det har du jo ret i, hvem ved måske ender de ud med at stille spørgsmål om hinandens racer...who knows...men ja jeg er åben for den ide

nu til det gyldne spørgsmål, hvem laver?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så skal der søges Empty Sv: Så skal der søges

Indlæg af Venus Søn 31 Aug 2014 - 13:59

Really! Omg! It's gonna be amazing! Kan allerede se forvirrelsen i hans ansigt. Ligemeget hvad hun så end finder på. Stakkels Damien. Stakkels lille Damien. xDD

Det vil være fedt, hvis du kunne lave det. Af flere grunde. Et: Så ved jeg hvor Damien står og hvilke omgivelser han er i, før jeg lader Venus træde ind i billedet. To: Jeg er igang med at sætte en ny bogreol op(hallelujah!). Og tre: Jack Howard.
Venus
Venus
Beginner (Rank 4)

Bosted : En meget almindelig lejlighed for studerende i Terre. To-værelses på fjerde sal.

Antal indlæg : 38


Tilbage til toppen Go down

Så skal der søges Empty Sv: Så skal der søges

Indlæg af Gæst Søn 31 Aug 2014 - 14:03

haha, ja forvirring kommer der til at være meget af :D jeg har skisme ondt af ham, men alligevel han kan ikke rende rundt under den skal resten af sit liv...så ja jeg tror det er godt at Venus kommer forbi, og vender op og ned på hvad han er vant til.

jeg kan skam godt lave, jeg vil sende linket over pm
you are an extremely weird person... jeg kan allerede fornemme, at jeg kommer til at kunne lide dig :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så skal der søges Empty Sv: Så skal der søges

Indlæg af Venus Søn 31 Aug 2014 - 14:07

Fedt nok! Jeg vil se frem til det, mr. Thorn!

What are you talking about. :i
Jack Howard is like the most legitimately reasons for anything. I mean.. as soon as Jack Howard is involved every argument is invalid.
Venus
Venus
Beginner (Rank 4)

Bosted : En meget almindelig lejlighed for studerende i Terre. To-værelses på fjerde sal.

Antal indlæg : 38


Tilbage til toppen Go down

Så skal der søges Empty Sv: Så skal der søges

Indlæg af Gæst Søn 31 Aug 2014 - 14:09

lige over miss Kingsley

haha, jeg kan desværre hverken være enig med dig eller sige dig imod, da jeg ikke har hørt om ham før...sorry :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så skal der søges Empty Sv: Så skal der søges

Indlæg af Gæst Søn 31 Aug 2014 - 14:46

Ey! Er faktisk på vej ud af døren, men ville lige skrive jeg er interesseret og vi kunne eventuelt finde på noget med at de begge to er meget vidensbegærlige. 

Er tilbage igen en gang i aften, hvis du er interesseret, så smid mig en PM og så kan vi koge en god tråd sammen :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så skal der søges Empty Sv: Så skal der søges

Indlæg af Gæst Søn 31 Aug 2014 - 15:20

jeg har netop sendt en PM

er der ellers andre der har lyst til at emne?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så skal der søges Empty Sv: Så skal der søges

Indlæg af Artemis Søn 31 Aug 2014 - 20:59

Jeg vil rigtig gerne emne med dig. Min tavle er lige så ren som din, da jeg netop har skabt Artemissen her, så hvad med, at vi udtænker et fedt plot sammen? Om det er et enkelt et, eller den lidt mere indviklede slags, er jeg ligeglad med.
Artemis
Artemis
Novice (Rank 1)

Bosted : Han bor i en hytte ude i skoven, hvor han har slået sig ned med sine elskede planter.

Antal indlæg : 10


Tilbage til toppen Go down

Så skal der søges Empty Sv: Så skal der søges

Indlæg af Gæst Søn 31 Aug 2014 - 21:00

jamen hvorfor ikke...hvad han du af tanker? nogle ideer? noget du lyster?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så skal der søges Empty Sv: Så skal der søges

Indlæg af Gæst Søn 31 Aug 2014 - 22:28

Ellers andre?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så skal der søges Empty Sv: Så skal der søges

Indlæg af Gæst Man 1 Sep 2014 - 11:50

Jeg vil da gerne emne med dig. Hvad, hvordan og hvorfor har jeg ikke lige nogle ideer til på nuværende tidspunkt. Men vi kan vel finde på et eller andet? (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så skal der søges Empty Sv: Så skal der søges

Indlæg af Dai Man 1 Sep 2014 - 14:24

Jeg er også på :)
Ved dog ikke helt hvad min lille Dai ville passe ind som :)
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Bosted : Bor sammen med Xander i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 437


Tilbage til toppen Go down

Så skal der søges Empty Sv: Så skal der søges

Indlæg af Gæst Man 1 Sep 2014 - 17:10

Tonia - Mhh selvfølgelig kan vi da det :D

Dai - Awesome, ligesom med Tonia, er jeg da sikker på at vi nok skal kunne finde ud af noget :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så skal der søges Empty Sv: Så skal der søges

Indlæg af Gæst Man 1 Sep 2014 - 17:19

Cool. Jeg sender dig lige en PM så. (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så skal der søges Empty Sv: Så skal der søges

Indlæg af Dai Man 1 Sep 2014 - 17:22

Nicely ^^
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Bosted : Bor sammen med Xander i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 437


Tilbage til toppen Go down

Så skal der søges Empty Sv: Så skal der søges

Indlæg af Gæst Man 1 Sep 2014 - 17:26

Tonia- Det gør du bare :D

Dai - Okay, noget du har brug for, noget han kunne give eller?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så skal der søges Empty Sv: Så skal der søges

Indlæg af Dai Man 1 Sep 2014 - 17:37

Næh.. Ikke som sådan. Altså det skulle da lige være en ven.. Dai har det med at lukke sig indeni sig selv, så han er ikke den bedste til at holde på folk..
Men ja.. Venner? :3
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Bosted : Bor sammen med Xander i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 437


Tilbage til toppen Go down

Så skal der søges Empty Sv: Så skal der søges

Indlæg af Gæst Man 1 Sep 2014 - 17:39

sure, hvem har ikke brug for venner, Damien er heller ikke den nemmeste at komme ind på livet af, mest fordi tingene ofte kun er fakta og viden for ham, også mindre følelser

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så skal der søges Empty Sv: Så skal der søges

Indlæg af Dai Man 1 Sep 2014 - 17:43

Kan du evt lave? ^^
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Bosted : Bor sammen med Xander i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 437


Tilbage til toppen Go down

Så skal der søges Empty Sv: Så skal der søges

Indlæg af Gæst Man 1 Sep 2014 - 17:45

øhm, som tingene ser ud nu... skal jeg svarer fem emner, laver en engelsk stil også laver en masse andre lektier...gider du ikke, det er bare...jeg er en smule stresset lige nu, hvis du forstår...men hvis du virkelig ikke har tid selv, så kan jeg vel godt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så skal der søges Empty Sv: Så skal der søges

Indlæg af Dai Man 1 Sep 2014 - 19:37

Kan lige se på det, men kan godt være det først bliver i morgen så.. ^^'
Du vælger sted.. Dog ikke barer, da Dai aldrig kommer der.
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Bosted : Bor sammen med Xander i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 437


Tilbage til toppen Go down

Så skal der søges Empty Sv: Så skal der søges

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum