Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Artemis' emnesøgning.  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Artemis' emnesøgning.  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Artemis' emnesøgning.  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Artemis' emnesøgning.  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Artemis' emnesøgning.  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Artemis' emnesøgning.  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Artemis' emnesøgning.  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Artemis' emnesøgning.  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Artemis' emnesøgning.  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Artemis' emnesøgning.  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Artemis' emnesøgning.

3 deltagere

Go down

Artemis' emnesøgning.  Empty Artemis' emnesøgning.

Indlæg af Artemis Søn 31 Aug 2014 - 23:33

Hellu!

Jeg søger nogle plots til Artemis, der er en helt ny karakter og derfor mangler lidt af hvert. Hvis I vil vide lidt om ham, kan I tjekke min profil. Der står dog ikke så meget endnu, da jeg har tænkt mig at bygge hans karakter op via plots.

Krav:
1. Din grammatik og stavning skal være i orden. Jeg sætter pris på kommaer og punktummer.
2. Jeg vil helst gerne emne med nogle svar, der har en hvis længe. Jeg ved, at kreativiteten kan komme og gå, men jeg vil helst gerne op over de 200 ord, så det ikke bliver ”hun smilede stille og sukkede, slut”-emner.

Jeg søger hele hans omgangskreds, så alt lige fra venner og veninder til fjender, flirts og måske endda kollegaer er velkomne. Jeg søger især familiemedlemmer. Vi kan udtænke et plot sammen eller snuppe et af dem, jeg har skrevet i listeform her:

BEDSTEVENINDEN. Artemis har brug for en, som han kan gossipe og tage på shoppingture med, så selvfølgelig har han brug for en bedsteveninde. Alder og race er ligegyldigt, så længe de bare kommer godt ud af det med hinanden.
PARTY-BUDDIES. Eftersom Artemis er typen, der elsker at tage i byen, så jeg søger nogen, der kan tage af sted med ham. Om det er drenge eller piger er ligegyldigt, og gerne så mange som muligt!
FLIRTEN. Jeg søger flirts til Artemis, og herunder er der især et bestemt plots, jeg har i tankerne. Jeg kan lige så godt gå lige til sagen, så lad os hive fat i elefanten i rummet: Artemis ligner en pige og opfører sig da også derhen af. Derfor har jeg en lille idé om, at det kunne være sjovt, hvis han mødte en fyr i byen, som begyndte at ligge an på ham i den tro på, at han var en flot, blond kvinde, og først senere hen på aftenen fandt ud af, at Artemis er en fyr.
KÆRLIGHEDEN. Den store kærlighed er noget, alle bør opleve, selv Artemis. Han har aldrig været forelsket før, så det er på tide, at han finder en mand, han kan blive dødforelsket i. Om følelserne er gengældte eller ej er ligegyldigt, for knust hjerte eller ej, så skal han opleve en forelskelse. Det betyder, at fyren, han bliver forelsket i, sagtens kan være heteroseksuel.

Det var vist det. Skriv gerne her eller i en privat besked. :D
Artemis
Artemis
Novice (Rank 1)

Bosted : Han bor i en hytte ude i skoven, hvor han har slået sig ned med sine elskede planter.

Antal indlæg : 10

Tilbage til toppen Go down

Artemis' emnesøgning.  Empty Sv: Artemis' emnesøgning.

Indlæg af Dai Man 1 Sep 2014 - 7:39

Uh.. jeg er ret interesseret :3
Dog ved jeg ikke om dine plots passer ind. Da Dai allerede har en kæreste ville kærligheden jo ikke være gengældt, men kunne alligevel være sjovt at tage det sidste punkt ^^
Og ellers tænker jeg en gang venner? Evt hvor de bliver venner først, men senere udvikler der sig mere intime følelser, i hvert fald fra den ene af dem.
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Antal indlæg : 437

Indlæg af Artemis Man 1 Sep 2014 - 9:37

Jo, det sidste lyder super godt! Vi kan måske sige, at de har kendt i hinanden i et par måneder, bare så vi ikke starter helt fra bunden af, eller skal vi starte helt fra scratch?
Artemis
Artemis
Novice (Rank 1)

Bosted : Han bor i en hytte ude i skoven, hvor han har slået sig ned med sine elskede planter.

Indlæg af Dai Man 1 Sep 2014 - 9:45

Det er fint med mig hvis de kender hinanden :)
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Indlæg af Artemis Man 1 Sep 2014 - 9:59

Sender dig lige en PM så vi kan aftale lidt nærmere. :3
Artemis
Artemis
Novice (Rank 1)

Indlæg af Dai Man 1 Sep 2014 - 10:00

Helt fint :)
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Ons 3 Sep 2014 - 20:17

Well hallo there!

nu mangler jeg godt nok emner, også kom jeg jo tilfældigvis forbi din meget flotte søgning, så hvorfor ikke springe ud i det...plus Artemis ser nu ganske interessant ud :D

ud fra din søgning, vil jeg da skyde på, hvis du har lyst til det, at Desirée ville passe bedst ind som en evt. bedste veninde. Hun har skam ingen fordomme mod andre, der er anderledes og hun ville elske at have en som hun vil kunne tage med rundt omkring, også betro sig til, også på samme tid holde hemmeligheder for.
Hvis du dog ikke har lyst til dette, kan vi jo altid finde på noget andet :D

Gæst
Gæst

Indlæg af Artemis Ons 3 Sep 2014 - 22:23

Selvfølgelig har jeg lyst til det! Det lyder skønt, for det er et af de plots, jeg helst vil have i spil. Så en bedste veninde that is!
Skal de kende hinanden i forvejen, eller skal vi begynde helt fra starten af?
Artemis
Artemis
Novice (Rank 1)

Indlæg af Gæst Ons 3 Sep 2014 - 22:26

mhh lovely!

jeg kan godt lide ideen om at de kender hinanden, så hvad med de har kendt hinanden lad os sige 2-3 år...eller hvad siger du?

Gæst
Gæst

Indlæg af Artemis Tors 4 Sep 2014 - 10:20

Det passer perfekt!
Vi kan sige, at de ikke har set hinanden i et godt stykke tid - måske et par uger - og i vores emne mødes de for ligesom at samle op på hinandens liv? De kan mødes over en kop kaffe, eller i centeret, eller til en gåtur i parken - du bestemmer <3
Artemis
Artemis
Novice (Rank 1)

Indlæg af Gæst Fre 5 Sep 2014 - 16:25

lyder da interessant <3

så de mødes fordi de har aftalt det, mhh hvad med at de starter ud med en tur i parken også tager på cafe?

Gæst
Gæst

Indlæg af Artemis Lør 6 Sep 2014 - 23:07

Ja, de kan have sms'et lidt med hinanden og aftalt det. Og det lyder som en fin idé!
Artemis
Artemis
Novice (Rank 1)

Indlæg af Leetha Søn 7 Sep 2014 - 19:54

Jeg er faktisk meget interesseret. Søger selv emne/plots.
Og syntes dit plot omkring flirten der tager Artemis for en pige og senere opdager han er en dreng, har fedt potentiale :)

Og jeg er temmelig sikker på at Leetha ville passe LIGE ind til den rolle. + Han elsker at være dominerende (når vi taler dirty) Leetha er bisexuel og ville derfor heller ikke have et problem med de køn Artemis er :)

Du er altid velkommen til at tjekke min profil hvis det er og se om det er noget der frister :)
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Antal indlæg : 798

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum