Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Good girl needs fun [ Emne søgning]  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Good girl needs fun [ Emne søgning]  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Good girl needs fun [ Emne søgning]  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Good girl needs fun [ Emne søgning]  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Good girl needs fun [ Emne søgning]  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Good girl needs fun [ Emne søgning]  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Good girl needs fun [ Emne søgning]  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Good girl needs fun [ Emne søgning]  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Good girl needs fun [ Emne søgning]  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Good girl needs fun [ Emne søgning]  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Good girl needs fun [ Emne søgning]

Go down

Good girl needs fun [ Emne søgning]  Empty Good girl needs fun [ Emne søgning]

Indlæg af Gæst Tirs 9 Sep 2014 - 21:54

Ja nu har jeg været passiv i noget tid, hvilket faktisk er ret sørgeligt! D; Men nu er jeg ovenpå og har kreativitet som en gal.. Derfor laver jeg denne søgning!

¤Plots¤

- Vennen... En mand hun kan fortælle alt og have det sjovt med, uden der er nogen form for kærlige følelser over det.

- Veninden... En kvinde hun kan betro sig til, fjolle med, drikke med og alt det andet som kvinder gør.

- Flirten... En mand hvor der er følelser indblandet, men uden binding til at starte med.

- Fjenden... En person der praktisk talt gerne ville dræbe hende.


¤Krav¤

- 200 ord mindst pr indlæg

- Ingen mord, men andet er accepteret

- Jeg opretter gerne med du siger sted

- Vær realistisk og hav god kreativitet



Hvis jeg har fanget din interesse så skriv her eller PB

~  Siara Monova

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good girl needs fun [ Emne søgning]  Empty Sv: Good girl needs fun [ Emne søgning]

Indlæg af Gæst Ons 10 Sep 2014 - 16:50

Jeg er frisk! Jeg lever op til dine krav er er frisk på alverdens plot, så længe Hunter ikke bliver barndomsveninden :P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good girl needs fun [ Emne søgning]  Empty Sv: Good girl needs fun [ Emne søgning]

Indlæg af Gæst Ons 10 Sep 2014 - 18:19

Hvad har du mest lyst til :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good girl needs fun [ Emne søgning]  Empty Sv: Good girl needs fun [ Emne søgning]

Indlæg af Gæst Ons 10 Sep 2014 - 19:12

Jeg er frisk på alt, dog vil jeg ikke love nogle faste forhold væk før jeg - eller Hunter - har mødt din karakter.

Men hvordan er din karakter som person?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good girl needs fun [ Emne søgning]  Empty Sv: Good girl needs fun [ Emne søgning]

Indlæg af Gæst Ons 10 Sep 2014 - 19:47

Bare rolig, Siara sætter sig heller ikke i fast forhold endnu.

- Siara er en meget sød og lige til kvinde. Hun er kærlig og meget forsigtig, men når hun først lærer personen at kende så er hun et herligt væsen som altid er frisk på det ene og andet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good girl needs fun [ Emne søgning]  Empty Sv: Good girl needs fun [ Emne søgning]

Indlæg af Gæst Ons 10 Sep 2014 - 19:51

Skal vi så ikke starte med at de mødes, eventuelt venskab, og så kan vi se på det når vi er i gang hvor det går hen af? xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good girl needs fun [ Emne søgning]  Empty Sv: Good girl needs fun [ Emne søgning]

Indlæg af Gæst Ons 10 Sep 2014 - 19:52

Lyder som en udmærket plan ;D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good girl needs fun [ Emne søgning]  Empty Sv: Good girl needs fun [ Emne søgning]

Indlæg af Gæst Ons 10 Sep 2014 - 19:55

Hvordan skal de så lige mødes? Eller skal en af os bare starte og så må den anden bare tilpasse sig?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good girl needs fun [ Emne søgning]  Empty Sv: Good girl needs fun [ Emne søgning]

Indlæg af Gæst Ons 10 Sep 2014 - 20:00

Måske på den bar hun arbejder ?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good girl needs fun [ Emne søgning]  Empty Sv: Good girl needs fun [ Emne søgning]

Indlæg af Gæst Ons 10 Sep 2014 - 20:01

Sounds great! Hunter har lige fået et nyt job, s det kan han tage ud at fejre med et krus øl eller noget i den dur. Laver du eller skal jeg?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good girl needs fun [ Emne søgning]  Empty Sv: Good girl needs fun [ Emne søgning]

Indlæg af Gæst Ons 10 Sep 2014 - 20:28

Kan jeg få dig til det? da jeg har et emne jeg skal svare i på denne og en anden char? SÅ du en darling! <3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good girl needs fun [ Emne søgning]  Empty Sv: Good girl needs fun [ Emne søgning]

Indlæg af Gæst Ons 10 Sep 2014 - 20:45

Sure, men jeg skal også lige svare osv, men jeg sender en PM når jeg har gjort det :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good girl needs fun [ Emne søgning]  Empty Sv: Good girl needs fun [ Emne søgning]

Indlæg af Gæst Ons 10 Sep 2014 - 20:55

Taak ;D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good girl needs fun [ Emne søgning]  Empty Sv: Good girl needs fun [ Emne søgning]

Indlæg af Gæst Fre 12 Sep 2014 - 16:57

Hvis du stadig er klar på flere emner, så vil jeg da gerne melde mig på banen :D

jeg tænker en veninde, Holland er ganske glad for at drikke og fester, så hvorfor ikke...hvis du da har lyst?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good girl needs fun [ Emne søgning]  Empty Sv: Good girl needs fun [ Emne søgning]

Indlæg af Gæst Fre 12 Sep 2014 - 20:07

Jamen jeg søger skam stadig topics :)

Jeg syntes det lyder som en fremragende ide!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good girl needs fun [ Emne søgning]  Empty Sv: Good girl needs fun [ Emne søgning]

Indlæg af Gæst Fre 12 Sep 2014 - 21:02

perfekt, så hvordan gør vi det? jeg mener er de venner på forhånd eller bliver de venner igennem emnet og hvordan skal emnet overhoved foregå?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good girl needs fun [ Emne søgning]  Empty Sv: Good girl needs fun [ Emne søgning]

Indlæg af Gæst Fre 12 Sep 2014 - 21:22

Jamen skal de ikke kende hinanden allerede? :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good girl needs fun [ Emne søgning]  Empty Sv: Good girl needs fun [ Emne søgning]

Indlæg af Gæst Fre 12 Sep 2014 - 21:28

jo det lyder nu som en god ide, så er deres venskab dybt altså har de kendt i lang tid eller er det bare et bekendtskab?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good girl needs fun [ Emne søgning]  Empty Sv: Good girl needs fun [ Emne søgning]

Indlæg af Gæst Fre 12 Sep 2014 - 21:35

Skal vi sige 10 års venskab?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good girl needs fun [ Emne søgning]  Empty Sv: Good girl needs fun [ Emne søgning]

Indlæg af Gæst Fre 12 Sep 2014 - 21:36

jo det lyder da godt, så hvad de mødes i byen eller for en kop kaffe og en hyggesludder?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good girl needs fun [ Emne søgning]  Empty Sv: Good girl needs fun [ Emne søgning]

Indlæg af Gæst Fre 12 Sep 2014 - 21:44

Lyder som en plan

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good girl needs fun [ Emne søgning]  Empty Sv: Good girl needs fun [ Emne søgning]

Indlæg af Gæst Fre 12 Sep 2014 - 21:47

hvad for en af dem, at de går i i byen, fester eller tager på cafetur?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good girl needs fun [ Emne søgning]  Empty Sv: Good girl needs fun [ Emne søgning]

Indlæg af Gæst Fre 12 Sep 2014 - 21:49

Skal de ikke tage i byen og drikke? Har ikke et topic hvor det sker

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good girl needs fun [ Emne søgning]  Empty Sv: Good girl needs fun [ Emne søgning]

Indlæg af Gæst Fre 12 Sep 2014 - 21:53

sure det lyder da godt :)

kunne du evt. lave, det ville bare være virkelig dejligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good girl needs fun [ Emne søgning]  Empty Sv: Good girl needs fun [ Emne søgning]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum