Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
The nephilim is searching for topics EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
The nephilim is searching for topics EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
The nephilim is searching for topics EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
The nephilim is searching for topics EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
The nephilim is searching for topics EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
The nephilim is searching for topics EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
The nephilim is searching for topics EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
The nephilim is searching for topics EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
The nephilim is searching for topics EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
The nephilim is searching for topics EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

The nephilim is searching for topics

Go down

The nephilim is searching for topics Empty The nephilim is searching for topics

Indlæg af Gæst Fre 12 Sep 2014 - 17:14

Greetings to every living sould!

The nephilim is searching for topics Tumblr_m8kpjcJUMP1r85xvw

Jeg tænker det nu er på tide jeg begyndte at søge emner til min lille Holland her, siden det ikke ser ud som om jeg har særlig mange på listen, rent faktisk har jeg ikke nogen. Når men tilbage til sagen, jeg vil gerne søge nogle emner, og helst så mange som muligt, da jeg gerne vil sætte nogle relationer op for hende også få hende til at udvikle sig mere :)

Holland Charlaine Argent

Holland kommer fra en familie, hvor det at skyde med bue og pille har løbet i generationer, fra en Argent til en anden, hvilket gør at hun i den grad er god til den slags ting. Hun er ganske uskyldig, dog ligesom alle andre har hun så meget mere gemt under alle lagene. Hun voksede op i et voldeligt hjem, grundet hendes mor, som var et menneske, forelskede sig en en smuk engel, og de to fik så et barn. Dog døde moren kort efter fødslen og dette efterlod hende hos sine bedsteforældre, da faren var stukket af. Da de så det som hendes skyld at deres elskede datter døde, brugte de derefter de næste 19 år på at teoriserede denne unge kvindes liv, hvorpå hun til sidst tog af sted.
På trods af hvad der er hændt hende, lader hun som regel aldrig falde ned, da hun hellere vil være stærk, derudover snakker hun heller aldrig om sin fortid, da hun ser det som et tegn på svaghed. Ud over at dette, er Holland en blid, venlig sjæl der hellere end gerne vil hjælp andre, hun er som en engel loyal og kærlig. Dog med et temperament efter et menneske, derudover er hun også lidt af et party menneske, hun har intet imod at drikke sig i hegnet. Det uheldige er at hun ikke kender til sin evne, så med stemmer omkring hende og lysten til pludselig bare at skrige, er noget hun døjer med.
[ønsker i vide mere, så sig endelig til :D]

Krav

Jeg ser gerne mine emnepartnere, mindst skriver mere end fem linjer, og har en god stavning, samt ved hvordan man bøjer ordende. Derudover vil jeg da gerne have man sætter kommaer og punktum, fuck at det ikke at sat rigtigt, hellere et for meget end for lidt

Søger

- Familie, jeg søger i den grad familie til hende, om det så kun er en kusine eller en moster, familie er jo altid godt at falde tilbage på
- Venner, Hvem har ikke brug for venner? jeg tror det er noget alle gerne vil have fat i, så ja nogle venner
- Bedste veninde, ja jeg søger helt klart en som Holland kan være fortrolig med, en som hun kan føle hun kan stole på og komme til med alle sine problemer, og selvfølgelig lige over
- En flirt, alle kan vel flirte, så ja en fin lille flirt kan vel ikke skade
- En hjælpende hånd, en der evt. kunne hjælpe hende med at komme til bunds med hendes evner også lære hende hvodan man bruger dem, man kunne kalde det en form for mentor
- Ellers andre ideer, altså jeg er med på stort set det værste, så bare kom med det

håber at høre fra jer :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The nephilim is searching for topics Empty Sv: The nephilim is searching for topics

Indlæg af Gæst Tirs 16 Sep 2014 - 19:18

No one?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The nephilim is searching for topics Empty Sv: The nephilim is searching for topics

Indlæg af Manda Tors 18 Sep 2014 - 22:35

Jeg vil gerne et emne :)
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

The nephilim is searching for topics Empty Sv: The nephilim is searching for topics

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum