Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
A devil in searching for topics EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
A devil in searching for topics EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
A devil in searching for topics EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
A devil in searching for topics EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
A devil in searching for topics EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
A devil in searching for topics EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
A devil in searching for topics EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
A devil in searching for topics EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
A devil in searching for topics EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
A devil in searching for topics EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

A devil in searching for topics

Go down

A devil in searching for topics Empty A devil in searching for topics

Indlæg af Gæst Man 2 Mar 2015 - 19:41

Well greetings people!

A devil in searching for topics Tumblr_mk51dbPBhc1rjku6ao1_500

Nu tror jeg vel det er på tide jeg får smidt en søgning ud i verden. Jeg har vel brug for nogle emner og gerne nogle hurtigt!. Jeg skal dog advarer jer om, at jeg grundet en depression også det faktum jeg er godt i gang med 1.g ikke altid svarer med det samme. Dog hvis jeg er mere end en uge om et svar, så send da gerne en pm i min retning...chancen for at jeg har glemt det eller bare har haft så meget i tankerne, ja den er der vel.

Little rules

Jeg vil gerne lige sætte nogle små regler fast, ikke noget stort...men så alle får en lige behagelig oplevelse ved emnerne. Det er jo næppe specielt behageligt, hvis emnet virker ubehageligt eller direkte irriterende, hvorfor så emne overhoved? Det er nu egentlig ganske simpelt, den første er stavningen. Jeg er måske lidt af en haj omkring det [dog kan jeg vel også selv lave stavefejl], men som regel holder jeg mest af folk der staver ordenligt. Så stavningen skal være i orden! Det næste er Komma'er og punktumer, jeg er ikke selv en mester i det, men bare de er der og man kan sætte punktumerne op, således der ikke kun er kommaer...ja så brokker jeg mig ikke. Det næste er vold, altså jeg har intet imod voldelige emner, men lad os da lige få det aftalt inden man blot kaster sig hovedkulds ud i en voldtægt...eller dets ligene. til sidst er det så længden, jeg kan godt lide en god længde [siger ikke en roman], men godt omkring de 200-300 [mindst], så er jeg glad og tilfreds.

The shapeshifting devil

Melisande er en djævel, og en man ikke altid helt ved hvor man har. Da hun samtidig også har evnen til at kunne skifte udseende til hvem end hun ønsker...ja så kan man da aldrig være sikker på, at man ved hvem det er man snakker med. Dog grundet en af de sjæle der var til for at skabe hende, var en tidligere engel [englen var død og havde forvildet sig der forkerte sted hen, og var fanget for så at blive brugt til at lave hende], så hun har da ikke kun ondskab i sig. Hvis situationen kalder for det, jamen så kan hun sagtens agere som en engel, samtidig med at hvis situationen kalder for ondskab...så kan hun sagtens være ens værste fjende. Jeg har ikke planlagt det store for hende, andet end at hun er en enspænder og sin egen person, samtidig med at hun også elsker nærværet i andre...dette ment som i at hun elsker sex!

Searching

Lovers Først og fremmest søger jeg nogle elskere/flirts til hende, da hun jo er en meget intim person, vil det ikke komme som en overraskelse at hun søgte selvskabet af andre. Hun er biseksuel, så det kan både være kvinder som mænd. Så om dette kun bliver et one night stand, en venner med fordelle ting eller det rent faktisk ender ud i noget større...så er jeg da frisk på det.

Friends Nu er djævle ikke ofte dem man symbolisere med godhed, men givet noget af hendes sjæl tilhørte en engel...så kan hun da sagtens få en form for venner hos andre. Om dette så skal være tætte venner, fjerner venner...måske endda kun et bekendtskab der så stille udvikler sig, jamen jeg er da gerne åben for den slags muligheder. Venner er altid dejlige...så dem kan man jo ikke få nok af!

Other things Ja i starten skriver jeg ikke det meste op, men da Rosalina er ny...så søger jeg stort set alt til hende, så kom endelig selv med en masse ideer! Jeg er frisk på stort set alting...om det så skal være bofælle eller noget helt andet!

Men ja det var alt, jeg håber at høre fra jer!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A devil in searching for topics Empty Sv: A devil in searching for topics

Indlæg af Gæst Ons 4 Mar 2015 - 16:58

No one?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A devil in searching for topics Empty Sv: A devil in searching for topics

Indlæg af Gæst Ons 4 Mar 2015 - 22:09

Jeg smider gerne den lille Evie på banen, hvis det kan bruges? :)
Da hun er væsenjæger (af især vampyrer og varulve, da de er de eneste hun har mødt). Det kan udvikle sig til et eventuelt drabeligt fjendskab (detaljer kan aftales) eller måske et ambivalent venskab? :)
Jeg er frisk på det meste!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A devil in searching for topics Empty Sv: A devil in searching for topics

Indlæg af Blake Clearwater Tors 5 Mar 2015 - 9:03

Jeg smider gerne Blake ind som flirt, og hvis det skulle ende i mere, så er jeg stadig frisk :)
Blake Clearwater
Blake Clearwater
Beginner (Rank 5)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 55


Tilbage til toppen Go down

A devil in searching for topics Empty Sv: A devil in searching for topics

Indlæg af Gæst Tors 5 Mar 2015 - 17:12

Evie Delacruz skrev:Jeg smider gerne den lille Evie på banen, hvis det kan bruges? :)
Da hun er væsenjæger (af især vampyrer og varulve, da de er de eneste hun har mødt). Det kan udvikle sig til et eventuelt drabeligt fjendskab (detaljer kan aftales) eller måske et ambivalent venskab? :)
Jeg er frisk på det meste!

Endelig folk!!!

jeg går nu efter det sjove venskab. Det kunne evt. ende ud med at hun hjælper Evie med at jage rundt? blot en ide så emnet ikke slutter hurtigt!

Blake Clearwater skrev:Jeg smider gerne Blake ind som flirt, og hvis det skulle ende i mere, så er jeg stadig frisk :)

How lovely, en flirt fungere skam helt for mig! Så kan vi jo se om det ender med mere :)

Hvordan mødes de og er dette en ny flirt?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A devil in searching for topics Empty Sv: A devil in searching for topics

Indlæg af Blake Clearwater Tors 5 Mar 2015 - 18:46

Jeg skriver lige over PM:)
Blake Clearwater
Blake Clearwater
Beginner (Rank 5)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 55


Tilbage til toppen Go down

A devil in searching for topics Empty Sv: A devil in searching for topics

Indlæg af Gæst Tors 5 Mar 2015 - 18:48

Blake Clearwater skrev:Jeg skriver lige over PM:)

det gør du bare!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A devil in searching for topics Empty Sv: A devil in searching for topics

Indlæg af Gæst Tors 5 Mar 2015 - 18:52

Jeg kunne ikke svare på din pm...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A devil in searching for topics Empty Sv: A devil in searching for topics

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum