Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Abbadon (Frit Emne)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Abbadon (Frit Emne)
T: 22:30
O: Byen og en masse arbejdere og magikere fra D'tarion Klanen
V: Varmt
~
Zane stod og betragtede de mange arbejdere og magikere fra D'tarion klanen, som i fællesskab var ved at bygge en bygning.
Han havde for få timer siden jævnet borgmesterbygningen og de omkringliggende bygninger med jorden, men dog først da hans tropper havde fået folk ud derfra. Unødig død ville ikke være godt.
Zane lagde armene over kors. Han var iført sit sædvanlige tøj: Et par bukser, et par tunge læderstøvler, et par armskinner i læder, og en dobbelt sværdskede på ryggen. Hans to sværd hvilede i skeden.
Zane smilede koldt.
Gæst- Gæst
Sv: Abbadon (Frit Emne)
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
*Hvad vil den tøs her?* tænkte han.
Han kiggede på hende, og spurgte hende så: "Kajika... hvad gør du her?"
Så fik han øje på Faith.
Han fornemmede noget ved hende... noget han ikke kunne lide.
*Den aura...* tænkte han og så Faith direkte i øjnene. Hans blik var så koldt som is.
*Interessant.*
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
kajika så lettere bestemt på Zane og knyttede sine næver i det hun tænkte på ma´lakel os var en del af dette hold og sagde"Zane jeg gir dig min evig respekt! og.... og ... Sammen sværgelse i kamp mod alt og alle der går op i mod dig!! jeg ved at du ved jeg stærker end som så! så jeg vil bevise en dag ejg er værdig nok til at være en af dine.... og her" hun rakte ham gaven og sagde"den er til sig som tegn på taknemmelighed over du fjernede mine marridt fra Set´s onde forbandelse.... jeg... jeg kunne aldrig ha klaret det ellers og fortæl intet til Ma´lakel forstået.." hun så lettere alvorligt på ham i det hun stille gav ham gaven.. Det var en ægte kinesisk dolk, håndlavet igennem flere år, havde den været i familien og den var stærker end noget andet, og man kunne indføre for neden gift i for at dræbe offert ved blot et slag ind i det eller nærmere rift med det og man ville blive forgiftet, der var det kinesiske gift med til den det stærkeste mest dødbringende gift i verden. hun så mod ham og dens håndtag var af ægte sølv med dirmandter i dragen der gik fra håndtagets ende til bladets begyndelse.. hun kiggede stille op mod ham og sagde"den er udelukkende til dig flere tusind år, og har tilhørt en af de mest mægtigste kejser i kinesisk historie."
Kajika lagde ikke mærke til faith men så dog at Zane vendte hovedet nogen gange
Gæst- Gæst
"Jeg beskytter dig kun fordi jeg har svoret det. Ikke fordi jeg kan lide dig..." sagde han koldt og så hende i øjnene.
Han prikkede hende i maven og smilede koldt til hende.
"Behold du din dolk." sagde han så og kiggede igen på Faith.
Han gik to skridt hen mod hende og lagde armene over kors. Hans iskolde øjne gennemborede hende.
"Hvem er du og hvad vil du?" spurgte han koldt.
Han var ret nysgerrig, fordi hun havde den aura hun havde.
Alligevel gik en enkelt tanke til Kajika.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Så så han på Faith igen.
"Faith... Dit navn siger mig intet. Din latter gør dig selv til grin..." han så på hende som om hun kedede ham.
"Faith Javêl... måske ville det være mere passende med Faith Devil." sagde han og afslørede dermed at han havde regnet noget ud om hende.
"Du besvarede ikke mit spørgsmål, tøs. Hvad vil du mig?" sagde han koldt.
Gæst- Gæst
"Jeg griner når jeg vil, og siger hvad jeg vil, hvis du finder det latterlig, må jeg sige det samme om dig" hun lagde hoved lidt på skrå og tog intet af det han sagde til hende til sig, var hende ligegyldigt, ikke engang at han havde regnet den ud at hun var i djævlens magt gjorde hende noget, men i stedet kom hun bare i tanke om en tegnefilm "Sidste jeg tjekkede efter var jeg ikke i familie med Cruella Di'vild.." sagde hun og hævede det ene øjenbryn som bare viste at hun fandt man yderst latterlig "og hvad jeg laver og hvad jeg fortager mig er vel min sag og ikke din?... Men fordi at du nu spørger.. så var jeg ude for at se af hvad latterlige ting vores 'nye' hersker nu havde tænkt sig at finde på af latterlligheder..." hun kiggede kynisk på ham med et koldt og følelses forladt ansigt.
//kajika husk at du ikke må Meta-game :) det vil sige at du faktisk ikke ved at Faith har haft noget med Ma'lakel eller stadig har noget med ham, da du ikke har fået det af vide af nogen ..//
Sidst rettet af Faith Tors 3 Jun 2010 - 0:18, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
//Hmm syntes bare at ha hørt det i et emne Men ^^ okay :D//
Gæst- Gæst
"Du har gode nerver at tale sådan til mig, djælveyngel. Pas på hvad du siger."
Han kastede et blik over på Kajika og så på hende som om hun var totalt åndssvag.
Han vidste godt hvad der foregik. Hans spejdere havde holdt øje med Kajika i et stykke tid nu.
*Latterlige lille tøs... * tænkte han og kiggede igen på Faith.
"Har du virkelig ikke noget mere fornuftigt at give dig til end at opbruge min tålmodighed?" spurgte han.
Gæst- Gæst
Malakel the Vanquished- Proficient (Rank 17)
Antal indlæg : 1466
Den så dejligt velkendte lærling, klædt i en lang leder jakke uden ærmer ganske vist, med et ufatteligt stort sværd på ryggen der mest af alt minder om en stor klump jern nogle har smedet om til et ork ligene hakket sværd der befinder sig i en rødlig mørk skede hvis plads altid er på hans ryg.De normale militær støvler, skjorte, og de slidte cowboy bukser. Det strittende mørke hår og de gennemborende dyriske grønne monster øjne. Som ud af det blå kommer han hen til dem. Han ænser først ikke hvem hans Mester står og har en samtale med, dog kan han dufte en person som han absolut ikke har lyst til at se. Dådyret! Han stiller sig bag ved Zane, som en slags bodyguard. Han er vendt tilbage som tegn på at de mange rebeller nede i de lumske by kvartere er blevet slagtet, og nogle af dem, spist!
Først efter han har stillet sig ved siden af sin Mester, ser han op på den meget velkendte døds engel. Et oprigtigt flabet, og helt igennem hånligt smil bliver sendt til hende med det samme. Og man kan næsten mærke hvordan han fryder sig over hvad han tidligere har gjort ved hende. Men smilet falmer dog idet han ser over på det skrøbelige lille væsen der også befinder sig omkring dem. Hans øjne holder absolut ingen følelse, ingen ting, hverken had eller foragt, de er bare fuldstændig blanke. En overlegenhed emmer fra ham som han ser hende: øjne der ser ned på hende. Derefter fokusere han igen sin opmærksomhed på hans Mester og spørger meget flabet overfor dem begge:
,, Hvem er dine gæster?".
Man han næsten se det selvglade onde smil på hans læber.
// sorry for stave fejl o.o
//det er ikke min staveaften idag -.-.. undskylder for stavefejl Dx
Sidst rettet af Faith Tors 3 Jun 2010 - 0:59, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Hun lod blidt blikket køre over Ma´lakel og Faith der gik rundt om Zane?? i en mærkelig cirkel form som om det først var nu hun opdagede ham og ville for alt i verden ikke i nærheden af nogen af dem nu!... de var så voksene! i det, så smukke alle 3 og så overlegen i forhold til hende at det førte de baby blå øjne helt til tåre der ikke fik lov at slippe ud og satte sig på endnu en sten og ´lukkede øjnene med ryggen til dem nu og mumlede"tag det roligt de ignorer dig bare.... og vil dig intet du kan bare sidde her og iagttage dem alle...."
Gæst- Gæst
Da Faith/Hope havde sagt de sidste ord, begyndte Zane's øjne at lyse som to lilla flammer.
"Pas på hvad du siger" sagde han. Så vendte han sig om og gik hen mod byggepladsen igen.
En aura dannedes omkring ham, så det så ud som om han var let omspændt af dansende, lilla flammer.
Han overvejede at dræbe Faith. Men lige nu gik han hen mod Kajika.
Gæst- Gæst
*Hvor er mit hoved... blah blah... hent dit eget forbandede hoved og giv mig noget mere spændene af lave!!! JEG KEDER MIG!!!*
Han tænkte det men sagde ikke noget. Idet Zane gik ned imod Dådyret, fik Ma'lakel en klam følelse, måske hans ikke eksisterende samvittighed? Han gik op der hvor Zane havde stået, så over på Hope en enkel gang og rakte en hånd diskret imod hendes røv uden at det ville kunne ses af hverken Zane eller Dådyret. Han greb fat i hendes røv, så ikke på hende men smilede bredt og sadistisk, i det han sagtens kunne huske hende. Han stod der i nogle sekunder, nok for Hope til at sige eller gøre noget. Og så fulgte han ellers efter Zane, imod Dådyret.
//såååå out xD ses senere Malla xD//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ma'lakel. Du bad selv om opgaven, så fortæl mig hvorfor du ikke har dræbt ham endnu." sagde han koldt og ligegyldigt.
"Jeg tillod dig at udføre en vigtig opgave... og så fejler du." han rystede på hovedet.
"Du er nødt til at tage dig sammen." Han vendte sig mod Ma'lakel og så alvorligt på ham.
"Der er flere ting som du skal tage mere alvorligt. Ikke kun mine ordrer og din kommende træning." sagde han og lød helt vis.
Så blev hans øjne hårde og kolde igen, og han sagde: "Fejl mig ikke, lærling. Aldrig igen."
Zane vendte sig mod arbejderne og kiggede på dem. Han hviskede ordet "Abbadon..." og smilede bredt.
Gæst- Gæst
,, Svigt?! Svigt din... du kunne ikke engang give et come-back til den lille hore?! Før du snakker om svigt så overvej hvad helvede det er du egentlig har gang i!! Og det hoved... forventer du virkelig at jeg kan nakke ham som jeg er nu!! Inden du kommer med åndssvage taler om svigt, om ditten og datten skulle du måske først fokusere mere på mig, end på din elskede lille skod by, der alligevel dosn't give a crap!! Det eneste jeg for er små timer med træning, og du siger jeg skal fokusere på min træning mere! MÅSKE ER DET DIG DER SKULLE FOKUSERE MERE PÅ MIG!!".
Det sidste lød som en jaloux hustru eller noget i den stil. Et vredes udbrud af stærkeste kaliber, men alligevel fik det pinlige udbrud foran Dådyret ham ikke til at sænke blikket. At fjerne blikket var tegn på underkastelse, og han... kunne bare ikke lige nu. Alt boblede og sydet, alt gik fuldstændig amok som følte han sig virkelig jaloux over noget så dumt, så simpelt. Han ventede bare på det, at få et eller andet lige i hovedet, at blive trådt på, lemlæstet, hvad end den dumme elver kunne finde på. Men han var så vred at det var ligegyldigt!!
Side 1 af 2 • 1, 2
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham