Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Abbadon (Frit Emne) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Abbadon (Frit Emne) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Abbadon (Frit Emne) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Abbadon (Frit Emne) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Abbadon (Frit Emne) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Abbadon (Frit Emne) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Abbadon (Frit Emne) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Abbadon (Frit Emne) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Abbadon (Frit Emne) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Abbadon (Frit Emne) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Abbadon (Frit Emne)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Abbadon (Frit Emne) - Page 2 Empty Sv: Abbadon (Frit Emne)

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 1:47

Kajika faldt bagover da hun fik sådan et chok og tog sig til baghovedet i det hun mumlede"Auv.... det auv...??" hun rejste sig stille op og slog bene op på den store murbrok der lå oven på nogen andre og var i høje med Zane´s brystkasse og betragtede ham let og tænkte*Hmm hvad mener han dog med opgave ?? og sådan.... de lidt... ala mærkelig eller ej okay? men hmmm havd snakker han dog om hvilken opgave og ?? Abbadon???* kajika bed sig let i underlæben i det hun hoppede ned ved Zane´s side og prikkede blidt til ham, dog varsomt og forsigtigt i det hun var død nervøs for han skulle vende sig om og begynde at bande af hende eller se på hende med de vrede kolde øjne...."Zane?? hvad er dette her... hvad er en Abbadon eller selveste Abbadon??" hun strøg blidt en hårlok væk og rettede stille på bh stropperne i det hun bed sig i underlæben og skænkede ikke Ma´lakel et eneste blik..... Kajika så mod Ma´lakel nu i det han brudte ud i denne her spykotiske vrede og så, så på Zane igen .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Abbadon (Frit Emne) - Page 2 Empty Sv: Abbadon (Frit Emne)

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 1:52

Zane sukkede.
"Abbadon er en fæstning. Eller det bliver det." sagde han uden at se på hende.
Han vendte sig om mod Ma'lakel og lagde en hånd på hans skulder. Stik modsat det Ma'lakel forventede.
"Ma'lakel...." sagde han og så på ham.
"Hvorfor skulle jeg spilde min tid på at svare hende igen? Det ville være meningsløst at diskutere det."
Han slap Ma'lakels skulder.
"Den teknik jeg vil lære dig kræver kræfter, Ma'lakel. Og kontrol. Men som jeg sagde, så er det ikke kun mine ordrer og din træning du skal tage mere alvorligt. Ingen andre levende væsener er legetøj." sagde han hårdt og helt fader-agtigt, som stod han og talte til sin søn.
"Jeg vil lære dig noget når du er klar til det."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Abbadon (Frit Emne) - Page 2 Empty Sv: Abbadon (Frit Emne)

Indlæg af Malakel the Vanquished Tors 3 Jun 2010 - 2:06

Ma'lakel's øjne lynede. Det gjorde ondt helt ned i maven på ham at Zane ikke forstod... at han bare ikke fattede det! At han ikke forstod noget som helst, som ild og vand føltes det at de var. Helt forskellige! Han slog brutalt hans hånd væk, idet vreden bare ved. Han så en enkel gang over på Dådyret.. med had i øjne. Foragt, igen som om at alt bare var hendes skyld selvom det ikke var det. Selvom det ikke var derfor han så på hende. Hans øjne falde automatisk på hendes hoved, men så så de på Zane igen. Man kunne se han ville åbne munden, han ville protestere, han ville bande, spytte på sort elveren.

,, DU FATTER BARE INGENTING!!!", råbte han som en ustyrlig teenager!

Kræfter, ja det var det han havde krævet af sort elveren, det var grunden til at han vækkede ham. Men han havde fået denne her sygelig trang til opmærksomhed på det sidste, uden helt at være klar over hvorfor. Han vendte hovedet væk og ville til at gå. Han gad ikke se på dem mere! Ingen af dem!! Hverken Dådyret eller Zane!!

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Abbadon (Frit Emne) - Page 2 Empty Sv: Abbadon (Frit Emne)

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 2:10

Kajika bed sig i underlæben lettere irriteret over altid at blive overset... altid at være en nr.2 eller .3 for både den ene og den anden, men det skulle heller ikke det hele handle om hende, hun roede sig i håret let i det hun hoppede ned fra stene og vaede forbi dem begge uden for deres syns vinkel og ikke nok med det gik hun under et svingende rør uden overhovedet at se om nogen af disse bygge matrialer kunne skade hende på hendes vej over til en lille nært læggende bar hvor hun for første gang havde trang til at drikke sig fucking! stiv og bare vågne et sted hun ikke kendte og bare være helt væk, om hun så skulle ende i stoffer var hun ligeglad denne dag... hun havde fået nok først at Zane var lettere kold, så mærke en fornemmelse over hende pigen Ma´lakel havde smilet til, så at ma´lakel ignorerede hende, hun ville bare væk!!!.....

Kajika stoppede stille op og kiggede mod Ma´lakel og Zane i det hun sagde"Zane.... så træn ham dog... når han så gerne vil det er det mindste du kan gør efter han har været død 2 gange eller noget for dig så vidt jeg har hørt" hun så væk fra dem og sparkede til en sten i det hun gik ind på kroen og lod sig flyde ud over bordet og sagde"Hmmm bare gi mig en øl.... eller et 2 liters krus et eller andet så jeg ikke kan huske mere hvem jeg er" en tåre gled ned men hun tørte den hurtigt væk og hamrede hovedet ned i bordet........

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Abbadon (Frit Emne) - Page 2 Empty Sv: Abbadon (Frit Emne)

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 2:17

Zane så efter Kajika et øjeblik, og kiggede så på Maølakel der var på vej væk.
"Hun er nydelig. Og hendes bløde mave er som smør for min kniv. Måske skulle jeg sprætte hende op igen." sagde han, kun for at fange Ma'lakels opmærksomhed.
Hans øjne lynede nu. Af vrede.
"Du tror jeg ikke forstår, men du tager fejl, Ma'lakel the Vanguished. Du er jaloux fordi jeg tager mig tid til andre også. Egoist."
Han lagde armene over kors og stirrede hårdt på Ma'lakel.
"Der er én ting du skal gøre før jeg kan lære dig den teknik." sagde han og holdt en pause på et par sekunder.
"Ingen levende væsener er legetøj. Heller ikke for min lærling. Tænk over det, din idiot." sagde han så og kiggede over mod kroen hvor Kajika sad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Abbadon (Frit Emne) - Page 2 Empty Sv: Abbadon (Frit Emne)

Indlæg af Malakel the Vanquished Tors 3 Jun 2010 - 2:28

Ma'lakel stivnede ved Zane's ord. Han så Kajika der var gået forbi ham, der lå noget over hende der fortalte ham med det samme at tøsen ikke var i et godt humør. Han havde trods alt været tæt på hende så mange gange at han efterhånden kendte hendes humørsvingninger.
Man kunne se musklerne spænde så hårdt at de blå blodårer stod frem, han havde hænderne knyttet mens han bare kunne mærke trangen.
*Jeg slår ham ihjel!!*
Var det eneste der gik igennem ham, og gud hvor havde han lyst til det! Hvor havde han lyst til dræbe ham. Og sprætte Dådyret op! Den fucking eneste der måtte ligge en finger på den lille hore unge var ham! Kun ham!! Som ud af ingenting, vende Ma'lakel sig imod Zane og lod en knytnæve banke imod sort elveren kind. Det kunne sagtens mærkes at han holde igen. Hvis han virkelig havde villet give alt, var knytnæven gået i flammer med det samme og slaget ville have været meget meget hårdere, nok til at sende elveren nogle skridt bag ud!
,, Aldrig nogensinde kald på the Vanquished, din opblæste nar! Mit navn er Ma'lakel! MA-LA-KEL!! Og hvis ingen væsener er legetøj, hvorfor er jeg så den eneste du behandler som et!?! ... "

// Bitch fight .. >__>

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Abbadon (Frit Emne) - Page 2 Empty Sv: Abbadon (Frit Emne)

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 2:33

"Så..." sagde Zane roligt "...er det NOK!!!!" Hans aura eksploderede i lilla flammer og han vendte et rasende blik mod Ma'lakel.
"ØNSKER DU AT DØ DIN LUSEDE LILLE AMATØR!!?" brølede han og slog Ma'lakel direkte i ansigtet. Slaget ville gøre ondt ad helvede til, måske endda sende halvdæmonen flyvende bagud.
"Jeg har forsøgt at lave regler som kommer folk til gode... jeg har forsøgt at ændre mig for folks skyld... men nu er det nok Ma'lakel! Din egoisme har vist mig at jeg var forkert på den! Og mærk dig mine ord, halvdæmon. Hvis du nogensinde angriber mig på den måde igen, så slår jeg dig ihjel."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Abbadon (Frit Emne) - Page 2 Empty Sv: Abbadon (Frit Emne)

Indlæg af Malakel the Vanquished Tors 3 Jun 2010 - 2:46

Ma'lakel blev sendt nogle meter væk fra sort elveren, men som han før i tiden havde gjort falde han ikke denne gang, han holdte balancen med besvær. Takket være den træning han havde fået var han blevet mere hårdføre og fra sværd træningen havde han lært meget mere om balance. Faktisk havde han ingen idé om hvor nyttigt den lille ting kunne være. Han lod tungen kører rundt i munden på ham mens en ond klukken kom fra ham. Hans øjne stift rettet på hans Mester. Han spyttede noget af blodet ud igen, så det landede på jorden. Det sadistiske i hans øjne kom tilbare forfulgt af et sygeligt begær. Med dyb fryd i stemmen sagde han:

,, Endelig... så knækkede du, hva? Jeg vidste du ikke var så blød."

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Abbadon (Frit Emne) - Page 2 Empty Sv: Abbadon (Frit Emne)

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 2:50

Han så hårdt på Ma'lakel og hans aura forsvandt.
"Hmph.. Men jeg holder stadig på én ting Ma'lakel." sagde han og vendte sig om for at betragte arbejderne igen.
"Der er intet stærkere end kærlighed. Fuck med den igen og jeg slår dig ihjel, er du med?" Hans stemme var nøjagtig lige så kold som var Ma'lakel en fjende for ham.
Han mente det alvorligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Abbadon (Frit Emne) - Page 2 Empty Sv: Abbadon (Frit Emne)

Indlæg af Malakel the Vanquished Tors 3 Jun 2010 - 2:54

Ma'lakel sukkede opgivende af Zane da han vendte tilbage og blev sit gamle, kedelige jeg der snakkede om rettigheder, og at alle væsener skulle behandles retfærdigt, men mest af alt det pis om kærlighed. Han mumlede stille for sig selv idet han rettede sig op:
,, Begynder du nu på det igen..".
Hans øjne havde været fokuseret på en ret så pæn sten på jorden i den tid han havde mumlet for sig selv. Så fokuserede de grønne bæst øjne sig på Zane igen:

,, Hvem siger jeg har fucked med den? Og burde mit kærligheds liv ikke være min sag?".

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Abbadon (Frit Emne) - Page 2 Empty Sv: Abbadon (Frit Emne)

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 2:58

"Tror du ærlig talt at jeg lader dig gå rundt hvor jeg ikke kan se dig? Mine spejdere har fulgt dig siden den dag jeg kom til live igen. De har også fulgt Kajika. Tro ikke jeg er et fjols..." sagde han hårdt og rystede på hovedet.
"Jeg ved mere end du tror Ma'lakel... og hvis du vil lære noget af mig, så er dit såkaldte kærlighedsliv ikke kun din sag. Det er også min, for jeg vil ikke have den skam på mig at min lærling render rundt og knepper alt hvad der kan kravle og gå. Det er direkte ynkeligt." sagde han koldt og ligegyldigt mens han betragtede arbejderne.
Han fnøs.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Abbadon (Frit Emne) - Page 2 Empty Sv: Abbadon (Frit Emne)

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 3:00

kajika ville ud for at tjekke til drengene i det hun var lidt påvirket og dog følte hun at hendes mave gjorde utrolig ondt, hun var alkohold forgiftede i det hun ville gå ud på badeværelset kom en fyr og tog fat i hende sammen med en anden fyr, og førte hende oven på i det de tog fat i hende og den ene rev hende i håret og hun gav et skrig fra sig og prøvede at sparke dem væk men var for påvirket til at kunne ramme, og forgiftelsen fra alkoholdet de havde givet hende satte ind og hun blev lettere dosig i det, mens den ene rev hende i trøjen og flænset den op mens den anden rev i hendes shorts, hun skrig højt og blev holdt for munden i det hun sparkede ham ved hendes shorts væk og blev taget op og knaldet ind i vinduet og blodet løb fra såret i panden ned over øjenen og farvede hendes syn rødt i stedet for der var fyldt med farver og hun fik en på hovedet i det hun bed ud efter en af dem og fik sig hurtigt løbet forbi deres armen og ned af trappen med den flænset t-shirts og de halv åbnede shorts hvor man kunne se en del af hendes g-streng i siderne og ikke nok med det, men den lange flænge over panden... mændene løb hurtigt ud af bagdøren i det kajika prøvede at holde fokus... og gik ned i knæ og tog sig til panden.... De havde prøvet at nå at få alt hendes tøj af men hun havde været for stærk, folkene i baren eller faktisk var der blot ham der arbejdede der så på hende forskrækket og løb ud efter noget til hende som en spand til at brække sig i og et tæppe... jakken hang med det ene ærme flænset ned af siden mens blodet dryppede fra panden, og hendes bh var til syne og shortsene var stadig helt åbent og halvt nede på hendes hofter og hendes hjerte stak sådan at hun nærmest ville tude...."Hvad har.... har de givet mig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Abbadon (Frit Emne) - Page 2 Empty Sv: Abbadon (Frit Emne)

Indlæg af Malakel the Vanquished Tors 3 Jun 2010 - 3:13

Man kunne se vreden gradvist komme tilbage i Ma'lakel:

,, Hvad helvede....?!? JEG HAR REDDET DIN RØV FRA DØDEN! Mit privat liv er fucking mit, bland dig uden om!! Alt andet kan du hoppe legende rundt i, men hvad jeg laver med hvem er ikke din business!! Der er fandme grænser... det næste bliver vel at ikke længere må trække vejret på andre personer og sidde med halsbånd på med en lænke i så du kan binde mig fast til noget!".

Ma'lakel kunne mærke han kogede over at være blevet for fulgt! Han hoppede rundt som en anden nisse for den elver og så gik møg dyret fandme rundt og skyggede ham! Men hans tanker blev brudt af lugten fra blod, og ikke bare blod, Dådyrets?? Han vendte hovedet i retning af krogen.

,, Blod..", sagde han blot.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Abbadon (Frit Emne) - Page 2 Empty Sv: Abbadon (Frit Emne)

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 3:16

Han vendte sig mod Ma'lakel.
"Er du døv? Hun skreg. Spring nu af sted og red din prinsesse, Ma'lakel." sagde han og lagde igen armene over kors.
Hvad ville Ma'lakel gøre nu? Det valg som halvdæmonen ville træffe nu, ville afgøre hans fremtid.
*Gad vide om han hjælper hende...* tænkte Zane.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Abbadon (Frit Emne) - Page 2 Empty Sv: Abbadon (Frit Emne)

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 3:20

Kajika sukkede i det hun fik spanden kastede hun op indtil der ikke var mere at kaste op røg der mave væske op i stedet... hun tog sig til hovedet igen og sagde"hvem.... var de og hvorfor" kroejeren så på hende og rystede på hovedet og sagde blot"det kan jeg ikke sige dig.... fordi jeg aner det faktisk ikkke" kajika så mod ham og så død syg ud i det hun rejste sig vaklende op og sagde"jeg vil ud her fra ud og ha frisk luft!" hun tog sig til munden og det stak i hjertet mere.... men dog ikke alvorligt... alt det alkohold og det gift pillle noget der havde været i det og fyldt hendes krop med ene stoffer hun ikke kunne tåle... hun ville bare hjem men var ikke sikker på at komme så langt uden at besvime på halv vejen..
Kajika roede sig i håret og sagde"Jeg.... jeg sagsøger så meget dem ! når jeg finder dem" hun fik sig slæbt ud på toilettet og så dobbelt i det hun gik ned i knæ og tændte vandet og skyllede sin mund så hun ikke stank og lagde sig på gulvet og tog om maven af smerter mens blodet bare fik lov til at flyde mens hun lå halv nøgen, hellere besvime der end udenfor.....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Abbadon (Frit Emne) - Page 2 Empty Sv: Abbadon (Frit Emne)

Indlæg af Malakel the Vanquished Tors 3 Jun 2010 - 3:25

Ma'lakel rynkede brynede af Zane som om han var en komplet amøbe. Derefter så han over imod krogen igen, vreden tog sig af ham. Nej gu' fanden om han gad! Men.. han sukkede stille og så over på Zane igen..

,, Er det en ordre?", spurgte han.
Og man vidste afhængig ad hvad Zane sagde ville han gå hen for at "redde" hende, eller også ville han nok bare.. gå?

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Abbadon (Frit Emne) - Page 2 Empty Sv: Abbadon (Frit Emne)

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 3:28

Zanes ansigt blev hårdt.
"Nej, Ma'lakel. Det er ikke en ordre. Det var en lektion, og du fejlede."
Han begyndte at gå hen mod kroen.
"Jeg har ikke brug for hjernedøde zombier der ikke kan tænke selv, og jeg har slet ikke brug for folk der ikke kan forstå ægte styrke." sagde han og trådte indenfor på kroen.
Han så sig om, og fangede duften af Kajika.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Abbadon (Frit Emne) - Page 2 Empty Sv: Abbadon (Frit Emne)

Indlæg af Malakel the Vanquished Tors 3 Jun 2010 - 15:58

Ma'lakel stod tilbage stille, og fattede ikke at dette væsen var så godt, så ynkeligt godt! Han ville trække Ma'lakel ned med sig, ville trække ham ned i det samme ynkelige stadie. Men, hellere lege end at gå glimp af kræfter! Ma'lakel hørte ikke Zane's ord, eller rettere, valgte ikke at hører dem. Han fortsatte efter ham, som den Imp på hans skulder som han nu engang var.

// Sorry.. lack of insp..

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Abbadon (Frit Emne) - Page 2 Empty Sv: Abbadon (Frit Emne)

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 16:21

//Jeg har altså kun læst tre indlæg bare for at falde lidt ind i hvad der er sket :D//


Sandra havde været lidt nervøs for at gå tættere på, for de så ikke ud til alle at være meget glade. Hun skyggede efter dem længere væk.
DEt var kun de to mænd hun havde skygget, det var kun nogen gange hun havde skimtet hende. Hun sad inde på kroen og rørte lidt i sine nudler der var blevet helt kedelige da de var blevet kolde. Hun havde kigget på dem i nok tid til de blev kedelige, efter hvad hun syntes.
*Er de fjernde med hinanden eller venner?* tænkte hun lidt da hun syntes de virkede underlige i deres humør.
Hendes sorte hansker var helt nye samt hendes lange stramme sorte bukser og hendes højhælede. Hendes bluse var løs i armhulerne og selv strikket i sort. Den var meget flot når den sad rigtigt. Og det gjorde den nu.
Hun havde sin ryg fin ret og kiggede meget på dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Abbadon (Frit Emne) - Page 2 Empty Sv: Abbadon (Frit Emne)

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 16:32

Zane gik ud på toilettet og fandt hurtigt Kajika ved at følge hendes duft.
"Du stinker af bræk... Hvad skete der?" spurgte han koldt og lagde armene over kors.
Han lagde mærke til at hendes t-shirt var flænset, og han kneb øjnene sammen.
Han samlede magisk kraft i sin højre hånd, og hamrede dn i jorden.
Skygger fløj ud fra den og omdannede sig til kulsorte hunde med glødende lilla øjne.
Der var tre i alt. På Zanes kommando snusede de til Kajika.
"Find dem, og gør det af med dem." hvislede han.
De sorte hunde hylede højt og styrtede ud af kroen på jagt efter voldtægtsmændene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Abbadon (Frit Emne) - Page 2 Empty Sv: Abbadon (Frit Emne)

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 18:10

Kajika så op Zane og sagde"jeg ... jeg drak lidt og så blev jeg argh! forgiftet og det gik helt galt og jeg har det mærkeligt mit hjerte gør ondt og jeg føler mig svimmel og den ene af dem tog på mig og den anden rev mit tøj i stykker ... de de... var 2 i alt og jeg" hun så mod Zane i det hun faldt mod jorden i et split sekundts besvimelse men vågnede så igen og sagde"jeg må væk her fra igen Zane... jeg kan ikke holde til det mere jeg må væk mit hjerte, mit sind..... det for meget .... jeg kan ikke klare det, alt går galt for mig forløbig... alt" hun rejste sig vaklende op og kunne lugte Ma´akel og gik ud til ham så ham direkte i øjnene prikkede ham på brystet og sagde"tro ikke en kat ikke kan høre alt ! især klask og møde steder! jeg håber i bliver et lykkeligt!!.... par fordi jeg har tænkt mig at..... at glemme dig Ma´lakel!!! the Vanquish! så kan du leve op til dit efter navn ! i mit hoved !!! Vanquish!" hun så væk fra ham med tåre i øjnene og mærkede det stikke i hendes arm i det hun skubbede dørene op og lagde ikke mærke til den nye pige og græd bare.... inden i og få tåre slap frem men der kom ingen lyd fra hendes læber....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Abbadon (Frit Emne) - Page 2 Empty Sv: Abbadon (Frit Emne)

Indlæg af Malakel the Vanquished Man 7 Jun 2010 - 20:13

Ma'lakel havde fulgt stumt efter Zane i det han var gået, holdt sig i baggrunden og ærlig talt bare prøvet på ikke at blive lagt særlig meget mærke til. Han var rasende, et hvæsende inferno af vrede lå indeni ham og han kunne mærke det, presse på, insistere på at få lov til at udfolde sig, men han vidste godt at det ville være dumt at angribe Zane. Nok var Zane verdens største kraft idiot, men han var ikke svag. Han havde været parat til at ignorer det der var sket med Dådyret, og lade hende vade lige forbi ham men hun havde vist andet i tankerne. Han mærkede spidsen af en finger der pressede imod hans bryst og de grønne bæst øjne stirrede på tøsen. Det inferno der lå i dem skreg til det spinkle lille Dådyr, advarede hende om at hun havde udløst noget utilgiveligt. Hendes ord omkring the Vanquished. Hvorfor fattede folk det simpelthen bare ikke! Hans muskler spændte og en stor stærk hånd ville gribe fat om Kajika's strube, stramme sammen så hun umuligt ville kunne få luft, han strakte hals og lod ikke hans øjne vige fra hendes. I et koldblodigt tone fald, der ville få en hver til at indse at man virkelig burde frygte for sit eget liv, sagde han:
,, Ikke røre.."

Med det, med de ord der ignorerede hvad hun ellers havde sagt og med et smil på læberne der mindede så uhyggeligt meget om det morderiske smil hun havde fået på det tidspunkt hvor de først var stødt sammen, slyngede han den misbrugte pige ind i et par borde og stole så folk derinde ville skrige, og rejse sig. Et stort bulder kom som hun ramte de forskellige ting. Og halv-dæmonen stod tilbage og så på.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Abbadon (Frit Emne) - Page 2 Empty Sv: Abbadon (Frit Emne)

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 20:34

Da Ma'lakel kastede Kajika ind i bordene, sukkede Zane og gik ud til hende. Han knælede ned ved hende og løftede hende op.
Så gik han hen til Ma'lakel så ham i øjnene med et blik der ville kunne dræbe.
"Det her taler vi om en anden dag." sagde han, og så forsvandt han med Kajika for at få hnde på hospitalet.

//Out, gamle emner fucker min tidsregning op xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Abbadon (Frit Emne) - Page 2 Empty Sv: Abbadon (Frit Emne)

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 20:41

Kajika skrig højt i det hun mærkede bordet i sin ryg og hvordan stolene havde nærmest viklede sig ind i hendes arme mens hun betragtede Ma´lakel med tåre i øjnene og råbte"JA! DET JO RIGTIGT DET ALTID IKKE RØR NÅR DET GÆLDER MIG HAR JEG IKKE RET!, MEN ALLE DINE SMÅ HORE MÅ GERNE OGSÅ HENDE DU....... DU SLOG DER UDE ! JEG HALV KAT JEG KAN SAGTENS ØRE MERE END DU TROR DIT....... tro ikke.... tro" hun begyndte at mærke tårene og tænkte*jeg hader ham! ikke jeg kan ikke hvorfor kan jeg ikke hade ham hvorfor dræber han mig ikke bare! hellere dø end at være så død forelsket i sådan! en kold hjertet! idiot!!!* "tro ikke jeg elsker dig! mere.... jeg vil glemme dig!!! Ma´lakel og komme videre med mit liv, jeg ikke!!....." hendes stemme knækkede i det hun så på ham med de tåre fyldte blanke baby blå øjne og det lange smukke platin blonde hår ned af skuldrene"jeg ikke forelsket i dig mere!, jeg vil ikke ha denne one side love mere!!!... jeg hader dig dit ! kold hjertet bæst!!!.... bare skrid ! fra mit syn! forsvind...! og jeg skal nok selv forsvinde og aldrig ! aldrig skænke dig en tanke igen!!!... om det så koster dig livet vil jeg bare se dig ! brænde !! i helved!" inde i hende hamrede hendes hjerte, hendes skrøbelig krop gjorde ondt men mest af alt hendes hjerte at lyve sådan overfor hendes største kærlighed at se på ma´lakel og vide hun intet betød i hans øjne... men at han betød alt for hende, hun kunne aldrig glemme ham, komme over ham uanset hvad, hun ville beskytte ham på afstand, aldrig lade nogen gør ham ondt.... om det skulle koste hende livet ville hun være der for ham.... altid.... uanset hvor led, kold, væmmelig, eller ..... hjerteløs han var overfor hende.... elskede hun ham til den dag hendes liv ville ende..... hun tog sig til maven og besvimede i Zane´s arme af den store smerte..... mod den skrøbelig krop........

//Out ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Abbadon (Frit Emne) - Page 2 Empty Sv: Abbadon (Frit Emne)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum