Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Abbadon (Frit Emne)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Abbadon (Frit Emne)
Gæst- Gæst
"Abbadon er en fæstning. Eller det bliver det." sagde han uden at se på hende.
Han vendte sig om mod Ma'lakel og lagde en hånd på hans skulder. Stik modsat det Ma'lakel forventede.
"Ma'lakel...." sagde han og så på ham.
"Hvorfor skulle jeg spilde min tid på at svare hende igen? Det ville være meningsløst at diskutere det."
Han slap Ma'lakels skulder.
"Den teknik jeg vil lære dig kræver kræfter, Ma'lakel. Og kontrol. Men som jeg sagde, så er det ikke kun mine ordrer og din træning du skal tage mere alvorligt. Ingen andre levende væsener er legetøj." sagde han hårdt og helt fader-agtigt, som stod han og talte til sin søn.
"Jeg vil lære dig noget når du er klar til det."
Gæst- Gæst
,, DU FATTER BARE INGENTING!!!", råbte han som en ustyrlig teenager!
Kræfter, ja det var det han havde krævet af sort elveren, det var grunden til at han vækkede ham. Men han havde fået denne her sygelig trang til opmærksomhed på det sidste, uden helt at være klar over hvorfor. Han vendte hovedet væk og ville til at gå. Han gad ikke se på dem mere! Ingen af dem!! Hverken Dådyret eller Zane!!
Malakel the Vanquished- Proficient (Rank 17)
Antal indlæg : 1466
Kajika stoppede stille op og kiggede mod Ma´lakel og Zane i det hun sagde"Zane.... så træn ham dog... når han så gerne vil det er det mindste du kan gør efter han har været død 2 gange eller noget for dig så vidt jeg har hørt" hun så væk fra dem og sparkede til en sten i det hun gik ind på kroen og lod sig flyde ud over bordet og sagde"Hmmm bare gi mig en øl.... eller et 2 liters krus et eller andet så jeg ikke kan huske mere hvem jeg er" en tåre gled ned men hun tørte den hurtigt væk og hamrede hovedet ned i bordet........
Gæst- Gæst
"Hun er nydelig. Og hendes bløde mave er som smør for min kniv. Måske skulle jeg sprætte hende op igen." sagde han, kun for at fange Ma'lakels opmærksomhed.
Hans øjne lynede nu. Af vrede.
"Du tror jeg ikke forstår, men du tager fejl, Ma'lakel the Vanguished. Du er jaloux fordi jeg tager mig tid til andre også. Egoist."
Han lagde armene over kors og stirrede hårdt på Ma'lakel.
"Der er én ting du skal gøre før jeg kan lære dig den teknik." sagde han og holdt en pause på et par sekunder.
"Ingen levende væsener er legetøj. Heller ikke for min lærling. Tænk over det, din idiot." sagde han så og kiggede over mod kroen hvor Kajika sad.
Gæst- Gæst
Man kunne se musklerne spænde så hårdt at de blå blodårer stod frem, han havde hænderne knyttet mens han bare kunne mærke trangen.
*Jeg slår ham ihjel!!*
Var det eneste der gik igennem ham, og gud hvor havde han lyst til det! Hvor havde han lyst til dræbe ham. Og sprætte Dådyret op! Den fucking eneste der måtte ligge en finger på den lille hore unge var ham! Kun ham!! Som ud af ingenting, vende Ma'lakel sig imod Zane og lod en knytnæve banke imod sort elveren kind. Det kunne sagtens mærkes at han holde igen. Hvis han virkelig havde villet give alt, var knytnæven gået i flammer med det samme og slaget ville have været meget meget hårdere, nok til at sende elveren nogle skridt bag ud!
,, Aldrig nogensinde kald på the Vanquished, din opblæste nar! Mit navn er Ma'lakel! MA-LA-KEL!! Og hvis ingen væsener er legetøj, hvorfor er jeg så den eneste du behandler som et!?! ... "
// Bitch fight .. >__>
"ØNSKER DU AT DØ DIN LUSEDE LILLE AMATØR!!?" brølede han og slog Ma'lakel direkte i ansigtet. Slaget ville gøre ondt ad helvede til, måske endda sende halvdæmonen flyvende bagud.
"Jeg har forsøgt at lave regler som kommer folk til gode... jeg har forsøgt at ændre mig for folks skyld... men nu er det nok Ma'lakel! Din egoisme har vist mig at jeg var forkert på den! Og mærk dig mine ord, halvdæmon. Hvis du nogensinde angriber mig på den måde igen, så slår jeg dig ihjel."
Gæst- Gæst
,, Endelig... så knækkede du, hva? Jeg vidste du ikke var så blød."
"Hmph.. Men jeg holder stadig på én ting Ma'lakel." sagde han og vendte sig om for at betragte arbejderne igen.
"Der er intet stærkere end kærlighed. Fuck med den igen og jeg slår dig ihjel, er du med?" Hans stemme var nøjagtig lige så kold som var Ma'lakel en fjende for ham.
Han mente det alvorligt.
Gæst- Gæst
,, Begynder du nu på det igen..".
Hans øjne havde været fokuseret på en ret så pæn sten på jorden i den tid han havde mumlet for sig selv. Så fokuserede de grønne bæst øjne sig på Zane igen:
,, Hvem siger jeg har fucked med den? Og burde mit kærligheds liv ikke være min sag?".
"Jeg ved mere end du tror Ma'lakel... og hvis du vil lære noget af mig, så er dit såkaldte kærlighedsliv ikke kun din sag. Det er også min, for jeg vil ikke have den skam på mig at min lærling render rundt og knepper alt hvad der kan kravle og gå. Det er direkte ynkeligt." sagde han koldt og ligegyldigt mens han betragtede arbejderne.
Han fnøs.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
,, Hvad helvede....?!? JEG HAR REDDET DIN RØV FRA DØDEN! Mit privat liv er fucking mit, bland dig uden om!! Alt andet kan du hoppe legende rundt i, men hvad jeg laver med hvem er ikke din business!! Der er fandme grænser... det næste bliver vel at ikke længere må trække vejret på andre personer og sidde med halsbånd på med en lænke i så du kan binde mig fast til noget!".
Ma'lakel kunne mærke han kogede over at være blevet for fulgt! Han hoppede rundt som en anden nisse for den elver og så gik møg dyret fandme rundt og skyggede ham! Men hans tanker blev brudt af lugten fra blod, og ikke bare blod, Dådyrets?? Han vendte hovedet i retning af krogen.
,, Blod..", sagde han blot.
"Er du døv? Hun skreg. Spring nu af sted og red din prinsesse, Ma'lakel." sagde han og lagde igen armene over kors.
Hvad ville Ma'lakel gøre nu? Det valg som halvdæmonen ville træffe nu, ville afgøre hans fremtid.
*Gad vide om han hjælper hende...* tænkte Zane.
Gæst- Gæst
Kajika roede sig i håret og sagde"Jeg.... jeg sagsøger så meget dem ! når jeg finder dem" hun fik sig slæbt ud på toilettet og så dobbelt i det hun gik ned i knæ og tændte vandet og skyllede sin mund så hun ikke stank og lagde sig på gulvet og tog om maven af smerter mens blodet bare fik lov til at flyde mens hun lå halv nøgen, hellere besvime der end udenfor.....
Gæst- Gæst
,, Er det en ordre?", spurgte han.
Og man vidste afhængig ad hvad Zane sagde ville han gå hen for at "redde" hende, eller også ville han nok bare.. gå?
"Nej, Ma'lakel. Det er ikke en ordre. Det var en lektion, og du fejlede."
Han begyndte at gå hen mod kroen.
"Jeg har ikke brug for hjernedøde zombier der ikke kan tænke selv, og jeg har slet ikke brug for folk der ikke kan forstå ægte styrke." sagde han og trådte indenfor på kroen.
Han så sig om, og fangede duften af Kajika.
Gæst- Gæst
// Sorry.. lack of insp..
Sandra havde været lidt nervøs for at gå tættere på, for de så ikke ud til alle at være meget glade. Hun skyggede efter dem længere væk.
DEt var kun de to mænd hun havde skygget, det var kun nogen gange hun havde skimtet hende. Hun sad inde på kroen og rørte lidt i sine nudler der var blevet helt kedelige da de var blevet kolde. Hun havde kigget på dem i nok tid til de blev kedelige, efter hvad hun syntes.
*Er de fjernde med hinanden eller venner?* tænkte hun lidt da hun syntes de virkede underlige i deres humør.
Hendes sorte hansker var helt nye samt hendes lange stramme sorte bukser og hendes højhælede. Hendes bluse var løs i armhulerne og selv strikket i sort. Den var meget flot når den sad rigtigt. Og det gjorde den nu.
Hun havde sin ryg fin ret og kiggede meget på dem.
Gæst- Gæst
"Du stinker af bræk... Hvad skete der?" spurgte han koldt og lagde armene over kors.
Han lagde mærke til at hendes t-shirt var flænset, og han kneb øjnene sammen.
Han samlede magisk kraft i sin højre hånd, og hamrede dn i jorden.
Skygger fløj ud fra den og omdannede sig til kulsorte hunde med glødende lilla øjne.
Der var tre i alt. På Zanes kommando snusede de til Kajika.
"Find dem, og gør det af med dem." hvislede han.
De sorte hunde hylede højt og styrtede ud af kroen på jagt efter voldtægtsmændene.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
,, Ikke røre.."
Med det, med de ord der ignorerede hvad hun ellers havde sagt og med et smil på læberne der mindede så uhyggeligt meget om det morderiske smil hun havde fået på det tidspunkt hvor de først var stødt sammen, slyngede han den misbrugte pige ind i et par borde og stole så folk derinde ville skrige, og rejse sig. Et stort bulder kom som hun ramte de forskellige ting. Og halv-dæmonen stod tilbage og så på.
Så gik han hen til Ma'lakel så ham i øjnene med et blik der ville kunne dræbe.
"Det her taler vi om en anden dag." sagde han, og så forsvandt han med Kajika for at få hnde på hospitalet.
//Out, gamle emner fucker min tidsregning op xD
Gæst- Gæst
//Out ^^//
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» Abbadon's Mure - Special Emne.
» INVASION: Abbadon [ÅBENT EMNE]
» Den hårde træning - Frit for alle
» "......Vi skal alle leve frit"... ::Alex::
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa