Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Spøgelse søger plots! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Spøgelse søger plots! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Spøgelse søger plots! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Spøgelse søger plots! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Spøgelse søger plots! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Spøgelse søger plots! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Spøgelse søger plots! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Spøgelse søger plots! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Spøgelse søger plots! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Spøgelse søger plots! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Spøgelse søger plots!

Go down

Spøgelse søger plots! Empty Spøgelse søger plots!

Indlæg af Gæst Fre 3 Okt 2014 - 11:34

Greetings everyone!
Jeg vil meget gerne have sparket gang i kære Evan igen.


Evans fulde navn er Evan Della Porta Ferraro. Han er født d. 30 oktober 1888 i Venedig, Italien. Døden mødte Evan i 1908. Han var blev anklaget for, at have voldtaget en pige af højere stand end Evan. Virkeligheden var dog en anden. Evan havde et romantisk forhold til denne pige. En nat, efter et besøg hos Evan, bliver hun opdaget af sin familie. Af frygt for udstødelse, tæsk og vanære af familiens navn, siger Evans kærlighed at hun er blevet voldtaget af ham. Dette resultere i at hendes storebror, samler et tæskehold, der jager Evan hele Venedig igennem, indtil de til sidst fanger ham. De sidste timer af Evans liv tilbringer han i en gyde, hvor han bliver udsat for groft tortur. Bevidstløs smider de Evan i kanalen, hvor han drukner. Evan dør blot 20 år gammel. Et par år senere genopstår Evan som spøgelse. Han har ingen anelse om, hvornår han kan forlade jorden, for han ved ikke hvad der holder ham fanget her. Den forfærdelige hændelse i hans liv, har også sat sine mærker i ham. Evan er meget genert, socialt akavet og han holder sig mest for sig selv. Evan lider af angst og tager medicin for det. Evan vil for intet i verden lade folk se hans spøgelsesskikkelse, da hans spøgelseskikkelse er (efter hans mening) hæslig. Foruden alt dette, er Evan en meget venlig sjæl der aldrig ville gøre en flue fortræd.
Er der mere du gerne vil vide? Så spørg endelig.

Regler..
Mindst 300 ord - det er ikke så meget som det måske lyder. Jeg skriver selv 350+ ord per svar. Jeg har bare virkelig svært ved, at give et svar tilbage hvis jeg får et svar under.
Hav venligst din grammatik i orden. Punktum og kommaer er også noget der skal være. Jeg er ikke selv en haj til det, men så længe de er der er jeg glad.

Jeg søger..
Libra associationer - Evan er spion i Organisationen Iscariot, der har indgået en aftale med Libra. Så måske han kunne få et forhold til nogen fra Libra?
Et tæt venskab - Evan har virkelig svært ved det sociale og han hader sig selv mere end noget andet. Måske kunne han få noget emotionelt støtte fra en eller anden?
Kærlighed - Evan bryder sig ikke om kærlighed, overhovedet. Jeg har dog planer om, at der skal komme en og ændre på det. Små flirts er udelukket, da han holder sig væk fra sex og følelser, så meget som muligt.

Har du idéer til andre plots, så kom gerne.
Jeg er dog ikke glad for "hej med dig" emner. Der skal helst være et plot!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spøgelse søger plots! Empty Sv: Spøgelse søger plots!

Indlæg af Gæst Fre 3 Okt 2014 - 19:47

Jeg opper lige min egen emnesøgning, fordi jeg skrev den klokken lort i morges - mens jeg knap nok selv var vågnet helt op, haha. Kom glad folkens :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spøgelse søger plots! Empty Sv: Spøgelse søger plots!

Indlæg af Gæst Fre 3 Okt 2014 - 20:06

Jeg vil da gerne emne med dig. Jeg har ikke lige nogen idéer til et plot. Eftersom at Tonia er vampyr, og kun bevæger sig ud om natten, gør det måske det hele lidt indviklet, eftersom at Evan ikke vil vise sin spøgelsesform til nogen. Men vi kan vel nok finde på et eller andet. (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spøgelse søger plots! Empty Sv: Spøgelse søger plots!

Indlæg af Millicent Fre 3 Okt 2014 - 20:18

Hej Evan ,

Hvis du har lyst til et emne med mig , kan jeg da klaske et par fluer med et smæk :)

Med Libra som mit lille hjertebarn vil jeg rigtig gerne emne over det tema :)
men måske det kan kombineres med noget venskab på sigt , da Millicent helt klart ville gøre sit bedste for at få lidt selvværd ind i Evan.

If you'r game let me know :)

- god weekend
Millicent
Millicent
Millicent
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Crasher hos Gordon .

Antal indlæg : 236


Tilbage til toppen Go down

Spøgelse søger plots! Empty Sv: Spøgelse søger plots!

Indlæg af Gæst Fre 3 Okt 2014 - 20:28

jeg er da frisk, også som medlem af Libra, dog mere som livvagt og enforcer, men kan det bruges til noget, så er jeg deal, broder :3

hilsen Teddy, leder af Veteran War Dogs, Libra Enforcers afdeling owo

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spøgelse søger plots! Empty Sv: Spøgelse søger plots!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum