Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Multi søgning EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Multi søgning EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Multi søgning EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Multi søgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Multi søgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Multi søgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Multi søgning EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Multi søgning EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Multi søgning EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Multi søgning EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Multi søgning

Go down

Multi søgning Empty Multi søgning

Indlæg af Gæst Ons 15 Okt 2014 - 21:56

Godaften VLM!

Jeg syns at jeg mangler gode emner, plots plus relationer. Derfor har jeg startet en multi emnesøgning med flere af mine karakter, her i blandt Aphrodite, Choice, Drew og Valerie som er mine karakter her på siden. De mangler alle sammen gode emner, hvor at de kan være brugbar, eller bare i spil. Jeg søger helst emner med plot, jeg er nemlig ikke så glad for små emner hvor at der ikke sker en dyt. Så please, have en ide eller et forslag til hvad vi kan emne om. Jeg skal nok selv gøre mit bedste for være med til at komme med kreative ideer.

Jeg er altid glad for emner med en god længde, helst over de 300 ord. Jeg er kritisk med hvordan at folk skriver, bare det er læselige så er jeg glad.

Aphordite Opeliah Manos

Multi søgning Bwp2

Aphrodite er en aspara fra oldtidens Grækenland, hun blev født i en familie hvor at vokset op som et orakel, selvom hun ikke havde evner indfor spådom blev hun kendt som healer i store del af Athen. Der levede hun i ro og fred i over tohundred år, hun havde mange mænd der prøvede og frie til hende i tiden, men hun takkede altid nej. På en sen sommer nat blev hun så bortført af en grådig vampyr, han tog hende til fange i over fem hundred år, i den tid levede han på Aphrodite, han drak tit så meget blod fra hende at hun ikke kunne stik af dagen efter. Sådan blev det ved i de næste fem hundred år, indtil at modig ung mand redde hende fra vampyr. I de næste mange tusind år, levede Aphrodite så væk fra den menneskelige verden, det at hun havde været fanget hos vampyren, havde givet hende en psykisk frygt overfor andre væsner. Blandt andet har denne vampyr, påført Aphrodite utallig ar på kroppen, det eneste sted som han har skånet fra han vold er hendes ryg, hun gemmer sig derfor tit i tøj hvor at det bliver umulig at kunne se hendes krop.

Emne Status: Åben for emner, maks tre af gangen.
Plot: Jeg søger lidt af det hele, både gode og dårlige relationer. Jeg tænker også på en mulighed for at vampyren fra Aphrodite's fortid stadig lever i dag, han kunne være her i byen. Han vil gerne have sin magt tilbage over Aphrodite, det kraver en ældre vampyr som har levet i Grækenland i omkring år 200-300 efter Kristus. Har du karakteren må du gerne kontakt mig. Men ellers kan vi også snakke om andre plot.

Choice Esoxth

Multi søgning Tumblr_myj96qq3qU1sg84eio1_500

Choice er vampyr af en ukendt blodlinje, han var totreve år da han blev vampyr. Han stammer fra den mørke middelalder i tyskland, han kommer fra noble familie, de havde en stor magt i den lille by som familien kom fra. Det blev lavet om da pesten kom til tyskland, alle i Choice familie omkom, Choice var selv alvorlig syg da en vampyr kom til ham. Vampyren var ude efter den magt som Choice havde derfor gave han et tilbud om udødelighed, dette tog Choice imod, derved blev han redde fra døden. Choice boede samme med hans skaber i over to hundred år, et skænderi i mellem Choice og hans skaber fik Choice til at forlade hans skaber. Derved levede Choice alene i næste tre hundred år, Choice er skaber af Cashmir som han mødt i midten af syttenhundred talte de to levede også sammen i lang tid før at Choice gik alene igen. Choice har en bild sjæl, han ligner faktisk ikke en vampyr, han har meget af sin glente man fra dagen i starten af det nettene århundred. Han har en meget åbne natur som gør at han nem at møde som person, men han kan også være lige så livsfarlige som hver anden vampyr.

Emne Status: Åben, tre emner måske flere.
Plot: Alting, i kan smide alt i hoved på Choice, jeg ingen specifik plot ideer til ham lige nu. Men skrive gerne et forslag også kigger vi på det.

Drew Hallows
Multi søgning Tumblr_nc9jp8XRe51smebtco1_r1_500

Drew er djævel af Belial med en kvart del Incubus i ham, han har tre hundred år på bagen. Han hedde originalt Andrew, men han skiftede navn efter at han forlod Rusland. Drew arbejder som entertainer, han underholder folk for penge. Ofte seksuelle, men hans job byder også på stunder hvor at han blot skal være en passiv partner til en galla eller en fest eller andre steder hvor at han kan bruges. Hans seksuelle drift er kæmpe stor fordi at han jo er kvart Incubus, derfor lever han den energi som der er under sex. Han er ikke en social person i natur, han gå kun ud når han skal på arbejde, men ellers er han alene. Ligesom med Choice kan han være utrolig åben og venlig, men han har en farlig natur som han gemmer på indersiden.

Emne Status: Et til to emner.
Plot: Gerne kunder som han kan arbejde for, ellers er der også mulighed for snakke om plot.

Valerie Athena Veazie
Multi søgning Large

Valerie er den yngre vampyr, hun hører til Ventrue blodlinjen. Hun var lige omkring de 16-17 år da hun blev vampyr, hun kommer fra York i england. Hun er tre hundred år, hun er en lille pige af natur, lige de 165 centimeter høj. Hun var en vampyr der lærte af klare sig selv, hun havde en skaber men han ret ligeglad med hende efter at hun var blev vampyr, Valerie stak derfor af fra ham. Hun blev gode venner med Sidney som der mere eller mindre oplært hende som vampyr, de opbyggede et unikt venskab som har holdt til i dag. Valerie er model, hun arbejder i Paris hvor at hun bor fast, hun har også en villa i Di Morga som hun bor i når hun har fritiden til det. Hun er dygtig løgner og en oplært vampyr, hun utrolig klog, lærenem og har nemt ved begå sig mellem mennesker.

Emne Status: Tre emner.
Plot: Lidt af det hele, jeg søger stadig en skaber til Valerie, indtil nu har han blot været en NPC. Men jeg vil gerne se nærmer på en mulighed for at hun igen kunne møde sin skaber.

Det var så alt, kontakt mig gerne hvis i ønsker at emne med mig. Gerne her eller privat.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Multi søgning Empty Sv: Multi søgning

Indlæg af Gæst Lør 18 Okt 2014 - 21:30

Jeg er frisk. Det er helt svært at vælge, ha.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 18 Okt 2014 - 21:54

Sådan er det jo ind i mellem, men har du nogle tanker om hvem og hvad du gerne vil emne om? c:

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 18 Okt 2014 - 22:27

Altså de lyder alle interessante. Er det en bestemt af dine karakter, som du tænker ville passe bedst til et emne med Walton?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 18 Okt 2014 - 23:27

Udfra din profil vil selv sige Aphrodite eller Valerie. De andre er nok lidt mere besværelige at par ham samme med.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum