Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Alle de mange slag i gyderne! Kan jeg mon klare dem?-Alice, Kelly EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Alle de mange slag i gyderne! Kan jeg mon klare dem?-Alice, Kelly EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Alle de mange slag i gyderne! Kan jeg mon klare dem?-Alice, Kelly EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Alle de mange slag i gyderne! Kan jeg mon klare dem?-Alice, Kelly EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Alle de mange slag i gyderne! Kan jeg mon klare dem?-Alice, Kelly EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Alle de mange slag i gyderne! Kan jeg mon klare dem?-Alice, Kelly EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Alle de mange slag i gyderne! Kan jeg mon klare dem?-Alice, Kelly EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Alle de mange slag i gyderne! Kan jeg mon klare dem?-Alice, Kelly EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Alle de mange slag i gyderne! Kan jeg mon klare dem?-Alice, Kelly EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Alle de mange slag i gyderne! Kan jeg mon klare dem?-Alice, Kelly EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Alle de mange slag i gyderne! Kan jeg mon klare dem?-Alice, Kelly

Go down

Alle de mange slag i gyderne! Kan jeg mon klare dem?-Alice, Kelly Empty Alle de mange slag i gyderne! Kan jeg mon klare dem?-Alice, Kelly

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 15:19

Tid. omkring midnat
Sted. Allèes gyderne
Omgivelser. Ikke ret mange, men de er der et sted^^
Dato. 3 Juni
Vejr. Vindstød nogle gange, men eller roligt koldt....

Zirt gik rundt i gyderne og var klar på hvert en angreb fra hvem som helst det kunne være.
Folk turde ikke rigtig bevæge sig ned i gyderne længere på grund af alle de angreb der havde været.
Der plejede heller ikke rigtig at være nogen som helst, udover magiske væsner, og fulde folk. Hun var blvet angrebet 2 gange selv og var nu kklar på det tredie. Hun gik rundt med onde og forberdte øjne. Der kom nogle mus løbene og hun fik et chok. Da hun så det kun var mus smilte hun og skulte et sødt grin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alle de mange slag i gyderne! Kan jeg mon klare dem?-Alice, Kelly Empty Sv: Alle de mange slag i gyderne! Kan jeg mon klare dem?-Alice, Kelly

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 15:32

Alie stod i starten af gyderne, hun vidste ikke om det vra den bedste vej at gå hjem. Hun kiggede små uroligt ned af gade. Hun rystede kort på hovedet, hun vidste ikke hvad hun skulle. Hun stod helt stille og lyttede efter snå lyde. Hun ville være sikkert på at der ikke hvad nogen der inde. Hun lagde en hånd på sin mave, og lyttede videre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alle de mange slag i gyderne! Kan jeg mon klare dem?-Alice, Kelly Empty Sv: Alle de mange slag i gyderne! Kan jeg mon klare dem?-Alice, Kelly

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 15:34

Hun faldt mens hun gik, der kom et højt piv fra hende. Hun rejste sig hurtigt op og så rundt. Hun kunne ikke få øje på nogen, mne var sikker på at der var nogen derude et sted. Hun smilte stille, og svagt. hendes øjne gled ned.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alle de mange slag i gyderne! Kan jeg mon klare dem?-Alice, Kelly Empty Sv: Alle de mange slag i gyderne! Kan jeg mon klare dem?-Alice, Kelly

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 15:39

Alice gik lidt tilbage, da hun hørte en piv. Hun kigggede frem for sig. Hun var sikker på at gå der ind, men hun måtte vel gøre noge ikke? Hun kunne jo ikke lade andre få ondt? Hun sukkede svagt, hvorofr også lige hende? Også nu? Når hun nærsten ikke kunne gøre noget. Hun rystede svagt på hovedet. Hun gik lidt ind, med stoppede så op igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alle de mange slag i gyderne! Kan jeg mon klare dem?-Alice, Kelly Empty Sv: Alle de mange slag i gyderne! Kan jeg mon klare dem?-Alice, Kelly

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 15:41

Hun fik øje på pigen. Hun så med triste øjne det gjorde virkelig, virkelig ondt. Hun smilte svagt og var ved at falde om. Hun var smimmel og havde hoved-pine.

//Har ikke ret meget krea, sorry, men jeg prøver//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alle de mange slag i gyderne! Kan jeg mon klare dem?-Alice, Kelly Empty Sv: Alle de mange slag i gyderne! Kan jeg mon klare dem?-Alice, Kelly

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 15:45

Alices øjne kiggede rundt i mørket. Hendes blik gled ned over en pigen. Hun stod helt stille, hun ville ikke gide pigen et chok eller lignende. Hun gik roligt og langsomt frem mod pigen. Hun satte farten lidt ned. HUn smilte venlig og dog lidt prøvende. Hun vidste ikke om det var klogt at gøre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alle de mange slag i gyderne! Kan jeg mon klare dem?-Alice, Kelly Empty Sv: Alle de mange slag i gyderne! Kan jeg mon klare dem?-Alice, Kelly

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 15:51

Zirt smilte svagt tilbage. Hun lod sig falde til jorden. Hun lå nu bare helt stille og så koldt ud i den tynde luft. Hun var nærmest lammet, så hun kunne ikke bevæge sig. Hun lå bare der på det kolde gulv med et blik stift u di luften.
*nej, ikke nu* tænkte hun mens hun stadig bare lå der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alle de mange slag i gyderne! Kan jeg mon klare dem?-Alice, Kelly Empty Sv: Alle de mange slag i gyderne! Kan jeg mon klare dem?-Alice, Kelly

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 15:56

Alice kiggede uroligt på pigen. Hnun gik hen til pigen, hun gik med lidt hurtigere skidt end ellers. "Hej? Hello?" Sagde hun prøvende til pigen der lå på jorden. Hun satte sig ned i hug, hun kiggede på pigen. *Hvorfor ligenu?* tænkte hun og sukkede kort. Hun hvade ikke noget smil på læberne mere, ikke et prøvende hellere ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alle de mange slag i gyderne! Kan jeg mon klare dem?-Alice, Kelly Empty Sv: Alle de mange slag i gyderne! Kan jeg mon klare dem?-Alice, Kelly

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 16:05

Hun lå bare med de kolde stirende ud i luften. Hendes læber bevægede sig og der kom nogle lidt utydelige ord ud: "Hej, je...har......dte..ik.god...."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alle de mange slag i gyderne! Kan jeg mon klare dem?-Alice, Kelly Empty Sv: Alle de mange slag i gyderne! Kan jeg mon klare dem?-Alice, Kelly

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 16:07

Alice satte sig ned. Hun nikkede blidt. Hun lagde en hånd på pigen panden, hun hvade set menneske gøre det i film, hun vidtse ikke hvordan man gjord sådan noget med at hjælpe syge folk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alle de mange slag i gyderne! Kan jeg mon klare dem?-Alice, Kelly Empty Sv: Alle de mange slag i gyderne! Kan jeg mon klare dem?-Alice, Kelly

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 16:11

Hun gav et piv fra sig da pigens hånd rørte hende, men var stadig lammet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alle de mange slag i gyderne! Kan jeg mon klare dem?-Alice, Kelly Empty Sv: Alle de mange slag i gyderne! Kan jeg mon klare dem?-Alice, Kelly

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 16:18

Alice tog sin hånd til sig. *For kold?* tænkte hun med et suk. Hun hvade ikke tænkte på at hn var så kold før nu. Hun kiggede urolig på pigen. "Hello?" Hun ville prøve at se om det var liv i pigen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alle de mange slag i gyderne! Kan jeg mon klare dem?-Alice, Kelly Empty Sv: Alle de mange slag i gyderne! Kan jeg mon klare dem?-Alice, Kelly

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 17:50

"Nej," sagde pigen utydeligt og var ikke så lammet mere. Hun kunne nu få et smil frem. Hun smilte blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alle de mange slag i gyderne! Kan jeg mon klare dem?-Alice, Kelly Empty Sv: Alle de mange slag i gyderne! Kan jeg mon klare dem?-Alice, Kelly

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum