Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Tilbage fra ferie EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Tilbage fra ferie EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Tilbage fra ferie EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Tilbage fra ferie EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Tilbage fra ferie EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Tilbage fra ferie EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Tilbage fra ferie EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Tilbage fra ferie EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Tilbage fra ferie EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Tilbage fra ferie EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Tilbage fra ferie

Go down

Tilbage fra ferie Empty Tilbage fra ferie

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 13:44

Sted :: Stranden La Plage
Vejr :: Solen er lige gået ned over vandet, men dejligt varm
Omgivelser :: ingen ud over Heath
Tid :: lidt over 20 om aftenen
Dato :: Ukendt

Heath sad på et tæppe og kiggede ud over vandet, han var lige kommet hjem fra hans ferie i syd Amerika hvilket bare havde været noget af det beste for ham nogen sinde at komme væk, han var igen den smilende fyr som alle ville være sammen med, og den som kunne få næsten alle i godt humør. Men det havde bare været noget lort for han havde taget afsted, folk havde hadet ham, måske gjorde de stadig, det var ikke til at vide men lige nu var han faktisk ret lige glad om at han var hadet eller ikke var, så længe at han selv havde det godt med sig selv var han glad for det. Og han havde også fået det en del bedre og tænkte ikke hele tiden på at han skulle væk fra denne verden og han ikke længere ville være til stede, bare væk. Han sukkede tilfreds og lagde sig ned på tæppet og kiggede op i himmelen hvor der langsomt kom de små lysende stjerner frem som han betragtede med et smil på munden.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Tilbage fra ferie Empty Sv: Tilbage fra ferie

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 13:59

Jessica havde ikke været sammen med sine venner i langtid, da hun ikke havde haft lyst til at snakke med nogen. og at hendes arbejde havde kommet i vejen, hun havde endelig fået lov til at holde fri. og havde derfor besluttede sig for at gå ned til stranden, hun havde som altid sin taske på ryggen med sit board i. hun havde sine hænder nede i sine lommer i sine bukser, selv om de sad lidt langt nede og hun næsten ikke kunne nå sine hænder der ned. hendes hår sad oppe i en hestehale, udover hendes pande hår og to totte på hendes kinder. hun gik bare ned mod stranden og stoppede op da hun fik øje på nået, hun kunne ikke rigtigt se hvad det var. men var sikker på at det var nået hun havde set før, så hun begynde at gå der ned for at finde ud af hvad det var. et stort glad smil kom frem på hendes læbe, da hun så at det var Heath. hun begynde langsomt at gå der ned, og satte sig på knæ bag hans ryg. hun lag sine arme om ham i et kram "hej Heath" sagde hun og gav et lille grin fra sig

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 14:22

han havde ikke lagt mærke til at Jess var kommet ned på stranden og lå stadig bare og kiggede op i de mange stjerner som blinkede ned til ham og begyndte langsomt at sige de mange stjerne tegns navne for sig selv bare fordi at han egentlig kedet sig mere end han anede. Han sukkede og lod langsomt hans hænder glide ned til de sorte slim bukser han havde på og trommede forsigtigt på dem mens han blev ved med at sige det eneste stjerne billede efter det andet, utrolig der var vist egentlig over 50 stjerne tegn hvis ikke mere, og at man havde fundet alle dem den gang han var til. Han grinede lidt og kunne så hører at der var nogen der var på vej over mod ham men tog ikke rigtig notits af det da han ikke troede at det var virkelig ham de var på vej over til, men da han mærkede nogle arme omkring sig og en der krammede ham grinede han og vente sig langsomt om så han kunne se personen "Jess!" grinede han og smilede stort til hende "længe siden du!"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 14:29

Jess tog sine arme til sig og så på ham med et stort smil, som ikke havde lyst til at forsvinde. hun havde endelig ikke troet at hun havde savnet ham, men det havde hun virkelig "Heath" sagde hun og prikkede ham en enkel gang på næsen, hun gav et lille grin fra sig og lag sit hoved lidt på skrå. hun lag sine hænder ned på sine lår og betragtede ham "ja det er langtid siden" sagde hun og lag en hånd om i sin nakke, da hun var glad for at se ham igen. og syntes at det var en skam at det havde været i længesiden at de havde set hinanden "hvor har du været ?" spurgte hun om for at give ham skylden, og ikke mene at det var hendes egen skyld. da hun jo bare kunne havde sagt nej til at arbejde så meget, hun så sig lidt omkring og forstod ikke hvad han lavede der nede helt alene "laver du ?" spurgte hun om og regnede med at det var godt at hun kom, da han endelig måtte havde kedet sig meget i hendes hoved. hun lod sin tungespids kort glide hen over sine læber, mens hun vende sit blik mod ham igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 14:54

Han grinede og kunne heller ikke rigtig lade vær med at smile "Jaaah?" sagde han da hun sagde han navn og rakte lidt tunge af hende inden han tog den ind igen, han følte sig som en lille dreng som lige havde fået en bil som han kunne lege med, men ja han var bare glad idag han viste ikke rigtig hvorfor, men det var han bare somehow. Han lagde hoved lidt på skrå og ventede på at hun ville sige det som hun gerne ville spørger ham om "Hvad jeg har lavet? Hmm.. det er faktisk utrolig meget, og ikke rigtig noget at prale om hvis jeg skal sige det lige ud, men jeg har lige været på ferie for at få alle de dårlige minder lidt på afstand som der er sket siden at jeg så dig sidst. det er jo faktisk længe side" små lo han og fandt det begge partes skyld at de ikke havde set hinanden men for hans vedkommende havde han nok bare ikke tænke på det som sådan for han nu så hende sidde der foran ham og kunne føle at lille stik af at han havde faktisk havde svigtet deres venskab ved ikke havde fuldt op på hvor hun dog kunne havde været. Og han grinede lidt over det andet spørgsmål som hun stillede "hvad tror du det ser ud som om jeg laver?" sagde han med lidt sarkasme i tone og grinede af hende "Jo ser du jeg sidder bare her og keder mig.. og ser på stjerne billeder" sagde han så endelige efter han havde drillede hende lidt "hvad med dig selv? Hvad for dig til at komme her ned?" sagde han stille og lagde hoved lidt på skrå og betragtede hende med de klare røde øjne som viste at han lige havde spist.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 15:31

Jess så på ham og smilte kort rigtigt stort, så hun blottede sine tænder "savnet mig ?" spurgte hun om og rakte bare tunge tilbage, og havde selv savnet ham meget. hun havde savnet at være sammen med ham, og kunne være barnlig som hun elskede at være. hun huskede alt det sjove de havde haft den sidste gang de så hinanden, selv om der også havde været dårlige tidspunkter. hun lyttede på hvad han sagde og smilte bare kærligt til ham "ude og rejse ?? også kunne du ikke tage mig med ? jeg har bare arbejdet og arbejdet, og var ved at dø til sidst" sagde hun og tog sin taske af og lag sig ned og så op på himlen, og træk sin ene fod op til sin røv "jamen det kan da også være meget hyggeligt, mest når du nu har mig her ved siden af dig" sagde hun og begynde at grine lidt af det, hun lag sine hænder ned på sin mave og vende sit blik kort over på ham. hun kunne mærke at hun fik lidt ondt i sine kæber af at smile så meget "ja.. jeg gad ikke være der hjemme alene, så besluttede mig for at gå en tur.. og den første mig ned til dig" sagde hun og var faktisk glad for at den havde gjort det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 19:21

han grinede lidt og trak på skuldren "Mååske?" sagde han og smilede skævt og måtte indrømme at nu når han tænkte over det havde han nok alligevel savnet den skøre Jess som altid var der hvis man ville grine. Han sukkede lidt og kiggede rundt "Jeg var på ferie fordi jeg skulle væk fra ting.. for det andet var jeg der sammen med en anden" grinede han lidt og smilede skævt til hende og lagde hoved lidt på skrå og måtte indrømme at det hun havde taget sig til virkelig lød kedeligt et eller andet sted, han ville hade hvis han hele tiden skulle stå foran disken eller passe arbejde, han kunne godt lide at han havde et job hvor han ikke skulle være der hele tiden og han kunne selv bestemme sine arbejdes tider, han havde bare en delline og den overholdte han altid uden nogen besvær da han jo ikke rigtig behøvede at sove. Han grinede lidt "det er jeg da også glad for den gjorde.. det er altid dejligt at snakke med sine gamle venner som ikke man ikke har snakket med i meget lang tid eller set" sagde han og smilede glad til hende, og måtte kun give hende ret på hendes tanker at det var dejligt at hun var kommet her ned.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 19:28

Jess så over på ham og hævede det ene øjebryn "alle savner mig" sagde hun og slog ud med armene, som om hele verden savnede hende. selv om de selvfølgelig ikke kende hende og det var hun sådan set også glad for at de ikke gjorde, hun lag derefter sine arme over kors "du skal da aldrig væk fra mig, og derfor skal du ikke tage nogen anden med næste gang.. men mig" sagde hun og så på ham som om hendes øjne ville dræbe ham, selv om der var et stort smil på hendes læbe. så derfor så hun ret mærkelig ud, og man kunne ikke være sikker på hvad hun mente. om hun ville dræbe ham eller var glad for at se ham, dog følte hun at hun ville gøre begge dele. men mest dræbe ham da hun havde savnet ham "gamle venner som om jeg er gammel.. jeg er den bedsteven som man kan ønske sig og den hotteste" sagde hun og gav et grin fra sig og rakte tunge af ham, hun begynde at prikke ham på næsen og gad ikke stoppe

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 20:48

Han blev bare ved med at grine over det hun konstant sagde, han kunne bare ikke lade være og han viste egentlig ikke hvorfor han ikke kunne. "Jaaa ja skal du jo sige!" grinede han og puffede blidt til hende og lagde hoved lidt på skrå igen efter at havde rystet lidt på det. Og kunne ikke lade være med at grine mere af hende da hun udsatte ordre med hvad han skulle gøre og ikke skulle gøre "Du kan godt sparre dig!" grinede han "bare fordi at vi er venner skal du da ikke bestemme over mig" han grinede og rystede igen lidt på hoved "Men okay okay, jeg tager dig med næste gang, tilfreds?" spurgte han stille og prikkede hende på kinden og grinede mere og mere over det hun sagde og rystede på hoved "jaa din selvtillid fejler da ikke noget.. og hvad er jeg så? Vennen som bare sidder og ser på?" grinede han og fugtede sine læber og lod langsomt den ene hugtand ligge på læben ikke rigtig bevist.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 21:17

Jess så op på ham og gav et grin fra sig "vi ved begge at jeg har ret, fordi du har savnet mig" sagde hun og rakte tunge af ham da han skubbede til hende, og kunne godt lide at drille ham da hun syntes at han havde godt af det. hun hævede det ene øjebryn og man kunne bare se på hende at hun ikke mente hvad hun sagde "hvorfor skulle jeg sparre mig ?? du vil jo gerne havde mig, så det ville da være dumt at sparre på mig selv" sagde hun og gav et grin fra sig selv om hun prøvede at holde det tilbage, men hun kunne bare ikke lade være med at gøre det. hun overvejede hvad hun skulle gøre for at sige ham imod "måske er jeg det men jeg er stolt af det" sagde hun og blottede sine tænder i et stort smil, hun rykkede sit hoved mod ham og så op på ham "nej nej.. du er den ven som siger Jess jeg vil kysse dig, også kysser du mig" sagde hun og lå bare og så ham op i øjnene og kunne godt lide at drille ham, da hun holde meget af ham. og havde ikke rigtigt nogen anden ven som kunne sige hende imod på den måde, og være med på at drille

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Apr 2010 - 5:04

"hmm" små lo han og kiggede lidt væk fra hende for han igen kiggede på hende "Så siger vi det.. bare fordi jeg har savnet dig behøver man ikke blive kæphøj og prikkede hende på næsen og smilede skævt til hende og kunne mærke at han ikke var så drillesyg mere som han havde været for et øjeblik siden, det ændrede sig tit med ham for tiden på grund af hans træning med ikke at drikke blod og derfor kunne styre sig meget bedre, utrolig hvilke fremskridt han egentlig havde lavet på det sidste "du skal sparre dig fordi at hvis du dræbte mig" grinede han og smilede til hende "må jeg desværre sige at jeg ikke kunne være mere ligeglad.. for det andet ville du have en pige efter dig som sikkert ville dræbe dig med det samme, og for det sidste hvem ville det så i sidste ende gå ud over hvis jeg dødede eller ej?" sagde han og gav hende det store uskyldige smil og lukkede øjnene, dog stoppede han da han kiggede ned på Jess og hævede det ene øjenbryn "Neeej det er sku da for kedeligt.. jeg tænkte.. mere.." han kiggede lidt fra side til side og kiggede ned på hende gravalvorlig "Vi skulle da helt klart gifte os ikke?" sagde han og kiggede afventende på hende som om at han virkelig mente det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Apr 2010 - 15:29

Jess grinte lidt af ham og stoppede lidt efter "jov jeg behøver, fordi jeg har også savnet dig" sagde han og gav et grin fra sig og blev ved med at prikke ham på næsen, hun rakte kort tunge af ham og elskede at drille ham. selv om hun ikke viste at han ikke var så drillesyg mere, men det lag hun ikke rigtigt mærke til "hvorfor skulle jeg dræbe dig, det ville jo være virkeligt dumt.. så har jeg ikke nogen at drille" sagde hun og rakte tunge af ham, hun satte sig op og rykkede sig helt tæt på ham. og stoppede med at prikke ham på næsen "hvorfor skulle jeg havde en pige efter mig ?" spurgte hun om og hævede det ene øjebryn, og var sikker på at ingen ville komme efter hende og hendes øjne blev store af det han sagde. hun begynde at smile af det "også skal vi havde en søn som også hedder Heath" sagde hun og rystede på hovedet af ham, og ville ikke indrømme at hun ikke ville havde nået imod det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 17:16

Han smilede "Ha! der kan hun jo selv se, det går jo slet ikke ud over mig" sagde han og greb hendes tungen da hun rakte tunge af ham "Du burde virkelig for styr på de der menere unge dame!" men han slap dog langsomt hendes tunge og lod hende tale ud omkring det han havde sagt lidt for og måtte hæve det ene øjenbryn og begyndte så at grine "Nånå.. det ville altså være lidt underligt at have en søn som hed det samme som faren? Ellers må du jo finde en anden og få ham med på idéen om at kalde din søn heath?" grinede han og vædet langsomt sin mund og trak på skuldrene "Fordi at Asi er min lærling og hun holder af mig, så hvis jeg blev dræbt.. så bliver hun nok lidt sur" grinede han og trak på skuldrene med et lille smil på læben og sukkede lidt mens han kiggede rundt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Apr 2010 - 20:30

Jess så på ham og tænkte lidt på hvad hun skulle sige til ham "jov det gør, fordi du må aldrig efterlade mig igen" sagde hun og så ned på hans hånd da hun mærkede at han tog fat i hendes tunge, hun vende sit blik op mod hans ansigt igen og smilte. hun tog sin tunge ind i munden og rystede på hovedet af ham "det tror jeg ikke" sagde hun bare og ville aldrig give ham ret i nået, hun så lidt på ham og stoppede med at smile kort. hun rystede på hovedet og satte sig hurtigt op i hans skød og lag sine arme om i hans nakke og så ham ind i øjnene "nej det vil jeg ikke,, mini Heath" sagde hun og rødmede lidt og havde slet ikke lyst til at havde nogen anden, hun kunne mærke hvordan hendes hjerte hoppede afsted og nikkede til det han sagde "når okay,, jamen hvis jeg vil dræbe dig så gør jeg det jo bare" sagde hun i en drillende tone da hun viste at hun aldrig ville dræbe ham, hun lag sin ene hånd på hans kind for at få øjekontakt med ham igen. hun fugtede kort sine læber og lukkede sine øjne i og trykkede sine læber mod hans

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 13:11

"aha" grinede han stille og smilede skævt til hende og træk på skuldrene over det hun sagde, han var jo sin egen gik og kom som han ville og sådan ville det altid være et eller andet sted, han kunne jo ikke rigtig gøre for det når det kom til stykket vel? Han sukkede stille og bed sig i læben mens han kløede sig i nakken og viste ikke helt hvad han skulle sige til det som Jess hun sagde lige nu, hvis han ikke viste meget bedre ville han sige at hun var forelske i ham eller noget i den stil? Han fik dog ikke meget mere tid til at tænke over det for han mærkede hendes læber mod hans, han kiggede overrasket på hende og slap hendes læber ved at trække hans hoved en anelse bag ud "jess.." mumlede han stille og kiggede undrende på hende og viste faktisk slet ikke hvad han skulle sige når det kom til stykket. Han rystede på hoved og kiggede stadig på hende med et uforstående blik i øjnene.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 14:05

Hun kunne mærke at han træk sig tilbage og det fik hende til at åbne sine øjne, hun bed sig lidt i læben og så på ham. dog slap hun den lidt efter og prøvede at finde på nået at sige, men det kunne hun bare ikke og så bare på ham "ja?" fik hun tvunget frem, hun blev bare siddende oppe i hans skød og ville ikke fjerne sig udover hvis han sagde hun skulle. dog håbede hun på at han ikke ville gøre det, og ville lade hende blive siddende. hun fjernede stille sin hånd fra hans kind og bed sig i læben, hun vende sit blik ned mod sit skød og kunne ikke få sig selv til at se på ham. hun følte sig som en lille dum tøs, men sådan var hun jo også ? hun gjorde altid det hun havde lyst til. ligemeget om det betød at det skulle gå udover hende selv, hun lag sine hænder på hans overkrop og begynde at pille ved hans trøje. da hun ikke kunne få sig selv til at se op på ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 1:27

Han følte sig utrolig dum og havde ikke vist at Jess havde haft det sådan for hende "hv.. hvor længe har du.. haft lyst til det?" kom det stille fra ham og han ville ikke smide hende ned fra skødet synes han alligevel var for ondt at gøre. Dog kunne han ikke helt lide tilnærmelserne da han jo var forelsket, bare, bare ikke i hende. Han havde altid set Jess som en ven, måske endda som en bedste ven, men hun var bare ikke nogen som han så mere end det, som en han ville være sammen med som kæreste. Han sukkede stille og følte sig utrolig dum af at have det sådan her, det virkede ikke rigtigt, eller det følte han ikke, han følte ikke han kunne være det bekendt. Et lille suk kom frem af hans næse og han kiggede lidt væk fra hende op i himmelen og tænkte lidt over kysset, havde ikke rigtig følt noget og bed sig i læben. Han havde momenter som disse, de var ikke sjove.. på ingen måder særlig sjove.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 1:36

Jess så bare på ham og træk lidt på skulderne, hun tænkte lidt over det han sagde og viste det ikke helt selv "godt spørgsmål.. ikke sådan nået jeg tænker over, det er bare nået jeg gjorde" sagde hun og rejste sig stille op og så kort ned på ham, hun tog sin taske og kastede den næsten om på sig ryg. hun lag sine hænder ned i lommerne og begynde at gå, hun lignede en der var fuld da hun ikke rigtigt tænke på hvordan hun gik "domdi domdi dom" sang hun lidt for sig selv og så tilbage på ham og smilte, hun lod sig selv svinge lidt rundt og var tæt på at falde nogle gange. hun havde ikke lyst til at sidde stille da det var lidt mærkeligt, da hun ikke var glad for tavsheden. hun gik hele vejen ned til vandet og så lidt på det, hun satte sig lidt ned i hug og lod sine fingere stryge igennem vandet mens hun bare sang videre. hun satte sine fingere på den anden hånd ned i sandet, mens hun tog en pind og lag den ned i vandet "flygt" sagde hun og grinte lidt for sig selv

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum