Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Another one bites the dust (Emne søgning) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Another one bites the dust (Emne søgning) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Another one bites the dust (Emne søgning) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Another one bites the dust (Emne søgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Another one bites the dust (Emne søgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Another one bites the dust (Emne søgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Another one bites the dust (Emne søgning) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Another one bites the dust (Emne søgning) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Another one bites the dust (Emne søgning) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Another one bites the dust (Emne søgning) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Another one bites the dust (Emne søgning)

+2
Roar
Quin Hacket
6 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Another one bites the dust (Emne søgning) Empty Another one bites the dust (Emne søgning)

Indlæg af Quin Hacket Tirs 9 Dec 2014 - 11:25

EMNE SØGNING TIL MISS QUIN HACKET

- Jeg har længe været væk fra siden og kun kommet på et par enkelte gange for at besvare mit ene emne jeg har mig. Men det skal være slut! Jeg kunne super godt tænke mig at finde på nogle flere plots og emner til min lille nyfødte varulv. Og håbede derfor at der var nogen som kunne hjælpe mig med dét.

Jeg er ikke bleg for det meste, alt kan aftaltes og hvis plottet er spændende nok, er der intet der ikke kan ske i et emne med Quin. Selve hendes historie holder hun mest til sig selv og hvis man gerne vil lære hende dybere at kende, skal man nok have kendt hende fra før. Men hvad søger jeg af plots?

* plot idéer *

Et - Quin er opvokset hos hende alkoholiske mor, men hvad hun ikke ved er at hun er blevet kidnappet som barn sammen med hendes lillebror, da på daværende tidspunkt endnu ikke var fyldt 1 år. Hendes rigtig far har jeg allerede lavet om NPC og er politi inspektør for Politi stationen Législation. Her kunne der være et plot, omkring at personen måske arbejder på politi stationen og kender hendes far og derfor til noget af historien, møder Quin og begynder at ligge to og to sammen.

To - Quin kæmper stadig kampe i Lutte á Mort og derfor søger jeg da også gerne nogen hun kan slås med.

Tre - Hun mangler job? Både af de gode og de dårlige kalibre.

Andet er selvfølgelig velkommen!

Regler, som så mange andre har, har jeg egentlig ikke. Blot at jeg forventer at min emne partner kan opholde en hvis standart inde for hvor mange ord jeg plejer at skrive i et indlæg. Andet, egentlig ikke.

Håber der er nogen som vil lege med!
Peace and out!
Quin Hacket
Quin Hacket
Amber Sky - Medlem

Bosted : Bor sammen med sin mor og lillebror i et faldefærdigt hus i Logement.

Antal indlæg : 37

Tilbage til toppen Go down

Another one bites the dust (Emne søgning) Empty Sv: Another one bites the dust (Emne søgning)

Indlæg af Roar Ons 10 Dec 2014 - 0:14

Jeg vil gerne lege med dig! (Det lyder forkert xD)
Jeg har dog ikke lige en genial idé til et plot, men det kan vi vel finde ud af i fællesskab over en pm? (:
Roar
Roar
Advanced Beginner (Rank 8)

Antal indlæg : 181

Another one bites the dust (Emne søgning) Empty Sv: Another one bites the dust (Emne søgning)

Indlæg af Quin Hacket Ons 10 Dec 2014 - 8:31

ehehe, ja det lyder lidt forkert xD
Sender dig lige en pm!
Quin Hacket
Quin Hacket
Amber Sky - Medlem

Indlæg af Gæst Søn 14 Dec 2014 - 1:10

Jeg kunne godt være interesseret i at emne med dig, Rebekah er ny i byen. Hun har boede i Di Morga i omkring tre måneder nu, men hun kender intet til byen fordi at har haft trevlet med start sin boghandel op i byen. Derfor kunne hun godt bruge en veninde måske en ansat, så at Quin mangler et job, måske kunne hun blive ansat hos Rebekah?

Udover det kunne der måske også blive mulighed for en kamp i mellem dem i Lutte á Mort, Rebekah er oplært i kamp selvom hun ikke har en krigerisk sjæl som engel kunne hun måske tvinges til kæmpe for sit liv. Så der to muligheder, men jeg lad det være åben hos dig? c:

Gæst
Gæst

Indlæg af Dai Søn 14 Dec 2014 - 18:55

Har Quin eventuelt tendenser til tyveri?
Så har jeg måske en idé :3

Ellers kan jeg også brygge andre idéer frem. Dog skal du være klar på at jeg den næste uges tid ikke har super meget tid :)
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Antal indlæg : 437

Indlæg af Derek Hart Søn 14 Dec 2014 - 23:17

Quin er velkommen til at komme til jobsamtale hos Derek, Upserious.
Derek Hart
Derek Hart
Novice (Rank 2)

Antal indlæg : 12

Indlæg af Quin Hacket Man 15 Dec 2014 - 17:17

Rebekah skrev:Jeg kunne godt være interesseret i at emne med dig, Rebekah er ny i byen. Hun har boede i Di Morga i omkring tre måneder nu, men hun kender intet til byen fordi at har haft trevlet med start sin boghandel op i byen. Derfor kunne hun godt bruge en veninde måske en ansat, så at Quin mangler et job, måske kunne hun blive ansat hos Rebekah?

Udover det kunne der måske også blive mulighed for en kamp i mellem dem i Lutte á Mort, Rebekah er oplært i kamp selvom hun ikke har en krigerisk sjæl som engel kunne hun måske tvinges til kæmpe for sit liv. Så der to muligheder, men jeg lad det være åben hos dig? c:

Er frisk på at starte et emne op med dig! - Jeg tænker at Rebekah sagtens kunne blive en ven til Quin i fremtiden, måske endda en rolle model? Da hun aldrig rigtig har haft en ældre kvindelig figur i hendes liv, som har udvist ambitioner før. Så kunne sagtens se noget interessant der. Og ja, et eller flere jobs er altid velkommen i Quins liv, da hun prøver så vidt muligt at forsøge sig selv og hendes lillebror.

Dai skrev:Har Quin eventuelt tendenser til tyveri?
Så har jeg måske en idé :3

Ellers kan jeg også brygge andre idéer frem. Dog skal du være klar på at jeg den næste uges tid ikke har super meget tid :)

Altså hun stjal da hun var mindre og ikke var gammel nok til at få et job som der gav gode penge. Så måske din idé kan bruges? Du har i hvert fald prikket til min interesse.

Derek Hart skrev:Quin er velkommen til at komme til jobsamtale hos Derek, Upserious.
Spændende! Den er jeg da helt bestemt med på!

Hvis det er, er det måske nemmere at sende en pm til mig, hvis i stadig er interesseret i at starte en tråd med mig! Jeg undskylder for det sene svar, weekenden tog mig lige med storm :P
Quin Hacket
Quin Hacket
Amber Sky - Medlem

Indlæg af Gæst Man 15 Dec 2014 - 17:56

Super, skal jeg sende et PM? Så kan skrives der og aftale plot samt relation? eventuelt andre emne muligheder c:

Gæst
Gæst

Indlæg af Dai Søn 21 Dec 2014 - 1:32

Min søde lille Dai, har startet en bande.. Dog er vi intil videre kun 2 personer, så tænker om Quin kunne være interesseret i en plads.

Ellers er der også det at hun kunne se ham bryde ind et sted, og for at hun ikke skal afsløre ham, fortæller han hende ting og sager om tyveri og kriminalitet, set fra øjnene på en med selvsamme profession :)
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Indlæg af Quin Hacket Man 22 Dec 2014 - 19:28

Rebekah skrev:Super, skal jeg sende et PM? Så kan skrives der og aftale plot samt relation? eventuelt andre emne muligheder c:

Ville bare lige hurtigt sige jeg har sendt en pm, hvis du ikke skulle have set det!

Dai skrev:Min søde lille Dai, har startet en bande.. Dog er vi intil videre kun 2 personer, så tænker om Quin kunne være interesseret i en plads.

Ellers er der også det at hun kunne se ham bryde ind et sted, og for at hun ikke skal afsløre ham, fortæller han hende ting og sager om tyveri og kriminalitet, set fra øjnene på en med selvsamme profession :)

Hmm, altså synes din første idé er super interessant, men da hun er i en wolfpack, ville det nok ikke være sandsynligt at de ville lade hende være i nogen former for bander der relatere til kriminalitet, uden at blive smidt ud. Men, skal lige forhøre mig med lederen :)
- Ellers kunne vi også tage den sidste idé, måske kunne Quin endda ende med at blive fanget i stedet for Dai, da man har forvekslet dem. Det kunne også give et godt plot, eftersom hun så helt sikkert vil give ham skylden, og ikke være særlig glad. Men, ved ikke hvad du synes om dén idé?
Quin Hacket
Quin Hacket
Amber Sky - Medlem

Indlæg af Dai Man 22 Dec 2014 - 21:49

Den sidste idé er vildt fed :)
Jeg tænker at Dai kunne få noget skyldfølelse og forsøge at få hende ud, men alt efter hvordan det går ende i fængsel også, i samme celle, eller den ved siden af :)
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Indlæg af Quin Hacket Tirs 23 Dec 2014 - 15:52

Ja eller fængsel eller fængsel, men nok i detentionen. :D
Synes jeg lyder som en super fed idé, hvem skal starte og hvor skal dette emne foregår henne?
Quin Hacket
Quin Hacket
Amber Sky - Medlem

Indlæg af Dai Tirs 23 Dec 2014 - 16:43

Hvis du vil kunne det være fedt :)
Har ikke super meget tid i dag (er altid flere timer om at starte emner xD )
Tænker i gågaden? :)
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Fre 26 Dec 2014 - 22:58

YOH!, så du trængte til en slås kamp? den er jeg frisk på *knækker knoer som den muntre varulv jeg er* hvis du stadig er frisk på et emne, så jeg klar! kan dog være de bliver venner til sidst af en eller anden spøjs årsag? XD

er du deal? :P

Gæst
Gæst

Indlæg af Quin Hacket Søn 28 Dec 2014 - 20:36

Det kan du tro jeg er!
- Dooooog, har lige et emne der skal laves og nogle der skal besvares, er lidt bag ud xD
Quin Hacket
Quin Hacket
Amber Sky - Medlem

Indlæg af Gæst Søn 28 Dec 2014 - 20:49

det helt iorden, ingen stres, vi finder sku bare ud af det hehe ;D

dog er Teddy ikke så glad for Amber Sky så det passer vel fint og få noget godt ind over, og så er da også en grund til de slås ;P Teddy AKA Kuuma har selv et lille kobbel af varulve, som er han's brothers in arms, og nu medlemmer i han's squad Veteran War Dogs som arbejder for Libra, så at de kommer op og slås, er ikke så uvirkeligt, som man sku tro, men igen, vi finder da bare ud af det hehe ;P

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 28 Dec 2014 - 20:49

det helt iorden, ingen stres, vi finder sku bare ud af det hehe ;D

dog er Teddy ikke så glad for Amber Sky så det passer vel fint og få noget godt ind over, og så er da også en grund til de slås ;P Teddy AKA Kuuma har selv et lille kobbel af varulve, som er han's brothers in arms, og nu medlemmer i han's squad Veteran War Dogs som arbejder for Libra, så at de kommer op og slås, er ikke så uvirkeligt, som man sku tro, men igen, vi finder da bare ud af det hehe ;P

Gæst
Gæst

Indlæg af Naya Søn 28 Dec 2014 - 20:54

Tænker det kunne være sjovt at lave noget med Quin og Naya? De er begge vareulve, og Naya slås også en gang i mellem, måske de kunne mådes på den måde? Og måske kunne Naya også hende med at introducere hende for et job?

Og selvom Naya normalt er meget indelukket, kunne det måske ende med at de bliver temmelig gode venner?
Naya
Naya

Antal indlæg : 207

Indlæg af Quin Hacket Søn 28 Dec 2014 - 21:31

Kuuma skrev:det helt iorden, ingen stres, vi finder sku bare ud af det hehe ;D

Hvorfor er han ikke glad for Amber Sky, hvis jeg nu må være så nysgerrig at spørger? :]
Altså, han kunne jo sagtens stille sig op imod hende i ringen, da hun jo bare er der for at få penge. Så det er intet problem at de skulle det!

Naya skrev:Tænker det kunne være sjovt at lave noget med Quin og Naya? De er begge vareulve, og Naya slås også en gang i mellem, måske de kunne mådes på den måde? Og måske kunne Naya også hende med at introducere hende for et job?

Og selvom Naya normalt er meget indelukket, kunne det måske ende med at de bliver temmelig gode venner?

Hmm, kunne måske forestille mig de mødes over en drink ved Mort efter en af dem har været i en kamp? Tror ikke lige at det job som Naya har er noget for Quin, da hun slet ikke... er så lad os sige, feminin xD
Quin Hacket
Quin Hacket
Amber Sky - Medlem

Indlæg af Gæst Søn 28 Dec 2014 - 21:55

det er noget historie jeg har viklet ind i min karakter, som man skal erfare igennem emner, men kan sagtens sende en PM til dig, hvis det bliver nødvendigt :P

og det kan han sagtens finde på, ikke for pengene, men måske for og sende Amber Sky en besked ;P at Lone Wolf koblet ikke bryder sig om dem, hverken nu eller senere, det ikke fordi han har noget imod Quin, bah, jeg sender en PM owo

Gæst
Gæst

Indlæg af Quin Hacket Søn 28 Dec 2014 - 22:01

Kuuma skrev:det er noget historie jeg har viklet ind i min karakter, som man skal erfare igennem emner, men kan sagtens sende en PM til dig, hvis det bliver nødvendigt :P

og det kan han sagtens finde på, ikke for pengene, men måske for og sende Amber Sky en besked ;P at Lone Wolf koblet ikke bryder sig om dem, hverken nu eller senere, det ikke fordi han har noget imod Quin, bah, jeg sender en PM owo

Jamen, den ser jeg så frem til xD
Quin Hacket
Quin Hacket
Amber Sky - Medlem

Indlæg af Gæst Søn 28 Dec 2014 - 22:03

har sendt en PM xD

men vil du være sød og lave emnet? bare vikle ind i emnet, at Kuuma står i ringen, og har tæsket en eller anden uskyldig sjæl halvt ihjel, og han så venter på den næste, som så er Quin, men vil du have jeg laver, så kan jeg sagtens, men så ved jeg ikke hvornår det blir :P men igen, du svare når du svare, så det okay, jeg svare normalt også når jeg svare :P

Gæst
Gæst

Indlæg af Naya Søn 28 Dec 2014 - 22:14

Det kan vi sagtens sige det kunne være en god måre for dem at komme i snak på :)
Naya
Naya

Indlæg af Quin Hacket Tors 1 Jan 2015 - 20:36

Sorry, jeg fik slet ikke svaret tilbage Naya.
Stadig frisk på et emne? - Og hvis ja, hvem skal så starte? ^^
Quin Hacket
Quin Hacket
Amber Sky - Medlem

Indlæg af Naya Tors 1 Jan 2015 - 22:43

hvis du gider ville det være skønt! Jeg har lige en del om ørene for tiden :)
Naya
Naya

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum