Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
The beautiful people [ emnesøgning ] EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
The beautiful people [ emnesøgning ] EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
The beautiful people [ emnesøgning ] EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
The beautiful people [ emnesøgning ] EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
The beautiful people [ emnesøgning ] EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
The beautiful people [ emnesøgning ] EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
The beautiful people [ emnesøgning ] EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
The beautiful people [ emnesøgning ] EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
The beautiful people [ emnesøgning ] EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
The beautiful people [ emnesøgning ] EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

The beautiful people [ emnesøgning ]

Go down

The beautiful people [ emnesøgning ] Empty The beautiful people [ emnesøgning ]

Indlæg af Gæst Ons 10 Dec 2014 - 12:28

Welcome.....

Ja nu er den kære Dietrich Arden kommet tilbage til siden, efter personen bag skærmen havde major melt down, men er oppe igen. Jeg har en del krea at komme af med, så derfor laver jeg denne søgning.

# Kort om Dietrich Arden #

Dietrich er djævel af satan, som blev bandelyst fra helvede fordi han var grådig og mere eller mindre ville overtage tronen. Han blev sendt på jorden hvor han nu lever i eksil, uden mulighed for at komme tilbage til helvede, men mindre Satan sender bud efter ham. Han er gammel soldat under diverse krige der har været i de mange år, hvor han under første og anden verdenskrig var med tyskerne. Han er uddannet læge og har arbejdet som det i godt 50 år, dog forskellige steder i verden og nu arbejder han på hospitalet i Terre. Dietrich er et væsen som man ikke skal komme på den forkerte side af, hvis man alligevel er så dum at skulle gøre det, burde man være meget hurtig på benene og rejse fra Di Morga. Mange folk undre sig over hvordan denne mand kan være gift, men det er ganske sandt... Han er gift med vampyren Catherine og de bor sågar også sammen i et stort palæ, som han for det meste tager sig af, da hun ofte er ude på diverse model jobs.

# Ting jeg søger #

Fjender ~ Måske folk han har stødt på i krigen, som måske var mod tyskerne? Ganske vidst arbejdede han kun som læge under krigen. Måske nogle folk fra helvede [ Dette kræver du er djævel af satan og kender til hvad han har gjort]

Venskaber ~ Ganske vidst er Dietrich ikke den bedste til at holde et venskab i gang, men han giver det gerne et forsøg. Personen skulle kunne leve med hans syge ideer.

Shameless flirt ~ Denne person skal vide at der IKKE kommer til at ligge noget i det, da han trods alt er gift.. Men han vil blot udnytte denne kvinde uden nogen form for sex....

Kollegaer ~ Nogle folk fra sygehuset som han måske af og til snakker med i byen... Tager ud og drikker en øl eller to med.

Ofre ~ Denne her er strid... Da man skulle kunne holde til meget voldelige scener og blod og gore.... Så hvis du kan håndtere det er du velkommen!

# Til sidst #

Tror det var det... Så hvis det tiltaler dig... Så skriv her eller PM

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The beautiful people [ emnesøgning ] Empty Sv: The beautiful people [ emnesøgning ]

Indlæg af Gæst Lør 13 Dec 2014 - 16:39

Er jeg så skræmmende?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The beautiful people [ emnesøgning ] Empty Sv: The beautiful people [ emnesøgning ]

Indlæg af Damien Lør 13 Dec 2014 - 17:10

Måske lidt. Men nu har jeg aldrig vidst hvornår det er tid til at trække sig, så hvad siger du til Damien? Han var selv soldat under 2. Verdenskrig, på den tyske side, så de kunne måske kende hinanden derfra?
Damien
Damien
Novice (Rank 3)

Bosted : Et mindre hus i Logemente

Antal indlæg : 23


Tilbage til toppen Go down

The beautiful people [ emnesøgning ] Empty Sv: The beautiful people [ emnesøgning ]

Indlæg af Gæst Lør 13 Dec 2014 - 17:17

Intet skræmmer mig, ha! *Total Simba-fra-Løvernes-Konge-agtig latter*

Tror Dietrich ville kunne fungere som en ganske fin underholdning i Maliks øjne. Han er en sindsforvirret lille russer, som blev udstødt fra Rusland af regeringen i 1770'erne, så jeg tænker, at ham og Dietrich måske kunne have mødtes i 2. Verdenskrig, hvor Malik på en eller anden måde var fanget imellem to sider? Jeg ved det ikke. Det er i hvert fald et plot, der skal finpudses en del, men jeg har en del idéer at byde ind med (min hjerne har helt selv aktiveret sin kreative del i dag), medmindre du selvfølgelig har et helt andet slags plot, du vil have ført ud i livet!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The beautiful people [ emnesøgning ] Empty Sv: The beautiful people [ emnesøgning ]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum