Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
new vampire in town EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
new vampire in town EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
new vampire in town EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
new vampire in town EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
new vampire in town EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
new vampire in town EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
new vampire in town EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
new vampire in town EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
new vampire in town EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
new vampire in town EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

new vampire in town

3 deltagere

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

new vampire in town Empty new vampire in town

Indlæg af Gæst Tors 1 Jan 2015 - 19:59

Halløjsa Væsner og godbider,
jeg søger efter nogle friske folk som har lyst til at møde Darald, så jeg kan få lidt gang i ham.
Han er ny på siden og derfor også ny for mig, og han bliver derfor bygget videre på igennem emner.
Så må indrømme at jeg ved lige så lidt om ham, som i nok gør.. hvis i vælger at læse hans profil eller det som findes af den.
Han har kun været vampyr i 34 år, og går derfor stadig igennem nogle faser som "nyskabt vampyr"
Han er lige flyttet til Terre fra Dijon, en anden by i frankrig.

Det er muligt at emne med ham på den ene eller anden måde, hvis det er venner eller fjender.

Jeg søger ikke specielt efter nogle plot.
Jeg søger dog efter et job for Darald, som en vampyr nu kan have. Han er tidligere politimand, så kan klare lidt hårdt arbejde.

Jeg søger måske også efter en skaber til ham, indtil videre er det hans far som har forvandlet ham... men... hvis der er en som ønsker at blive hans skaber, så kan dette måske ske.

som så mange andre så har jeg også et par krav til dem jeg emner med:

- være kreativ, og hjælpe med at ud hvilke emnet/emnerne
- ikke skrive et par ord, og tro at jeg gider svare
- gerne give besked, hvis der bliver holdt længere pauser fra at svare

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new vampire in town Empty Sv: new vampire in town

Indlæg af Gæst Tors 1 Jan 2015 - 20:08

hey du, tja jeg har tjekket din profil, og din søgning her, og tror jeg kan have nogle bud, men ved dog ikke hva slags panser Darald er :P

Kuuma arbejder for Libra, imod mafia'en, og Darald kunne måske være en Kuuma rekruttere, til og give ham information, om mafia'en, som politiet besidder :P

en anden kan være at Darald er blevet sad på sagen at undersøge Kuuma og han's brødre, da politiet ikke er så glade for disse forhenværende elite soldater, som går rundt og ryger i den ene slås kamp efter den anden, og altid med alibi til ikke og kunne blive ret's forfulgt, og smidt i fængsel, men dette kan dog ende ubehaligt for Darald, selv om han er vampyr, så er disse fyre trænet til og bekæmpe alle typer væsner, på de mest brutale måder, af de sorte beretter, og har deltaget i flere hemmelige missioner, om at henrette eller eliminere grupper af farlige fjender ;P

et tredje kan være de bare bliver venner, trods Kuuma's kriminelle fortid og nuværende tid som ulovlig enforcer for Libra, selv om politiet ikke direkte blander sig, da de kun angriber mafia'en, den franske, og andre bander ;P så vel som Darald's politi baggrund owo

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new vampire in town Empty Sv: new vampire in town

Indlæg af Gæst Tors 1 Jan 2015 - 21:19

Jeg er frisk, jeg prøver delvist af dræbe min kedsomhed. Angående plot, ja der må vi nok lige tag en snak om det, jeg har masser af ideer, men jeg altid gerne hører min medspillers forslag før at jeg kommer med mine egne forslag c:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new vampire in town Empty Sv: new vampire in town

Indlæg af Gæst Tors 1 Jan 2015 - 22:08

Kuuma skrev:hey du, tja jeg har tjekket din profil, og din søgning her, og tror jeg kan have nogle bud, men ved dog ikke hva slags panser Darald er :P

Kuuma arbejder for Libra, imod mafia'en, og Darald kunne måske være en Kuuma rekruttere, til og give ham information, om mafia'en, som politiet besidder :P

en anden kan være at Darald er blevet sad på sagen at undersøge Kuuma og han's brødre, da politiet ikke er så glade for disse forhenværende elite soldater, som går rundt og ryger i den ene slås kamp efter den anden, og altid med alibi til ikke og kunne blive ret's forfulgt, og smidt i fængsel, men dette kan dog ende ubehaligt for Darald, selv om han er vampyr, så er disse fyre trænet til og bekæmpe alle typer væsner, på de mest brutale måder, af de sorte beretter, og har deltaget i flere hemmelige missioner, om at henrette eller eliminere grupper af farlige fjender ;P

et tredje kan være de bare bliver venner, trods Kuuma's kriminelle fortid og nuværende tid som ulovlig enforcer for Libra, selv om politiet ikke direkte blander sig, da de kun angriber mafia'en, den franske, og andre bander ;P så vel som Darald's politi baggrund owo

Altså han var bare en normal politibetjent,

Altså det med at undersøge disse soldater, kunne da være meget sjovt.
Det kunne jo være noget med at Darald har hørt om at politiet er på en sag omkring disse mænd, men at de bare ikke kan komme tættere på dem.
Kan kunne derfor vælge at tage tingene i sine egne hænder? og prøve på at rive dem ned, også selv om han nok ikke kan det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new vampire in town Empty Sv: new vampire in town

Indlæg af Gæst Tors 1 Jan 2015 - 22:21

det så også cool :3

tja, det er iorden! skal da nok blive hyggeligt :3 og tja du bestemmer hvordan du spiller ham, så tager han det i sine egne hænder, og prøver at knække dem, så du velkommen, jeg spiller dog fair, så måske kan han få buret nogle af dem inde, eller givet dem en bøde, nu må vi se, men kan også være han får nogle seriøse par på skrinet, men hvis du frisk, så er jeg deal :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new vampire in town Empty Sv: new vampire in town

Indlæg af Gæst Tors 1 Jan 2015 - 23:09

Kuuma skrev:det så også cool :3

tja, det er iorden! skal da nok blive hyggeligt :3 og tja du bestemmer hvordan du spiller ham, så tager han det i sine egne hænder, og prøver at knække dem, så du velkommen, jeg spiller dog fair, så måske kan han få buret nogle af dem inde, eller givet dem en bøde, nu må vi se, men kan også være han får nogle seriøse par på skrinet, men hvis du frisk, så er jeg deal :3

Det gør det jo bare sjovere, hvis det går en smule galt i det. Og jeg har intet imod at han får et par på hovedet, så længe han overlever.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new vampire in town Empty Sv: new vampire in town

Indlæg af Gæst Tors 1 Jan 2015 - 23:12

bare rolig. han overlever, men hospitalet kan ikke undgås :P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new vampire in town Empty Sv: new vampire in town

Indlæg af Gæst Tors 1 Jan 2015 - 23:44

Kuuma skrev:bare rolig. han overlever, men hospitalet kan ikke undgås :P

det gør overhovedet ikke noget, selv om han nok ikke kan gå på hospitalet, når han nu er vampyr :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new vampire in town Empty Sv: new vampire in town

Indlæg af Gæst Tors 1 Jan 2015 - 23:51

bare rolig, kan han skam godt ^^ hvis han har france til det :P

men laver du, da det Darald da efter Kuuma og han's gutter? :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new vampire in town Empty Sv: new vampire in town

Indlæg af Gæst Fre 2 Jan 2015 - 11:24

Jo det skal jeg da nok :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new vampire in town Empty Sv: new vampire in town

Indlæg af Gæst Fre 2 Jan 2015 - 11:54

Hvis du stadigvæk søger en skaber...så melder jeg mig da gerne til den post!
Ellers er jeg blot interesseret i at emne med dig!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new vampire in town Empty Sv: new vampire in town

Indlæg af Gæst Fre 2 Jan 2015 - 12:22

jamen jeg søger da stadig en til den post, :)
så det er du da velkommen til at blive

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new vampire in town Empty Sv: new vampire in town

Indlæg af Gæst Fre 2 Jan 2015 - 12:25

Det lyder da dejligt!
Så jeg tænker, hvad skulle grunden være for at Abraham forvandlede ham? Derudover om de stadig ser hinanden?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new vampire in town Empty Sv: new vampire in town

Indlæg af Gæst Fre 2 Jan 2015 - 12:45

Det lyder som om du er meget glad for det :)
hmmm... det var et svært spørgsmål, det kunne være fordi at Abraham ville have selskab igennem sit evige liv, eller måske fordi han mente at Darald ville blive en stærk vampyr? ..
det kunne faktisk være meget sjovt, hvis de stadig ser hinanden og at Abraham måske ikke har givet slip på båndet imellem dem endnu?

by the way, elsker dit fc.. dracula untold god film

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new vampire in town Empty Sv: new vampire in town

Indlæg af Gæst Fre 2 Jan 2015 - 12:50

Mhh det kunne godt være en god grund...men de skal helst havde talt sammen inde da. Du ved, Abraham skal kunne have en fornemmelse af hvilken mand han var!
En ide kunne være, at Darald evt. har gjort et eller andet som virkelig fik Abraham til at åbne øjnene op for ham (måske reddet et barn ud fra en brændende bygning...eller det ligene) også begyndte de to at snakke sammen...også det ene fører til det andet? Nu ved jeg ikke hvilke ideer du har til Daralds fortid, men endnu en ide kunne være at den unge mand blev syg, også Abraham tilbød at kurere ham med en speciel form for medicin, der ville give ham uddødelighed?
Husk på båndet går begge veje, men jo vi kan da sagtens sige de to stadig ser hinanden!

Jeg er dog nysgerrig, hvordan vil man se på deres bånd? Det kunne evt starte ud som venner (mens Darald var menneske), gå hen i mentor/student (efter han var blevet forvandlet) også nu..?

Jamen mange tak, og ja det er den! Kan da kun sige det samme om dit FC!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new vampire in town Empty Sv: new vampire in town

Indlæg af Gæst Fre 2 Jan 2015 - 13:22

det kunne også være en fed idé, at han måske skulle vælge mellem at dø eller blive forvandlet om til en vampyr. Han lider nemlig også lidt af forkølelse, da hans immunforsvar endnu ikke er blevet udviklet til fuld styrke.

det ved jeg skam godt, men kunne stadig være sjovt. Så er der nemlig også lidt spillerum mellem de to, hvis de stadig har det bånd mellem hinanden.

det kunne klart starte ud som et venskab, siden Abraham jo skal have en grund til at forvandle ham, regner ikke med at han vil forvandle en fremmede person, eller det lyder ikke sådan. Hvis de stadig har det magiske bånd imellem hinanden, så regner jeg med at de stadig er "mentor/student"

jeg så den i biffen, og en af de bedste vampyr jeg nogensinde har set :D .. mange tak

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new vampire in town Empty Sv: new vampire in town

Indlæg af Gæst Fre 2 Jan 2015 - 13:26

Ja det giver ham jo også en grund til at ville forvandle ham, evt. hvis de er blevet så tætte venner at han ikke vil lade døden tage ham væk!
Det er selvfølgelig rigtig nok, og ja jeg er da helt klart inde for de stadig har båndet til hinanden.
Super! Jeg regner dog med igennem årerne er venskabet også sneget sig ind, så det fortsat er Mentor/student, men også med en snert af det gamle venskab fra dengang Darald var menneske?

Jeg skulle havde haft set den i biffen...men havde ikke pengene til den. Jeg vil ikke sige det er den bedste vampyr film jeg har set, for er er andre, men den er da på top tre!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new vampire in town Empty Sv: new vampire in town

Indlæg af Gæst Fre 2 Jan 2015 - 13:56

ja, så lad os sige at han blev forvandlet fordi han var dødelig syg!
jamen det lyder da godt,
selvfølgelig, synes også selv at de stadig skal have lidt af deres venskabs følelser stadig.

ej hvor trist, altid en god oplevelse at se film i biffen.. den ligger helt klart på første pladsen hos mig :P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new vampire in town Empty Sv: new vampire in town

Indlæg af Gæst Fre 2 Jan 2015 - 14:07

Jamen awesome...så er alt det på plads! Så skal vi tage et emne? Og i så fald hvad skal det være om? Min umiddelbare ide køre hen imod et muligt fortidsemne...blot så man kan se deres venskab frem til Darald bliver syg og Abraham forvandle ham?
Jeg tænker også at Darald, er en af de få som rent faktisk kender ham per hans fødenavn

Ja...jeg havde ikke penge til det :( Men den var skam stadig god, og det faktum at det var Luke Evans der spillede Vlad, også at Dominic Cooper var med i...det var skam kun plusser!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new vampire in town Empty Sv: new vampire in town

Indlæg af Gæst Fre 2 Jan 2015 - 14:14

uuh det var faktisk en god idé, det kunne også være ret så sjovt. Så ved vi også hvordan de fungere sammen, og at de ved lidt mere om hinanden, end bare hoppe ind i et emne hvor de har kendt hinanden i meget langtid, og bare intet ved om hinanden.

det er synd for dig, jepp de spiller så godt. abraham lincoln vampire hunter er også god, og der er Dominic også med i :P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new vampire in town Empty Sv: new vampire in town

Indlæg af Gæst Fre 2 Jan 2015 - 14:17

Jamen super, jeg tænker første del af emnet kunne være, nogle uger efter deres første møde? Du ved så man slipper for præsentationerne? Også gradevist køre vi længere frem i tiden, til et tidspunkt hvor Darald måske finder ud af hvad Abraham er...også igen længere frem til et andet tidspunkt i deres venskab for så at slutte ved det tidspunkt hvor Abraham forvandler ham?

Jeg har længe overvejet at se den film...is it good?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new vampire in town Empty Sv: new vampire in town

Indlæg af Gæst Fre 2 Jan 2015 - 14:23

ja, det lyder som en vildt god idé. Så kan vi også opleve forskellige perioder af deres forhold.

ja den er virkelig god, jeg har set den 5 gange tror jeg :P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new vampire in town Empty Sv: new vampire in town

Indlæg af Gæst Fre 2 Jan 2015 - 14:24

Præcis!! Så jeg tænker den første del af emnet...det kan evt. være noget så simpelt som en tur i parken? De snakker om deres familier og hvad der sker i hinandens liv?

Jamen så må jeg jo hellere få den set!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new vampire in town Empty Sv: new vampire in town

Indlæg af Gæst Fre 2 Jan 2015 - 14:48

helt klart, kan jo altid være hyggeligt at gå i parken om aftenen... :P

det skal du helt klart :D har du så set priest ?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new vampire in town Empty Sv: new vampire in town

Indlæg af Gæst Fre 2 Jan 2015 - 14:53

Netop!!! jeg tænker om du evt. gider lave det?

Nope not yet...men den er skam også på min liste over de film jeg meget gerne vil se!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

new vampire in town Empty Sv: new vampire in town

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum