Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
I'm back baby! - Emnesøgning
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
I'm back baby! - Emnesøgning
Halløj!
Som man kan regne ud fra titlen, så har min karakter Tonia været ret så inaktiv det sidste lange stykke tid. De emner jeg havde gang i, er desværre gået i stå. Nu vil jeg gerne have gang i hende igen. Hvis dig der læser det her, er en jeg har emnet med tidligere, og du gerne vil starte hvor vi slap eller lignende, så er jeg helt frisk på det!
Jeg har selvfølgelig nogle små krav ligesom alle andre. Din stavning må gerne være nogenlunde. Ikke nødvendigvis perfekt, bare så jeg kan læse det. Hvis du kan drysse nogle kommaer og punktummer ind i dine svar, så bliver jeg happy. Længden behøver ikke være det helt vilde, bare der er kreativitet og emnet skrider fremad.
Jeg bliver nødt til at indse det, skolen tager ret meget af min tid. Lektier skal laves, afleveringer afleveres... Så der kan være perioder hvor jeg er ret lang tid om at svare. Det håber jeg i kan leve med. (:
Tonia, hvem er hun?
Hun er en vampyr. En ung en af slagsen. Hun går ikke ind under kategorien venlig. Hun er faktisk ret meget det modsatte. Medmindre hun vil have noget fra nogen, så skruer hun op for charmen. Udenpå er hun ret så hård, men indeni kan hun godt være blød, og en smule menneskelig. Hvis der er noget hun vil, så gør hun det og stil dig endelig ikke i vejen, for hendes temperament er ikke til at spøge med. Tillid er bestemt et fremmedord, og kærlighed kan slet ikke komme på tale. Medmindre den eneste ene viser sig. Like that's going to happen.. Right?
Yes! Jeg søger ikke noget bestemt. ALT har interesse.
Er det måske dig der skal optø Tonias kolde hjerte? Forsøge at komme tæt ind på livet af denne bitre kvinde? Kæmpe en blodig kamp ved hendes side, eller imod hende? Opleve et hedt one night stand med en smuk vampyr? Mulighederne er uendelige!
Så hvis du er interesseret, er jeg kun en PM væk, eller også kan du skrive her.
Jeg har selvfølgelig nogle små krav ligesom alle andre. Din stavning må gerne være nogenlunde. Ikke nødvendigvis perfekt, bare så jeg kan læse det. Hvis du kan drysse nogle kommaer og punktummer ind i dine svar, så bliver jeg happy. Længden behøver ikke være det helt vilde, bare der er kreativitet og emnet skrider fremad.
Jeg bliver nødt til at indse det, skolen tager ret meget af min tid. Lektier skal laves, afleveringer afleveres... Så der kan være perioder hvor jeg er ret lang tid om at svare. Det håber jeg i kan leve med. (:
Tonia, hvem er hun?
Hun er en vampyr. En ung en af slagsen. Hun går ikke ind under kategorien venlig. Hun er faktisk ret meget det modsatte. Medmindre hun vil have noget fra nogen, så skruer hun op for charmen. Udenpå er hun ret så hård, men indeni kan hun godt være blød, og en smule menneskelig. Hvis der er noget hun vil, så gør hun det og stil dig endelig ikke i vejen, for hendes temperament er ikke til at spøge med. Tillid er bestemt et fremmedord, og kærlighed kan slet ikke komme på tale. Medmindre den eneste ene viser sig. Like that's going to happen.. Right?
Yes! Jeg søger ikke noget bestemt. ALT har interesse.
Er det måske dig der skal optø Tonias kolde hjerte? Forsøge at komme tæt ind på livet af denne bitre kvinde? Kæmpe en blodig kamp ved hendes side, eller imod hende? Opleve et hedt one night stand med en smuk vampyr? Mulighederne er uendelige!
Så hvis du er interesseret, er jeg kun en PM væk, eller også kan du skrive her.
Gæst- Gæst
Sv: I'm back baby! - Emnesøgning
hmm.. det lyder da spændende! måske med et one night stand, med udsigt til venner? Kuuma er ikke selv den mest søde person, og har sine ar, så jeg er da frisk, og dine krav kan jeg sagtens bære over med, hvis du kan bære over med jeg nok selv svare langsomt, da jeg til tider kan få det ''skidt'', hvor jeg så bare går ned som en østers, og er væk o_o
men hey, vi kan prøve? ^^ hilsen Teddy :3
men hey, vi kan prøve? ^^ hilsen Teddy :3
Gæst- Gæst
Yup, jeg er frisk! Det med at blive venner bagefter bliver måske lidt besværligt. Men vi kan jo se hvor det fører hen. (:
Gæst- Gæst
hmm.. ja okay, det er en deal! x3
hvem laver, og under hvilke omgivelser? en bar? eller diskotek? måske bare på gaden, hvor ham og gutterne er ude og gå en tur og støder på Tonia, som Teddy her måske får lidt mere end et par øjne på?? :P
hvem laver, og under hvilke omgivelser? en bar? eller diskotek? måske bare på gaden, hvor ham og gutterne er ude og gå en tur og støder på Tonia, som Teddy her måske får lidt mere end et par øjne på?? :P
Gæst- Gæst
PS. hvilket forfærdeligt menneske ville jeg da være, hvis jeg ikke kunne bære over med at du får det skidt engang imellem og derfor ikke svarer. Selvfølgelig kan jeg det. (:
Gæst- Gæst
bare rolig, skal du ikke være ked af, nogle finder sig ikke i det og bliver tøsesure, så derfor skriver jeg det, men er glad for du forstår :D
Gæst- Gæst
En bar eller et diskotek ville være super oplagt. Jeg er lidt på vej i seng, så hvis det ikke er din plan at sove lige med det samme og du lyster, så kan du godt lave det. Ellers kan jeg sagtens få stablet det på benene imorgen. (:
Jeg har selv lige været igennem en kæmpe nedtur, så jeg forstår udmærket. (:
Jeg har selv lige været igennem en kæmpe nedtur, så jeg forstår udmærket. (:
Gæst- Gæst
cool, og ved ikke hvornår jeg falder i søvn, 5 min, 1 time, 5 timer, the heck i know? men jeg skal nok lave hvis jeg ikke finder noget og bruge min tid må, mest fordi jeg har en række ting i min lejlighed jeg skal have ordnet, men laver jeg det først, så sender jeg det til dig, men laver du det først, så bare PM mig ^^
yea, i know the feeling, det skal nok gå, Tonia, vi ikke døde, endnu! XD
yea, i know the feeling, det skal nok gå, Tonia, vi ikke døde, endnu! XD
Gæst- Gæst
fuck yea! ^^
og har jeg fanme ikke tid til, en familie og pleje, sprut og drikke, brødre og genere, en søster og elske, en dame og være hos, og ved ikke hvad! så det har jeg ikke tid til xD
og har jeg fanme ikke tid til, en familie og pleje, sprut og drikke, brødre og genere, en søster og elske, en dame og være hos, og ved ikke hvad! så det har jeg ikke tid til xD
Gæst- Gæst
Haha, det vigtigste er at være positiv! (:
Jeg har sørme heller ikke tid til at dø. Jeg har dog ingen søskende, og jeg har en mand i stedet for en dame, og en ekstra mand der hedder far, der er syg og skal passes. Udover det, så skulle jeg da gerne blive til noget før jeg kradser af! Så heller ingen tid til at dø her. (:
(Og samtalen tog pludselig en halv alvorlig drejning xD)
Jeg har sørme heller ikke tid til at dø. Jeg har dog ingen søskende, og jeg har en mand i stedet for en dame, og en ekstra mand der hedder far, der er syg og skal passes. Udover det, så skulle jeg da gerne blive til noget før jeg kradser af! Så heller ingen tid til at dø her. (:
(Og samtalen tog pludselig en halv alvorlig drejning xD)
Gæst- Gæst
præcist, det bare svært, når man er så træt, ya know? o.o psykisk?
hehe, præcist, og det er da dyb respekt for! :D og det samme her, selv om jeg nok ikke gør, da jeg ikke har min 9 klasse, og ikke får den, så ja xD men igen, don't got time to die, maybe in a couple of years xD
( fuck yea, lad os lege advokater *tage jakkesæt på, og smide læder vest og army pants!* ) XD
hehe, præcist, og det er da dyb respekt for! :D og det samme her, selv om jeg nok ikke gør, da jeg ikke har min 9 klasse, og ikke får den, så ja xD men igen, don't got time to die, maybe in a couple of years xD
( fuck yea, lad os lege advokater *tage jakkesæt på, og smide læder vest og army pants!* ) XD
Gæst- Gæst
Believe me, I know.
Fuck niende klasses eksamen! Du skal nok blive til noget! (:
Uuuhhhh!!! Jeg har altid gerne ville rende rundt i jakkesæt!
Fuck niende klasses eksamen! Du skal nok blive til noget! (:
Uuuhhhh!!! Jeg har altid gerne ville rende rundt i jakkesæt!
Gæst- Gæst
yea i believe you, Tonia! o
præcist, så jeg kæmper skam for det, haha! ;D
jamen så her! *giver Tonia et jakkesæt* så kan vi lege advokater eller cia agenter! XD
præcist, så jeg kæmper skam for det, haha! ;D
jamen så her! *giver Tonia et jakkesæt* så kan vi lege advokater eller cia agenter! XD
Gæst- Gæst
Godt! Don't give up! (:
Yay!! Eller men in black! Jeg vil tage jakkesættet med i seng som min fantasi pyjamas xD. Du må sove godt, når du når dertil. Godnat. (:
Yay!! Eller men in black! Jeg vil tage jakkesættet med i seng som min fantasi pyjamas xD. Du må sove godt, når du når dertil. Godnat. (:
Gæst- Gæst
Lignende emner
» I'm back :D (Emnesøgning)
» I'm back! - Emnesøgning
» Im Back: Emnesøgning
» She's back from the dead! (Emnesøgning)
» Baby, it's cold outside.
» I'm back! - Emnesøgning
» Im Back: Emnesøgning
» She's back from the dead! (Emnesøgning)
» Baby, it's cold outside.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont