Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
could u be my prince?-Nightmare - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
could u be my prince?-Nightmare - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
could u be my prince?-Nightmare - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
could u be my prince?-Nightmare - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
could u be my prince?-Nightmare - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
could u be my prince?-Nightmare - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
could u be my prince?-Nightmare - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
could u be my prince?-Nightmare - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
could u be my prince?-Nightmare - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
could u be my prince?-Nightmare - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

could u be my prince?-Nightmare

Side 2 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

could u be my prince?-Nightmare - Page 2 Empty Sv: could u be my prince?-Nightmare

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 16:31

NIghtmare smilte blidt " du er mere sød end mig Namine" sagde han og aede hendes kind. Han havde en mærkelig følelse i maven, han var forelsket i namine

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

could u be my prince?-Nightmare - Page 2 Empty Sv: could u be my prince?-Nightmare

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 16:33

Namine rødmede og kiggede ind i hans øjne mens hun holdte lidt tættere ind på ham så hun ikke frøs mere"Jeg er forelsket i dig Nightmare meget men du skal ikke være sammen med mig hvis du ikke har følelser for mig"sagde hun og smillede kært til ham med hovedet lidt på skrå mens hun nød han rørte ved hendes kind.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 16:50

Nightmare smilte og slikkede let sine læber " selvfølgelig er jeg forelsket i dig Namine! du er den smukkeste pige jeg længe har set" sagde han og smilte

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 16:52

Namine rødmede lidt og kyssede ham hurtigt og blidt mens hun slog hendes hænder rudnt om hans nakke hun blev rigtig glad"virkelig tak du er den mest viunderlige drneg jeg nogensinde har mødt"sagde hun smillende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 16:59

Nightmare smilte blidt og rødmede let " jeg tror det er derfor min søster ville ønske hun ikke var min søster, hun siger arkurart det samme som dig" sagde han og kyssede hendes pande

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 17:02

Namine rødmede og smillede lidt mens hun nussede hans våde hår ldit"har du en søster hvordan er hun går hun her"spurgte hun undrene og kært mens hun var glad for at være ved kirkegården med ham nu

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 17:10

Nightmare bed let i sine læbe pircinger " jeg, jeg ved det ikke, alt jeg ved er jeg har en søster et eller andet sted" sagde han og kiggede ind i hendes øjne. Hans øjne var stoppet med at lyse som de gjorde tidligere

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 17:12

Namine kiggede på ham med et blidt smil mens hun holdte rundt om ham"du er heldig har ingen søskende..Og heller inge forældre"sagde hun stille

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 17:23

" jeg ved ikke hvor de er"sagde Nightmare og kiggede på hende med et lidt sørgeligt blik, han vidste kun at hans mor og far var døde, men hans søster vidste han ikke hvor var

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 17:25

Namine kiggede på ham med et venligt blik og et smil mens hun lagde en hånd på hans kind"det er jeg ked af men jeg vil hjælpe dig med at finde din søster vi er sammen om at finde hende"sagde hun smillende og holdte fast rundt om hans hånd hun vidste de to ville være et godt par

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 17:29

NIghtmare smilte svagt " virkelig?" sagde han og holdt let i hendes hånd, han var meget forelsket i hende, hvis det stod til ham gik de væk fra kirkegården og hjem til ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 17:31

Namine kiggede på ham mens hun nikkede med et kært smil"ja virkelig jeg hjælper gerne til altid også når du har brug for mig"sagde hun og gav hans hånd et blidt klem hun tænkte meget på om de mon skulle gå væk fra kirkegården der var jo så mørkt og vejret var dårligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 17:35

Nightmare smilte " Vil du ikke hjem til mig, så vi kommer i tør vejr?" spurgte han og smilte, han havde ikke nogle skumle bagtanker overhovedet, Eller ikke enddnu, han vidste bare at han var vild med Namine

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 17:38

Namine kiggede på ham mens hun nikkede og kyssede ham på næsetippen kært"jo meget gerne så kan jeg også se hvor du bor jeg ønsker at du vil være min Nightmare.."sagde hun stille og blidt*jeg tør ikke spørger men måske vil han spørger*tænkte hun stille

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 17:44

Nightmare tog hendes håen " er du sikker på du vil have mig?" spurgte han drillende og kyssede hende i hendes våde hår " kom lad os gå" sagde han og rejste sig op

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 17:45

Namine grinte lidt mens hun holdte rundt om hans hånd blidt så puffede hun blidt til ham fordi han drillede hende lidt"er du sikker på du vil have mig"spurgte hun så drilsk til ham mens hun gik stille med ham hen mod hans hjem

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 17:51

NIghtmare skubbede let til hende så hun ramte hans vinge blidt " Hvis du vil have mig vil jeg have dig" sagde han og kyssede hendes kind.NIghtmare kunne mærke han snart havde lyst til hende, det var lidt pinligt syntes han, en han kunne ikke gøre noget ved det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 17:52

Namine grinede blidt mens hun sprang i et kram hen til ham"jeg vil gerne have dig meget enda"sagde hun smillende mens hun nussede hans næse lidt det syntes hun nemlig var lidt sødt og kært

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 17:56

Nightmare smilte blidt " jamen jeg er din så" sagde han og kyssede hende blidt på hendes bløde læber

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 17:59

Namine rødmede og smillede glad inden i emns hun holdte det lidt og gik vider emed ham hun havde selv lidt lyst til ham og hun syntes selv det var lidt pinligt"så nu er vi officielt kærester"sagde hun glad

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 18:06

Nightmare nikkede og smilte tilbagge til hende " det kan man roligt sige" sagde han og drejde ned af en side vej " jeg bor lige der ovre" sagde han og pegede på et stort hus

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 18:07

Namine kiggede på huseet med åben mund"wow det ser smukt ud og stort glæder mig meget"sagde hun med et lille hop mens hun holdte blidt rudnt om hans hånd stadig

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 18:20

Nightmare smilte " tak" sagde han og gik over vejen til hans hus " damerne førstt" sagde han med et smil han holdte lågen ind til haven

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 18:22

Namine smillede blidt og gik ind først"mange tak"sagde hun emd et lille buk hun kunne være meget højligt hvis det var

//skal logge svare igen snart;D//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 18:24

Nightmare fulgte efter hende ind i haven, Haven var fuld af japanske kirsebær træer og små buske

// bare iorden :)//

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum