Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
could u be my prince?-Nightmare - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
could u be my prince?-Nightmare - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
could u be my prince?-Nightmare - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
could u be my prince?-Nightmare - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
could u be my prince?-Nightmare - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
could u be my prince?-Nightmare - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
could u be my prince?-Nightmare - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
could u be my prince?-Nightmare - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
could u be my prince?-Nightmare - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
could u be my prince?-Nightmare - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

could u be my prince?-Nightmare

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

could u be my prince?-Nightmare - Page 4 Empty Sv: could u be my prince?-Nightmare

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 13:07

Nightmare smilte " mig eller katten " sagde han drillende og gik ud i køkenet og gav Misha noget mad

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

could u be my prince?-Nightmare - Page 4 Empty Sv: could u be my prince?-Nightmare

Indlæg af Gæst Fre 11 Jun 2010 - 8:17

Namine grinede lidt og kiggede efter ham og katten"katten men du da også meget kær Nightmare"sagde hun kært

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 13:10

Nightmare kiggede på hende med et løftet øjenbryn " haha tak min engel" sagde han og satte sig ved siden af hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 22:04

Namine kiggede på ham så krammede hun ham blidt"min lille missekat du minder meget om en så vupti black cat"sagde hun blidt og lidt drilsk

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 22:43

Nightmare smilte og grinte stille " gør jeg?" sagde han og kyssede hende på halsen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 12:25

Hun nikkede med et lille grin og rødmede kort"ja sådan meget heheh ej det gør jeg også siden jeg har lånt dit tøj endnu engang mange tak"sagde hun kært og nødhans kys ved hendes hals

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 12:33

Nightmare grinte let og kiggede på hende " er du sulten?" spurgte han stille og fortsatte med at kysse hendes hals

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 16:08

Namine grinte selv lidt mens hun kiggede på ham med et lille smil"ja meget"sagde hun venligt og kært havde han nået at spise til hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 0:10

Nightmare tog hendes hånd " kom og tag lige hvad dit hjerte begærer" sagde han med et smil, Mischa kom miavende ud i køkkenet " hvad er der Mischa?" Nightmare kiggede på kattenn med et undrende , hun gik over til Namine og smøg sig opo af hendes ben " jeg troor hun kan lide dig" sagde han og tog om Namine bagfra og kyssede let hendes kind

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 19:47

Namine bukkede sig lidt ned og samlede Misha op i hendes favn mens hun kiggede på Nightmare og smillede blidt, mens hun kiggede på ham og kyssede ham tilbage blidt mens hun nussede om Misha"hvor er hun sød og det tror jeg også heh"sagde hun med et lille grin

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 23:24

Nightmare smilte til hende " tja til tider er hun sød, tro mig" sagde han og kælede for Mischa

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 12:06

Namine kiggede på ham mens hun nussede videre om Micha"hvordan det hun ser så rolig ud i min favn og så nuttet!"sagde hun og smillede kært til Nightmare

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 12:14

" der var engang hvor en dreng var efter hende der skete der noget jeg aldrig havde set før" sagde Nightmare og bed sig let i underlæben og kiggede på Namine

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 12:18

Namine kiggede på ham og ned på Micha i hendes favn"stakkels micha hvad skete der med hende sikke en ond dreng"sagde hun og kiggede på Nightmare med et blidt, kært blik

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 12:19

" lad os sige hun ikke var helt sig selv, hun var nær ved at dræbe den dreng, måske var det på grund af min magi, hvad ved" sagde Nightmare og kiggede på Mischa

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 12:21

Namine kiggede på ham og på Micha mens hun så kælede lidt ved hende"Men Nightmare hun ser virkelig ikke sådan ud hmm min magi tror du det"spurgte hun undrene med hovedte på skrå hun mærke en varme fra hans tøj hun jo havde på sig

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 12:23

" jeg tror der var derfor, hvad skulle det ellers være?" sagde Nightmare spørgende og kiggede over mod døren, det bankede

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 12:26

Namine kiggede på Nightmare"hvem kan det være"spurgte hun mens hun kælede lidt videre over Micha s bløde pels

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 12:28

" jeg ved det ikke " sagde Nightmare og gik over mod døren, åbnede den og ind kom den dreng, eller nærmere snart mand, som havde gjort Mischa fortræd. " Hvad laver du her!?" spurgte Nightmare koldt og kynisk

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 12:29

Namine holdte godt fast rundt om Micha mens hun kiggede med et vredt blik på drengen"du får hende ikke!"sagde Namine vredt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 12:33

Nightmare slog sine store sorte vinger ud " hvis du ikke går lige nu bliver det værst for dig selv!" sagde Nightmare og stilte sig foran Namine og Mischa " Namine hvis jeg siger du skal løbe så gør det!" sagde Nightmare til hende og kiggede kort over skulderen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 12:36

Namine rystede på hovedet mens hun kiggede på ham og ned på Mischa"nej det vil jeg ikke jeg vil blive her hos dig"sagde hun mens hun kiggede på ham og kyssede ham på kinden lidt over skulderen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 12:40

" er du sikker på det?" spurgte NIghtmare " det kan gå hen og blive grimt" sagde han og smilte koldt til drengen. Drengen kiggede på Katten " Mischa kom her!" råbte han efter katten " Hah som om hun lystre? " sagde NIghtmare og kiggede på Namine der stod med Mischa i sin favn

Nightmare's hænder var så småt begyndt at lyse som om der var ild i dem

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 12:44

Namine kiggede på Nightmare og gik foran ham mens hun nussede hans kind med den ene hånd"jeg ved det ikke jeg vil bare så nødigt se dig såret eller skadet på grund af ham der!"sagde hun vredt og lidt trist hun nussede lidt ved Mischa stadig blød pels og djelig at holde om

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 12:48

NIghtmare lukkede sine øjne let " bare rolig min tøs, mig sker der intet med" sagde han, Hans hænder var nu nærmest i brand. Nightmare åbnede igen sine øjne og kiggede på drengen, Nightmare's øjne lyste rummet op mere end det allerede var " mhm tja knægt efter som du ikke hørte efter første gang giver jeg dig en chance mere, Smut eller dø" sagde Nightmare og kiggede på drengen

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum