Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Emnesøgning
3 deltagere
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Emnesøgning
Hej alle sammen.
Jeg søger nogle mennesker at emne med. Skabe forskellige relationer til min ny skabte karakter, James 'Jimmy' Alonzo, så jeg kan komme igang med ham :-)
Jeg har selv været væk fra at skrive rollespil i over et år. Jeg kan derfor måske være lidt rusten, men håber hurtigt at komme det efter, håber derfor også at blive lidt udfordret mht. til længde fra dig af :-)
Jeg har min grammatik iorden (Dog måske med enkelte komma fejl) og håber derfor også med at din er nogenlunde.
Alonzo kommer fra USA, mere præcist New York, hvor han sad på en stor del af narkohandlen. Han forlod dog sin hjemby for at udvide forretningen og sin magt, og er derfor nu bosat i denne franske by. Det var ikke en impulsiv beslutning, og han havde allerede 'følere' rundt omkring i byen før hans tilflytning, og han er derfor vel informeret omkring byen og dens situation m.m.
Jeg søger:
- Fjender: Tænkte der især kunne komme noget spændende ud af det her, hvis du var tilknyttet nogle af de forskellige organisationer der har noget at gøre med det overall plot der er her på siden. Men der ingen krav til det, så det ikke fordi at det skal holde nogle af jer væk :-)
Allierede.
- ???
Jeg er åben overfor forslag til plot osv.
Håber på at hører fra nogen af jer.
Jeg søger nogle mennesker at emne med. Skabe forskellige relationer til min ny skabte karakter, James 'Jimmy' Alonzo, så jeg kan komme igang med ham :-)
Jeg har selv været væk fra at skrive rollespil i over et år. Jeg kan derfor måske være lidt rusten, men håber hurtigt at komme det efter, håber derfor også at blive lidt udfordret mht. til længde fra dig af :-)
Jeg har min grammatik iorden (Dog måske med enkelte komma fejl) og håber derfor også med at din er nogenlunde.
Alonzo kommer fra USA, mere præcist New York, hvor han sad på en stor del af narkohandlen. Han forlod dog sin hjemby for at udvide forretningen og sin magt, og er derfor nu bosat i denne franske by. Det var ikke en impulsiv beslutning, og han havde allerede 'følere' rundt omkring i byen før hans tilflytning, og han er derfor vel informeret omkring byen og dens situation m.m.
Jeg søger:
- Fjender: Tænkte der især kunne komme noget spændende ud af det her, hvis du var tilknyttet nogle af de forskellige organisationer der har noget at gøre med det overall plot der er her på siden. Men der ingen krav til det, så det ikke fordi at det skal holde nogle af jer væk :-)
Allierede.
- ???
Jeg er åben overfor forslag til plot osv.
Håber på at hører fra nogen af jer.
Sidst rettet af Alonzo Man 9 Feb 2015 - 0:29, rettet i alt 3 gange
Alonzo- Novice (Rank 1)
- Antal indlæg : 2
Sv: Emnesøgning
Jeg vil med glæde emne med dig! I forhold til plot er jeg en smule blank, da Eleanor ikke befinder sig i det miljø : D
Eleanor- Advanced Beginner (Rank 7)
Antal indlæg : 140
Det lyder da godt. Jeg sender dig lige en pm, så kan vi se på det der :-)
Alonzo- Novice (Rank 1)
Jeg vil meget gerne ha et emne med dig :) Angående plot er jeg frisk på fjender eller allierede da det nemt kan blive begge dele :)
Zero Bang- Competent (Rank 10)
- Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.
Antal indlæg : 354
Jamen det kan vi godt, jeg sender en pm din vej, så kan vi skrive om plot osv :-)
Alonzo- Novice (Rank 1)
Lignende emner
» Emnesøgning :)
» What to do with you...? - Emnesøgning
» Hey you! (Emnesøgning)
» Emnesøgning
» What to do with you...? - Emnesøgning
» Hey you! (Emnesøgning)
» Emnesøgning