Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Emne snak (Xander, Dai og Matt)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Emne snak (Xander, Dai og Matt)
Ja drenge jeg ville lige lave en tråd hvor vi sammen kunne tale lidt om hvordan vi gjorde dette, og sådan :)
Kom endelig med nogle ideer hvis der er noget i kunne tænke jer :)
Ja jeg har jo skrevet det meste af mine ideer, men sig endelig til :)
Men vi skal jo også ha' fundet ud af hvem der skal oprette. Om de har mødt hinanden før? eller sådan.
Kom endelig med nogle ideer hvis der er noget i kunne tænke jer :)
Ja jeg har jo skrevet det meste af mine ideer, men sig endelig til :)
Men vi skal jo også ha' fundet ud af hvem der skal oprette. Om de har mødt hinanden før? eller sådan.
Gæst- Gæst
Sv: Emne snak (Xander, Dai og Matt)
Altså jeg ville synes det ville være en god idé at få et syn på hvordan hans hjem ser ud, mest indeni. Så vi ikke alle 3 har hver vores synvinkel på hvordan det faktisk ser ud.
Så ville det vel også være sjovt, hvis han havde et gemt pengeskab som de måske prøver på at bryde ind i? og derfra blevet opdaget af ham?
og ved ikke med det at kende hinanden i forvejen, ville sgu være lidt pinligt hvis de var venner eller noget i den stil. :P
Så ville det vel også være sjovt, hvis han havde et gemt pengeskab som de måske prøver på at bryde ind i? og derfra blevet opdaget af ham?
og ved ikke med det at kende hinanden i forvejen, ville sgu være lidt pinligt hvis de var venner eller noget i den stil. :P
Gæst- Gæst
ja det har du rat i! Jeg udarbejder lige en lille plan over hans hjem så og ligger ind :)
HaHa ej det ville være pinligt! Men mente nu mere om ham måske vidste hvem de var, eller om de vidste hvem han var. Han er eger af en af landets største afviser, men det er jo ikke sikkert de ved hvem han er :)
HaHa ej det ville være pinligt! Men mente nu mere om ham måske vidste hvem de var, eller om de vidste hvem han var. Han er eger af en af landets største afviser, men det er jo ikke sikkert de ved hvem han er :)
Gæst- Gæst
Jeg har for det meste altid ret <-- x'D
Men det lyder godt, at du så gør det.
haha bare sådan: "hej makker, hvad vi laver her? ... planlægger en fest x'D " haha
Xander er ikke lige en af de typer som læser afviser, kun gamle mennesker gør det :P
ja det har du rat i! Jeg udarbejder lige en lille plan over hans hjem så og ligger ind :)
Men det lyder godt, at du så gør det.
haha bare sådan: "hej makker, hvad vi laver her? ... planlægger en fest x'D " haha
Xander er ikke lige en af de typer som læser afviser, kun gamle mennesker gør det :P
Gæst- Gæst
Forhelvede Xan xD
Undskyld det sene svar, men ja, tror også det er en god idé med en plan :P
Eventuelt kunne Dai have forsøgt/planlagt at bryde ind hos ham før, hvor det enten ikke lykkedes, altså hvor ham blev opdaget eller at han bare ikke har fået ført det ud i livet :)
Undskyld det sene svar, men ja, tror også det er en god idé med en plan :P
Eventuelt kunne Dai have forsøgt/planlagt at bryde ind hos ham før, hvor det enten ikke lykkedes, altså hvor ham blev opdaget eller at han bare ikke har fået ført det ud i livet :)
Dai- Competent (Rank 11)
Antal indlæg : 437
okay jeg smække lige et par billeder op, har bare lavet det hurtigt i paint. De fleste af rummene er lidt større end jeg har tegnet, men er så dårlig til det med størrelses forhold
Stue etasien
Første sal
Stuen, blot vendt på en lidt anden måde.
Køkkenet
Det nederste badeværelse
gæsteværelset
Master bedroom/Matt's soveværelse
Badeværelse på 1 sal
Walk in clouset
Kontor
Noglelunde huset ude fra.. ihvert fald samme stil.
håber det har givet en smule indblik i hvordan han bor :)
Stue etasien
Første sal
Stuen, blot vendt på en lidt anden måde.
Køkkenet
Det nederste badeværelse
gæsteværelset
Master bedroom/Matt's soveværelse
Badeværelse på 1 sal
Walk in clouset
Kontor
Noglelunde huset ude fra.. ihvert fald samme stil.
håber det har givet en smule indblik i hvordan han bor :)
Gæst- Gæst
det med at han habde planlagt der er stykke tid, ville jo være en helt fin ting! Især fordi det jo nok ikke er et kvater hvor man BARE lige bryder ind!
Men det ville nok være bedst hvis vi sætter rækkefølgen sådan at en af jer starter, så den næste og så mig til sidst :)
Men det ville nok være bedst hvis vi sætter rækkefølgen sådan at en af jer starter, så den næste og så mig til sidst :)
Gæst- Gæst
Det er helt okay at det ikke er perfekt, det er bare for at se hvordan det nogenlunde ser ud ^^
Rækkefølge lyder altid som en god idé, så det ikke blive forvirrende.. men jeg er ligeglad med hvor jeg er, om jeg starter eller hvad?
og har han nogle typer af alarmer i sit hjem?
Rækkefølge lyder altid som en god idé, så det ikke blive forvirrende.. men jeg er ligeglad med hvor jeg er, om jeg starter eller hvad?
og har han nogle typer af alarmer i sit hjem?
Gæst- Gæst
Kun når han ikke er hjemme, og han har overvågning ved sin hoveddør, men det er nu mest fordi han gerne vil se hvem der står uden for hans dør, så han ved om han gider åbne eller ej
Gæst- Gæst
Men hvem kunne tænke sig at oprette? Eller skal jeg gøre det?
Gæst- Gæst
Jeg har ikke specielt meget tid for tiden, og jeg rejser på ferie på tirsdag, hvor jeg heller ikke ved hvor meget jeg kan svare. Og så er jeg super dårlig til at starte emner. Det ville passe mig bedst hvis det er en af jer :)
Dai- Competent (Rank 11)
Okay for at vi får startet det her emne, hvad så med om jeg opretter? :)
Gæst- Gæst
Fint for mig
Dai- Competent (Rank 11)
Okay jeg stater det i morgen! Så må vi håbe Xander svare på et tidspunkt.
Gæst- Gæst
Har du et link? :)
Dai- Competent (Rank 11)
Undskylder mange gange! Havde helt smit det ud, jeg har haft en hel del om ørene for tiden.. :/
Gæst- Gæst
Undskyld for det korte indlæg, men start er ikke min bedste side :/
http://www.vielamort.net/t14120-stealing-are-you-serious-dai-xander#254192
http://www.vielamort.net/t14120-stealing-are-you-serious-dai-xander#254192
Gæst- Gæst
Det går nok, har også selv haft en del om ørerne..
Tænker at jeg svarer nu, og så må Xander svare bagefter :)
Tænker at jeg svarer nu, og så må Xander svare bagefter :)
Dai- Competent (Rank 11)
Lignende emner
» emne snak! - Frozen, Niklaus og Harry (lukket samtale)
» en hygge snak ~ Manda
» pige snak på stranden//Zelvia//
» Hey you!! - Matt Jonas
» New friend? - Matt.
» en hygge snak ~ Manda
» pige snak på stranden//Zelvia//
» Hey you!! - Matt Jonas
» New friend? - Matt.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum