Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
A girl needs her playmates [ Emnesøgning ] EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
A girl needs her playmates [ Emnesøgning ] EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
A girl needs her playmates [ Emnesøgning ] EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
A girl needs her playmates [ Emnesøgning ] EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
A girl needs her playmates [ Emnesøgning ] EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
A girl needs her playmates [ Emnesøgning ] EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
A girl needs her playmates [ Emnesøgning ] EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
A girl needs her playmates [ Emnesøgning ] EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
A girl needs her playmates [ Emnesøgning ] EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
A girl needs her playmates [ Emnesøgning ] EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

A girl needs her playmates [ Emnesøgning ]

2 deltagere

Go down

A girl needs her playmates [ Emnesøgning ] Empty A girl needs her playmates [ Emnesøgning ]

Indlæg af Gæst Fre 27 Mar 2015 - 17:04

Ja en kvinde har brug for underholdning, speciel en kvinde som Sive. Derfor tænkte jeg at det ville være passende med emnesøgning. Jeg er ikke dissideret krævende af spille med, så længe at der bare er gang i emnet er jeg glad. Angående længde er mest til at emne overgå de 200 ord, så vi snakker ikke om små emne, men store emner. 
Sive er fuldblodsvarulv, hun er 28 år gammel. Hun er originalt født og opvokset i Dublin i Irland. Hun var en rebelske og vild pige i hendes tidligere ungdom, dette har give hende delvist store problemer med den folk at varulve som hun var tilknytte fra barndommen. Derfor flyttede hun anonymt ud af Irland og til det sydelige Frankrig, med håbet om at hun kunne starte et nyt problem frit liv. Hun er kvinde der gemmer sig bag ved en kynisk facade, men bag ved det kolde ydre er Sive faktisk en utrolig venlig og loyal kvinde, specielt hvis at en person betyder meget for hende. Hun har en farverig personlighed, hun er altid ved højt humør, til trods for at hun er en varulv prøver hun på at gøre det bedst ud at hende liv og hverdag. 
Sive flyttede ind få et par uger siden, hun har derfor ikke styre på det franske sprog, men hun taler engelsk med irske accent. Så derfor vil emnet nok forgå med engelsk samtale.
Plot
1.      Nye venner og veninder, Sive har efterlad alle sine venskaber i Irland. Hun mangler derfor nye venner og veninder som gider at bruge deres tid med hende.
2.      Flokken: Sive mangler en ny flok eller wolfpack som hun kan være en del af, hvis du har bud på hvor at hun kunne passe ind, så sig gerne til.
3.      Mate: Sive havde en tidligere mage som hun var samme med, men hun er igen single og derfor leder hun efter en ny partner, gerne en varulv. Men andre racer naturligvis velkomne som flirts eller sex venner. Dette skal være mænd, Sive er ikke til kvinder.

Andre plot muligheder er naturligvis velkomne hos mig, jeg vil gerne give plads til alle muligheder. Bare at det passende til Sive. Jeg skal lige sige at jeg ikke gider emne der kun handler om sex, dem har jeg nemlig haft et stor antal af og der er begyndt at kede mig.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

A girl needs her playmates [ Emnesøgning ] Empty Sv: A girl needs her playmates [ Emnesøgning ]

Indlæg af Bjørn Fre 27 Mar 2015 - 17:53

Hej

Jeg vil gerne emme med dig, hvis du kan bruge Dragovich til noget ^^
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 603

A girl needs her playmates [ Emnesøgning ] Empty Sv: A girl needs her playmates [ Emnesøgning ]

Indlæg af Matthew Fre 27 Mar 2015 - 18:04

Jeg melder med glæde og Matthew her inde
Måde som ven eller flirte/kæreste xD
Matthew
Matthew
Novice (Rank 1)

Antal indlæg : 4

Indlæg af Gæst Tirs 31 Mar 2015 - 13:27

Jeg vil meget gerne emne med dig! jeg skal dog lige godkendes først, men derfor kan vi vel sagtens planlægge noget?

jeg regner lidt med veninde plottet? eller hvad har du lyst til?

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum