Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Little girl... Big wings.. [ EMnesøgning]
2 deltagere
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Little girl... Big wings.. [ EMnesøgning]
Bum... Så kom jeg dertil hvor jeg blev enig med mig selv om at Anastasiya har brug for topics.. Dog får jeg at vide jeg er picky som bare fuck, men ja..
I :: Jeg beder min medspiller om ikke at slå Ana ihjel, men vold er fair [ Advarsel... PAS PÅ MED VOLD XD]
II :: Jeg skriver mindst 300 ord i hvert indlæg... Beder dig om det samme..
III ;; Jeg opretter gerne, men du skal sige et sted..
IV :: Jeg kan være en slowpoke til at svare, men lad være med at pushe til mig når det er..
¤ Om Anastasiya ¤
- Hun bor ved Connor ( Kuuma) og er mere eller mindre hans slave.. Skal man tæt på [ sexyway] så skal man snakke med ham, med mindre man vil have smadder...
- Hun er engel og døde for 100 år siden af selvmord, da hendes familie var fattige og hun tænkte at hvis hun nu døde.. Så var der flere penge til dem.. Men blev så genfødt som engel.
- Hun har Stockholm syndrom, hvilket betyder at hun forelsker sig i fjenden... Hvis hun bliver kidnappet eller what so ever, så får hun medlidenhed med personen...
¤ Topics ¤
Søger litterally alt... Dog ikke flirts og den slags, da hun trods alt er ejet af Kuuma.. Men familie [Mennesker...] Venner og veninder.. Drukture.. Evt en kidnapper!!! Årh kunne faktisk være mega sjovt! Men men men! Hvis du tager Kidnapper emnet... Skal du vide at Kuuma får det at vide og sikkert kommer til at joine emnet for at få mig fri...
~ Er DU game? Send Pm eller skriv her
I :: Jeg beder min medspiller om ikke at slå Ana ihjel, men vold er fair [ Advarsel... PAS PÅ MED VOLD XD]
II :: Jeg skriver mindst 300 ord i hvert indlæg... Beder dig om det samme..
III ;; Jeg opretter gerne, men du skal sige et sted..
IV :: Jeg kan være en slowpoke til at svare, men lad være med at pushe til mig når det er..
¤ Om Anastasiya ¤
- Hun bor ved Connor ( Kuuma) og er mere eller mindre hans slave.. Skal man tæt på [ sexyway] så skal man snakke med ham, med mindre man vil have smadder...
- Hun er engel og døde for 100 år siden af selvmord, da hendes familie var fattige og hun tænkte at hvis hun nu døde.. Så var der flere penge til dem.. Men blev så genfødt som engel.
- Hun har Stockholm syndrom, hvilket betyder at hun forelsker sig i fjenden... Hvis hun bliver kidnappet eller what so ever, så får hun medlidenhed med personen...
¤ Topics ¤
Søger litterally alt... Dog ikke flirts og den slags, da hun trods alt er ejet af Kuuma.. Men familie [Mennesker...] Venner og veninder.. Drukture.. Evt en kidnapper!!! Årh kunne faktisk være mega sjovt! Men men men! Hvis du tager Kidnapper emnet... Skal du vide at Kuuma får det at vide og sikkert kommer til at joine emnet for at få mig fri...
~ Er DU game? Send Pm eller skriv her
Anastasiya- Novice (Rank 2)
- Bosted : Hun bor i en lejlighed der ligger lidt uden for byen.
Antal indlæg : 15
Sv: Little girl... Big wings.. [ EMnesøgning]
Jeg vil meget gerne emne med dig!!
Jeg er åben for det hele!
Jeg er åben for det hele!
Gæst- Gæst
Sv: Little girl... Big wings.. [ EMnesøgning]
Jeg er mega game.
Kunne godt se Rae (på trods af det udskyldige ydre) i kidnapper rollen :P
Kunne godt se Rae (på trods af det udskyldige ydre) i kidnapper rollen :P
Rae- Novice (Rank 1)
- Antal indlæg : 4