Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD

3 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD Empty Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD

Indlæg af Gæst Fre 17 Apr 2015 - 19:04

Sys jeg vil ha lidt gang i hende igen, så prøver igen at søge nogle emner til hende, og håber nogle er friske på et emne xD

Hvordan hun er:
en meget stille pige som ikke siger fra, hvilket gør hende til et meget nemt mobbeoffer. Hun er en meget lukket person, og prøver at skubbe de fleste fra sig, da hun er bange for at de ville mobbe hende eller såre hende på en eller anden måde. Hun er blevet mobbet i et par år, og hendes forældre aner ikke at hun bliver mobbet. De tror at hun har massere af venner, og en kæreste men det har hun slet ikke.

Jeg har ikke nogle krav som sådan ud over at man kan stave anstændigt, og ikke dræbe eller forvandle mig, ellers er jeg frisk på det meste. xD


Hvad jeg søger:
1) nogle som mobbede hende
2) fjender
3) familie
4) en person som hun kommer til at stole rigtig meget på, og åbner sig helt op over for, og fortæller alt selvom det vil blive svært for hende. (Helst en dreng)
5) venner
6) flirt
7) mulig kæreste
8) kom selv med andre forslag

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD Empty Sv: Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD

Indlæg af Plague Lør 18 Apr 2015 - 17:04

Tænkte måske om du ville være frisk på at få din karakter skubbet ud i noget mindre end legalt arbejde. Zaksrammax har før i tiden ofte brugt mennesker til at fragte ting(kropsdele og lignende) eller hjælpe ham med andre ting.
Og siden hun har svært ved at sige fra og fortæller andre om det kunne din karakter være oplagt for ham, for ikke at sige det endnu mentalt pres på din karakter, vis du interessered selvfølgelig.
Så kunne vi jo eventuelt tag et emne om hvordan han pressede dig ud i det og tage det derfra eller tage hvor at du allerede hjælper, jeg ved hvad du helst vil.
Anyway giv lyd vis du frisk og vis ikke er jeg også frisk på andre ideer.
Plague
Plague
Novice (Rank 2)

Antal indlæg : 15


Tilbage til toppen Go down

Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD Empty Sv: Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD

Indlæg af Gæst Lør 18 Apr 2015 - 17:25

Hm jo kunne godt være et forslag. Vi tar fra hvor han presser hende ud i det da det nok vil være nemmest for mig tror jeg

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD Empty Sv: Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD

Indlæg af Plague Lør 18 Apr 2015 - 18:33

Det lyder som endt godt for mig, skal sige at Han eventuelt har holdt lidt øje med dig et stykke tid over en længere periode og så kontakter dig direkte og så tager vi den derfra?

btw vil du lave emnet eller skal jeg?
Plague
Plague
Novice (Rank 2)

Antal indlæg : 15


Tilbage til toppen Go down

Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD Empty Sv: Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD

Indlæg af Gæst Lør 18 Apr 2015 - 18:35

Kan vi godt sige han har xD

Du må gerne lave det, da jeg ikk er den bedste til at starte xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD Empty Sv: Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD

Indlæg af Plague Lør 18 Apr 2015 - 18:47

Okay XD gør det lidt lettere

Forvent heller ikke sindsyge resultater her. :P
Hvilke steder vil din karakter kunne finde på at opholde sig når det ved at blive aften?

Plague
Plague
Novice (Rank 2)

Antal indlæg : 15


Tilbage til toppen Go down

Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD Empty Sv: Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD

Indlæg af Gæst Lør 18 Apr 2015 - 18:50

For det meste hjemme, men også nogle gange skoven nok

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD Empty Sv: Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD

Indlæg af Plague Lør 18 Apr 2015 - 18:59

tja okay, så må det jo nok være skoven, ellers skulle det vil være når din forældre var ude, ved ikke hvad du helst vil ?_?
Plague
Plague
Novice (Rank 2)

Antal indlæg : 15


Tilbage til toppen Go down

Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD Empty Sv: Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD

Indlæg af Gæst Lør 18 Apr 2015 - 19:00

hm kan godt sige hendes forældre ikk er hjemme xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD Empty Sv: Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD

Indlæg af Plague Lør 18 Apr 2015 - 19:15

Godt, godt laver emnet nu så xD
Sidste spørgsmål så og så skal jeg nok komme igang xD hvor fanden bor du? :P
Plague
Plague
Novice (Rank 2)

Antal indlæg : 15


Tilbage til toppen Go down

Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD Empty Sv: Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD

Indlæg af Gæst Lør 18 Apr 2015 - 19:55

et sted i Terre xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD Empty Sv: Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD

Indlæg af Plague Lør 18 Apr 2015 - 20:43

Fair nok XD giv mig et øjeblik, skulle bare være sikker før jeg oprettede et forkert sted.
Plague
Plague
Novice (Rank 2)

Antal indlæg : 15


Tilbage til toppen Go down

Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD Empty Sv: Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD

Indlæg af Gæst Man 20 Apr 2015 - 17:39

Andre?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD Empty Sv: Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD

Indlæg af Kolya Ons 22 Apr 2015 - 19:13

Jeg har Kolya som er en rigtig sød og sjov gut - han kunne godt være en hun kan stole på, da han også er lidt ældre. Måske lidt som en storebror!
Kolya
Kolya
Novice (Rank 1)

Bosted : I en lille 3-værelses ikke så langt fra havnen.

Antal indlæg : 8


Tilbage til toppen Go down

Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD Empty Sv: Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD

Indlæg af Gæst Ons 22 Apr 2015 - 20:57

Hm jo kan vi godt sige. Skal de så kende hinanden til at starte med, eller ikke?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD Empty Sv: Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD

Indlæg af Kolya Ons 22 Apr 2015 - 21:11

Jeg ved ikke helt hvor de eventuelt skulle kende hinanden fra - Kolya er lige kommet hertil fra Moskva, men hvad tænker du? : )
Kolya
Kolya
Novice (Rank 1)

Bosted : I en lille 3-værelses ikke så langt fra havnen.

Antal indlæg : 8


Tilbage til toppen Go down

Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD Empty Sv: Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD

Indlæg af Gæst Ons 22 Apr 2015 - 21:37

Hm okay så er det første gang de mødes eller noget? han kunne elvtuet hjælpe hende eller noget? Eller støde ind i hende lige efter hun var blevet mobbet og han så hun var trist eller noget og prøvet at hjælpe? eller hvad sys du?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD Empty Sv: Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD

Indlæg af Kolya Ons 22 Apr 2015 - 21:59

Det er en god idé med begge dele - måske han kunne fange hende mens hun var trist?? Også kunne han prøve at trøste hende
Kolya
Kolya
Novice (Rank 1)

Bosted : I en lille 3-værelses ikke så langt fra havnen.

Antal indlæg : 8


Tilbage til toppen Go down

Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD Empty Sv: Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD

Indlæg af Gæst Ons 22 Apr 2015 - 22:04

Hm jo kan vi godt sige ^^
Er skoven okay eller vil det være dårlig? Hun tager tit der ud når hun er trist nemlig?

Og gide du lave det eller skal jeg?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD Empty Sv: Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD

Indlæg af Kolya Tors 23 Apr 2015 - 6:39

Skoven er helt fin - og jeg kan godt starte hvis det er c:
Kolya
Kolya
Novice (Rank 1)

Bosted : I en lille 3-værelses ikke så langt fra havnen.

Antal indlæg : 8


Tilbage til toppen Go down

Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD Empty Sv: Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD

Indlæg af Gæst Tors 23 Apr 2015 - 7:41

Supper. Du må godt lave det tak ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD Empty Sv: Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD

Indlæg af Gæst Fre 24 Apr 2015 - 23:12

Jeg melder mig gerne, Scar er en blood whore på højeste level så han leder altid efter et nyt bytte at lege med, hvis du har lyst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD Empty Sv: Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD

Indlæg af Gæst Lør 25 Apr 2015 - 14:55

hm fair nok, kan vi vel godt sige at hun på en måde bliver Scar's bytte eller hvad du vil kalde det xD

Men gider du lave det så?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD Empty Sv: Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD

Indlæg af Gæst Lør 25 Apr 2015 - 14:58

Hvis du giver mig et sted kan jeg godt kigge på det ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD Empty Sv: Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD

Indlæg af Gæst Lør 25 Apr 2015 - 14:58

Et sted i Terre xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD Empty Sv: Stile og trist tøs søger nogle at snakke med xD

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum