Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Fifty shades of a devil [ Emne/Plot/Relations søgning ] EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Fifty shades of a devil [ Emne/Plot/Relations søgning ] EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Fifty shades of a devil [ Emne/Plot/Relations søgning ] EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Fifty shades of a devil [ Emne/Plot/Relations søgning ] EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Fifty shades of a devil [ Emne/Plot/Relations søgning ] EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Fifty shades of a devil [ Emne/Plot/Relations søgning ] EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Fifty shades of a devil [ Emne/Plot/Relations søgning ] EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Fifty shades of a devil [ Emne/Plot/Relations søgning ] EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Fifty shades of a devil [ Emne/Plot/Relations søgning ] EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Fifty shades of a devil [ Emne/Plot/Relations søgning ] EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Fifty shades of a devil [ Emne/Plot/Relations søgning ]

2 deltagere

Go down

Fifty shades of a devil [ Emne/Plot/Relations søgning ] Empty Fifty shades of a devil [ Emne/Plot/Relations søgning ]

Indlæg af Gæst Lør 9 Maj 2015 - 20:46

Godaften eller hvornår at du nu læser dette.
Nu er tiden kommet til at Lillith skal ordenlige i gang, derfor kommer jeg nu med en emnesøgning til hende, men før at vi tag hul på mine plot ideer til jeg lige sætte et par hurtige krav.

I. Jeg sætter stor pris på at min partner som minimum kan skrive omkring de 200-300 ord.
II. Stavning skal være læselig, husk kommaer og punktum.
III. Multi afsnit er plus i min bog da jeg hader når jeg for en mur af tekst, der dræber min lyst til at svare tilbage.
IV. Ingen anime billeder, jeg kan respekter at i bruger dem. Men jeg tænker for realistisk til at jeg kan Lilltih snakke med anime figur.
V. Vær kreative, jeg kan ikke bruge folk der bare melder sig uden et plot, så have plot eller en ide om hvorfor at du gerne vil emne med mig.
VI. Min emner kan indholde materiale der egner sig mest for folk over 16 år, that right! Jeg både vold, sex og andre stødende ting med i emnet, hvis det altså er en del af plotte blot så i ved hvad i siger ja til.

Nok om det, her lidt af mine forslag til plot muligheder, jeg tag naturligvis os imod ideer, forslag og plot fra jer. Har i brug for information om Lillith så spørger gerne eller tjek profilen ud.

Home :: Lilltih mangler i øjeblikket et sted hvor at hun kan bo permanent, hun er ikke speciel rig i øjeblikket og hun ville derfor være taknemlig for gratis sted at bor, bare indtil at hun et fast job med mulighed for at kunne købe en lejlighed.

Hunt :: Dette er nok ikke så relevant i nu, men det bør være et plot punkt. Lillith kommer fra familie med mørk natur, de kannibalske djævle, speciel på valentinesday hvor at Lillith slå den person ihjel som hun elsker, der efter spiser hun hjerte fra den døde. Dette kan naturligvis også ske på andre tider af året da hun smag for både menneske kød, men også fra andre overnaturlige væsner, speciel djævle som hun normalt jagede tilbage i tiden.

Partner :: Det hører til overstående plot. Lillith leder efter sit næste offer, dette skal være en mand da hun ikke er vil kvinder, race er hende ligegyldig men helst gerne en djævel, eller et andet væsen som hun kan manipuler med til det punkt hvor personen faktisk elsker hende på et højt psykisk level.

Ellers har jeg ikke flere faste ideer, men der kommer måske mere med tiden. I kan kontakt mig her eller skrive til mig privat, jeg svare gerne begge steder, så bare skrive når i har tid og lyst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fifty shades of a devil [ Emne/Plot/Relations søgning ] Empty Sv: Fifty shades of a devil [ Emne/Plot/Relations søgning ]

Indlæg af Zane Lør 9 Maj 2015 - 20:53

Jeg tror måske Lillith og Zane kunne udgøre et... interessant emne xD
Jeg er frisk hvis du er!
Zane
Zane
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 659


Tilbage til toppen Go down

Fifty shades of a devil [ Emne/Plot/Relations søgning ] Empty Sv: Fifty shades of a devil [ Emne/Plot/Relations søgning ]

Indlæg af Gæst Søn 10 Maj 2015 - 10:59

Uhh i FUCKING love your character!!! så spændende hun er

Jeg vil gerne tilbyde Alvah, ganske vidst skal hun lige godkendes...men det betyder vel ikke vi ikke kan sætte et plot på benene?

Jeg tænker måske et hjem? Som jeg kan se det, er Alvah og Lillith noglelunde samme sindstilstand (på forskellige niveau selvfølgelig), så det kune også være et virkelig underligt venskab?

ellers er jeg frisk på det hele!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fifty shades of a devil [ Emne/Plot/Relations søgning ] Empty Sv: Fifty shades of a devil [ Emne/Plot/Relations søgning ]

Indlæg af Gæst Søn 10 Maj 2015 - 21:53

Åh <3
Mange tak, føler mig helt beæret på alle mulige levels, men jeg også givet migselv god tid til at finde ud af hvordan at jeg skulle lave hende ^^

Men et hjem kunne da godt blive en god mulighed, lige nu bor hun midlertidig hos Dietrich men hun drømmer en del om at finde sit eget sted, mest fordi at det sådan at hun er, og hun hade at bruge andres hjem.

Men jo vi kan jo lige snakke sammen om det ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fifty shades of a devil [ Emne/Plot/Relations søgning ] Empty Sv: Fifty shades of a devil [ Emne/Plot/Relations søgning ]

Indlæg af Gæst Søn 10 Maj 2015 - 21:57

det var da så lidt!!! man skal da vide når man har lavet noget godt!!

jamen perfekt

så hvordan gør vi? hvad møder de hinanden osv.?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fifty shades of a devil [ Emne/Plot/Relations søgning ] Empty Sv: Fifty shades of a devil [ Emne/Plot/Relations søgning ]

Indlæg af Gæst Søn 10 Maj 2015 - 22:03

Der mangler faktisk lidt i nu, men det kommer snart, eller nå jeg engang har weekend, har for travlet med skolen i hverdagen, så hvis jeg ikke nå at svare i løbet af ugen, så skal nok være aktive i weekenden ^^

Det kommer vil an på om de skal kende hinanden fra fortiden eller om de skal komplet nye overfor hinanden? Jeg tænker at det bliver nemmere at have plot hvor at de måske kunne have kendt hinanden fra fortiden, fordi det virker som om at de begge to er ælder damer? Eller er jeg ved siden af der?

Det mest vigtige fordi at Lillith har så nemt ved blive jaloux på andre kvinde, så hvis de havde mere tæt både ville det hele blive meget nemmere? Måske kunne deres familier have kendt hinanden i fortiden?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fifty shades of a devil [ Emne/Plot/Relations søgning ] Empty Sv: Fifty shades of a devil [ Emne/Plot/Relations søgning ]

Indlæg af Gæst Søn 10 Maj 2015 - 22:06

de kan sagtens kende hinanden fra fortiden! og jo de kunne evt. havde vokset op sammen?

altså Alvah er heller ikke just den kønneste person...hun ser konstant sådan her ud. Oftest dør folk omkring hende fordi de ser forkert på hende eller dømmer hende for hendes udseende. Så på det punkt tror jeg de også er ens

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fifty shades of a devil [ Emne/Plot/Relations søgning ] Empty Sv: Fifty shades of a devil [ Emne/Plot/Relations søgning ]

Indlæg af Gæst Søn 10 Maj 2015 - 22:12

Det lyder som en udmærket plan, deres familier stod måske hinanden nær borset fra Alvahs familie måske ikke viste at Lillith kommer fra en familie af kannibaler og at hun føre traditionen videre?

Uh hu huuuuuuuuu ~ Så smuk hun er <3
Jeg tror at der vil komme til at kunne svinge godt samme, Lilltih er jo heller ikke den meste smukke kvinde, alt efter hvor renlig hun lige er. Nu hvor hun har været i bad er hun igen en smule pæn, men det kommer nok ikke til vare længe for at hun snaske ind igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fifty shades of a devil [ Emne/Plot/Relations søgning ] Empty Sv: Fifty shades of a devil [ Emne/Plot/Relations søgning ]

Indlæg af Gæst Søn 10 Maj 2015 - 22:15

Alvah kom fra en fucked op familie...det gtiftige blod er en familieevne! Så jeg tror sagtens de kunne havde vidst det! De kunne endda spise med til nogle middage...hvor der blev serveret den slags!

jamen mange tak og kan da kun sige det samme om Lillith! <3
netop! altså Alvah kan være køn...men så skal hun bare lige gøre sig selv ren og det er meget få gange hun gider det!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fifty shades of a devil [ Emne/Plot/Relations søgning ] Empty Sv: Fifty shades of a devil [ Emne/Plot/Relations søgning ]

Indlæg af Gæst Søn 10 Maj 2015 - 22:23

Det lyder fedt, en hyggelige familie middag hvor at de spiser andre djævle, nam nam!

ow they are going to fit just perfect! <3

Så tænker jeg bare hvor at de skal mødes og hvordan? Jeg regner ikke bare med at de sådan lige løber ind i hinanden på gaden? Der skal vil nok lidt mere held til for at de finder hinanden i di morga gader? Måske en slags fest eller et andet event hvor at kommer andre djævle til for at mødes med hinanden, et slags årlig møde mellem familier hvor at de kunne mødes igen? Eller skal det forgå på helt anden plan?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fifty shades of a devil [ Emne/Plot/Relations søgning ] Empty Sv: Fifty shades of a devil [ Emne/Plot/Relations søgning ]

Indlæg af Gæst Søn 10 Maj 2015 - 22:25

Det lyder mega fedt

Det er jo det de kommer til <3

En familiemiddag mellem de to familier?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fifty shades of a devil [ Emne/Plot/Relations søgning ] Empty Sv: Fifty shades of a devil [ Emne/Plot/Relations søgning ]

Indlæg af Gæst Søn 10 Maj 2015 - 22:35

En familie middag kunne godt være ideel tænker jeg? Lillith har ikke haft speciel stor kontakt til sin familie i de sidste hundred år eller mere, så det kunne sikkert være lidt sundt for hende af snakke med både familie og andre tætte bånd.

Men hvor skal det forgå Lillith er den eneste i hendes familie som der i øjeblikket befinder sig på jorden, hendes familie bor normalt nede i helvede, så det skal måske forgå der?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fifty shades of a devil [ Emne/Plot/Relations søgning ] Empty Sv: Fifty shades of a devil [ Emne/Plot/Relations søgning ]

Indlæg af Gæst Søn 10 Maj 2015 - 22:37

Derudover så er det jo altid godt at se kendte ansigter!

Helvede er helt fint for mig!!

Kunne du evt. Være en skat ig lave emnet??

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fifty shades of a devil [ Emne/Plot/Relations søgning ] Empty Sv: Fifty shades of a devil [ Emne/Plot/Relations søgning ]

Indlæg af Gæst Søn 10 Maj 2015 - 22:40

Det kan jeg godt, men det bliver først i morgen så. For jeg skal nemlig i seng så jeg kan komme op i morgen, men jeg skal nok se om jeg kan klemme emnet ind i en pause eller efter skole.

Men nu må jeg sige godnat herfra ^^
Sov godt når du kommer dertil c:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fifty shades of a devil [ Emne/Plot/Relations søgning ] Empty Sv: Fifty shades of a devil [ Emne/Plot/Relations søgning ]

Indlæg af Gæst Søn 10 Maj 2015 - 22:41

Du er jo i sandhed en skat <3

Jamen mange tak og i lige måde!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fifty shades of a devil [ Emne/Plot/Relations søgning ] Empty Sv: Fifty shades of a devil [ Emne/Plot/Relations søgning ]

Indlæg af Kuuma Tors 28 Maj 2015 - 19:17

hmm kan ikke rigtig se hvor Kuuma kunne passe ind, men kan være at de blir uvenner, eller måske bare bekendte da prøver og udnytte hinanden på forskelige måder, hvis dette kunne friste ellers? :P

kan også bare være at Kuuma er en nar og skyder en fyr ( NPC ) hun gerne vil have fat i, og ser sig for at jage ham? hvis hun kan komme forbi han's livvagter, vagtværn af top folk, og hemmelige våben, Hector Cross :P
Kuuma
Kuuma
Beginner (Rank 4)

Bosted : Quartier de Saint Jean i en stor villa, med bevæbnede vagter da patruljere, i et lille lukket område, dog pænt enormt alligevel.

Antal indlæg : 41


Tilbage til toppen Go down

Fifty shades of a devil [ Emne/Plot/Relations søgning ] Empty Sv: Fifty shades of a devil [ Emne/Plot/Relations søgning ]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum