Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Give me something to do.. [ topics/plots ] EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Give me something to do.. [ topics/plots ] EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Give me something to do.. [ topics/plots ] EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Give me something to do.. [ topics/plots ] EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Give me something to do.. [ topics/plots ] EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Give me something to do.. [ topics/plots ] EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Give me something to do.. [ topics/plots ] EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Give me something to do.. [ topics/plots ] EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Give me something to do.. [ topics/plots ] EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Give me something to do.. [ topics/plots ] EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Give me something to do.. [ topics/plots ]

3 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Give me something to do.. [ topics/plots ] Empty Give me something to do.. [ topics/plots ]

Indlæg af Andrew Man 15 Jun 2015 - 18:47

Mjellow folkens... Jeg er hermed spilleklar og frisk på nogle gode topics! Dog vil jeg sige jeg er ret krævende, det mener folk i så fald

~ 300 ord pr. indlæg er et must [ det er altså ikke ret meget ]
~ Anime/manga billeder emner jeg ikke med [ Bare princip sag, så beklager]
~ Forhold dig realistisk...
~ Mord ikke tilladt..
~ Du siger stedet hvis jeg skal oprette

## Kort om Andrew ##

~ Storebror til Sidney
~ Han er som en tikkende bombe
~ Hans blodtrang gør til tider han bliver voldelig.
~ Når først han forelsker sig... Så er han det mest elskværdige væsen overfor den person. [ Sker sjældent!!!]

## Plots ##

~ The lover ~ Denne kvinde skal være med på lidt af hvert.. Hun skulle kunne tage det sure med det søde. Det er ikke et must at hun er vampyr, men det ville da være et plus point.

~ The friends~ Folk han kan tage i byen med, snakke med, eller bare invitere hjem til en god middag eller sådan noget...

~ The foe ~ Ja udover hans lillebror skal han som alle andre også have en fjende... Dette emne ville uden tvivl komme til at indeholde vold og diverse andre klamme underarter..

~ The child ~ Han har ALDRIG kunne få sig selv til at forvandle et andet væsen, så måske skulle der være en person der "tvinger" ham til at bide og forvandle til vampyr...

## Efter ord ##

~ Hvis der er yderligere spørgsmål så skriv endelig
Andrew
Andrew
Novice (Rank 1)

Bosted : I en villa nær havet.

Antal indlæg : 1


Tilbage til toppen Go down

Give me something to do.. [ topics/plots ] Empty Sv: Give me something to do.. [ topics/plots ]

Indlæg af Kate Melora Man 15 Jun 2015 - 18:58

Hvis du har lyst til det, er jeg frisk på et emne!
Kate Melora
Kate Melora
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en treværelses lejlighed i Terre med sin bedstemor

Antal indlæg : 60


Tilbage til toppen Go down

Give me something to do.. [ topics/plots ] Empty Sv: Give me something to do.. [ topics/plots ]

Indlæg af Andrew Man 15 Jun 2015 - 19:00

Lyder ganske fristende.. Noget specielt i tankerne ?
Andrew
Andrew
Novice (Rank 1)

Bosted : I en villa nær havet.

Antal indlæg : 1


Tilbage til toppen Go down

Give me something to do.. [ topics/plots ] Empty Sv: Give me something to do.. [ topics/plots ]

Indlæg af Kate Melora Man 15 Jun 2015 - 19:03

Måske en ven eller en der er lidt mere end en ven?
Kate Melora
Kate Melora
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en treværelses lejlighed i Terre med sin bedstemor

Antal indlæg : 60


Tilbage til toppen Go down

Give me something to do.. [ topics/plots ] Empty Sv: Give me something to do.. [ topics/plots ]

Indlæg af Andrew Man 15 Jun 2015 - 19:04

Jamen jeg er skam frisk
Andrew
Andrew
Novice (Rank 1)

Bosted : I en villa nær havet.

Antal indlæg : 1


Tilbage til toppen Go down

Give me something to do.. [ topics/plots ] Empty Sv: Give me something to do.. [ topics/plots ]

Indlæg af Kate Melora Man 15 Jun 2015 - 19:07

Lyder godt.

Skal de starte med at være helt fremmede eller bekendte, etc.?
Kate Melora
Kate Melora
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en treværelses lejlighed i Terre med sin bedstemor

Antal indlæg : 60


Tilbage til toppen Go down

Give me something to do.. [ topics/plots ] Empty Sv: Give me something to do.. [ topics/plots ]

Indlæg af Andrew Man 15 Jun 2015 - 19:09

Tænkte at de måske havde set hinanden en gang eller to, men ikke rigtig har snakket?
Andrew
Andrew
Novice (Rank 1)

Bosted : I en villa nær havet.

Antal indlæg : 1


Tilbage til toppen Go down

Give me something to do.. [ topics/plots ] Empty Sv: Give me something to do.. [ topics/plots ]

Indlæg af Kate Melora Man 15 Jun 2015 - 19:13

Okay, nogle ideer til hvordan vi så skal få startet emnet ud? Bumper de bare ind i hinanden, eller har de en plan?
Kate Melora
Kate Melora
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en treværelses lejlighed i Terre med sin bedstemor

Antal indlæg : 60


Tilbage til toppen Go down

Give me something to do.. [ topics/plots ] Empty Sv: Give me something to do.. [ topics/plots ]

Indlæg af Andrew Man 15 Jun 2015 - 19:27

Måske bumper de bare ind i hinanden igen ? og falder så i snak?
Andrew
Andrew
Novice (Rank 1)

Bosted : I en villa nær havet.

Antal indlæg : 1


Tilbage til toppen Go down

Give me something to do.. [ topics/plots ] Empty Sv: Give me something to do.. [ topics/plots ]

Indlæg af Kate Melora Man 15 Jun 2015 - 19:34

Selvfølgelig.

Er vi så nået til det punkt, hvor jeg skal plage dig om at lave det?
Kate Melora
Kate Melora
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en treværelses lejlighed i Terre med sin bedstemor

Antal indlæg : 60


Tilbage til toppen Go down

Give me something to do.. [ topics/plots ] Empty Sv: Give me something to do.. [ topics/plots ]

Indlæg af Andrew Man 15 Jun 2015 - 19:35

Jamen det kan jeg sagtens, hvor ønsker du det ?
Andrew
Andrew
Novice (Rank 1)

Bosted : I en villa nær havet.

Antal indlæg : 1


Tilbage til toppen Go down

Give me something to do.. [ topics/plots ] Empty Sv: Give me something to do.. [ topics/plots ]

Indlæg af Kate Melora Man 15 Jun 2015 - 19:38

Tusind tak!

Måske et sted i eller omkring Terre?
Kate Melora
Kate Melora
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en treværelses lejlighed i Terre med sin bedstemor

Antal indlæg : 60


Tilbage til toppen Go down

Give me something to do.. [ topics/plots ] Empty Sv: Give me something to do.. [ topics/plots ]

Indlæg af Andrew Man 15 Jun 2015 - 19:39

Yes maam! Opretter bare under Terre så!
Andrew
Andrew
Novice (Rank 1)

Bosted : I en villa nær havet.

Antal indlæg : 1


Tilbage til toppen Go down

Give me something to do.. [ topics/plots ] Empty Sv: Give me something to do.. [ topics/plots ]

Indlæg af Kate Melora Man 15 Jun 2015 - 19:40

Du' en skat!
Kate Melora
Kate Melora
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en treværelses lejlighed i Terre med sin bedstemor

Antal indlæg : 60


Tilbage til toppen Go down

Give me something to do.. [ topics/plots ] Empty Sv: Give me something to do.. [ topics/plots ]

Indlæg af Gæst Man 15 Jun 2015 - 19:44

Jeg er frisk.
Skal lige sige at jeg kender Sid personlige og efter lidt snak på skype er vi kommer frem til at Pandora er Sid skabning. Men vi tænkte at hun kunne skabe lidt drama ved net at være en flirt hos dem begge hvis du altså selv er med på ideen?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Give me something to do.. [ topics/plots ] Empty Sv: Give me something to do.. [ topics/plots ]

Indlæg af Andrew Man 15 Jun 2015 - 20:06

UUh! Elsker faktisk den ide... Så jeg er uden tvivl frisk på at have et trekants drama
Andrew
Andrew
Novice (Rank 1)

Bosted : I en villa nær havet.

Antal indlæg : 1


Tilbage til toppen Go down

Give me something to do.. [ topics/plots ] Empty Sv: Give me something to do.. [ topics/plots ]

Indlæg af Gæst Man 15 Jun 2015 - 20:16

Det lyder perfekt!
Spørgsmålet er bare hvor at de skal mødes og hvordan? :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Give me something to do.. [ topics/plots ] Empty Sv: Give me something to do.. [ topics/plots ]

Indlæg af Adonis Tirs 16 Jun 2015 - 17:04

Adonis står til rådighed!
Jeg har ikke rigtig haft ham i spil endnu, så jeg vil super gerne igang med at udvikle ham :)

Adonis er temmelig bredspektret og passer ind under flere af dine søgekriterier :)
- ven
- fjende
- lover/plaything (hvis Andrew svinger begge veje)

eller evt. en blanding af de to sidste :)
Adonis
Adonis
Novice (Rank 1)

Bosted : Har indtaget sin søsters lejlighed

Antal indlæg : 2


Tilbage til toppen Go down

Give me something to do.. [ topics/plots ] Empty Sv: Give me something to do.. [ topics/plots ]

Indlæg af Andrew Man 22 Jun 2015 - 11:51

Pandora:: Hmm ja det er så spørgsmålet... Måske et sted i byen.. En bar eller sådan noget?

Adonis:: Jamen jeg er uden tvivl frisk, dog ville jeg ikke kunne se Adonis som en fjende, da hverken Navajo eller Aspara er nogle af de racer han bekæmper sig imod (: Men måske en ven/playmate?
Andrew
Andrew
Novice (Rank 1)

Bosted : I en villa nær havet.

Antal indlæg : 1


Tilbage til toppen Go down

Give me something to do.. [ topics/plots ] Empty Sv: Give me something to do.. [ topics/plots ]

Indlæg af Gæst Man 22 Jun 2015 - 13:36

Hmm lyder som en meget god ide, altså Pan arbejder på en lille vampyr bar som bartander, men måske kunne han møde hende der på en fri aften?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Give me something to do.. [ topics/plots ] Empty Sv: Give me something to do.. [ topics/plots ]

Indlæg af Andrew Man 22 Jun 2015 - 17:51

Jamen det lyder uden tvivl som en plan jeg kan relatere til (:
Andrew
Andrew
Novice (Rank 1)

Bosted : I en villa nær havet.

Antal indlæg : 1


Tilbage til toppen Go down

Give me something to do.. [ topics/plots ] Empty Sv: Give me something to do.. [ topics/plots ]

Indlæg af Gæst Man 22 Jun 2015 - 19:17

Hvis du stadigvæk søger emner, så smider jeg gerne Katherina til rådighed!

Jeg tænker en lover eller ven! Hvis du da er frisk på en af de to, eller noget helt tredje for den sags skyld!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Give me something to do.. [ topics/plots ] Empty Sv: Give me something to do.. [ topics/plots ]

Indlæg af Andrew Man 22 Jun 2015 - 19:24

Katherina skrev:Hvis du stadigvæk søger emner, så smider jeg gerne Katherina til rådighed!

Jeg tænker en lover eller ven! Hvis du da er frisk på en af de to, eller noget helt tredje for den sags skyld!

Jeg er skam frisk på begge dele (:
Andrew
Andrew
Novice (Rank 1)

Bosted : I en villa nær havet.

Antal indlæg : 1


Tilbage til toppen Go down

Give me something to do.. [ topics/plots ] Empty Sv: Give me something to do.. [ topics/plots ]

Indlæg af Gæst Man 22 Jun 2015 - 19:27

jamen dejligt! Skal vi så sige noget venner med fordele? De kunne evt. være gamle venner (har haft kendt hinanden i x antal år) også på sidelinjen haft sex med hinanden? eller hvordan tænker du det skal foregå?!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Give me something to do.. [ topics/plots ] Empty Sv: Give me something to do.. [ topics/plots ]

Indlæg af Andrew Man 22 Jun 2015 - 19:46

Syntes det lyder meget fint, var noget af det samme jeg havde i tankerne
Andrew
Andrew
Novice (Rank 1)

Bosted : I en villa nær havet.

Antal indlæg : 1


Tilbage til toppen Go down

Give me something to do.. [ topics/plots ] Empty Sv: Give me something to do.. [ topics/plots ]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum