Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
As innocent as an angel [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
As innocent as an angel [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
As innocent as an angel [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
As innocent as an angel [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
As innocent as an angel [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
As innocent as an angel [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
As innocent as an angel [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
As innocent as an angel [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
As innocent as an angel [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
As innocent as an angel [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

As innocent as an angel [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Go down

As innocent as an angel [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty As innocent as an angel [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Gæst Ons 1 Jul 2015 - 10:33

As innocent as an angel [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Tumblr_nklxz1OIwT1txpkqvo2_250 As innocent as an angel [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Tumblr_nklxz1OIwT1txpkqvo4_r1_250

Searching for peace and love.

Well hallo everyone of you!

Jeg er klar til at søge en masse emner! Det er her jeg for brug for jer skønne, smukke væsner. Jeg er ofte altid åben for emner, men jeg har dog få krav, da jeg selv kan være lidt af en perfektionist. Angående FC så er jeg mest til rigtige mennesker, de andre virker så...jeg ved ikke hvordan jeg skal forklarer det. Dette er ikke en hate imod dem som vælger at bruge URL/anime FC, men ganske enkelt noget jeg ikke kan forholde mig til. Det føles for urealistisk. Så er der Længden, jeg kan selv godt lide at skrive en god længde af tekst, så folk der mindst kan skrive 200-300 ord, det vil være helt perfekt. Til sidst er der Stavning, jeg er en person der holder af korrekt stavning, så helst have dette på plads...så er jeg mere end bare lykkelig!

The girl or angel

Mairead er en skotsk ung kvinde, der igennem hele sit liv har søgt tilflugt i dansensverden. Hun har danset hele sit liv, men valgte dog ikke dette som en profession, da både madlavningens kunst og bøgerne generelt altid havde trukket i hende. I dag ejer hun en boghandel, som hun netop har åbnet inde i byen. Den er lige under hendes lejelighed. Hun er født engel, da begge hendes forældre er engle. Igennem hele hendes liv har hun følt sig som en freak, da hun modsat sine forældre ikke kan trække sine vinger ind, men de er konstant ude. Hendes forældre holde hende meget inde da hun var yngre, dog efter de døde var hun fri og på samme tid bange. Hun er ganske uskyldig per personlighed og sex er ikke just noget hun har forstand på. Da hun kun har været i landet i et par måneder, så er det franske sprog stadigvæk ikke det nemmeste for hende, dog er engelsk og gælisk. På trods af hendes uskyldige fremtoning og generelt blide væremåde, så er hun også temperamentsfuld. Får man hende godt vred, så begynder hun ofte at tale Gælisk, så mange fatter intet af hvad hun egentlig siger. Hun er en intelligent, stædig ung kvinde der ved hvad hun vil have og hun vil ofte meget gerne forsøge at opnå det. Hun kan være ganske sensuel, dog på en virkelig uskyldig måde, hvor hun aldrig rigtig opdager det.

Searching for something or someone

The flirt Mai er i uvidenhed biseksuel, så en flirt kunne være hyggelig. Dog går Mai ikke til det seksuelle lige med det samme, hun ønsker et følelsesmæssigt bånd med den person hun skal have noget med. Derudover ved hun intet om kærlighed, for uden hvad hun har læst
Venner/bekendte Nogle nye venner, gamle venner, bekente osv. Dette er altid noget alle kan bruge
Familie Dette skal være engle, men ellers noget familie langt ude. Det kan så godt være vampyrer, hvis denne vampyr har været en tidligere engel.
Andet Disse få ting er hvad jeg søger lige nu, men kom endelig med andre ideer! Jeg er åben for det hele!

Dette er hvad jeg så søger nu, jeg håber at høre fra jer!
[/size]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

As innocent as an angel [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: As innocent as an angel [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Gæst Ons 1 Jul 2015 - 21:44

no one?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

As innocent as an angel [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: As innocent as an angel [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Kate Melora Tors 2 Jul 2015 - 2:12

Sætter gerne Kate til rådighed.
Kate Melora
Kate Melora
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en treværelses lejlighed i Terre med sin bedstemor

Antal indlæg : 60


Tilbage til toppen Go down

As innocent as an angel [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: As innocent as an angel [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Gæst Tors 2 Jul 2015 - 7:33

Kate Melora skrev:Sætter gerne Kate til rådighed.

Lovely!! Har du nogle ideer til et plot?!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

As innocent as an angel [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: As innocent as an angel [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Kate Melora Tors 2 Jul 2015 - 17:42

Muligvis en ven, flirt eller noget derhenad...?
Kate Melora
Kate Melora
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en treværelses lejlighed i Terre med sin bedstemor

Antal indlæg : 60


Tilbage til toppen Go down

As innocent as an angel [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: As innocent as an angel [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Gæst Tors 2 Jul 2015 - 17:51

Kate Melora skrev:Muligvis en ven, flirt eller noget derhenad...?

vi kan godt snuppe os en flirt...kunne være sjovt, hvis du har lyst?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

As innocent as an angel [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: As innocent as an angel [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Kate Melora Fre 3 Jul 2015 - 0:51

Gerne!

Skal der være noget mere plot på, eller tager vi den bare derfra?
Kate Melora
Kate Melora
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en treværelses lejlighed i Terre med sin bedstemor

Antal indlæg : 60


Tilbage til toppen Go down

As innocent as an angel [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: As innocent as an angel [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Gæst Fre 3 Jul 2015 - 0:55

Kate Melora skrev:Gerne!

Skal der være noget mere plot på, eller tager vi den bare derfra?

Jeg tænker vi tager den derfra! Hvordan/hvor støder de på hinanden
Plus kunne du være en skat og lave emnet?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

As innocent as an angel [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: As innocent as an angel [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Kate Melora Fre 3 Jul 2015 - 0:59

Et sted i/omkring Terre?
Jeg kan da godt lave det, finder du så et mere præcist sted?
Kate Melora
Kate Melora
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en treværelses lejlighed i Terre med sin bedstemor

Antal indlæg : 60


Tilbage til toppen Go down

As innocent as an angel [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: As innocent as an angel [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Gæst Fre 3 Jul 2015 - 1:05

Kate Melora skrev:Et sted i/omkring Terre?
Jeg kan da godt lave det, finder du så et mere præcist sted?

Du er en skat!

Tænker de måske kunne bogstavelig talt kunne støde ind i hinanden, inde i Mais boghandel? Derpå falde i snak? Boghandlen ligger i Terre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

As innocent as an angel [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: As innocent as an angel [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Kate Melora Fre 3 Jul 2015 - 1:07

Årh, altså...;)

Det virker som et sted Kate ville kunne befinde sig, sender en PM, når det er færdigt og parat!
Kate Melora
Kate Melora
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en treværelses lejlighed i Terre med sin bedstemor

Antal indlæg : 60


Tilbage til toppen Go down

As innocent as an angel [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: As innocent as an angel [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Gæst Fre 3 Jul 2015 - 1:08

Kate Melora skrev:Årh, altså...;)

Det virker som et sted Kate ville kunne befinde sig, sender en PM, når det er færdigt og parat!

Det lyder perfekt!!!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

As innocent as an angel [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: As innocent as an angel [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Gæst Ons 15 Jul 2015 - 17:30

søger endnu!!! kom gerne :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

As innocent as an angel [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: As innocent as an angel [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Gæst Tors 16 Jul 2015 - 3:12

Jeg stiller mig da gerne til rådighed (venter lige i skrivende stund på godkendelse af min karakter though)

Umiddelbart tænker jeg ven/flirt. Angelina er dog ikke typen, der har med de helt store følelser at gøre, så der kunne blive indvolveret noget drama over falske forhåbninger?

Ellers kom glad jeg er åben for forslag :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

As innocent as an angel [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: As innocent as an angel [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Gæst Tors 16 Jul 2015 - 9:55

Angelina skrev:Jeg stiller mig da gerne til rådighed (venter lige i skrivende stund på godkendelse af min karakter though)

Umiddelbart tænker jeg ven/flirt. Angelina er dog ikke typen, der har med de helt store følelser at gøre, så der kunne blive indvolveret noget drama over falske forhåbninger?

Ellers kom glad jeg er åben for forslag :D

Altså Mai er heller ikke just den bedste når det kommer til at flirte, så en ven? men hvordan skal deres forhold være? kender de hinanden? I så fald hvis de ikke gør...hvor skal de så støde på hinanden?

men hvad med hendes evne? den kan vel også gøre noget?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

As innocent as an angel [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: As innocent as an angel [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Gæst Tors 16 Jul 2015 - 11:46

Altså hvis de skulle være mødtes hvor Mai skulle være i problemer ville det nok bagefter ende ud i at det blev noget alla et "hate that I want to protect you" kinda forhold. Specielt fordi Angelina ikke er så god til at binde sig til folk så i starten ville hun nok være temmelig hadefuld men mon ikke det skulle kunne lade sig gøre alligevel?
Just throwing my thoughts around here du skal være velkommen til at byde ind :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

As innocent as an angel [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: As innocent as an angel [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum