Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning - EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning - EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning - EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning - EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning - EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning - EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning - EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning - EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning - EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning - EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning -

3 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning - Empty An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning -

Indlæg af Gæst Man 23 Feb 2015 - 20:49

An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning - E99eo8

Well hallo people!

Nu har jeg efterhånden haft denne bruger siden igår, og efter at havde arbejdet mig igennem hende, har jeg endelig fået sat hende på plads [derudover har jeg også fået min dejlige farve] Så nu vil jeg bare i gang med at emne. Jeg skal dog advarer jer om, at jeg grundet en depression også det faktum jeg er godt i gang med 1.g ikke altid svarer med det samme. Dog hvis jeg er mere end en uge om et svar, så send da gerne en pm i min retning...chancen for at jeg har glemt det eller bare har haft så meget i tankerne, ja den er der vel.

Little rules

Jeg vil gerne lige sætte nogle små regler fast, ikke noget stort...men så alle får en lige behagelig oplevelse ved emnerne. Det er jo næppe specielt behageligt, hvis emnet virker ubehageligt eller direkte irriterende, hvorfor så emne overhoved? Det er nu egentlig ganske simpelt, den første er stavningen. Jeg er måske lidt af en haj omkring det [dog kan jeg vel også selv lave stavefejl], men som regel holder jeg mest af folk der staver ordenligt. Så stavningen skal være i orden! Det næste er Komma'er og punktumer, jeg er ikke selv en mester i det, men bare de er der og man kan sætte punktumerne op, således der ikke kun er kommaer...ja så brokker jeg mig ikke. Det næste er vold, altså jeg har intet imod voldelige emner, men lad os da lige få det aftalt inden man blot kaster sig hovedkulds ud i en voldtægt...eller dets ligene. til sidst er det så længden, jeg kan godt lide en god længde [siger ikke en roman], men godt omkring de 200-300 [mindst], så er jeg glad og tilfreds.

The little girl

Rosalina, eller Rose som hun bliver kaldt, er en fin lille engel, der vel har levet en god bid år [det præcise år har jeg dog ikke endnu]. Hun er kompliceret, da man på mange punkter slet ikke kan finde hoved og hale i hende [kan jeg heller ikke altid selv], dog som hovedpunkt er hun meget lig andre engle: sød, venlig, loyal, blid og kærlig. Hun sætter sin lid op på at gøre sit bedste og præstere sit bedste konstant...så med andre ord kan man også beskrive hende som lidt af en perfektionist. Hun er en smule OCD ramt, hvilket betyder at hun har vise ting hun bare skal gøre også nogle ting hun ikke kan klarer blive gjort...dette er som regel omkring hendes hjem [der er fuldkommen nydeligt og konstant rent]. Selvom hun jo som en engel har en vis uskyld, så kan hun da i den grad også agere som en kælen killing, hvis situationen og lysten skulle være til det. Hun kan godt lide sex, og det ligger hun skam heller ikke skjul på...hun elsker intimiteten i det hele og så er det vel bare behageligt i guess. Hun er også en lettere aggressiv kvinde, som ikke er ræd for at lade ordene komme ud. Dog som hovedregel forsøger hun at være god, blid og kærlig. En sjov fakta omkring hende...hun elsker børn [så har man børn der skal passes...så smid det endelig i hendes retning], derudover har hun en forkærlighed for kunst, litteratur og alt med naturen at gøre.

Searching for something

Lovers Først og fremmest søger jeg nogle elskere/flirts til den kære Rose, da hun jo er en meget intim person, vil det ikke komme som en overraskelse at hun søgte selvskabet af andre. Hun er biseksuel, men ser oftest sig selv mere som lesbisk end til mænd. Dog afholder dette hende ikke fra at hoppe i hos det andet køn. Så om dette kun bliver et one night stand, en venner med fordelle ting eller det rent faktisk ender ud i noget større...så er jeg da frisk på det.

Family Jeg har virkelig ikke planlagt det helt store omkring hendes familie eller for den sags skyld lagt store detaljer ind omkring hendes fortid...så familie kunne vel godt bruges. Dette behøver ikke være tætte familie medlemmer, det kan sagtens være nogle langt langt langt [osv.] ude. Om vedkommende så er vampyr eller dæmon, jamen så kan det da sagtens lade sig gøre...måske er der en kompliceret historie eller det ligene.

Friends Rose forsøger oftest at være en venlig kvinde, så venner kunne vel være en mulighed...alle har som regel brug for dem. Om dette så skal være tætte venner, fjerner venner...måske endda kun et bekendtskab der så stille udvikler sig, jamen jeg er da gerne åben for den slags muligheder. Venner er altid dejlige...så dem kan man jo ikke få nok af!

Baby daddy Jeg har denne ide om, at jeg har tænkt hun skulle blive gravid...ikke ligenu, men hen over tiden [kan også godt ske efter et emne], men at hun har sex med en også bam! She's pregnant. Om dette så skal være resultatet af en langvarig flirt eller blot et simpelt one night stand, det kan også være et gammel forhold...så er mulighederne der. Om din karakter vil tage ansvar for barnet er også fuldkommen op til dig!

Other things Ja i starten skriver jeg ikke det meste op, men da Rose er ny...så søger jeg stort set alt til hende, så kom endelig selv med en masse ideer! Jeg er frisk på stort set alting...om det så skal være bofælle eller noget helt andet!

Men ja det var alt, jeg håber at høre fra jer!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning - Empty Sv: An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning -

Indlæg af Gæst Man 23 Feb 2015 - 20:58

Smider gerne Sidney på banen, så du har noget at lave.. Jeg mangler selv  noget at lave, så..

Angående plots der tænker jeg det kunne være sjovt med noget venner med fordele trods hun er engel, dog vil han nok gerne have blod fra hende, men Sidney er heldigvis blevet en kontrolleret mand, så han forstår godt et nej og hvornår han skal stoppe.. Om ikke andet er jeg villig til at høre om du har andre planer (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning - Empty Sv: An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning -

Indlæg af Gæst Man 23 Feb 2015 - 21:02

Sidney skrev:Smider gerne Sidney på banen, så du har noget at lave.. Jeg mangler selv  noget at lave, så..

Angående plots der tænker jeg det kunne være sjovt med noget venner med fordele trods hun er engel, dog vil han nok gerne have blod fra hende, men Sidney er heldigvis blevet en kontrolleret mand, så han forstår godt et nej og hvornår han skal stoppe.. Om ikke andet er jeg villig til at høre om du har andre planer (:

ja...når folk mangler noget at lave, så mødes de ofte op og finder noget at lave sammen! Så jo jeg er med på et emne

Haha, jeg kan skam godt se det sjove i den, så den er jeg med på! Dog kan jeg se, at du beskrive ham som en sadistisk mand...jeg er ikke sikker på at min uskyldige lille OCD ramte engel her, er helt inde for den slags. Jeg finder din karakter utrolig interessant, og ganske handsome, hun vil da helt klart være nysgerrig omkring ham...men jeg tror næpper hun ville finde hans sadistiske hjørne interessant

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning - Empty Sv: An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning -

Indlæg af Gæst Man 23 Feb 2015 - 21:05

Han kan også være sød, trust me, men det er kun hvis personen han er sammen med er et uskyldigt væsen... Så kan han også være sød, så det sker af og til (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning - Empty Sv: An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning -

Indlæg af Gæst Man 23 Feb 2015 - 21:06

Sidney skrev:Han kan også være sød, trust me, men det er kun hvis personen han er sammen med er et uskyldigt væsen... Så kan han også være sød, så det sker af og til (:

jamen i så fald...så tror jeg da helt klart det vil være sjovt!

Nu er jeg så mere nysgerrig omkring:

1. er denne venner med fordelle noget de lige er begyndt på...således emnet vil være deres første møde?
2. Eller har de kendt hinanden i noget tid og derved hvor længe er dette så?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning - Empty Sv: An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning -

Indlæg af Gæst Man 23 Feb 2015 - 21:07

Tænkte de måske havde kendt hinanden i et år eller to?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning - Empty Sv: An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning -

Indlæg af Gæst Man 23 Feb 2015 - 21:09

Sidney skrev:Tænkte de måske havde kendt hinanden i et år eller to?

mhh hvad med halvandet år?

Så hvad skal emnet så handle om? are they hooking up or...?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning - Empty Sv: An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning -

Indlæg af Gæst Man 23 Feb 2015 - 21:10

Halvandet år lyder meget fint... Måske mødes de på en bar eller mødes hjemme ved ham?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning - Empty Sv: An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning -

Indlæg af Gæst Man 23 Feb 2015 - 21:11

Sidney skrev:Halvandet år lyder meget fint... Måske mødes de på en bar eller mødes hjemme ved ham?

Hjemme ved ham lyder fint nok...jeg ved ikke hvad de skulle lave på en bar...

jeg regner med at hun har været hjemme hos ham, ligesom han har været hjemme hos hende?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning - Empty Sv: An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning -

Indlæg af Gæst Man 23 Feb 2015 - 21:12

Ville uden tvivl give mest mening (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning - Empty Sv: An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning -

Indlæg af Gæst Man 23 Feb 2015 - 21:13

Sidney skrev:Ville uden tvivl give mest mening (:

super duper! Har han sendt bud eller hende [eller omvendt], hvorfor skulle hun tage ud til ham?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning - Empty Sv: An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning -

Indlæg af Grin Man 23 Feb 2015 - 21:15

Hvis du stadig leder efter en at skabe historie med, sætter jeg gerne min Grin til ledighed c: Du skal dog være forberedt på han ikke er en sukkersød gut eller venlig af natur xD
Grin
Grin
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : De Jeux - Legepladsen. Sover for det meste under gyngerne, uanset om der er andre eller ej.

Antal indlæg : 214


Tilbage til toppen Go down

An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning - Empty Sv: An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning -

Indlæg af Gæst Man 23 Feb 2015 - 21:16

Grin skrev:Hvis du stadig leder efter en at skabe historie med, sætter jeg gerne min Grin til ledighed c: Du skal dog være forberedt på han ikke er en sukkersød gut eller venlig af natur xD

jamen dog! Hvad har du i tankerne?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning - Empty Sv: An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning -

Indlæg af Grin Man 23 Feb 2015 - 21:18

Normalt er jeg selv bedst til at skrive spontant, frie tøjler you know, men hvis du kræver et plot, kunne jeg sagtens se behovet for at din lille englebasse kunne prøve at sætte hans vanvid en smule i lænker c:
Du ved, dæmpe hans 'madness' til et mere.. Overskueligt niveau~
Grin
Grin
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : De Jeux - Legepladsen. Sover for det meste under gyngerne, uanset om der er andre eller ej.

Antal indlæg : 214


Tilbage til toppen Go down

An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning - Empty Sv: An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning -

Indlæg af Gæst Man 23 Feb 2015 - 21:19

Grin skrev:Normalt er jeg selv bedst til at skrive spontant, frie tøjler you know, men hvis du kræver et plot, kunne jeg sagtens se behovet for at din lille englebasse kunne prøve at sætte hans vanvid en smule i lænker c:
Du ved, dæmpe hans 'madness' til et mere.. Overskueligt niveau~

hvad mener du, gøre ham mindre skør i roen?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning - Empty Sv: An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning -

Indlæg af Grin Man 23 Feb 2015 - 21:23

Nok ikke muligt xD Skal se om jeg kan formulere mig bedre..
Som sagt er det nemmest for mig at vise det spontant, istedet for at skrive noget på forhånd.

Hm.. Altså, på en måde få ham til at tænke på andet, end bare at flænse og bide i folk. Fatte interesse i et længere forhold - dog nok ikke romantisk men mere venskabeligt på sin egen skøre måde - i stedet for at slå ihjel efter en times tid med tortur (hvilket han ser som en leg).
Grin
Grin
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : De Jeux - Legepladsen. Sover for det meste under gyngerne, uanset om der er andre eller ej.

Antal indlæg : 214


Tilbage til toppen Go down

An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning - Empty Sv: An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning -

Indlæg af Gæst Man 23 Feb 2015 - 21:26

Grin skrev:Nok ikke muligt xD Skal se om jeg kan formulere mig bedre..
Som sagt er det nemmest for mig at vise det spontant, istedet for at skrive noget på forhånd.

Hm.. Altså, på en måde få ham til at tænke på andet, end bare at flænse og bide i folk. Fatte interesse i et længere forhold - dog nok ikke romantisk men mere venskabeligt på sin egen skøre måde - i stedet for at slå ihjel efter en times tid med tortur (hvilket han ser som en leg).

hej i'm just asking :P yeah i know it sucks because i like having a plotline...selv hvis det bare er en lille en

okay, lad mig se om jeg forstå rigtigt...denne gang!

De to udvikler på en eller anden måde et venskab, hvor han har lyst til andet end at slå hende ihjel...også torturere hende? eller tager jeg fejl [igen]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning - Empty Sv: An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning -

Indlæg af Grin Man 23 Feb 2015 - 21:28

You won the jackpot! xD

Det ihvertfald nogenlunde det jeg tænkte c: Men hvis du har andet i tankerne, lytter jeg gerne~
Grin
Grin
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : De Jeux - Legepladsen. Sover for det meste under gyngerne, uanset om der er andre eller ej.

Antal indlæg : 214


Tilbage til toppen Go down

An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning - Empty Sv: An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning -

Indlæg af Gæst Man 23 Feb 2015 - 21:30

Grin skrev:You won the jackpot! xD

Det ihvertfald nogenlunde det jeg tænkte c: Men hvis du har andet i tankerne, lytter jeg gerne~

JUBI *danser sejrsdans*

jeg kan godt lide ideen, det gør det også anderledes...uden at gøre det for makabert! Så jo den er jeg med på!!

Skal lige høre:

1. Kender de hinanden fra førhen?
- I så fald, hvor længe har de kendt hinanden
2. eller er dette deres første møde?
- I så fald, hvordan falder deres møde an?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning - Empty Sv: An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning -

Indlæg af Grin Man 23 Feb 2015 - 21:32

Personligt tænker jeg de møder hinanden for anden gang, men hvor den første var et flygtigt, nærmest ubetydeligt møde. c:
Og tænker, her hvor de så mødes rigtigt - ihvertfald fra Grins side af - er via hvor han måske er igang med at psykisk mobbe et eller andet barn på legepladsen eller noget i den dur. xD
Grin
Grin
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : De Jeux - Legepladsen. Sover for det meste under gyngerne, uanset om der er andre eller ej.

Antal indlæg : 214


Tilbage til toppen Go down

An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning - Empty Sv: An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning -

Indlæg af Gæst Man 23 Feb 2015 - 21:33

Grin skrev:Personligt tænker jeg de møder hinanden for anden gang, men hvor den første var et flygtigt, nærmest ubetydeligt møde. c:
Og tænker, her hvor de så mødes rigtigt - ihvertfald fra Grins side af - er via hvor han måske er igang med at psykisk mobbe et eller andet barn på legepladsen eller noget i den dur. xD

Jo det kunne sagtens være!

Og hun kommer så forbi og er like: What the fuck are you doing?

Jamen den er jeg med på! Så hvem laver emnet?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning - Empty Sv: An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning -

Indlæg af Grin Man 23 Feb 2015 - 21:35

Yay~

Og har ik noget imod at lave det, men vil lade dig bestemme om du selv vil tage initiativet ^^~
Grin
Grin
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : De Jeux - Legepladsen. Sover for det meste under gyngerne, uanset om der er andre eller ej.

Antal indlæg : 214


Tilbage til toppen Go down

An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning - Empty Sv: An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning -

Indlæg af Gæst Man 23 Feb 2015 - 21:36

Grin skrev:Yay~

Og har ik noget imod at lave det, men vil lade dig bestemme om du selv vil tage initiativet ^^~

Det ville skam være dejligt hvis du gad!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning - Empty Sv: An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning -

Indlæg af Grin Man 23 Feb 2015 - 21:36

Så gør jeg det c: Skriver en pm når emnet er klar~
Grin
Grin
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : De Jeux - Legepladsen. Sover for det meste under gyngerne, uanset om der er andre eller ej.

Antal indlæg : 214


Tilbage til toppen Go down

An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning - Empty Sv: An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning -

Indlæg af Gæst Man 23 Feb 2015 - 21:36

Grin skrev:Så gør jeg det c: Skriver en pm når emnet er klar~

Du er jo en skat!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning - Empty Sv: An angel is looking for something to do - Emnesøgning/Plotsøgning/Relationssøgning -

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum