Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
No night should be boring (Emnesøgning) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
No night should be boring (Emnesøgning) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
No night should be boring (Emnesøgning) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
No night should be boring (Emnesøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
No night should be boring (Emnesøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
No night should be boring (Emnesøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
No night should be boring (Emnesøgning) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
No night should be boring (Emnesøgning) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
No night should be boring (Emnesøgning) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
No night should be boring (Emnesøgning) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

No night should be boring (Emnesøgning)

Go down

No night should be boring (Emnesøgning) Empty No night should be boring (Emnesøgning)

Indlæg af Caleb Tirs 14 Jul 2015 - 19:59

Så er det på tide at der sker lidt for Caleb igen. Jeg holder alle muligheder åbne både for plots eller bare improv. Kig endelig Calebs profil hvis i vil vide mere eller bare spørg, jeg er frisk på det hele og meget aktiv når først der er emner at svare på :) Kom frisk

En lang historie kort: Caleb er en utrolig smuk ung mand af udseende (Se evner) Og har en åben og forførende personlighed. Han mangler altid noget mere at lave, da det meste ellers går med kunst. Så hvis man kunne tænke sig et spændende emne hvor han skal male en, er det så absolut også en mulighed men kun fantasien sætter grænser. SKRIV! :)
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

No night should be boring (Emnesøgning) Empty Sv: No night should be boring (Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Tirs 14 Jul 2015 - 22:53

Utrolig smuk ung mand siger du? Jamen Cassandra er også en smuk ung kvinde :) så måske skulle de to slå hovederne sammen og danne er smukt harmonisk plot?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

No night should be boring (Emnesøgning) Empty Sv: No night should be boring (Emnesøgning)

Indlæg af Caleb Tirs 14 Jul 2015 - 23:02

Ja hans ene evne er jo at han udover vampyrers allerede eksisterende skønhed er meget smukkere og kan skabe en sensuel varme i kroppen på dem han rører :)
Jamen det lyder da som en betagende ide :)
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

No night should be boring (Emnesøgning) Empty Sv: No night should be boring (Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Tirs 14 Jul 2015 - 23:06

Skal nok blive sjovt... Jamen hvad tænker du umiddelbart Caleb kan bruge Cassandra til? :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

No night should be boring (Emnesøgning) Empty Sv: No night should be boring (Emnesøgning)

Indlæg af Caleb Tirs 14 Jul 2015 - 23:08

Hmm ja det var et godt spørgsmål :) Caleb kunne komme til et arrangement hvor værten ville fedte for ham og har hyret Cassandra til at tage sig af Caleb? Han er jo Lord og rig så en del vil fedte for ham :) Så finder Caleb og Cassandra nok ud af den derfra :)
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

No night should be boring (Emnesøgning) Empty Sv: No night should be boring (Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Tirs 14 Jul 2015 - 23:09

Jamen det lyder da som en udmærket plan :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

No night should be boring (Emnesøgning) Empty Sv: No night should be boring (Emnesøgning)

Indlæg af Caleb Tirs 14 Jul 2015 - 23:10

Så er spørgsmålet hvem af os der skal starte det :) Og hvor det skal startes :)
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

No night should be boring (Emnesøgning) Empty Sv: No night should be boring (Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Tirs 14 Jul 2015 - 23:12

Kan jeg få dig til at oprette ? Eftersom jeg pt er hos en veninde og kommer ikke hjem før i morgen^^'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

No night should be boring (Emnesøgning) Empty Sv: No night should be boring (Emnesøgning)

Indlæg af Caleb Tirs 14 Jul 2015 - 23:12

Det kan jeg sagtens :) Hvis du vælger hvor emnet skal startes
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

No night should be boring (Emnesøgning) Empty Sv: No night should be boring (Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Tirs 14 Jul 2015 - 23:14

Hmm... umiddelbart tænker jeg sådan noget som en villa et sted... eller på hotellet i en suite?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

No night should be boring (Emnesøgning) Empty Sv: No night should be boring (Emnesøgning)

Indlæg af Caleb Tirs 14 Jul 2015 - 23:18

Jeg finder på noget :) Det skal nok blive spændende :)
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

No night should be boring (Emnesøgning) Empty Sv: No night should be boring (Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Tirs 14 Jul 2015 - 23:19

Super :) du sender bare en PM med emnet :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

No night should be boring (Emnesøgning) Empty Sv: No night should be boring (Emnesøgning)

Indlæg af Caleb Tirs 14 Jul 2015 - 23:21

Det vil jeg gøre :)
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

No night should be boring (Emnesøgning) Empty Sv: No night should be boring (Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Tors 16 Jul 2015 - 3:03

Jeg er nystartet, lurede lige i plots og valgte så lige at smide et indlæg op, fordi det så spændendende ud :D

Angelina er vampyr og danser på Northman's (indsæt uuuh!), så jeg ved umiddelbart ikke hvad deres relation skulle være, andet end at hun muligvis har taget et bijob som danser eller sanger til et arrangement, hvor han er med?
Ellers er jeg åben for muligheder :P

Jeg minder lige om, at jeg i skrivende stund venter på godkendelse af min karakter

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

No night should be boring (Emnesøgning) Empty Sv: No night should be boring (Emnesøgning)

Indlæg af Caleb Tors 16 Jul 2015 - 8:20

Jamen det er jeg da glad for du synes :) Jamen Caleb kommer jo indimellem på Northmans så det vil ikke være usandsynligt at de løber på hinanden der :)

Altså hvis hun er danser på Northmans kan det være hendes chef sender hende hen til Caleb da han er en rigtig god kunde der inde? :)
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

No night should be boring (Emnesøgning) Empty Sv: No night should be boring (Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Tors 16 Jul 2015 - 11:41

Uh so he's gonna get a private show blandt publikum? Der kunne sagtens tænkes. Hun er ikke just den blufærdige type og hvis hun får at vide at han er en godt betalende kunde ville hun nemt kunne overtales. Især når han jo samtidig ser godt ud :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

No night should be boring (Emnesøgning) Empty Sv: No night should be boring (Emnesøgning)

Indlæg af Caleb Tors 16 Jul 2015 - 23:33

Ja for eksempel :) Han har jo en bestemt "bås" han stort set altid sidder ved som en slags VIP så chefen kunne sende hende hen for at sørge for ham og så kan vi jo altid se på det hvor det fører hen jo :)
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

No night should be boring (Emnesøgning) Empty Sv: No night should be boring (Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Tors 16 Jul 2015 - 23:39

Jeg er frisk ^^
Vil du eller skal jeg starte? :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

No night should be boring (Emnesøgning) Empty Sv: No night should be boring (Emnesøgning)

Indlæg af Caleb Fre 17 Jul 2015 - 0:04

Fantastisk! :) Jeg vil egentlig gerne du starter men hvis det er kan jeg godt :) Har bare startet en del emner :)
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

No night should be boring (Emnesøgning) Empty Sv: No night should be boring (Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Fre 17 Jul 2015 - 0:12

Jeg har intet imod at starte :) Jeg ville bare ikke fratage dig muligheden hvis du havde lyst. Jeg sender en pm når det er lavet ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

No night should be boring (Emnesøgning) Empty Sv: No night should be boring (Emnesøgning)

Indlæg af Caleb Fre 17 Jul 2015 - 0:14

Det vil jeg glæde mig rigtig meget til :)
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

No night should be boring (Emnesøgning) Empty Sv: No night should be boring (Emnesøgning)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum