Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
New man, new search (emnesøgning) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
New man, new search (emnesøgning) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
New man, new search (emnesøgning) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
New man, new search (emnesøgning) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
New man, new search (emnesøgning) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
New man, new search (emnesøgning) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
New man, new search (emnesøgning) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
New man, new search (emnesøgning) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
New man, new search (emnesøgning) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
New man, new search (emnesøgning) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

New man, new search (emnesøgning)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

New man, new search (emnesøgning) - Page 2 Empty Sv: New man, new search (emnesøgning)

Indlæg af Gæst Lør 18 Jul 2015 - 16:23

Lyder som en fin ide!! Gider du evt. lave emnet?

Cassandra skrev:Var det jeg tænkte, men at hun så faktisk bedre kan lide ham når han er "ond"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New man, new search (emnesøgning) - Page 2 Empty Sv: New man, new search (emnesøgning)

Indlæg af Gæst Lør 18 Jul 2015 - 17:20

Hvis du siger stedet (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New man, new search (emnesøgning) - Page 2 Empty Sv: New man, new search (emnesøgning)

Indlæg af Gæst Lør 18 Jul 2015 - 17:37

Mhh en bar måske? Tænker de planlægger et møde der?

Cassandra skrev:Hvis du siger stedet (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New man, new search (emnesøgning) - Page 2 Empty Sv: New man, new search (emnesøgning)

Indlæg af Gæst Lør 18 Jul 2015 - 21:15

Joshua skrev:Det lyder fint, måske 2-3 år?! Kender hun til hans mørke side? Siden der giver ham lysten til at myrde folk?

Det kommer nok an på, om de har været i en situation, hvor han skiftede? Jeg tvivler på, han har sagt det frivilligt :3
Kender han til overnaturlige væsner og ved han, hun er vampyr? :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New man, new search (emnesøgning) - Page 2 Empty Sv: New man, new search (emnesøgning)

Indlæg af Gæst Lør 18 Jul 2015 - 21:24

Nope der har han næppe, men hvis de er partners in crime så må hun da kende til den?
Jep han kender til overnaturlige væsner, og ja han vil nok havde regnet det ud! :)

Angelina skrev:Det kommer nok an på, om de har været i en situation, hvor han skiftede? Jeg tvivler på, han har sagt det frivilligt :3
Kender han til overnaturlige væsner og ved han, hun er vampyr? :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New man, new search (emnesøgning) - Page 2 Empty Sv: New man, new search (emnesøgning)

Indlæg af Gæst Lør 18 Jul 2015 - 21:57

Jamen så er det sådan vi gør da :3

Nu bliver jeg så nysgerrig... jeg forestiller mig at hun hjælper ham med hans mord, men hvordan? Han finder vel selv ofrene og skiller sig af med dem? Eller er hun den, der bliver ringet til, når han er færdig? :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New man, new search (emnesøgning) - Page 2 Empty Sv: New man, new search (emnesøgning)

Indlæg af Gæst Lør 18 Jul 2015 - 22:02

Måske lokker hun dem? Hun kan være med til at lokke nogle af ofrene ind i en fælder, hvor han så vil bedøve vedkommede og føre personen hen til et hemmeligt sted, hvor han torturere og dræbe vedkommende, også skaffer hun liget af vejen?

Angelina skrev:Jamen så er det sådan vi gør da :3

Nu bliver jeg så nysgerrig... jeg forestiller mig at hun hjælper ham med hans mord, men hvordan? Han finder vel selv ofrene og skiller sig af med dem? Eller er hun den, der bliver ringet til, når han er færdig? :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New man, new search (emnesøgning) - Page 2 Empty Sv: New man, new search (emnesøgning)

Indlæg af Gæst Lør 18 Jul 2015 - 22:18

Well hun vil helt sikkert kræve at få lov at drikke fra nogle af dem med mindre han har tænkt at tilbyde sig selv som kompensation xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New man, new search (emnesøgning) - Page 2 Empty Sv: New man, new search (emnesøgning)

Indlæg af Gæst Lør 18 Jul 2015 - 22:21

Vi kan køre begge ud? Hvis de f.eks har sex sammen, så kan det være han giver hende lov til at drikke fra sig?

Angelina skrev:Well hun vil helt sikkert kræve at få lov at drikke fra nogle af dem med mindre han har tænkt at tilbyde sig selv som kompensation xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New man, new search (emnesøgning) - Page 2 Empty Sv: New man, new search (emnesøgning)

Indlæg af Gæst Lør 18 Jul 2015 - 22:46

Det kunne vi sagtens. Hun vil dog nok bare komme med små hentydninger omkring sex, indtil han tager det første skridt, for hun er lidt afhængig af at prøve at få folk til at gøre præcis som hun vil have og oftest uden de selv opdager det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New man, new search (emnesøgning) - Page 2 Empty Sv: New man, new search (emnesøgning)

Indlæg af Gæst Lør 18 Jul 2015 - 22:48

Jamen okay!! Så hvad skal emnet handle om?

Angelina skrev:Det kunne vi sagtens. Hun vil dog nok bare komme med små hentydninger omkring sex, indtil han tager det første skridt, for hun er lidt afhængig af at prøve at få folk til at gøre præcis som hun vil have og oftest uden de selv opdager det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New man, new search (emnesøgning) - Page 2 Empty Sv: New man, new search (emnesøgning)

Indlæg af Gæst Lør 18 Jul 2015 - 22:59

Well jeg tænker at vi i første omgang starter blødt ud med at hin har dundet ham et offer og så lader vi snebolden rulle?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New man, new search (emnesøgning) - Page 2 Empty Sv: New man, new search (emnesøgning)

Indlæg af Gæst Lør 18 Jul 2015 - 23:00

Det lyder som en perfekt ide!!
Gider du evt. Lave emnet?

Angelina skrev:Well jeg tænker at vi i første omgang starter blødt ud med at hin har dundet ham et offer og så lader vi snebolden rulle?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New man, new search (emnesøgning) - Page 2 Empty Sv: New man, new search (emnesøgning)

Indlæg af Gæst Lør 18 Jul 2015 - 23:02

Jo jeg gider godt men jeg er ikke sikker på jeg får tid før i morgen aften :/
Hvor ville det mest oplagte sted være?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New man, new search (emnesøgning) - Page 2 Empty Sv: New man, new search (emnesøgning)

Indlæg af Gæst Lør 18 Jul 2015 - 23:04

Tænker hans kælder? Han bor i terre, så jeg tænker hans kælder kunne være et godt sted?

Angelina skrev:Jo jeg gider godt men jeg er ikke sikker på jeg får tid før i morgen aften :/
Hvor ville det mest oplagte sted være?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New man, new search (emnesøgning) - Page 2 Empty Sv: New man, new search (emnesøgning)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum