Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
New man, new search (emnesøgning)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: New man, new search (emnesøgning)
Cassandra skrev:Var det jeg tænkte, men at hun så faktisk bedre kan lide ham når han er "ond"
Gæst- Gæst
Cassandra skrev:Hvis du siger stedet (:
Gæst- Gæst
Joshua skrev:Det lyder fint, måske 2-3 år?! Kender hun til hans mørke side? Siden der giver ham lysten til at myrde folk?
Det kommer nok an på, om de har været i en situation, hvor han skiftede? Jeg tvivler på, han har sagt det frivilligt :3
Kender han til overnaturlige væsner og ved han, hun er vampyr? :)
Gæst- Gæst
Jep han kender til overnaturlige væsner, og ja han vil nok havde regnet det ud! :)
Angelina skrev:Det kommer nok an på, om de har været i en situation, hvor han skiftede? Jeg tvivler på, han har sagt det frivilligt :3
Kender han til overnaturlige væsner og ved han, hun er vampyr? :)
Gæst- Gæst
Nu bliver jeg så nysgerrig... jeg forestiller mig at hun hjælper ham med hans mord, men hvordan? Han finder vel selv ofrene og skiller sig af med dem? Eller er hun den, der bliver ringet til, når han er færdig? :3
Gæst- Gæst
Angelina skrev:Jamen så er det sådan vi gør da :3
Nu bliver jeg så nysgerrig... jeg forestiller mig at hun hjælper ham med hans mord, men hvordan? Han finder vel selv ofrene og skiller sig af med dem? Eller er hun den, der bliver ringet til, når han er færdig? :3
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Angelina skrev:Well hun vil helt sikkert kræve at få lov at drikke fra nogle af dem med mindre han har tænkt at tilbyde sig selv som kompensation xD
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Angelina skrev:Det kunne vi sagtens. Hun vil dog nok bare komme med små hentydninger omkring sex, indtil han tager det første skridt, for hun er lidt afhængig af at prøve at få folk til at gøre præcis som hun vil have og oftest uden de selv opdager det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gider du evt. Lave emnet?
Angelina skrev:Well jeg tænker at vi i første omgang starter blødt ud med at hin har dundet ham et offer og så lader vi snebolden rulle?
Gæst- Gæst
Hvor ville det mest oplagte sted være?
Gæst- Gæst
Angelina skrev:Jo jeg gider godt men jeg er ikke sikker på jeg får tid før i morgen aften :/
Hvor ville det mest oplagte sted være?
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» A search for fire [Emnesøgning]
» Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10
» Search
» Search engine...
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline