Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Amour de l'art - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Amour de l'art - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Amour de l'art - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Amour de l'art - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Amour de l'art - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Amour de l'art - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Amour de l'art - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Amour de l'art - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Amour de l'art - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Amour de l'art - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Amour de l'art

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Amour de l'art - Page 2 Empty Sv: Amour de l'art

Indlæg af Tchort Man 14 Sep 2015 - 5:05

"Der vil han sikker også prøve på det" sagde han og smiler kort, han danse rolig videre og vidste ikke helt om det var ham eller om det var noget andet men det virker til at hun var livet lidt op igen efter mad, "det var også pæn af dig men behøves som sagt ikke" sagde han og smiler til hende.

"Så tror jeg mange vampyr har det med, at de heller finde deres ejer forsyning, og lige det med det modsatte køn har jeg ikke noget problem, selvfølgelig vil jeg da helst sætte tænder i en kvinde frem for mand" sagde han og smiler rolig, han dreje hende rundt en gang mere end han fortsat deres danse.

Han kun godt ser af hendes onkel ikke var i det bedst humør over af han danse med hende og ikke hende kusine, selvom hun havde fundet en andre af danse med, han var sikker ikke god nok eller hvad han nu finde på af undskyldning, "der skal mere til for jeg bliver træt, hvad med dig selv, er du da træt" spurgte han og kiggede på hende mens de danse.
Tchort
Tchort
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 646


Tilbage til toppen Go down

Amour de l'art - Page 2 Empty Sv: Amour de l'art

Indlæg af Adriana Fre 23 Okt 2015 - 18:54

Hun hævet øjnebrynet ved ordet. træt. et smil breddet sig mens hun sagde "Tja. du er jo meget aldrig end mig, man ved jo aldrig, hvornår olding blive trætte" hun sagde olding med en form af respekt for sine ældre. hun lod sig blevet drejedet rundt og da hun var tilbage i hans arm.

"Mig træt" sagde hun spørgende tilbage til ham. hun små grint mens de forsætte med at danse rundt på gulvet "Overhovedet ikke. vil blot være høflige over for mine ældre" sagde hun og blikkede med det ene øjne til ham, hendes øjne stålende nu af lyst. men kun et øjeblik. men nok til Tchort vil opfangede fliten til ham.

Hun smilt venligt derefter og musikken stoppede. hun stoppede op. gik væk fra hans armene og nejede elegant for ham. "Tak for danse sir. det var mig en ære" en tonede havde ændre sig, i et kort øjeblik. Hun var tydeligvis sin skaber barn. Han var kendt for sin dygtige skuespil og evne til reguler sin personlig efter omgivelserne. "Jeg skal tilbage til min onkel" hun gav ham et smil.

Og gik tilbage mod bordet, hvor sin onkel sad. han nikkede mod pladsen til sin venstre side.
hun sætte sig og begyndt at snakke med sin onkel. Dog kiggede hun inden i mellem efter Tchort i mængde af mennesker
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Amour de l'art - Page 2 Empty Sv: Amour de l'art

Indlæg af Tchort Fre 23 Okt 2015 - 19:11

Han vidste godt at han var meget ældre end hende men nu var han fra ren blod, født vampyr fra to andre vampyr som var født som det, så var det mest af hans familie ren blod, nogle af dem gik meget op i det og andre ikke lige så meget, han gik ikke sikker så meget op i det som han kun gør men synes selv af det kun være lige meget, han smiler svagt af hende da det næste hun sagde, "det er da også pæn af dig men skal nok sige til når jeg bliver det" sagde han og smiler rolig til hende, han lad godt mærke til hendes flirt til ham men gjort ikke noget ved det.

Da musik stoppe gik han lidt tilbage og bukke for hende da hun nejede for ham, "selv tak og ære er på min side" sagde han og smiler rolig til hende, han nikke kort til det hun skulle tilbage til hendes onkel, han kiggede kort efter hende end han gik over efter et glas vin, hvorefter han gik lidt rundt og fandt til sidste nogle han gad af snakke med, som han så gjort, større del af dem som var her gad han enlig ikke, af den en eller anden gang, en del af de ældre havde det så med at de var for fin til det her.

Godt nok var han en af de ældre men synes ikke han var for fin til det her eller til af snakke med de yngre, han havde dog det problem af han ikke rigtig havde noget af snakke med dem om, da han var et andet sted i livet end de var, han nippe kort til sin vin mens han snakke videre med de to person som han havde fundet.
Tchort
Tchort
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 646


Tilbage til toppen Go down

Amour de l'art - Page 2 Empty Sv: Amour de l'art

Indlæg af Adriana Ons 10 Feb 2016 - 12:50

Det var kun små ændringer i hendes ansigt udtryk som afslørede, hendes sand følelser om det emne, hendes onkel havde lagt på bordet. omkring hendes valgt at leve i Di Morga, om hendes fri liv. væk fra familien og alt hvad de stod for.
Hvad andre kunne se, virkede hun rolige og vidste intet. udover en med respekt for sine ældre. hun lagde en hånd på hans skulder "Jeg kom kun for at respekter min skaber ønske, det har intet med dem eller familien, at gør" hun lagde sin læber mod sin onkels øje og sagde lavt "Jeg er fri og det kan du ikke ændre. plus nyder at være i Di Morga" hun gav sin onkel et smil og rettede sig op. hvor han blot svarede "Godt mit barn. tak for besøge" hun nikkede som et svar og gik væk.

Hun begyndt at gå mod sit værelse, men inden hun forlod den store fest. kiggede hun sig omkring, hun så sin fætter dansede meget tæt med en kvinde, mens hendes rød håret kusine, sad helt alene. resten af familien var ikke synlig for hende. den sidste hun så var Tchort. *Mester havde ret. han er anderledes end resten* hun smilede ved tanken og bevægede sig ud af rummet og op af trapperne og ind på sit lånet værelse.
Hun fik et bad, fik vasket alt væk. hun lod sit hår hænge, det gik hende til lige under hagen. hun gik et bare bukser og tøjre på. Hun kiggede sig selv i spejle og nikkede tilfreds ved synet "Nu ligner jeg mig selv igen"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Amour de l'art - Page 2 Empty Sv: Amour de l'art

Indlæg af Tchort Ons 10 Feb 2016 - 19:51

Han nippe engang imellem til sin vin og snakke videre med de to han stod ved, de var dog ikke fra hans familie da han var den eneste fra hans familie som var her, hans familie var ikke så stor mere som den havde været men de var stadig nogle at de større i Rusland angår kamp og krig, eller bare at opspor folk, de to andre var fra Rusland men en lille familie som har været med til fest her de sidste fem gang, han kom til at kig over mod høj bordet ved et tilfældig og så at Adriana var på vej væk fra sin onkel, han kun ikke rigtig aflæse hendes udtryk selvom han selv mener at han er god til det, han så at hun kiggede på ham end hun forsvandt mod værelse, han stod og snakke videre mens han nippe til sin vin engang imellem, han undskyld sig over for de to andre og gik over og stille sit glas da han havde tømt det.

Hvor han gik mod værelse lidt i skjule så det ikke var alle som så det, han gik dog ikke mod sit ejer værelse eller det han låne da det enlig ikke er hans, han gik i sted for efter hendes duft, for at kun finde frem til værelse som hun var på, det tog ham ikke så lang tid at finde det, han stoppe op ved dør og lytte kort, for at ser om han kun høre noget på den anden side, han løfte den en hånd og banke derefter på døren, hvor han samle sine hænder om på ryggen og venter på at hun skal åben dør.

"Hej, håber ikke at jeg forstyrre men vil bare høre om du er godkendt" spurgte han og smiler rolig til hende, han kun godt ser på hende at hun havde været i bad og fået noget andet tøj på, "du gik jo så plus, efter du havde snakke med din kære onkel" sagde han, kære havde han sagt i sjov, da han vidste hvor meget hun hader ham eller bare ikke synes om ham, han blev stod da han ikke vil pres sig på, det var jo ikke sikker at hun byde ham indfor.
Tchort
Tchort
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 646


Tilbage til toppen Go down

Amour de l'art - Page 2 Empty Sv: Amour de l'art

Indlæg af Adriana Ons 10 Feb 2016 - 21:37

Hun hørte en banken lyd fra døren og smid sin taske på seng igen, "et øjeblik" sagde hun, inden hun åbnede døren og så det var Tchort. hun var tydeligvis overrasket. "hm" sagde hun og kiggede underende på ham. indtil han forklare sit besøg, hun rykkede sig til siden og lod bevægede arm til den ende side som et 'kom indenfor' tegn "Kom indenfor" sagde hun og lukkede døren efter ham. hun havde ikke svaret ham før han var kommet helt ind på si værelse.
"Oh. min onkel" hun træk på skulden "ikke noget vigtigste. udover det normale" hun så undersøgende på ham "Men hyggeligt du kom forbi. var dog på vej væk" hun lod sit blik falde mod sin taske. som lå pakket på hendes seng.

Hun virkede ikke påvirket over sin onkels samtale med hende. hun stod og tænkt lidt mens hun tog sin jakke på "Min onkel synes ikke om mit valg. altså den måde jeg 'vanære' familien på" hun lave et tryk på vanære, som tydeligt det ikke var hendes valg af ord. "Vil du med?" hun tog sin taske over skulder og vent jeg mod ham i et ventede øjeblik
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Amour de l'art - Page 2 Empty Sv: Amour de l'art

Indlæg af Tchort Tors 11 Feb 2016 - 5:05

Han stod og venter lidt, han kun høre hendes stem der ind, så hun var her i nu, han kun ser at hun var overrasker over at ser ham her, han gik indfor da hun sagde kom ind, kun godt ser at hun var igang med at pakke, han nikke bare til det hun sagde og smiler svagt, så var der ikke noget nyt fra hendes onkel side, "jo vil godt med, jeg kan lig bil til, hvis det er" sagde han og kiggede på hende, han lukke sine øjne og venter lidt med at åben dem, "vi kan bare ikke når helt tilbage Di morga før sol stå op" sagde han og kiggede på hende.

De kun måske når halv vej på tur end de skulle holde ind og overnatten et stå, han kender ikke rigtig noget på tur hvor de kun gør det, "kender du et sted, hvor vi kan overnatten for dag" spurgte han og kiggede på hende, han stod stadig lige omkring dør, da han ikke kun ser hvorfor han skulle gå længe ind i rummet, når de alligevel snart skal afstedkommer.
Tchort
Tchort
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 646


Tilbage til toppen Go down

Amour de l'art - Page 2 Empty Sv: Amour de l'art

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum