Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
[Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
[Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
[Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
[Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
[Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
[Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
[Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
[Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
[Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
[Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

[Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering

4 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

[Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering Empty [Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering

Indlæg af Seelie Søn 31 Jan 2016 - 22:50

[Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering 8af5f67270d1

[Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering Nbwt8y

Nu er det ikke mere end få dage siden, jeg fik min dejlige Seelie godkendt. Indtil videre har jeg to i gangsatte emner, men mangler blot at svarer på det ene samt venter svar på det andet. I disse tider hvor man keder sig, så kan man vel ligeså godt søge efter emner og hvilket andet bedre sted at søge emner, end i en emnesøgning? Dog får jeg brug for jeres fantastiske hjælp til at skabe liv i min sex glade vampyr, så kom gerne! Jeg bider ikke… medmindre i spørger om det selvfølgelig Som mange nok kender til [da de selv oplever det] så er jeg i gang med 2.g på mit gymnasium, så nogle gange vil jeg ikke altid være den hurtigste til at svarer. Derudover er jeg også blandt de ret så uheldige der har en sindslidelse, så nogle dage kan jeg bare ikke svarer, enten på grund af manglende energi/krea eller blot fordi jeg har en af mine dårlige dage. Dette er om ikke andet blot en reminder til folk, men sker det der går mere end en uge hvor jeg ikke har haft svaret, så skriv der gerne til mig også finder vi ud af noget! Når nu til det vigtige ^^

Sie rules Når det kommer til emner, så har jeg ligesom så mange andre vise regler. Disse regler er ikke for at se ned på folk, det er ikke for at påpege folk ikke kan de ting der står, det er derimod en personlig præference. Jeg ser ikke ned på folk eller tænker på dem som værende mindre end mig, men for at min oplevelse bliver af det bedste, såvel som oplevelsen af den jeg skriver sammen med, så finder jeg det bedst at have nogle små krav ^^ Jeg er en person der holder af at skrive, derfor kan jeg nemt i et emne komme op på en længde de 700 ord og nogle gange endda længere. For mig er detaljer fantastiske, detaljer betyder man kan leve sig ind i teksten og for alvor finde sig i stedet af sin karakter. Derfor beder jeg om at mine emnepartnere mindst skriver 200 ord. Selvfølgelig er der dage hvor man ikke har meget krea og dette bliver skam ikke set ned på! Det næste er stavningen. Jeg er måske lidt af en kontrolfreak og kan derfor ikke med alt for mange stavefejl, selvfølgelig sker der smuttere. Et godt kneb kan være at skrive sin tekst i Word, da der ofte kommer en fin rød streg under forkert stavede ord. Det sidste af mine krav er FC. FC er faceclaim, hvilket vil sige de personer vi bruger til vores karaktere. Jeg kan mig ikke med anime eller URL fc/billeder. For mig er det mere det, at det fjerner krea’en fra mig og jeg kan ikke sætte mig ind i emnet, som jeg kan med IRL FC/billeder. Det er ingen hate imod de som bruger anime/URL fc/billeder, det er blot min mening og præference

Her Seelie er en ufattelig kompleks kvinde. Hun er en der igennem hele sit menneskelige liv har været set ned på, og det var først da hun blev vampyr hendes evner blomstrede ud og her tog hun for alvor kontrollen over sit liv tilbage. Hvor det før var andre der bestemte over hende, så bestemmer hun selv nu og det vil hun altid gøre. Hendes politik er at hun ikke behøver nogen mand eller kvinde. Hun har samme rettigheder til at dyrke ligeså meget sex som mændene har, og dette viser hun i stor grad. Som en nymfoman har hun en umættelig sex lyst, og holder sig ofte aldrig til en elsker/elskerinde af gangen, ofte er det måske op til tyve på en gang. Med sine to evner, har hun også en vis magt. Den første gør hende i stand til at fængsle stort set alle med blot et kys, hvor den anden gør hende smukkere men også i stand til at udgive unikke feromoner der får de fleste til at gøre som hun ønsker. Så med andre ord er hun en kvinde der nyder sig af livet, hun er en kvinde som får hvad hun vil have og hun er ikke bange for at knuse et par hjerter eller to på vejen. Med disse evner har hun også fået en hel del ting, stort set alt hvad hun ejer er noget hendes mange elskere/elskerinder har givet hende. Hun er ret så forførende, mystisk og helt klart ikke en man ved helt hvor man har. Hun er en kvinde der kan være alt lige fra ens største drøm, til ens værste mareridt. Hun kender ikke til ting som venskaber, da hun udelukkende kun har haft seksuelle forhold i sit liv. Hun er samtidig også ødelagt, dette kommer fra en barndom med voldtægt, vold og meget andet. Dog ser man hende aldrig som andet end stærk, da hun ikke lader nogle se sin svage side. Hun har en stor forkærlighed for musik, det beroliger hende og specielt hvis det er klassisk musik. Hun er mange ting, faktisk så mange at det hele ikke ville kunne beskrives ned. Hun er ikke perfekt, ganske vist er hendes udseende perfekt og dette skyldes udelukkende hendes race, samt evner. Men hun mangler perfektion på indersiden. Hun mangler evnen til at kunne binde sig til folk, hvilket ofte er svært når man er en nymfoman.

Searching Som man kan forvente, så søger jeg da ting til min Seelie. Herunder kan i se de ting jeg søger til hende.
Elskere/Elskerinder Som skrevet i beskrivelsen af hende, så er hun en nymfoman. Dette vil sige hun har ufattelig svært ved at blive seksuelt tilfredsstillet. Hun er med andre ord oftest ude efter en ny elsker/elskerinde. Seelie er på ingen måde sart når det kommer til det seksuelle. Hun er både til mænd såvel som kvinder. Hun har intet imod smerter, og finder det faktisk ret sexet. Hun tænder til tider på at blive stukket under den seksuelle akt. Så med andre ord skal man ikke være bange for at hun ikke tænder på en, eller hvad man laver. Som krav på denne søgning, er det at man ikke skal forvente hun binder sig til en. Foruden det faktum hun har seriøse tillidsproblemer, så har hun svært ved at binde sig til en person. Ideen med at sidde fast i et partner skræmmer hende, og derfor vælger hun ofte flere elskere/elskerinder på én gang
Skaber Jeg har endnu ingen skaber til hende, faktisk heller ikke en historie til hvordan hendes overgang fra menneske til vampyr skulle være. Derfor søger jeg en skaber til hende. Hvordan forholdet mellem hende og hendes skaber skal være, det kan vi sagtens finde ud af. Jeg har dog det krav at vedkommende mindst skal være de 900 år gammel. Kønnet er for mig ligegyldigt!
Skabte Jeg søger nogle hun har skabt, altså hendes afkom. Hun har igennem sit lange vampyr liv skabt en del vampyrer. Så hvis du mangler en skaber for deres vampyr, så er dette da lige noget for dig ^^ Historien for deres forhold til hinanden, kan vi sagtens finde på og der er egentlig ingen krav til denne søgning.
Venner Jeg søger venner til hende. Jeg søger en som kan vise hende der er andet i verden end at udnytte folk, også selvfølgelig sex. Måske en der kan nå ind til hendes nærmeste og rent faktisk forsøge sig på at redde hende fra hendes selvdestruktive jeg. Dette vil selvfølgelig være en svær opgave. Vedkommende her må også være klar på, at hun ofte lægger an på dem tæt på hende, så hvis de kun ønsker et venskab… så skal der være viljestyrke til stede
Andet Hvis du har en eller anden fantastisk ide som du gerne vil have Seelie er en del af, så kom da endelig med ideen! Jeg er altid klar på det meste!


Emner

Let's have some fun - Emma

The filth and the fetish - Antonio Black

Promise kept - Zuresh

It seems as if we know each other - Zachary

Relationer

Antonio Black - Elsker

Emma - Mulig elskerinde

Zuresh - Boss

Zachary - Mulig bofælle


Sidst rettet af Seelie Man 8 Feb 2016 - 22:17, rettet i alt 6 gange
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Bosted : Hun bor i en luksuriøs lejlighed i terre

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

[Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering Empty Sv: [Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering

Indlæg af Tchort Man 1 Feb 2016 - 4:58

Hej

Jeg smide gerne Tchort ind i et emme, hvis du kan bruge ham til noget
Tchort
Tchort
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 646


Tilbage til toppen Go down

[Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering Empty Sv: [Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering

Indlæg af Zuresh Man 1 Feb 2016 - 7:43

Jeg tror måske min karakter har et job til hende...!
Zuresh
Zuresh
ShadowSun - Leder

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 1192


Tilbage til toppen Go down

[Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering Empty Sv: [Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering

Indlæg af Seelie Man 1 Feb 2016 - 8:58

Tchort skrev:Hej

Jeg smide gerne Tchort ind i et emme, hvis du kan bruge ham til noget

Jamen okay, har du en ide til et plot?
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Bosted : Hun bor i en luksuriøs lejlighed i terre

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

[Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering Empty Sv: [Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering

Indlæg af Seelie Man 1 Feb 2016 - 9:00

Zuresh skrev:Jeg tror måske min karakter har et job til hende...!

Et job? Hvad har du i tankerne? Let me hear ^^
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Bosted : Hun bor i en luksuriøs lejlighed i terre

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

[Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering Empty Sv: [Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering

Indlæg af Tchort Man 1 Feb 2016 - 10:57

Elskere eller skaber, måske begge del
Tchort
Tchort
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 646


Tilbage til toppen Go down

[Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering Empty Sv: [Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering

Indlæg af Zuresh Man 1 Feb 2016 - 13:54

Et job indenfor en magtfuld organisation, hvor hun kan tjene penge på sine evner :)
Zuresh
Zuresh
ShadowSun - Leder

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 1192


Tilbage til toppen Go down

[Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering Empty Sv: [Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering

Indlæg af Seelie Man 1 Feb 2016 - 15:07

Tchort skrev:Elskere eller skaber, måske begge del

Jeg tænker elsker
Nu er det blot hvor længe de har kendt hinanden (højst tre uger), hvordan deres første møde er

eller er dette deres første møde?
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Bosted : Hun bor i en luksuriøs lejlighed i terre

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

[Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering Empty Sv: [Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering

Indlæg af Seelie Man 1 Feb 2016 - 15:08

Zuresh skrev:Et job indenfor en magtfuld organisation, hvor hun kan tjene penge på sine evner :)

Mhh do tell first, jeg vil hellere høre informationerne før jeg beslutter mig ^^
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Bosted : Hun bor i en luksuriøs lejlighed i terre

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

[Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering Empty Sv: [Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering

Indlæg af Zuresh Man 1 Feb 2016 - 16:52

Tjah... ShadowSun Organization, med Zuresh i spidsen, handler mest af alt om at tage magten i Di Morga :)
En person med Seelie's evner er uvurderlig i sådan en organisation.
Zuresh
Zuresh
ShadowSun - Leder

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 1192


Tilbage til toppen Go down

[Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering Empty Sv: [Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering

Indlæg af Seelie Man 1 Feb 2016 - 16:54

Zuresh skrev:Tjah... ShadowSun Organization, med Zuresh i spidsen, handler mest af alt om at tage magten i Di Morga :)
En person med Seelie's evner er uvurderlig i sådan en organisation.

Mhh lyder spændende! Jeg kan faktisk godt lide ideen :)

Hvad vil hun skulle gøre? Hvad ville hendes plads helt præcis være og hvad får hun ud af det? Foruden selvfølgelig penge. Ikke at penge ikke er godt nok, men hun får jo masser af penge fra sine elskere ^^
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Bosted : Hun bor i en luksuriøs lejlighed i terre

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

[Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering Empty Sv: [Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering

Indlæg af Zuresh Man 1 Feb 2016 - 17:07

Hvad hun får ud af det, er noget hun skal diskutere med Zuresh.
Men jeg kan garantere, at han kan give hende nogle ting som hun kun ellers kun ville kunne drømme om :P

Hendes helt nøjagtigeopgave kunne meget vel være at forføre eventuelle fjender.
Det kunne resultere i alt fra blot at have noget på dem... til snigmord :)
Zuresh
Zuresh
ShadowSun - Leder

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 1192


Tilbage til toppen Go down

[Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering Empty Sv: [Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering

Indlæg af Seelie Man 1 Feb 2016 - 17:09

Zuresh skrev:Hvad hun får ud af det, er noget hun skal diskutere med Zuresh.
Men jeg kan garantere, at han kan give hende nogle ting som hun kun ellers kun ville kunne drømme om :P

Hendes helt nøjagtigeopgave kunne meget vel være at forføre eventuelle fjender.
Det kunne resultere i alt fra blot at have noget på dem... til snigmord :)

Jamen i så fald, så er jeg da med på den! I mean why not, det lyder spændende og interessant ^^

Så hvordan gør vi?
Jeg gætter hun ikke er inde endnu? eller ?
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Bosted : Hun bor i en luksuriøs lejlighed i terre

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

[Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering Empty Sv: [Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering

Indlæg af Zuresh Man 1 Feb 2016 - 17:12

Ikke endnu. Hun skal først møde ham :) enten har hun hørt rygterne og opsøger ham, eller også kunne de evt. støde på hinanden i byen :)
Zuresh
Zuresh
ShadowSun - Leder

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 1192


Tilbage til toppen Go down

[Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering Empty Sv: [Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering

Indlæg af Seelie Man 1 Feb 2016 - 17:13

Zuresh skrev:Ikke endnu. Hun skal først møde ham :) enten har hun hørt rygterne og opsøger ham, eller også kunne de evt. støde på hinanden i byen :)

Jeg tror ikke hun ligefrem vil opsøge ham, det kunne vel fungere den anden vej? Er det ikke ofte hvad folk gør, når der er snak om en ting der kan gavne dem?

Men de kan skam også mødes i byen ved et tilfælde ^-^
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Bosted : Hun bor i en luksuriøs lejlighed i terre

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

[Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering Empty Sv: [Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering

Indlæg af Zuresh Man 1 Feb 2016 - 17:15

Joo, du siger noget! :p
Han opsøger hende pga. rygter om hende, eller de mødes ved et tilfælde.
Hvad synes du? :)
Zuresh
Zuresh
ShadowSun - Leder

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 1192


Tilbage til toppen Go down

[Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering Empty Sv: [Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering

Indlæg af Seelie Man 1 Feb 2016 - 17:16

Zuresh skrev:Joo, du siger noget! :p
Han opsøger hende pga. rygter om hende, eller de mødes ved et tilfælde.
Hvad synes du? :)

De fungere begge for mig!

Men lad os da tage den første, noget nyt ^^

Kunne du lave emnet?
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Bosted : Hun bor i en luksuriøs lejlighed i terre

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

[Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering Empty Sv: [Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering

Indlæg af Zuresh Man 1 Feb 2016 - 17:18

Jaah, så pyt da :P Jeg er alligevel i god øvelse med at lave emner for tiden xD
Any wishes?
Zuresh
Zuresh
ShadowSun - Leder

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 1192


Tilbage til toppen Go down

[Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering Empty Sv: [Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering

Indlæg af Seelie Man 1 Feb 2016 - 17:19

Zuresh skrev:Jaah, så pyt da :P Jeg er alligevel i god øvelse med at lave emner for tiden xD
Any wishes?

Mhh hvad med en bar som sted?
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Bosted : Hun bor i en luksuriøs lejlighed i terre

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

[Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering Empty Sv: [Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering

Indlæg af Zuresh Man 1 Feb 2016 - 17:21

Kunne vi sagtens! Jeg sender en PB når emnet er oprettet :)
Zuresh
Zuresh
ShadowSun - Leder

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 1192


Tilbage til toppen Go down

[Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering Empty Sv: [Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering

Indlæg af Seelie Man 1 Feb 2016 - 17:22

Zuresh skrev:Kunne vi sagtens! Jeg sender en PB når emnet er oprettet :)

Det lyder helt perfekt!!

Jeg vil vente spændt så ^^
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Bosted : Hun bor i en luksuriøs lejlighed i terre

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

[Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering Empty Sv: [Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering

Indlæg af Seelie Man 1 Feb 2016 - 17:38

Ellers andre? Jeg bider ikke
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Bosted : Hun bor i en luksuriøs lejlighed i terre

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

[Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering Empty Sv: [Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering

Indlæg af Tchort Man 1 Feb 2016 - 19:18

Det lyder fint nok

De kan godt havde kendt hinanden i tre uge tid
Tchort
Tchort
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 646


Tilbage til toppen Go down

[Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering Empty Sv: [Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering

Indlæg af Seelie Man 1 Feb 2016 - 19:19

Tchort skrev:Det lyder fint nok

De kan godt havde kendt hinanden i tre uge tid

Jamen perfekt!

Hvor skulle dette møde så finde sted og hvorfor?

Samt gider du lave emnet?
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Bosted : Hun bor i en luksuriøs lejlighed i terre

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

[Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering Empty Sv: [Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering

Indlæg af Tchort Man 1 Feb 2016 - 19:24

Det ved jeg enlig ikke, skal vi ikke tager den over pm?

Og kan godt laver, hvis du sige hvor og når vi har fået det andet på plads
Tchort
Tchort
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 646


Tilbage til toppen Go down

[Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering Empty Sv: [Livsforandrende og gyselig titel] - Emnesøgning, Plotsøgningel & Rationssøgnin - Opdatering

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum