Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Finally.. I found you! – Seelie.   EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Finally.. I found you! – Seelie.   EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Finally.. I found you! – Seelie.   EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Finally.. I found you! – Seelie.   EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Finally.. I found you! – Seelie.   EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Finally.. I found you! – Seelie.   EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Finally.. I found you! – Seelie.   EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Finally.. I found you! – Seelie.   EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Finally.. I found you! – Seelie.   EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Finally.. I found you! – Seelie.   EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Finally.. I found you! – Seelie.

2 deltagere

Go down

Finally.. I found you! – Seelie.   Empty Finally.. I found you! – Seelie.

Indlæg af Lilianna Fre 12 Feb 2016 - 17:06

Sted: Diskoteket.

Tid: Kl. 23.30 lørdag aften.

Vejr:
Koldt, fuldmåne og skyfrit.

Omgivelser: Utrolig mange fulde mennesker, varulve og alt muligt andet.

Påklædning: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/b2/18/7d/b2187d46fc6df07a878c29fbdca35ef2.jpg


Lily havde brugt mange år, utrolig mange år efter at hun endelig havde vænnet sig helt til hendes nye liv, både med dufte og evner. Tørsten var endelig kommet okay under kontrol, nu hvor hun var blevet meget ældre. Dog var trangen til at finde en kvinde utrolig stor og havde overtaget hendes liv.

Hun kunne stadig huske den nat, hvor hun vågnede op, helt nøgen og kold i Seelie’s seng. Hun var forvirret og alt virkede helt nyt for hende. Hun havde bare taget hendes ting, efter hun fandt ud af at Seelie var smuttet. Hun havde pakket sammen og skredet fra stedet.

Meget var sket siden, hun var blevet utrolig dygtigt til hendes ene hobby og fået en undskyldning for at komme til denne by, hvor hun vidste at Seelie var. Dog var hun kun lige kommet til byen for over 1 uge siden og skulle lige indrette sig i hendes nye lejlighed, før hun kunne gøre mere med at opsøge hende.

Så nu stod hun her, foran det diskotek hvor mange havde fundet Seelie. Lily trak hendes jakke lidt mere rundt om hende imens hun mærkede hvordan nervøsiteten spredte sig i hendes smukke og slanke krop. Hun tog sig endelig sammen og smuttede ind igennem døren. Hun fik hængt sin jakke op i gaderoben og gik ind i det store rum, fyldt med mange mennesker og musik. Hun knep hendes øjne lidt sammen og gik direkte op imod baren imens hun overvejede hvad hun skulle sige, lige så snart hun fandt hendes skaber, som sikkert var herinde lige nu?

Da hun kom derop, satte hun sig op på en barstol og fandt hendes mobil frem. Hun tjekkede sin make-up, som var lidt mørkere end normalt. Hun rettede på hendes mørkerøde læbestift og hendes hår som hang løst i vilde krøller, der gik hende helt ned til hendes lænd.

Lilianna bestilte hurtigt en drink og sippede lidt til den imens hun svang hendes ene ben over det andet, hun kiggede rundt efter den rødhårede skønhed som var hendes skaber. Savnet til hende fyldt Lilianna meget og Seelie havde helt klart forandret hende dengang. Hun havde vidste hende en verden med nydelse og tryghed på et højt niveau, som hun aldrig havde forestillet sig.

Lily havde jo været en barons datter dengang, hun lå højt oppe i magt, med mange penge og beundrere, dog var der ingen som havde givet hende så meget opmærksomhed som Seelie havde. Det havde været helt anderledes og Lilianna havde givet hen.  

En fyr dukkede pludselig op i hendes syn og han stod lige foran hende. Han lænede sig helt ind til hende og snuste til hendes hår.

”Hva så babe? Du ser meget alene ud, lad mig hjælpe dig.” Hviskede han i hendes øre.

Lily skar en grimasse, han lugtede fælt af alkohol og smøger.

”Nej tak, jeg leder efter en anden, så smut venligst med dig.” Sagde hun blidt og venligt tilbage. Dog fattede han tydeligt ikke hendes hentydning, da han greb hendes bagdel og hev hende helt ud på kanten af barstolen. Hun gispede højt og prøvede at vride sig væk fra ham.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Finally.. I found you! – Seelie.   Empty Sv: Finally.. I found you! – Seelie.

Indlæg af Seelie Fre 12 Feb 2016 - 22:09

Påklædning
Kjole
Sko
Undertøj

Det var en kold, blæsende nat. De fleste lå allerede i deres seng, og kun de dummeste gad bevæge sig udenfor eller rettere de som ønskede deres livs nat. Som man bevægede sig rundt på gaderne, syntes stilheden kun at ligge sig over byen. Ikke et øje var at se i de mørke, kolde gader. Om ikke andet var nattelivet i sit fulde, for selvom man ikke kunne se livet, så var det der skam. Livet befandt sig dog på de lokale barer, bordeller og diskoteker osede af folk. Dette var i sandhed et paradis for de mange blodtørstige væsner, der lurerede rundt i mørket og gemte sig bag i hvert enkelt hjørne. Natten var dog ikke desto mindre en smule våd, for med de mange de truende skyer der hang over byen, så kunne man da ikke forvente andet end en smule regn. Selvom der var en vis stilhed i gaderne, så hylede vinden den skar igennem marv og ben. De som allerede havde forladt deres hjem, ville ikke vove sig ud på gaderne og holde sig derimod glade, samt varme på de lokale barer. I de tome gader kørte en mørk bil rundt, med de tonede ruder skulle man næsten forvente en berømthed. Dog var dette blot livet for en kvinde, som kunne få stort set alt ud af de rige mænd i verden. Hun var en forførende kvinde, og med sine evner kunne hun nærmest sno hvem som helst omkring sine fingre. På forsædet sad en ung herre, han var hendes private chauffør og han kørte hendes nærmest hen hvor hun ønskede.

Da de endelig dukkede op til diskoteket, forlod han sin plads foran, hvorpå han åbnede døren. Ud trådte en ung kvinde, hendes hår var ganske karakteristisk og bar en farve af der kobberrøde. Hendes gyldne øjne betragtede gaden, før hun mødte hans blik og nikkede. Herpå trådte hun ind på diskoteket. Havde hun ikke været så vant til diskotekernes larm, så ville dette helt klart havde slået benene væk under hende. Den klarer lugt af sved overdøvede lugten fra gaderne. Lyden af tekno musikken kunne nemt havde sprunget trommehinderne på en ung vampyr, men hun var gammel og hun var vant til dette. Dog var det bedste helt klart lyden af deres puls, duften af deres blod der pumpede igennem årerne på hvert enkelt levende væsen. Hele ideen med denne aften var, at hun skulle finde en eller anden tilfældig person også skulle hun nyde natten med den person, hvorpå hun enten ville drikke lidt fra vedkommende eller dræbe personen. Som nymfoman, så var hun altid seksuel aktiv og derved mere end klar på endnu en seksuel partner. Idet hun trådte ind, blev hun ramt ved duften af noget ufattelig velkendt. En hun under ingen omstændigheder ville kunne glemme. Hun blev halvt kastet ud af virkeligheden, da en fyr gik hen imod kvinden hun havde sine øjne imod. Hun lagde hovedet på skrå, og fik et drillende smil frem på sine læber.

Ved synet af Lilianna, blev hun næsten kastet tilbage til deres første møde. Hun havde været smuk, og var det stadigvæk. Dog havde deres forhold været set kort, og specielt på et dumt tidspunkt, da hun var blevet kaldt tilbage. Hendes skaber havde fundet hende, og han ville gerne have hende ved sin side, derfor var hun fundet tvunget til at forlade Lilianna på det tidspunkt hun havde. Selvom hun efter de mange år, måske godt kunne havde opsøgt den smukke kvinde, så var det endt som et fjernt minde, da alt andet tog over. Hun rullede med øjnene, som manden forsøgte sig med at flirte, men som forventet gik det ikke just for godt. Blot for at befrie Lilianna for irritationen, greb hun fat om mandens frie arm, her vred hun den om i en unaturlig vinkel, hvilket fik ham til både at give slip, men også klynke i smerte "Jeg tror hun sagde nej" brummede hun, før hun gav slip og herpå tog drinken ved bordet. Med den i sin hånd, vendte hun om, dog ikke uden at kaste Lilianna et mystisk smil
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Bosted : Hun bor i en luksuriøs lejlighed i terre

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

Finally.. I found you! – Seelie.   Empty Sv: Finally.. I found you! – Seelie.

Indlæg af Lilianna Lør 13 Feb 2016 - 9:33

Lilianna havde hurtigt fået nok af den stinkende ånde og den dårlige hygiejne at hun følte det som et mirakel at en køn kvinde var kommet over og hjalp hende. Dog virkede stemmen alt for bekendt og hun så hurtigt på Seelie da hun havde taget hendes drink og nu vendte rundt for at gå.

Alle de dejlige minder væltede ind over hende. De lange gåture i mørket, festerne, hyggelige stunder foran pejsen og deres hede nætter. Lily sank lidt og kiggede på hende imens hun hurtigt og elegant hoppede ned fra hendes stol.

Normalt var Lily slet ikke typen som løb efter en anden person, men denne aften var MEGET anderledes.

”Seelie..” Hviskede hun, imens hun greb ud efter hende. Lily nåede lige at fange hendes frie hånd og stoppede hende. Hun gik rundt og stod nu ansigt til ansigt med hendes skaber. Lilianna hev efter vejret og vidste nu ikke hvad hun skulle sige.

”Uhm.. Jeg.. Endelig fandt jeg dig..” hviskede hun og kiggede op på Seelie. Det var nok ikke lige det hun ville sige, det som hun havde planlagt. Men hun var utrolig nervøs lige nu, hun vidste slet ikke hvad hun skulle gøre af sig selv. Hun stod lidt foran hende og kiggede ned. Nu hvor hun havde højhælede sko på, så var hun endelig lige så høj som Seelie, så hun skulle ikke kigge op på hende, som hun plejede at skulle.

Lilianna tog et lille skridt tilbage og mærkede hvor dum hun endelig måtte se ud lige nu, sådan at have ledt efter hende og nu vidste hun ikke engang hvad hun skulle sige? Hun pillede nervøst ved en af de lange røde lokker af hendes hår og kiggede op på Seelie.

”Hvorfor opsøgte du mig aldrig igen?”
Spurgte hun med lidt mere hård stemme. Det var tydeligt at det havde knust hende. Hun havde så mange spørgsmål, hun søgte så meget og alligevel kunne hun ikke få det ud lige nu??
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Finally.. I found you! – Seelie.   Empty Sv: Finally.. I found you! – Seelie.

Indlæg af Seelie Lør 13 Feb 2016 - 18:55

Hun havde oprindeligt ikke til tanke at stoppe, dog som en hånd lukkede sig om hendes egen, stoppede hun op og vendte sig om. Hun hævede øjenbrynet og betragtede egentlig blot hvordan Lilianna faldt over sine ord, og generelt ikke engang kunne få en enkel sætning ud. Synet var egentlig en smule morsomt, dog var der ikke et tegn af dette på hendes ansigt. De gyldne øjne var med andre ord direkte rettet imod den anden kvindes ansigt. Hun tømte glasset for indhold, og gav det til en tilfældig person der kom forbi, vedkommende skulle netop til at komme med et mindre udbrud, da hun vendte et par iskolde øjne i retning af person. Som det gyldne spørgsmål kom, sukkede hun og lagde hovedet på skrå "Han sagde hvis jeg nogensinde opsøgte dig igen, ville han slagte dig og få mig til at se på i mens" svarede hun. Hendes skaber havde været en jaloux mand, de to havde haft et ægteskab sammen, og da de mere eller mindre gik fra hinanden ville hun væk fra ham. Dog for hver gang hun selv fandt en ny, kom truslerne op og det var nogenlunde det samme der var sket her. Selvom hun ikke havde haft en plan om at de skulle leve lykkeligt til deres dagens ende, så havde nu nydt sin tid sammen med Lilianna, men hun havde aldrig rigtig haft et valg.

Til hendes held var hendes skaber om ikke andet død, så han kunne ikke rigtig chikanere hende mere. Hun trådte et skridt tættere imod den anden kvinde, her greb hun fat om hendes smalle hofter "savnede du mig" hviskede hun kælent i hendes øre. Hun bed drillende i den bløde hud der beklædte Liliannas hals "savnede du mig i din seng Anna" de fleste havde altid kaldt Lilianna Lily, hvor hun selv holde ved kælenavnet Anna, det var lige til og nemt "Savnede du min berøring, mine kys og vores elskov" igen var det med den kælende stemme, her begyndte hun dog at lade sine fingre ind under stoffet og her røre imod den nøgne hud "Jeg tænkte på dig, tænkte på dig om natten. Jeg ville knalde andre rødhårede fordi de mindede mig om dig" hun sukkede næstens, hvilket ville medføre hendes ånde ramte imod den anden kvindes hud "Jeg ville huske dine safter, smagen af din hud" hun beklædte Liliannas hud med små kys, hele vejen fra hendes hals og op til hendes kind. Da hun nåede til læberne, bed hun i stedet fat i underlæben, før hun pirrende slikkede på hendes underlæbe. På intet tidspunkt gjorde hun dog an til et kys, mest fordi den kemiske forbindelse i hendes spyt, ikke just havde den bedste virkning på folk. Det var beskrevet som mere vanedannende end stoffer som krokodille og kokain. Efter at havde givet hendes mundvige et kys, trak hun sig væk og trådte flere skridt væk fra hende
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Bosted : Hun bor i en luksuriøs lejlighed i terre

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

Finally.. I found you! – Seelie.   Empty Sv: Finally.. I found you! – Seelie.

Indlæg af Lilianna Søn 14 Feb 2016 - 10:12

Lily blev meget overrasket over at høre hende sige noget, hun havde ikke forventet at Seelie ville svare igen. Dog da hun sagde noget med ’ham’, så vidste Lily godt hvad hun snakkede om.

Et overrasket gisp kom fra hende og hun skulle til at tage et skridt tilbage, men Seelies arme var omkring hende og hun mærkede hvordan hendes krop reagerede på en meget positiv måde. De mange kys og berøringer var ved at sende hende til himlen og hun stønnede svagt da Seelie bed hende i underlæben. Hendes krop rystede lidt og hun mærkede hvordan det hele var ved at knække over.

Et utilfreds grynt kom fra hende da Seelie så trådte væk. Kiggede hun på hende med øjne som tydeligt vidste hendes ensomhed.

”Seelie.. Jeg har savnet dig utrolig meget..” Hviskede hun og det var tydeligt hvordan hendes stemme var ved at knække blot ved at fortælle det.

Lilianna bortlagde afsted imellem dem hurtigt på hendes designer sko og stod nu med hendes krop tæt oppe af Seelie, hendes arme omkring hendes hals og hendes ansigt begravet i hendes hals. Hun krammede hende helt ind til sig imens hun snuste til hendes duft.

”Jeg har været så bange og ensom..” Hviskede hun lavt, imens hun trak sig tilbage og kiggede på hende.

”Dog ved jeg ikke om jeg hader dig utrolig meget.. Dine evner forvirre mig stadig.. Men ikke nær så meget som da jeg var menneske.” Smilte hun lidt og huskede hvordan hun endelig var dengang.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Finally.. I found you! – Seelie.   Empty Sv: Finally.. I found you! – Seelie.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum