Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Hello there, Snack! (Emnesøgning)
5 deltagere
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Hello there, Snack! (Emnesøgning)
Så er det da vist tid igen!
Plots rykker sig stille og roligt fremad, karakterer udvikler sig overraskende, og jeg nyder hvert eneste emne jeg har lige nu!
Så hvorfor dog ikke lave nogle flere?
Jeg har tre karakterer, som hver især kunne bruge nogle emner!
Zuresh,
Den mystiske leder af Shadowsun Organisationen. Ondskabsfuld, men også med en lettere blød side - takket være noget, som skete under et plot!
Mei,
Zuresh' assistent. Smuk, kold kvinde - som har et godt hjerte hvis man kan finde vej til det!
Mei er menneske, og har derfor (På trods af imponerende kampevner) nogle kvaler i dette farlige samfund!
Zane,
Den tidligere hersker af hele Di Morga er tilbage! Dette stolte, sadistiske individ har magt, og han ved det.
Zane har tilsyneladende ikke nogen god side, med mindre man står ham meget nært. Og selv der, vil man opleve ham som ondskabsfuld.
Såeh... hvad søger jeg til de forskellige?
Lidt af hvert! Jeg er åben over for alt, så hvis du har en idé, så fyr løs!
Ciao!
Plots rykker sig stille og roligt fremad, karakterer udvikler sig overraskende, og jeg nyder hvert eneste emne jeg har lige nu!
Så hvorfor dog ikke lave nogle flere?
Jeg har tre karakterer, som hver især kunne bruge nogle emner!
Zuresh,
Den mystiske leder af Shadowsun Organisationen. Ondskabsfuld, men også med en lettere blød side - takket være noget, som skete under et plot!
Mei,
Zuresh' assistent. Smuk, kold kvinde - som har et godt hjerte hvis man kan finde vej til det!
Mei er menneske, og har derfor (På trods af imponerende kampevner) nogle kvaler i dette farlige samfund!
Zane,
Den tidligere hersker af hele Di Morga er tilbage! Dette stolte, sadistiske individ har magt, og han ved det.
Zane har tilsyneladende ikke nogen god side, med mindre man står ham meget nært. Og selv der, vil man opleve ham som ondskabsfuld.
Såeh... hvad søger jeg til de forskellige?
Lidt af hvert! Jeg er åben over for alt, så hvis du har en idé, så fyr løs!
Ciao!
Zuresh- ShadowSun - Leder
Antal indlæg : 1192
Sv: Hello there, Snack! (Emnesøgning)
Hello there!
Jeg kunne helt sikkert godt blive fristet til at finde på noget sjovt mellem en eller flere af dine karaktere - hvis du selvfølgelig lyster! Har kun Jupiter indtil videre men han skulle også gerne kunne passe ind et eller andet sted.
Idéer til evt. plot eller noget, hvis ikke du har en god idé så vil jeg lægge hovedet i blød (:
Jeg kunne helt sikkert godt blive fristet til at finde på noget sjovt mellem en eller flere af dine karaktere - hvis du selvfølgelig lyster! Har kun Jupiter indtil videre men han skulle også gerne kunne passe ind et eller andet sted.
Idéer til evt. plot eller noget, hvis ikke du har en god idé så vil jeg lægge hovedet i blød (:
Jupiter- Advanced Beginner (Rank 6)
Antal indlæg : 88
Hvis du gider at spille med flere af mine karakterer, så er Julien helt sikkert også noget ved Han er i gang med at opbygge lidt af et forretningsimperium, så kunne ikke forestille mig andet, end at han ville møde en eller flere af dine karakterer!
Friend, enemy, friendemie!
Friend, enemy, friendemie!
Fox- Advanced Beginner (Rank 7)
Antal indlæg : 164
Well hello ^^
Nu emner du allerede med min Seelie, hvorfor ikke prøve hendes datter? Seelie ved ikke at hendes datter stadigvæk er i live, ligesom Ivy ikke kender til sin familie. Hun har levet i skoven det meste af sit liv, så hun kender ikke til det meste af hvad der foregå i verden. Det er dog ved at blive bedre ^^
Så angående et emne, så tænker jeg enten Mei eller Zuresh?
Nu emner du allerede med min Seelie, hvorfor ikke prøve hendes datter? Seelie ved ikke at hendes datter stadigvæk er i live, ligesom Ivy ikke kender til sin familie. Hun har levet i skoven det meste af sit liv, så hun kender ikke til det meste af hvad der foregå i verden. Det er dog ved at blive bedre ^^
Så angående et emne, så tænker jeg enten Mei eller Zuresh?
Nikolay- Novice (Rank 2)
Antal indlæg : 19
Jupiter - Hmmm! Interessant karakter. Jeg ved dog ikke hvem han ville klinge godt med af mine! Men måske du har en god idé? :D
Fox - Jamen Foxy dog! En ond business-dude! Det passer jo ind både os Zuresh og Mei, og også lidt Zane!
Ivy - Interessant plot twist...! Hvem af de to det ville være mest spændende med, er et godt spørgsmål. Zane ville bare gøre hende fortræd...
Fox - Jamen Foxy dog! En ond business-dude! Det passer jo ind både os Zuresh og Mei, og også lidt Zane!
Ivy - Interessant plot twist...! Hvem af de to det ville være mest spændende med, er et godt spørgsmål. Zane ville bare gøre hende fortræd...
Umme numme! well, godt spørgsmål - har lidt forsøgt at komme på et eller andet men der er ikke kommet så meget frem xD
Det eneste ville være hvis Jupiter på en eller anden måde kunne blive involveret i det mystiske arbejde som Zuresh har kørende.
Men hvis du har nogle idéer til noget andet eller noget i den stil så sig frem! er klar på alt c:
Det eneste ville være hvis Jupiter på en eller anden måde kunne blive involveret i det mystiske arbejde som Zuresh har kørende.
Men hvis du har nogle idéer til noget andet eller noget i den stil så sig frem! er klar på alt c:
Jupiter- Advanced Beginner (Rank 6)
Antal indlæg : 88
Zuresh skrev:Ivy - Interessant plot twist...! Hvem af de to det ville være mest spændende med, er et godt spørgsmål. Zane ville bare gøre hende fortræd...
Det er det netop!!
Jeg tænker måske Mei? Ivy deler visse af sin mors personlighedstræk, herunder den flirtende adfærd, hun har blot selv en manglende forståelse for menneskelige føleser, hvilket skyldes hendes første evne. Derudover er det altid sjovt at drille Mei ^^
Jeg tænker måske deres første møde kunne finde sted i en park, måske flygter Mei fra nogle idioter (evt. dæmoner). De tvinger hende op i en krog, her tænker jeg et område med tæt skov i parken. Da dæmonerne ødelægger hendes elskede buske og blomster i deres vej hen til Mei, tænder de Ivys vrede. Her dukker hun op og bruger sit giftige kys som våben, og derved redde hun Mei. Hvad der sker derefter tænker jeg er op til vores karakterer ^^
Hvis dette ikke er noget for dig, så er jeg åben for andre ting :)
Nikolay- Novice (Rank 2)
Ivy, det lyder ikke helt dumt! Mei er faktisk ganske ferm til at slås - men imod en flok af dæmoner, har intet menneske en chance :P
Jeg opretter emnet nu her.
Zuresh skrev:Ivy, det lyder ikke helt dumt! Mei er faktisk ganske ferm til at slås - men imod en flok af dæmoner, har intet menneske en chance :P
Jamen perfekt ^^
Nikolay- Novice (Rank 2)
Nikolay- Novice (Rank 2)
Jeg vil da gerne kaste Naya her ind i ringen XD
Jeg er ikke HELT sikker på hvor hun passer ind og med hvem.
Men tænker måske noget med Mai eller Zuresh. Måske Naya gerne vil være medlem af Shadowsun Organisationen? Hun er en virkelig god kæmper og er temmelig kold. Der skal virkelig en stærk person til for at rive hendes bariære ned!
Men håber hun kan firiste, og sig endelig til hvis du har nogle ideer XD
Jeg er ikke HELT sikker på hvor hun passer ind og med hvem.
Men tænker måske noget med Mai eller Zuresh. Måske Naya gerne vil være medlem af Shadowsun Organisationen? Hun er en virkelig god kæmper og er temmelig kold. Der skal virkelig en stærk person til for at rive hendes bariære ned!
Men håber hun kan firiste, og sig endelig til hvis du har nogle ideer XD
Naya- Advanced Beginner (Rank 8)
Antal indlæg : 207
Godmorgen! xD jeg er helt sikkert frisk, men er måske lidt blank for idéer lige nu.
Både Mei og Zuresh passer dog fint, mens Zane bare ville gøre hende fortræd lige nu...
Any ideas? :)
Både Mei og Zuresh passer dog fint, mens Zane bare ville gøre hende fortræd lige nu...
Any ideas? :)
Ja hun ville nok ikke klikke godt med Zane XD
Men tænker måske et emne med Zuresh, måske han ser hende kæmpe i Lutte à Mort? eller set hende strippe på the strip club? Og måske ser han noget potentiale i hende og vil have hende med i organitationen ?
måske en lille flirt hvis han er til den slags XD
Men tænker måske et emne med Zuresh, måske han ser hende kæmpe i Lutte à Mort? eller set hende strippe på the strip club? Og måske ser han noget potentiale i hende og vil have hende med i organitationen ?
måske en lille flirt hvis han er til den slags XD
Naya- Advanced Beginner (Rank 8)
Antal indlæg : 207
Det var to meget forskellige ting xD Men ja da! Begge er mulige!
Zuresh er god til at se potentiale, når det er der. Han går meget efter personlighed kombineret med gode evner.
En flirt er ikke umulig :P
Zuresh er god til at se potentiale, når det er der. Han går meget efter personlighed kombineret med gode evner.
En flirt er ikke umulig :P
Opsedasse! Jeg mangler noget at lave xD
Var det noget med en mand der evt kunne syg folk sammen? kunne lave diverse gifte og bare en mand der elsker at se blod? Så ville Aris passe godt ind til Zuresh's organisation :) Hvis du selvfølgelig er med på ideen
Gæst- Gæst
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus