Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
True beauty comes from within - Emnesøgning.  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
True beauty comes from within - Emnesøgning.  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
True beauty comes from within - Emnesøgning.  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
True beauty comes from within - Emnesøgning.  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
True beauty comes from within - Emnesøgning.  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
True beauty comes from within - Emnesøgning.  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
True beauty comes from within - Emnesøgning.  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
True beauty comes from within - Emnesøgning.  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
True beauty comes from within - Emnesøgning.  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
True beauty comes from within - Emnesøgning.  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

True beauty comes from within - Emnesøgning.

2 deltagere

Go down

True beauty comes from within - Emnesøgning.  Empty True beauty comes from within - Emnesøgning.

Indlæg af Lilianna Man 13 Jun 2016 - 19:04

Hejsa alle sammen.

Nu er jeg endelig tilbage igen og så skal jeg da i gang med at søge nogle emner og plots ^^ Jeg har selv mange idéer, eller jeg er meget hurtigt til at finde på nogle. Jeg er også utrolig åben for mange plots, hvis i sidder inde med nogle, eller generelt ting, som nogen gerne vil ud og prøve? Så skrive endelig! Så kan vi altid finde ud af noget.

Lidt om Lilianna:
Lily, som hun ofte bliver kaldt, er en utrolig åben kvinde, hun elsker kunst, ballet og god musik. Lily er meget gammeldags og går meget op i at mange skal respektere hinanden lige meget om man er ond eller god. Hun går meget op i god hygiejne og maner, så hvis det ikke er noget man selv går op i, så vil hun nok synes mindre om en. Hun går sjældent i byen og på diskoteker, det er ikke lige hendes ting, da hun ikke bryder sig om det høje musik og stemningen ved sådan nogle fester. Dog er det ikke umuligt at lokke hende derned. Hun har dog en mørk side, som mange har. Hvis man kan finde ud af at trykke på de rigtige knapper, slår hendes sind om, hun bliver utrolig ondsindet, vild og dominerende. Hun er ikke så utrolig sød når det kommer til det punkt..
Ellers er Lily en utrolig flink kvinde, hun elsker at møde nye mennesker og klar på meget.

Det som jeg søger:

Venner/veninder.
Lilianna er lige flyttet til byen for noget tid siden og har derfor behov for at finde nye bekendtskaber, hun kunne sagtens bruge nogle forskellige typer, som kunne vise hende forskellige steder i byen.

En skaber.

Lily ved ikke hvordan hun blev til vampyr, det skete for lang tid siden og hun har aldrig haft kontakt til hendes skaber, fordi personen efterlod hende bevidstløs. Så der kunne jeg nemt bruge en vampyr, som har skabt hende og hun måske møder igen.

Flirts.
Hun udforsker meget med kærlighed, så det ville ikke være underligt hvis hun finder nogle forskellige flirts. Dog er hun virkelig kræsen, så det kræver meget. Men det er ikke umuligt at hvis hun finder den rigtige, så kunne hendes fremtidige mage godt gemme sig derude.

Arbejdsgiver.
Lige nu arbejder hun som ballet danser, men det er ikke det hun vil bruge resten af hendes udødelige liv på, så et nyt job leder hun efter.

Fjender.

Selv en sød kvinde som Lily, kan havde fjender, så hvis der er en som sidder og leder efter en modbydelig person som skal efter den, så sig endelig til.

Andet.
Hvis der så er nogle idéer som du sidder med eller plots, så skriv endelig. Jeg kan altid finde på noget med jer!

Håber jeg hører fra nogle! Vær ikke bange for at skrive en PM til mig, eller kommenter herinde :3
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Antal indlæg : 217

Tilbage til toppen Go down

True beauty comes from within - Emnesøgning.  Empty Sv: True beauty comes from within - Emnesøgning.

Indlæg af William, Divine Rejection Man 13 Jun 2016 - 19:22

Jeg er da helt vildt meget på, da! :D

Hvad tænker du, du kunne bruge William til?

Tænker du måske vil vide lidt om ham:

William er meget observerende, tilbagelænet, rolig i sind, følelseskold. Han har en tendens til at blive irriteret over folks vaner, menneskers væremåde, menneskers natur og folks forudsigelighed. Han er meget fascineret af anderledes, han er meget fascineret af folk der ikke er som alle andre. Han nyder at observere objektivt på afstand, og social aktivitet er han ikke meget for. Han er meget stille. Ikke fordi han ikke kan snakke, eller er akavet. Han nyder bare meget af stilhed og han er meget fortaler for, at man egentlig ikke behøver snakke, for at finde ud af noget om hinanden - man skal bare observere.
Han er desuden meget gammel, og forpester nyere teknologi. Han er også gammeldags i hans talemåde og væremåde, men går dog i nyere tøj, da han ikke vil skille sig ud. Tiderne skifter, lige så gør han - men tøjet er hvad han strække sig til, når det gælder at "rulle med tiden". :)
William, Divine Rejection
William, Divine Rejection
Novice (Rank 3)

Antal indlæg : 23

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum