Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Extra Teaching (Ayah) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Extra Teaching (Ayah) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Extra Teaching (Ayah) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Extra Teaching (Ayah) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Extra Teaching (Ayah) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Extra Teaching (Ayah) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Extra Teaching (Ayah) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Extra Teaching (Ayah) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Extra Teaching (Ayah) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Extra Teaching (Ayah) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Extra Teaching (Ayah)

Go down

Extra Teaching (Ayah) Empty Extra Teaching (Ayah)

Indlæg af Khaa Søn 9 Okt 2016 - 16:48

Tid: Sidst på eftermiddagen omkring kl 16
Sted: Di Morga High School Kontor
Omgivelser: Gangene fyldt af elever der enten havde ekstra fag eller var på vej hjem

Connor var en morgen blevet ringet op af rektor fra den lokale High School som et nyt forsøg på at hjælpe en elev der ind imellem opførte sig upassende. Eller det var i hvertfald det han havde fået at vide.
Connor var en mand der kunne lide at se ordentlig ud men det skulle heller ikke være alt for formelt. Så han var klædt i mørke jeans og pæne sorte sko, samt en tæt hvid t-shirt og en sort blazerjakke. Det blonde hår var bare redt tilbage i stedet for en stram hestehale. Noget af det lå ganske vist i hvad han egentlig var men han var i forvejen en rigtig flot mand så der blev vendt et par blikke som han kom gående afslappet ned af gangen.
Han tænkte ikke yderligere over det og der var ikke noget i vejen med piger der kiggede efter hjælpelæreren. Connor var for noget tid tilbage blevet tilbudt en tilknytning til skolen efter han havde doneret en stor sum penge til vedligeholdelse, hvilket også var grunden til der var ringet efter ham nu.

Han bankede på døren og rektors småsleske stemme lød: "Kom ind?"
Connor gik ind og med det samme sprang rektor op af stolen og gav ham et ivrigt håndtryk. "Mr. McAndrews! Godt de kunne komme!" Connor grinede lidt af ham og satte sig så på den ene stol foran skrivebordet og sagde: "Rektor godt at møde dem også.... Nå hvad kan jeg gøre for dig?"
Rektor rystede lidt på hovedet og tog sig til panden inden han sagde: "Mr. McAndrews..... Der er den her elev.... Hun.... Ja man kan rolgit sige hun er sin egen herre..... Eller hvem hun nu lige kaster blikket på..... Hun burde faktisk være her.... Kan jeg byde dem noget imens vi venter?"
"Åh en kop kaffe vil ikke gøre noget...."
Udenfor stod der en del piger og kiggede ind på ham
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Antal indlæg : 3299

Tilbage til toppen Go down

Extra Teaching (Ayah) Empty Sv: Extra Teaching (Ayah)

Indlæg af Gæst Søn 9 Okt 2016 - 17:07

Ayah var allerede blevet kontaktet tidligere på dagen igennem højtalerne på skolen, om at møde ind senere på rektorens kontor. Selvom hun desperat forsøgte at være en udmærket elev, der blot fulgte at leve som et normalt menneske barn i en normal skole, men sådan fungerede det dog ikke for hende. Op til flere gange havde hun måtte bruge sin lidt større kræfter end andre på at lade hende være. Hun var vil det, man lettere kunne kalde en enspænder. Hun sukkede roligt for sig selv, da stemmen over højtaleren udtalte hendes navn igen. De ville have hende op på kontoret netop nu. Mente de virkeligt det?
Inden hun havde set sig om, havde hun allerede pakket sine ting sammen og smidt tasken over skulderen. Hendes påklædning bestod af en let hvid trøje, med et par sorte jeans og et par hæle passende til. Selvom det var en normal teenager påklædning, lignede hun blot ej alle de andre.
Hun gav døren i klasselokalet et enkelt skub og fik bevægede sig selv op til rektorens kontor.
Et enkelt bank eller to skulle der til før rektoren havde reageret på hun netop allerede var ankommet. Man kunne tydeligt mærke menneskerne der stod og lurede ind af vinduerne og døren for den sags skyld ind til hans kontor. Hvad lavede de dog? Hun rystede let på hovedet.
'' Jeg er her som de bad om? '' Rektoren så let på hende og trak sig tilbage fra døren så hun kunne komme ind. En skikkelse af en anden herre fandt hurtigt hendes opmærksomhed, inden rektorens stemme gav genklang i hendes hoved. '' Dette er Mr. McAndrews. Han skal hjælpe dem her i skolen. '' Ayah sendte hurtig rektoren et 'Ahva?' blik inden hun vendte sig om. '' Jamen, så må jeg vil hellere præsentere mig selv. Jeg er Ayah '' Hun sendte ham et kort smil inden hun rakte hånden imod ham.

(Jeg håber det er okay at jeg har tilladt mig at styre rektoren lidt )

Gæst
Gæst

Indlæg af Khaa Søn 9 Okt 2016 - 17:23

Da hun kom ind og rakte ham hånden, smilede han og rejste sig for at give hende hånden. Han var alligevel godt to meter høj.
Så gav han hende roligt hånden og sagde: "Rart at møde dig Ayah.... Bare kald mig Connor.... Jeg ved ikke hvorfor de insisterer på at være så formelle her på stedet...." Han kunne så tydeligt se hvad hun var og hun ville måske svagt kunne ane en gylden glød dybt i hans øjne.
Rektor skyndte sig at pege mod et skilt og sagde: "Jamen det er jo fordi de er vores største velg...."
Mere nåede han ikke at sige inden Connor stoppede ham og svarede lettere irriteret: "Ja tak det er fint..... I har fået pengene så fedteriet er ikke nødvendigt vel?"

Rektor kiggede kort undskyldende ned og Connor smilede til hende og spurgte:
"Jeg ved ikke om hjælp bliver nødvendigt men vi kan jo altid starte med en snak.... Skal vi ikke finde et mere hygggeligt miljø end det her kontor?"
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Søn 9 Okt 2016 - 17:57

Ayah tog blidt fat i hans hånd og gav den et enkelt glem samt ryst inden hun trak sin hånd tilbage ind imod sig selv. '' Yndigt navn '' Man burde næsten kunne høre sarkasmen i hendes stemme da det fløj ud af munden på hende. Egentlig var navnet Connor aldrig noget hun ville kalde sin egen søn. Langt fra. Måske Lukas eller Gabriel.
Hun rettede blikket over imod rektoren men hurtigt tilbage til Connor der stadig havde plads foran hende. Fedterig? Hvad snakkede han om? Hun rystede let på hovedet og rettede det tilbage imod Connor. Han forslog de fandt et mere hyggelig miljø end dette. Eksisterede det over hovedet på denne skole? Det nægtede hun næsten at tro, men nikkede blot efter fuldt af hendes ord; '' Jo, lad os. Men lad nu håbe alle damerne derude ikke dør af at se for længe på dig. '' Hendes stemme var stadig super sarkastisk. Havde hun nogle grund til at være super sød for ham endnu? Egentlig ikke.
Hun besluttede sig for at bevæge sig efter ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Khaa Søn 9 Okt 2016 - 18:16

Han kunne ikke lade være med at grine lidt af hendes ord hvorefter han sagde køligt: "Tja... Jeg er fra Irland og folk er ikke ligefrem så kreative med navne der.... " Så åbnede han døren og gjorde tegn til at folk på gangen skulle gøre plads. Så gik han ud mod hovedindgangen imens han spurgte: "Hvor er du selv fra?..... Meget langt syd på vil jeg tro...." Han sagde det på en måde så man ikke helt kunne tyde om han mente i denne verden eller om han vidste mere.
Da de så kom ud, rakte han hen mod den sorte Aston Martin der holdt og spurgte hende så: "Så vidt jeg er orienteret, har du fri.... Så vi kan tage kantinen her eller vi kan finde en café et eller andet sted?"

Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Man 10 Okt 2016 - 13:41

Ayah så roligt på ham. Hans stemme begyndte at blive kølig overfor hende. Var der virkeligt et grundlag for det, eller var det blot bare noget han gjorde for at give hende lidt igen, for de sarkastiske kommentar? '' Ja, jeg er så herfra. Jeg fik mit navn tildelt fra den familie der tog sig til mig som lille. '' Ayah smilede blidt til ham og bevægede sig efter ham på gangen. Det var alligevel sødt nok, at så mange over begloede ham. Var han virkeligt så køn, eller var det blot hans penge folk satte pris på? Hun smilede kort for sig selv.  Han spurgte hvor hendes navn stammede fra. Som lille havde hun altid fået fortalt at det blot var det navn de havde navngivet hende, men hun havde selv søgt en smule på det. '' Mit navn stammer fra Serbien. Men jeg tror nærmere det stammer lidt længere væk. '' Hendes stemme gav et tydeligt tegn til hun ikk mente på jorden, men i underverden. Hun huskede godt alle de små andre djævleyngler hun var opvokset med dernede og hvordan hendes biologiske forældre havde været, men ville man gå og fortælle folk det? Næppe. Hun rystede lidt på hovedet og tankerne forsvandt hurtigt. Hendes blik fandt hurtigt hans sorte Aston Martin. '' Ja, jeg har fri. Hvad synes du? '' Hun sendte ham et tydeligt blik på at det var ham der bestemt hvad de skulle gøre. '' Men flot bil. Gid jeg overhovedet havde pengene til et kørekort. '' Hun sukkede kort for sig selv.

Gæst
Gæst

Indlæg af Khaa Man 10 Okt 2016 - 13:55

Ved hendes kommentar om pengene til et kørekort smilede han nærmest drilsk og sagde: "Ja det er jo ikke til at sige hvad fremtiden bringer.... Kom.... Der er en hyggelig café lidt fra gågaden..."
Så åbnede han døren for hende og gik så over til sin egen side for at sætte sig ind. Som han satte sig ind og tog sele på, trak ærmet af t-shirten sig lidt hvilket afslørede en tatovering der lignede et kranie omgivet af klare blå flammer. Den fortalte at han var Satans udvalgte til at beherske den Arkane Flamme. Et velkendt symbol i Helvede men ikke sikkert hun nødvendigvis kendte til.
Da hun så sad inde, begyndte han roligt at køre ind mod cafeen og spurgte så:

"Nå.... Jeg må vel hellere høre..... Hvad har du så lavet siden rektor mener det er nødvendigt at ringe efter mig? Det er ikke ngoet han ligefrem gør ved,...... Normale tilfælde"
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Tirs 11 Okt 2016 - 13:20

Ayah så roligt på ham. Hans blik så ikke ud til at have besynderligt meget at sige, hans smil var nærmest et 'Jeg har noget du ikke har'. Hun sukkede kort for sig self. '' Korrekt. '' Inden hun havde set sig om sad hun allerede inde i bilen. Hun tog hurtigt fat i selen og smed den omkring sig. Hun kiggede ikke besynderligt meget på han krop, for havde det virkeligt en så stort betydning for hvem han var? Hun sukkede kort for sig selv. '' Jeg tror blot min rektor ikke er vant til at der er folk der siger fra overfor de andre elever. Jeg er ikke ligefrem en mønster elev. Jeg opholder mig meget for mig selv. Jeg tror bare ikke folk bryder sig om min udstråling? '' Hun rettede blikket imod ham og smilede blot.

Gæst
Gæst

Indlæg af Khaa Tirs 11 Okt 2016 - 15:37

Han grinede lidt og kørte afsted i roligt tempo imens han sagde:
"Når jeg siger normale tilfælde så tror jeg så udemærket du ved at jeg ikke snakker om regulær udstråling.... Rektor ved godt at der er mere mellem himmel og jord hvilket han gør opmærksom på hver gang han ringer til mig.... Og mine øjne er rimelig svære at snyde.... Men at få et normalt liv på en skole som de fleste andre er vel også en ganske udemærket ting?"
Normalt set var han ikke så direkte men af uransagelige årsager valgte han den approach med hende.
Og mon ikke hun også havde luret han var mere end bare menneske
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum