Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Hey!! Yeah you!! - Emnesøgning
2 deltagere
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Hey!! Yeah you!! - Emnesøgning
Hej! Skal have gang i Reece her, så derfor mangler jeg jo både det ene og det andet!
Han er en super positiv og lille energi bombe, som virkelig mangler nogen som han kan hoppe rundt med! Han er meget loyal, ikke så bogstærk, men også nysgerrig og en meget god ven, som man helt sikkert ikke kan finde andre steder. osv, kig på hans profil og i vil vide mere!
Udover hvordan han er, så mangler han mange ting, virkelig mange ting i hans liv.
Han mangler:
Ven/veninder.
En værge.
Et job.
En som kan hjælpe ham med hans skole, altså lektier osv.
Flirts eller måske en kæreste.
Fjender.
Måske en rumbo.
Hvis i måske tænker at i har en der kunne passe ind, så skriv endelig en kommentar eller en PM til mig og vi kan finde ud af et plot!!
Han er en super positiv og lille energi bombe, som virkelig mangler nogen som han kan hoppe rundt med! Han er meget loyal, ikke så bogstærk, men også nysgerrig og en meget god ven, som man helt sikkert ikke kan finde andre steder. osv, kig på hans profil og i vil vide mere!
Udover hvordan han er, så mangler han mange ting, virkelig mange ting i hans liv.
Han mangler:
Ven/veninder.
En værge.
Et job.
En som kan hjælpe ham med hans skole, altså lektier osv.
Flirts eller måske en kæreste.
Fjender.
Måske en rumbo.
Hvis i måske tænker at i har en der kunne passe ind, så skriv endelig en kommentar eller en PM til mig og vi kan finde ud af et plot!!
Sidst rettet af Reece Tors 3 Nov 2016 - 16:53, rettet 1 gang
Reece- Beginner (Rank 4)
Antal indlæg : 35
Sv: Hey!! Yeah you!! - Emnesøgning
Hello my dear
Jeg vil meget gerne emne med dig. Din karakter virker mega interessant!!!
Jeg har dog et par enkelte karakterer, skulle du være interesseret i noget forskelligt
Astrid Hun er en kvinde med problemer. At sige Astrid har haft det svært, ville være en underdrivelse. Hun har slået mange ihjel, alle ved et uheld og hun er fanget af minderne om dette (hun har dræbt en ungdomskæreste, sin datter, sine forældre, sin ægtemand og hans forældre). Hun er derfor også hvad man kan kalde en kvinde, som i den grad tager ind af hvad hun kan få. For at slppe for minderne, ryger hun smøger, tager stoffer og drikker alkohol. I øjeblikket arbejder hun som både model og sanger, hvor hun har et meget specielt ry
Ide Her er ideer jeg har til et emne mellem Reece og Astrid
- Hun kunne sagtens være en bofælle? Ganske vist har hun problemer med alkohol, men hun er også venlig, når hun ikke har mareridt, er alt alt for høj eller for stiv. Det kunne give morskab, netop fordi de også er så forskellige!!
Jeg tænker emnet her kan starte ved enten Reece har sat en annonce i en avis, eller Astrid har. Her vil den som har læst annoncen, besøge den anden for at høre om muligheden, for at bo sammen?
- En anden ide, kunne være at at hun viste ham nattelivet? Hun kunne blive en festven, måske endda dårlige indflydelse for ham?
Her ville det være oplagt de mødte hinanden til en fest, han er måske med sine venner og hun joina dem, hvor de drikker sammen?
Eva Eva er en utrolig venlig kvinde, som har haft det uheld at være født med fe blod i sine åre. Dette gør hende meget eftertragtet blandt vampyrerne, da hendes blod smager bedre end det af engle og jomfruer. Da det samtidig giver dem evnen til at gå i solen. Hun er en loyal kvinde, som dog har flygtet hele sit liv og i dag arbejder hun som en simpel blomstersælger. Nysgererig af natur, og kendt som sine venlige person, forsøger hun at få en hverdag til at fungere
Ide Dette er disse ideer jeg har for et emne mellem Reece og Eva
- De kunne være venner, måske endda have en mulig flirt. Eva er selv usikker omkring det at være tæt på folk, da hun generelt altid er i farer. Dette kunne også give spænding, da det ikke er færdig efter et emne.
Dette er de karakterer, som jeg kan forslå, hvis de forslag jeg er kommet med ikke lyder som noget for dig, så kan vi sagtens finde på noget andet
Christian- Advanced Beginner (Rank 6)
Antal indlæg : 105
Jeg vil gerne smide Genevieve i spil :)
Jeg tænker at Genevieve kunne være en veninde, klassekrammeret? Hun går nemlig på Di Morga universitet hvor at hun ved læse til bioanalytiker, som bare er en udvidelse til hendes sygplejske uddannelse. De kunne eventuelt have fælles fag eller bare møde hinanden tilfældigt på skolens område?
Håber det frister ellers kan vi bare snakke om en anden mulighed? Jeg er et åben overfor andre forslag hvad angå Genevieve.
Jeg tænker at Genevieve kunne være en veninde, klassekrammeret? Hun går nemlig på Di Morga universitet hvor at hun ved læse til bioanalytiker, som bare er en udvidelse til hendes sygplejske uddannelse. De kunne eventuelt have fælles fag eller bare møde hinanden tilfældigt på skolens område?
Håber det frister ellers kan vi bare snakke om en anden mulighed? Jeg er et åben overfor andre forslag hvad angå Genevieve.
Gæst- Gæst
Søger stadig hvis nogen har lyst ^^
Reece- Beginner (Rank 4)
Antal indlæg : 35
Lignende emner
» So...yeah hej?
» Ehm… yeah… what am I doing here???
» Ehm.. yeah... well..
» Yeah...? Well, I don't think so!
» Problems? Well yeah...
» Ehm… yeah… what am I doing here???