Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Even silence can be noisy... (Nerissa) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Even silence can be noisy... (Nerissa) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Even silence can be noisy... (Nerissa) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Even silence can be noisy... (Nerissa) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Even silence can be noisy... (Nerissa) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Even silence can be noisy... (Nerissa) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Even silence can be noisy... (Nerissa) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Even silence can be noisy... (Nerissa) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Even silence can be noisy... (Nerissa) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Even silence can be noisy... (Nerissa) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Even silence can be noisy... (Nerissa)

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Even silence can be noisy... (Nerissa) - Page 2 Empty Sv: Even silence can be noisy... (Nerissa)

Indlæg af Nerissa Søn 2 Apr 2017 - 16:44

Hun grinte lidt over hans bemærkning, han havde tydeligt set hendes mange præmier, mange blev ret intimideret over dem. Men hvorfor overraskede det dem? Vand var hendes element jo..

”Ja.. Jeg er jo også i mit rette sted, når jeg er i vandet.”
Smilte hun lidt og drak noget mere af den lune te. Hun var glad for at høre hvad han sagde og nikkede blot, så lidt ned og slikkede dråberne af hendes læber.

Hun vidste ikke hvad hun skulle gøre lige nu, hun havde aldrig haft gæster, så hvad sagde man? Hvad gjorde man?
Nerissa
Nerissa
Novice (Rank 3)

Bosted : En lejlighed i Terre

Antal indlæg : 31


Tilbage til toppen Go down

Even silence can be noisy... (Nerissa) - Page 2 Empty Sv: Even silence can be noisy... (Nerissa)

Indlæg af Zakaroff Søn 2 Apr 2017 - 17:19

Han grinede lidt og trak lidt på skuldrene inden han tog endnu en tår af kaffen og kiggede intenst på hende.
"Jeg må se mig skyldig i at jeg hører mere hjemme i mørket..... Det har jeg gjort i små 400 år....Hov imens jeg husker det...."

Så kørte han hånden hen over sin arm som en anden tryllekunstner og havde lige pludselig en lille sort pakke han åbnede. Kiggede man godt efter lå der 3 nåle der nede i.
"Den er til dig..... Den er nem at skjule.... Pas på med at stikke dig på dem, noget af min gift er der i.... Hvis du føler dig truet så stik vedkommende med en og en dosis af min gift kommer gennem deres system.... Du så selv hvad der skete med de 3 mænd der forsøgte udenfor...."

Så havde hun trods alt det værn også
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum