Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

2 deltagere

Side 6 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 6 Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Fre 8 Dec 2017 - 0:02

Efter Harry var kommet, uden at spørge om lov, var det Niks måde at straffe ham på, at give ham alt sædet ind i munden. Han så på Harry efter han havde gjort det, og så hvordan Harry valgte at spytte sæden ud på gulvet. Nik sukkede over ham, og hørte det som han sagde. ”Du havde for det første ikke fået lov at komme da du ikke havde spurgt om lov, og så vælger du at spytte det jeg gir dig ud igen. Du ved hvem af os to der bestemmer, da du selv har givet mig styringen, og du har haft dine muligheder for at slippe ud af dette, men tog dem ikke. Så end til jeg er tilfreds er det mig som bestemmer og ikke dig. Husk det.” sagde han, og så lige på Harry med et strængt blik. ”Så alt det du lige har spild, fjern det igen, og der skal ikke være en eneste dråbe tilbage på gulvet. Forstået?” sagde nik roligt, og fortsatte med at se på Harry.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 6 Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Fre 8 Dec 2017 - 0:13

Harry så lidt chokeret ud føda Niklaus begynde at tale om at Harry havde haft menge chancer for at komme ud af det her. Og at det var Niklaus der bestemte.
"Men.." han bed sig lidt i læben smover det Niklaus sagde. Det var rigtig nok. Han havde selv sagt at han ville være slave, og lade Niklaus bestemme så længe han havde brugt for det og lyst til det.
Han så ned på sæden der nu lå på gulvet. Niklaus ville have ham til at slikke det op!? Hvad!.
Han rystede på hovedet. "Nej... Det.. det kan jeg ikke" sagde han og havde nærmest allerede kvalme.
"Du sagde jeg kunne få lov til at komme!.. du sagde ikke at jeg skulle bede om lov." Han glemte helt måden han talte til Niklaus på ikke var den korrekte.

Han skævede ned mod sæden. Nej.... Nej! Det nægtede han. Han så lidt på Niklaus " det gør jeg ikke... Det er klamt Nik" sagde han med en mere bestemt stemme. Han var ikke vant til at skulle gøre den slags. At være slave lå i ham, men ikke 100%
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 6 Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Fre 8 Dec 2017 - 0:27

Nik hørte Harrys men, og brød sig ikke helt om det. Harry var selv gået med til dette, og Nik regnede derfor med, at Harry fulgte reglerne som han havde, og ikke satte sig imod. Men det var åbenbart ikke sådan det skulle være. Harry satte sig alligevel imod nu. Nik sukkede over ham. Han hørte det som Harry sagde, og det var tydeligt at han havde glemt Niks vigtigste regel. At kalde Niklaus for Herre. Han hørte nu at Harry igen sagde nej, og at han kaldte Niklaus for Nik og ikke Herre. Nik rejste sig op og så ned på Harry. ”Hvis du havde husket din plads mens vi legede, havde jeg ladet dig slippe for at slikke det op, men fordi du modsiger mig, og glemmer at tiltale mig som Herre, så slipper du ikke for at gøre det. Så ned på gulvet, og gør som du har fået besked på.” sagde Nik roligt, men det var tydeligt at det var en ordre. Han stod og så på Harry, og ventede på han vil gøre det, eller modsætte sig igen.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 6 Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Fre 8 Dec 2017 - 0:37

Harry så lidt nervøst på Niklaus valgte at rejse sig. Og da han hørte ehbad han sagde med at glemt at kalde ham herre. Han bed sig i læben. Det havde han glemt alt om. Han var jo ikke vant til at skulle kalde Niklaus for herre. "Undskyld herre...jeg glemte det" erkende han. Han hørte dog hvad Niklaus sagde med at nu SKULLE han gøre det, men at havde kunne slippe hvis han havde husket at sige det rigtige.han så ned på klatten af sæd.
Han bed sig i læben, men så Niklaus blik. Han sukkede sig lidt, inden han gled ned og satte sig op gulvet. Han så på klatten, og skulle til at bukke sig ned for at slikke det op, men da han nåede til klatten stoppede han op. Han trak hovedet til sig. "Jeg kan ikke!" Sagde han og havde allerede kvalme.
Det Harvard for klamt. Og han kunne næsten mærke at han blev vred over at Niklaus ville have ham til det her. Derfor brummede han også. "Okay... Jeg sagde jeg ville gøre hvadso Helt.. men ikke det her!.. glem det!" Som han sagde dette havde han helt glemt at han havde sagt til Niklaus at han ikke skulle tage hensyn syn til ham. Og at han nok skulle være lydig.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 6 Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Fre 8 Dec 2017 - 0:47

Nik stod roligt og så ned på Harry som undskyldte og satte sig ned på gulvet. Han så ud til at vil gøre det, og Nik var tilfreds. Dog skiftede det meget hurtigt da Harry igen satte sig op, og sagde han ikke kunne. Et tungt suk forlod Niklaus. Well så måtte det vel være på den hårde måde det kom til at ske. Han tog fat i Harrys hår og tvang hans hoved ned mod sæden. ”Kom så slik op eller du får det smurt ud i ansigtet i stedet. Du har selv sagt jeg ikke behøvede at tage hensyn til dig, så det er det jeg gør. Først når jeg er tilfreds og sir legen er slut, viser jeg hensyn til dig.” sagde han. ”Og når ja en ting mere. Gør du det ikke, så gør jeg så du ikke kan gå oprejst men kun kravle på alle fire til vi er færdige.” han smilede en smule ondt til Harry. ”Er det det du ønsker der sker?”
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 6 Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Fre 8 Dec 2017 - 0:55

Måske havde Harry i virkeligheden regnet med at han kunne sno sig uden om. Det plejede han jo at kunne! Niklaus plejede at bære over med ham og være mild ved ham. Det var dog ikke hvad der skete i aften. Han mærkede det hårde greb i hans hår, og kom med en øm lyd. Han blev presset ned mod sæden, og hørte hvad Niklaus sagde. Han blev noget chokeret. Men Niklaus havde jo ret... Havde havde selv sagt der ikke skulle tages hensyn. Han var jo en slave i aften! Så han skulle jo makke ret.
Han bed sig i læben han rystede på hovedet da Niklaus spurgte om han ønskede at skulle kravle rundt på alle 4. Han sad lidt, inden han tog sig sammen og bukkede sig det sidste stykke ned mod gulvet, og stak tungen ud, for at begynde at slikke sæden op. Han havde dog kun taget tog slik før han Tog hovedet lidt olie igen. Han var ved at kaste op. Han kneb øjnene sammen og bukkede sig ned for at fortsætte. Alt i ham væmmedes ved det. Og han ende da også med at tage hovedet op igen mens han rystede på det. "Jeg.. jeg kan ikke mere" sagde han mens han holde hånden for munden i et forsøg på ikke at kaste op.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 6 Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Fre 8 Dec 2017 - 1:11

Nik ventede på at Harry vil gøre det, og han havde ikke så meget tålmodighed lige nu. Han så hvordan Harry rystede på hovedet over om han vil kravle rundt på alle fire resten af tiden. ”Hvis du ikke ønsker det, så må du tage dig sammen.” sagde han roligt. Det var længe siden han havde haft så meget kontrol her, og han elskede det stadig utrolig meget. Noget i ham vil gerne havde dette for evigt, men så alligevel ikke. Men for nu, lod han sit gamle jeg komme helt frem.
Han så Harry lænede sig ned og slikkede noget af sæden op, dog trak han kort efter hovedet op igen. Nik ventede lidt, og Harry endte igen med at læne sig ned og slikke mere op. Dog ikke det hele. Nik så hvordan Harry igen tog hovedet op, og hørte hvad han sagde. Nik sukkede over det. ”Fint nok. Du slipper for dette, men fordi du ikk klarede det, så gør jeg så du kun kan gå på alle fire resten af tiden vi leger.” sagde han, og trak Harry med sig over til et skab. Inde i det var en speciel slags tape som var umulig selv at få af igen uden hænder, så Harry blev nødt til at få Niks hjælp, når det sku af igen. Nik tog fat om Harrys ene arm og fik tapen rundt om så den ikke længere kunne strækes. Det samme skete med den anden, og så gik han vidre til benene. Da han var færdig, så han på Harry, og smilede over det.



//Måden hvorpå han binder Harrys arme og ben
http://x.imagefapusercontent.com/u/quarsar/3644411/1279750648/LittlePet_3.jpg
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 6 Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Fre 8 Dec 2017 - 1:25

Det var længe siden Niklsus havde været sådan her overfor ham. Faktisk.. kunne han ikke rigtig mindes at han havde været set siden han havde fanget Harry. En side af ham frygtede det! Tænk hvis Niklaus valgte at det skulle blive sådan her fra nu af?! Tænk hvis han fortrak af de havde et slave herre forhold. Han prøvede virkelig på slikke sæden om men han kunne ikke.

Han hørte hvad Niklaus sagde angående at Harry ville slippe. Han blev lettet over at Niklaus lod ham slippe. Han hørte dog hvad han sagde med at Harry skulle gå på alle frie rastsn af tiden. Okay... Det var da ikke så slemt. Han kunne da godt gå på alle fire rasten af tiden. Han fulgte med Niklaus. Dog havde han ikke troet at det var den her måde han skulle få på.
Ja. Så forvirret på Niklaus som han gav ham tapet på. "Nik... Jeg.. jeg kan da ikke gå sådan her" sagde han forvirret og glemte endnu en gang ordet herre.

Han prøvede at komme fri som Niklaus havde givet ham på. Det her var ikke rart! Slet ikke!. Hvordan havde Niklaus regnet med at Harry skulle kunne komme rundt. Det var virkelig ubehageligt.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 6 Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Fre 8 Dec 2017 - 1:38

Mens han gav Harry tappen på, hørte han hvad Harry sagde, og at han endnu en gang glemte ordet Herre. Nik så roligt på Harry. ”Jo du kan, og jeg sys du bliver ved med at glemme noget.” sagde han, og så på Harry med et let strengt blik. ”Jeg ved det muligt at gå sådan da andre har gjort det før.” Han så hvordan Harry prøvede at komme fri. ”Du kan lige så godt spare på kræfterne. Du kommer ikke fri uden min hjælp.” sagde han roligt.
Han overvejede lidt hvad han skulle gøre imod Harry. Hvad havde han lyst til at udsætte Harry for? ”Bliv stående hvor du står.” valgte han så at sige. Han gik om så han stod bag ved Harry, og lynede sine bukser op. Han bukkede sig ned, og trængte op i Harry uden at sige noget, og begyndte at kneppe ham. Kort efter sagde han noget. ”Lig underkroppen ned mod gulvet.” efter Harry vil gøre det, valgte Nik noget han aldrig før havde gjort mod Harry før. Han tog sin ene fod, og trådte på Harrys hoved. Ikke meget hårdt, men hårdt nok til, at det beviste hvem af de to der var den dominerende. Han smilede over det, og fortsatte med at kneppe Harry.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 6 Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Fre 8 Dec 2017 - 1:59

Han bed sig i læben da han Niklaus sagde at Harry blev ved med at glemme noget. Normalt var han god til at huske ordet herre. Han gjorde det tit for at gøre Niklaus mere glad. Men nu hvor Niklaus krævede de har ting af ham glemte han det lidt.
"Undskyld herre" sagde han så. Han så på Niklaus da han sagde at andre havde kunne det her, så det kunne han også.
Han brød sig faktisk ikke rigtig om at høre netop det! Han havde aldrig brudt sig om at Niklaus havde andre! Men han vidste jo godt at der havde været mange før Harry, og en del imens sikkert også. Men han sagde ikke noget. Han kunne ikke brokke sig over fortiden, Niklaus havde skilt sig af med alle sine slaver, så han kunne ikke brokke sig over det.

Han så på Niklaus da han sagde Harry skulle blive stående sådan her. Han kunne ikke vende sig ordenligt så han kunne se hvad Niklaus lavede. Og før han vidste af det, mærkede han Niklaus presse sig op i ham. Et støn kom fra ham, og som Niklaus begynde at kneppe ham kom der kun flere. Som altid elskede han når Niklaus kneppede ham. Så selvom det var ubehageligt at stå sådan her, så hjalp det at Niklaus kneppede ham, noget han altid nød. Han hørte Niklaus ordre, og gjorde som der blev sagt.

Han mærkede dog pludselig hvordan Niklaus satte singos mod hans hoved. Hvad havde han gang i. Harry stønnede stadig højt og nydende. Men den måde Niklaus stod op, måtte Harry indrømme var næsten ydmygende.. han følte sig meget lille, og ikke ret meget værd når Niklaus stod sådan. Og det værste var... Harry kunne på en måde lide det?!...
Så godt som han kunne i denne dumme stilling pressede han røven mod Niklaus. "Åh... Und..undskyld.. jeg.. årh.. undskyld jeg var.. fuck.. var ulydig herre" stønnede han mens det var svært for ham blot at ligge stille af nydelse
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 6 Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Fre 8 Dec 2017 - 2:07

Da Nik pressede sig op i Harry, hørte han med det samme de støn Harry lod undslippe. Han smilede over det, og fortsatte med at kneppe Harry. Det var godt at Harry valgte at ligge sig ned som besked på, og Nik var næsten sikker på, at Harry syntes det var ydmygende at Nik valgte at træde på hans ansigt imens, men han sagde intet til det. Nik hørte Harry undskylde, og smilede over det. ”Ja du var ulydig. Fortæl mig hvem som bestemmer.” lød det fra Nik af mens han fortsat kneppede Harry i røven. Han elskede at høre hvem der bestemte. Specielt når der blev svaret rigtigt på spørgsmålet.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 6 Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Fre 8 Dec 2017 - 2:25

Det var underligt af lægge her! Jo Niklaus havde udsat ham for mange ydmygende ting. Og det her var ikke det værste han havde gjort mod ham! Slet ikke.
Men der var noget ved det her der gjorde at han virkelig følte sig lav. Han følte sig slet ikke noget værd når han lå sådan her.
Han hørte hvad Niklaus sagde og hørte ham spørge hvem der bestemte. Det var svært at svare for alle stønnende.
"Den herre!" Stønnede han. Han prøvede så vidt muligt han kunne at så tilbage mod Niklaus. "De bestemmer herre!.. jeg.. jeg er blot deres slave.. og jeg skal adlyde ordre" han stønnede videre alt imens Niklaus kneppede ham.

Harry pressede sig tilbage mod Niklaus. "Herre.. vil de vil de kneppe mig hårdere?" Bad han. Han holde sin røv så langt op han kunne i denne stilling så Niklaus kom bedre til. "Jeg skal nok være en god slave!.. så vil de ikke nok kneppe mig hårdere!" Han var klar over at efter at havde været ulydig måtte han tigge ordenligt! Og måske endda smirre Niklaus lidt.
"Herre!.. deres slave vil blive meget lykkelig.. åh.. hvis de vil kneppe ham hårdt med deres store lækre pik?" Stønnede han og vred sig lidt. Han kneb lidt sammen i sin ringmuskel og derved også om Niklaus lem.

På trods af at Harry aldrig havde været modtager før han mødte Niklaus, så var der sket det, at Harry elskede at blive kneppet. Han elskede når Niklaus tog ham, på alle måder!. Og dette var ikke nogle undtagelse, på trods af at Niklaus faktisk stod på ja s hoved lige nu.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 6 Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Fre 8 Dec 2017 - 2:33

Nik fortsatte med at kneppe Harry, og hørte det som han svarede på spørgsmålet som han havde fået. Han elskede det som Harry svarede faktisk. At det var Nik som bestemte, og Harry blot var en slave og skulle adlyde ordre. Normalt så var Harry ikke blot en slave, men lige nu mens de legede, kunne Niklaus godt lide dette, at Harry kaldte sig selv for en slave og det.

Han hørte kort efter hvordan Harry begyndte at tigge om at Nik kneppede ham hårdere, og han smilede over det. Det var de færreste slaver som frivilligt bad om at få det hårdere. Han hørte hvordan Harry begyndte at prøve at smiger ham, og han smilede over Harry. Han valgte at sætte hårdheden i sine stød op, og kneppe ham hårdere end før. Han fortsatte til han kom, inden han trak sig ud af Harry igen. Ventede på Harry vil gøre det som han altid fik besked på at skulle gøre.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 6 Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Fre 8 Dec 2017 - 2:50

Han vidste jo aldrig ikke om Niklaus ville give ham der han tiggede om, men han håbede. Han vidste dgodt at det nok var de færreste slaver der ville bede om at blive kneppet hårdere. De fleste ville nok hellere nøjes med den blideste udgave. Men ikke Harry. Han  elskede at blive kneppet og gerne hårdt. Så hvis han kunne blive det, så kunne han ikke bede om mere.
Og hans tiggerrig havde virket, i hvert faldt mærkede han hvordan Niklaus begynde at kneppe ham hårdere. Hans tænker blev højere og en smule smertefulde, men han elskede det, og det ville også kunne ses på det tilfredse smil der var op hans læber mens han blev kneppet.

Han nød det alt imens det stod på alt imens Niklaus tog ham hårdt i røven og stod på den her måde nyd han det.
Han kom med et højt støn da Niklaus tømte sig op i ham. Han kom næsten med en lidt brækkede lyd da Niklaus trak sig ud. Som om han ville have mere. Han ventede til Niklaus havde flyttet foden fra hans hoved, inden han lidt akavet fik kæmpet sig op og sidde på sine knæ. Han rykkede sig frem til Niklaus og begynde så at sutte hans pik ren. Han begynde at komme med. Nogle nydende lyde imens han suttesd ham af.
Da han blov stoppet så han op mod Niklaus. "Mere herre! Straf mig mere!" Bad han med et bestemt liderligt udtryk i sine øjne. Han fik stillet sig op på sine knæ, han kunne jo ikke holde om Niklaus eller på anden måde bruge sine arme. Men han begynde at kysse Niklaus mave. Han valgte dog at nappe ham i maveskindet.
"Leg med mig herre!" Bad han inden han valgte at lægge sig ned på ryggen og sprede sine ben. "Vis mig hvem der bestemmer!?" Bad han og vred sig lidt.
Han var faktisk begyndt at tænke på det.. måske mest fordi Niklaus kunne lide det?
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 6 Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Fre 8 Dec 2017 - 3:00

Efter han var kommet i Harry, ventede han roligt på Harry skulle gøre sit arbejde. Det så ud som om Harry havde en smule svært ved at komme op igen, men det lykkedes for ham, og Nik mærkede hvordan Harry nu gjorde hans pik ren. Han smilede over det, og så ned på Harry kort efter, da Harry valgte at stoppe. Han hørte det som Harry sagde, og betragtede ham prøve at kravle op af sig. Han mærkede nappet som Harry kom med, og så derefter hvordan han lagde sig ned på ryggen. Han smilede over det. ”Når så man vil gerne have mere?” sagde han, og smilede over det. Valgte at plante sin fod mod Harrys pik, og ligge vægt på så det vil begynde at gøre ondt. Hvis Harry vil have mere, så skulle han skam også nok få mere end han i forvejen havde fået.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 6 Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Fre 8 Dec 2017 - 3:08

Harry havde altid haft svært ved at tigge, så sent som lige før hvor han skulle tigge Niklsus onat fortsætte blowjobbet. Men han gjorde da sig bedste nu. Og måske var det også nemmere når der var noget man virkelig gerne ville. Han var underligt nok blevet vildt tændt af den måde Niklaus havde holdt ham nede. Normalt ville Harry hade at føle sig så lidt værd. At blive trådt på og ydmyget. Men det havde på underlig vis tændt ham.

Som han lå der på gulvet, mærkede han hvordan Niklaus satte sin fod mod hans lem, og hvordan han joggede på hans lem. Han kom med en øm lyd. Der gjorde faktisk virkelig ondt.. og underligt nok.. så tænde det ham.
Han så op på Niklaus med er underdanigt blik.
"Ja... Ngh.. ja tak herre" stønnede han mens han ikke helt kunne ligge stille. Det gjorde ondt det Niklaus men det var samtidig pirrende dejligt.
Han så op på Niklaus "gør med mig hvad de vil herre!... Deres slave skal nok adlyde!" Forsikrede han han mens han tydeligt lå og gjorde sig til for sin herre.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 6 Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Fre 8 Dec 2017 - 3:16

Da Harry nu lå på jorden, og havde bedt om mere, og Nik nu trådte på hans pik, hørte han det Harry sagde. Det lød virkelig som om at Harry kunne lide at Nik valgte at træde på ham. Han smilede over det. Harry var begyndt at blive mere og mere til smerte her på det seneste, og det kunne Nik nu en gang meget godt lide. Han hørte Harry sige, at Nik skulle gøre med ham som han vil, da han nok skulle adlyde det. Han valgte at stille Harry et spørgsmål. ”Når. Så man er begyndt at kunne lide smerte også? Du kan lide når din Herre træder på dig?” sagde han, og lagde mere vægt i hans fod som var på Harrys pik. Han smilede over det. Det skulle nok blive interessant nu når Harry mere og mere kunne lide smerte.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 6 Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Fre 8 Dec 2017 - 3:33

Det var rigtigt nok. På det sidste var Harry begyndt at kunne lide smerte mere og mere. Måske var det på grund af de ting han var blevet udsat for hos Niklaus far? Tog der var meget værre end det Niklaus udsatte ham for. Eller også var det også fordi han jo vidste at Nilaus elskede det her.

Han små stønnede over den møde Niklaus stod op ham. Han hørte hvad Niklaus spurgte om. Han nåede dog ikke at svare før Niklaus lagde mere vægt i hans fod. Fuck det gjodr ondt, men der var et eller andet over det!.
Han stønnede og komme med nogle smarte fulde lyde og grimasser.
"Jeg.. jeg kan lide amt hvad de gør ved mig herre!" Sagde han så mens han brøde ikke at virke for påvirket.
Han så på Niklaus. "Ja!! Jeg kan godt lide det herre!.." sagde han og så op på ham. "Straf mig herre!.. hårdt!" Sagde han som han vred sig.
Han ved sig lidt i læben. "Eller... Fortrækker de at straffe mig når jeg har været ulydig?" Spurgte han med et skævt og liderligt smil.

Hans lem var begyndt at dunke smertefuldt, men det tænde ham blot mere. Fuck det var underligt det her. Normalt ville han hade det. Han ville kun gå med til tingene fordi Niklaus kunne lide det. Men nu, nu kunne han ikke få nok af denne kontrollere og hårde side af Niklaus.
Han så på Niklaus "straf mig herre! Udnyt mig!.... Jeg beder dewm herre!" Sagde han.

"Gør mig til en dygtig slave herre!.. " sagde han så småt han så op mod ham med et liderligt blik i sine øjne. Han ville havde mere! Han ville behandles beskidt og hans vidste ikke selv hvorfor!
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 6 Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Fre 8 Dec 2017 - 3:48

Nik smilede over dette. Harry nød virkelig smerten her meget, og det var godt. Men han skulle vendes af med at bede om straf med mindre han havde gjort noget forkert. For normalt vil Nik blot ignorere det at hans slave bedte om at blive straffet, og så ikke give en. Men lige nu havde han lyst til at udnytte Harry. Misbruge ham. Han forstod ikke hvorfor Harry blev ved med at bede om at blive straffet lige nu, men han skulle nok få sin straf. Nik fjernede foden fra Harrys pik af, for at gå over og finde et stearinlys og nogle tændstikker. Han kom tilbage med lyset. ”Vend dig om, og lig så du stritter med røven.” sagde han roligt, og ventede på Harry lagde sig sådan. Derefter tog han lyset og satte ned i røven på Harry. ”Nu mere stille du ligger, nu mindre stearin får du ud over kroppen.” sagde han, og tændte lyset. Det vil stadig dryppe ned på Harrys røv, men ikke lige så hurtigt som hvis han bevægede sig. Nik gik derefter over til hans hoved. ”Slik mine føder rene slave.” sagde han, og ventede på Harry begyndte. Godt nok vil det kun være overfladen af fødderne, men han kunne gøre det ordentligt senere.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 6 Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Fre 8 Dec 2017 - 4:02

Harry lå og vred sig under Niklaus fod. Han så dog op på ham da han valgte at fjerne den og gå over til et at skabende. Han lå utålmodigt tilbage og ventede. Han hørte Niklaus ordre, og vende sig rundt med det samme, uden indvendiger. Han lagde sig på maven og strittede så meget med røven som han nu kunne. han vidste ikke rigtig hvad Niklaus ville nu. Men mærkeze så lyset blive presset op, ikke ret langt men det sad der, hvilket fik ham til at stønne en smule.
Han hørte hvad Niklaus sagde og nikkede. "Ja herre" sagde han så.
Han lå så stille han kunne. Selvom lyset ikke var begyndt at smelte så ville han stadig ære dit bedste for at ligge stille.
Han så på Harrys fødder da han gik om foran han, og bad ham slippe hans fødder rene. Han rettede lidt på hvordan han lå, lænede sig frem, og begynde at slikke Niklaus fødder. Han gjorde det uden at tøve. Kyssede den, slikkede den, han slikkede ned mellem hans tæt og gjorde det så meget han kunne komme til. Pludselig begynde stearinen dg at smelte, og ramte Harrys røv, hvilket gjorde at han gav et sæt fra sig, dette fik dog kun Lyset til at dryppe endnu mere. Harry kom med nogle smartefulde lyde. Han skynde sig at prøve at ligge stille, men det var svært, for det gjorde ondt hver gang starindn ramte ham.

Det her var pirrende ! Virkelig pirrende. Og det værste var at han ikke kunne gøre ret meget andet end at vænne sig til stationen der en gang i mellem dyppede ned på ham uanset hvor stille han lå. Han kunne ikke undgå at klynke lidt når han blev ramt. Og en gang imellem fik han da også rykket på sig så der var.mere der ramte ham.
Han fortsatte med at slippe og kysse Niklaus fødder.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 6 Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Ons 13 Dec 2017 - 2:15

Nik så ned på Harry som prøvede at ligge så stille som han nu en gang kunne, så stearinen ikke vil dryppe ned på hans røv. Han stod foran Harry, og ventede lige nu på at han vil begynde sin opgave. Han mærkede hvordan Harry valgte at gøre det, uden så meget som at tøve med det, hvilket var en god ting. Han stod og nød det, og nød også at se hvordan Harry bevægede sig hver gang stearinen dryppede ned på hans røv. Nik smilede da han havde noget i tankerne som vil gøre dette sværere for Harry end det allerede var, at stå stille.

Lidt efter da han var tilfreds med Harrys rengøring, trak han fødderne væk. Han så ned på Harry med et let sadistisk smil. Han vil gøre så Harry fik mere ondt. ”Du bad om at jeg straffede dig. Sig mig slave, hvor meget smerte du ønsker.” Det var sjældent han kaldte Harry for slave, men lige nu følte han for det. At gøre så Harry kendte sin plads. ”Tig om at blive mere straffet.” lød det, og Nik stod med et halvondt smil, og ventede på Harry vil tigge om mere.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 6 Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Tors 14 Dec 2017 - 13:46

Det gjorde pisse ondt når starinen ramte hans røv. Han havde efterhånden svært ved at ligge stille. Jo oftere starinen ramte, jo mere øm blev hans hud, og så gjorde det bare mere ondt når det næste ramte.
At skulle slikke Niklaus tær rene var ikke noget han hadet så meget. Han havde trods alt prøvet det der var værre.
Han lagde dog mærke til at Niklaus flyttede sine fødder. og så op på ham så godt han nu kunne. Han hørte hvad han sagde, og vidste ikke helt hvordan han skulle reagere. Det var meget sjældent at Niklaus kalde ham for slave. Det var ikke noget Harry hørte ret tit, så det var næsten mærkeligt at høre ham sige det. Han hørte hvad Niklaus bad ham om,.. at tigge!?
Men.. det havde han jo lige gjord!?
Han lå lidt "herre.. vil de ikke nok straffe mig hårde?" spurgte han, og kom med et lidt smertefuldt støn da noget af stiarnen var løbet ned af lyset og ramte hans hul.
"straf mig mere herre! Få mig til at skrige af smerte! vil de ikke nok?" tiggede han mens han prøvede at ligge så stille som muligt.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 6 Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Ons 17 Jan 2018 - 0:29

Nik stod og så ned på Harry, efter han havde flyttet sin fod. Ventede på at høre Harry tigge endnu mere. Der gik lidt tid inden Harry tiggede, men pt sagde Niklaus intet til det. Da Harry så endelig valgte at tigge, blev Niks smil bredere, og der var et glimt i hans øje. Harry havde lige bedt om at blive straffet så meget, at han vil skrige i smerte. ”Så slaven ønsker at skrige i smerte hva? Mmhmm.” han slikkede sig om munden og alt hans sædvanlige søde jeg var væk. For nu. Lige nu begyndte han blot at se Harry mere som en slave end det andet de havde kørende. Som han stadig ikke vidste hvad de skulle kalde.

Han havde en ting i tankerne som vil gøre ondt, men nok ikke så meget ondt som noget af det andet som Harry før hen havde prøvet. Dog ønskede Nik at se Harry prøve at gøre dette. Han lænede sig ned til lyset, og pustede det ud, inden han trak det ud. Lod det sidste af den flydende stearin ramme ned på Harrys balder. Måske han vil bruge stearinlyset igen senere, men for nu lagde han det fra sig på en reol. Han fandt en pakke tændstikker frem, og rakte dem til Harry. ”Sæt dig ned så du sider ordentlig, og så tager du en af tændstikkerne og propper op i pikken. Ikke helt ind, men så den ikke falder ud. Der efter brug en anden til at tænde den med, og lad den brande helt ned. Lige meget hvad må du ikke slukke den. Er opgaven forstået?” spurgte han, og så på Harry, og ventede på et svar, og på at han vil gøre dette.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 6 Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Lør 27 Jan 2018 - 23:41

Harry hev lidt efter vejret da Niklaus endelig slukkede lyset. Han gispede som det sidste station fik lov til at blive hældt ned over hans balle. Niklaus fik løsnet ham op, og han kunne nu bevæge sig normalt. Han havde ondt i arme og ben af at have haft den på den måde. Men han klarede den. Harry så undrende på ham da han rakte ham tændstikkerne. Hvad skulle han dog bruge den til? Han tog dog imod den og satte sig ned som Niklaus havde bedt ham om.
Han så dog noget chorkeret op da han hørte hvad Niklaus bad ham om at gøre. "hvad?"
Han så ned på sit eget stive lem og tændstikkerne. Niklaus ville have ham til at brænde sit eget lem. Han rystede på hovedet over det.

Dog da han vende blikket op mod Niklaus der sikkert ikke ville være tilfteds, bed han sig lidt i læben. Han gjorde derefter hvad Niklaus bad ham om. Satte en tinstikke ned i hans lem, med et klynk, han tøvede lidt men tænde så for en anden, og derefter den der sad i hans lem. Han blev siddende. Holde blikket op den. Dog da han begynde at mærke varmen, skynde han sig at slukke den og tage den ud. Det var ie noget han tænkte videre over, det var en ren refleks.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 6 Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Søn 15 Apr 2018 - 23:23

Det undrede ikke Nik det mindste da han rakte tændstikkerne til Harry, at dette her undrede ham. Det vil undre de fleste. Han hørte godt Harrys hvad, og så roligt på ham. ”Du hørte det godt” sagde han roligt. Dog rystede Harry på hovedet over det. Betød det så, at han ikke ville gøre det? Skulle Nik selv gøre det?

Dog gjorde Harry det som han blev bedt om, og Nik smilede over det. Han elskede virkelig at have den fulde kontrol over Harry lige nu. Niklaus betragtede Harry, som nu satte tændstikkerne ned i pikken, og tændte dem. Desværre slukkede han dem så snart de ramte ned ved pikken. Der kunne høres et suk fra Niklaus af, men han sagde intet til dette. ”Lig dig på sengen med røven op af. Jeg vil se om du kan klare det jeg har i tankerne.” sagde han roligt. Ventede til at Harry havde lagt sig, inden han gik over til ham. Lod en hånd glide ned langs Harrys ryg og ned til hans røv. Han lod en finger komme op, inden han lod en mere komme op. Han begyndte at kneppe Harry lidt tid med dem. Han vil lidt efter komme en ny finger op, og så kneppe ham igen. Fortsætte til Harry sagde stop, eller til Niklaus havde fået alle fingre op, eller rettere sagt hele hånden. Kunne Harry klare det, vil Niklaus fortsætte med at teste, og prøve med så mange fingre fra den anden hånd også som var muligt.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum