Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
A Special Present for a Special Night (Maru) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
A Special Present for a Special Night (Maru) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
A Special Present for a Special Night (Maru) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
A Special Present for a Special Night (Maru) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
A Special Present for a Special Night (Maru) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
A Special Present for a Special Night (Maru) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
A Special Present for a Special Night (Maru) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
A Special Present for a Special Night (Maru) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
A Special Present for a Special Night (Maru) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
A Special Present for a Special Night (Maru) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

A Special Present for a Special Night (Maru)

2 deltagere

Go down

A Special Present for a Special Night (Maru) Empty A Special Present for a Special Night (Maru)

Indlæg af Zakaroff Tors 1 Jun 2017 - 1:25

Tid: 00:00
Sted: Udenfor Zakaroff's hus
Omgivelser: Et Rigmandskvarter så der var roligt

Selvom det kun var få timer siden de kyssede hinanden så måtte Zakaroff indrømme at tiden til de skulle ses, virkede meget langtrukken. Hun havde på alle måder brændt sig fast i hans indre, hvilket gav en rus der ikke ville stoppe. En fantastisk følelse.
Først og fremmest havde han startet forberedelserne med at besøge den sørgelige mand der til at starte med havde hyret Zakaroff til at følge hende. Det var endt med en mørklagt bygning med en masse døde mennesker uden nogle anede uråd.
Bortset fra Zakaroff's tidligere arbejdsgiver der var blevet taget et hemmeligt sted hen.

Efter der var styr på den del, og han havde været i bad, kom det til at vælge tøj. Han elskede at kæle for alle detaljer og nu ville hun jo komme i noget særligt pirrende så han ville være sikker på hun fik en lignende oplevelse.
Det endte med at blive et par nogenlunde stramme sorte bukser der sad helt perfekt på ham samt nogle sorte støvler. Ganske vist var det ikke specielt nutidigt men det skulle passe sammen for hende.
Så havde han taget en skjorte af sort fin silke med løse ærmer og åbent til midt på hans brystkasse. Håret var sat i en helt perfekt hestehale.
Når tøjet var på plads havde han også sørget for nogle lækkerier der forhåbentlig ville behage hende.

Efter der var styr på alle detaljerne, gemte han sig i mørket udenfor så han var klar til hun kom
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

A Special Present for a Special Night (Maru) Empty Sv: A Special Present for a Special Night (Maru)

Indlæg af maru Lør 3 Jun 2017 - 18:31

Tøj : https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/e2/24/05/e22405218f9bea6c8682066676ab892b.jpg
Sko: http://www.dhresource.com/albu_775455509_00-1.0x0/2014-new-fashion-sexy-shoes-woman-women-shoes.jpg
Undetøj: http://img1.photo138.com/CDE1/ZD3840902-C-6-52.jpg

Maru havde tagdet sig et langt bad, og brugt det dyreste samt mest duftende sæbe og shampoo, efter badet havde hun brugt lang tid på, at få tørret hårdet grundigt, før hun havde fået krølle det let, så der var smukke fald i hendes blonde hår. Imens havde hun hørt noget høj musik, og danset rundt for sig selv imens hun huske tilbage på den tid de for kort tid siden havde brugt sammen, han var den mand hun havde let efter, han var lige nu perfekt og hun ville så gerne lære mere om ham, når hun om kort tid snart skulle se ham igen.
Makeuppen blev lagt med perfektion, den fik hendes ansigt til at stråle, derefter havde hun gået på jagt efter et frækt sæt undertøj, og prøvet to par før det rette var fundet.
Derefter havde hun skiftet tøj 7 gange og det lå nu på sofaen og flød, imens hun selv var i fuld gang med at tage det hele på, før hun stak i den smukke stilletter og fandt en lille taske, hvori hun lagde lidt makeup, parfume, mobil, pung og en lille børste.
Efterfølgende havde hun taget bilen, og var kørt afsted, hun glæde sig til at kysse ham igen, det virkede som om det var så længe siden.

Bilen parkerede hun en gade derfra, før hun smutte ud og begav sig imod det hus han havde fortalt om, hun så utrolig godt ud. Et smil spillede på læberne og nåde til øjnene, det skulle nok blive endnu en vild omgang og hun glæde sig til hvad det hele ville føre til.
Hun nærmede sig hans hus, og spejde lidt efter ham, vidste godt at han nok var der et sted i mørket.
maru
maru
Beginner (Rank 4)

Bosted : Logement i en snusket lille 1 værlsets

Antal indlæg : 39


Tilbage til toppen Go down

A Special Present for a Special Night (Maru) Empty Sv: A Special Present for a Special Night (Maru)

Indlæg af Zakaroff Lør 3 Jun 2017 - 19:11

Lige så snart hun gik hen til hans hus, smilede han inde fra mørket og lod hende kigge lidt rundt. Efter hun så var på vej hen til det rigtige hus, trådte han frem fra mørket lige ved døren ind der var oppe af en lille trappe på 5 trin.
Han nikkede til hende og smilede så hun kunne se hans hugtænder og den rødlige glød fra hans øjne.
"7 tøjskift?..... Jeg kan lide du er så opmærksom på detaljerne...."
Han havde været i lidt god tid så han havde holdt lidt øje med hende i tilfælde af der var flere bøller der forsøgte på noget.
Så gik han meget elegant og helt lydløst ned af trappen og bukkede imens han kyssede hendes hånd.
"Jeg har glædet mig...... Usigeligt meget....."
Lidt pludseligt lagde han hånden om hendes nakke og kyssede hende meget intenst og kom bevidst til at prikke hende lidt med sine giftige negle. Man kunne jo lige så godt starte med de små drillerier allerede. Det ville kun øge oplevelsen til senere.

Så gik han op til døren og åbnede for hende så hun kunne komme ind. Selve huset så ud til at være i to etager. Hun ville komme ind i en entre der var indrettet i utrolig smuk stil med røde farver og smukke udskæringer i mørkt træ. Selve huset så ud til at være lige så overdådigt indrettet med stue, køkken, stort badeværelse, kontor og værksted på denne etage.
"Kom indenfor...."
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

A Special Present for a Special Night (Maru) Empty Sv: A Special Present for a Special Night (Maru)

Indlæg af maru Lør 3 Jun 2017 - 19:28



Hun vandre imod hans hjem, og betragtede husene omkring hende, det var noget helt andet iforhold, til hendes kvarter, men tekinsk set havde hun råd til at bo her, hvis hun ville.
Der var så mange smukke huse, men hun lod nu blikket søge efter ham, da hun drejede op ad stien mod hans hus.
Og han dukke op, let lod hun blikket betragte ham, ikke dårligt langt fra og hun kunne se hans flotte brystkasse tilpas meget allerede nu. Et smil gled over hendes læbe, og hun lo let af hans ord " du kunne ikke lade være med at lure? jeg troede det skulle være en overraskelse" svarede hun, før hun let dreje en smule rundt " er dette fint?" spurgte hun frækt, og stoppe idet han tog hendes hånd og kysse den, imens hun rette blikket imod hans " jeg har også glædet mig " svarede hun ærligt, og skulle til at træde mod ham, da han hurtigt greb hende ved nakken, og hans læber nåde hendes før hun kunne nå at sige et ord.
Kysset var meget lidenskabeligt og intenst, hun besvarede det grådigt, imens hun mærke et svagt prik af smerte og smilede i kysset ved tanken.
Hun lod ham bryde kysset, før hun fulgte efter ham og trådte indenfor, hvor hun lod blikket vandre rundt i lokalet " wow du bor smukt" sagde hun imens hun gik hen og lod en finger berøre en udskæring en smuk komode.
Før hun vente sig spændt imod ham, og lod let en hånd køre gennem håret, imens hun smilede frækt imod ham. " du ser forresten mega godt ud" tilføj hun.
maru
maru
Beginner (Rank 4)

Bosted : Logement i en snusket lille 1 værlsets

Antal indlæg : 39


Tilbage til toppen Go down

A Special Present for a Special Night (Maru) Empty Sv: A Special Present for a Special Night (Maru)

Indlæg af Zakaroff Fre 9 Jun 2017 - 23:53

Som hun kom ind, hængte han frakken op og kiggede efter hende med en nærmest brændende intensitet. "Ganske vist betragtede jeg dig.... Men jeg så aldrig det færdige resultat før du kom her.... Og du ser helt fantastisk ud.... "

Så gik han hen og tændte let op i pejsen inden han rejste sig og hældte et glas vin op til dem begge imens han ikke kunne lade være med at kigge på hende som hun så rundt.
"Jeg er efterhånden også blevet ganske tilfreds med stedet..... Og så er der meget mere omkring dig end hvad øjet fanger.... Der er mange små hemmeligheder rundt omkring her.... Og mange tak....
Jeg ville ikke bare forlange du klædte dig bestemt uden jeg gjorde det samme for dig..... Det ville jo ikke være rigtigt af mig....."


Lidt pludselig stod han lige bag ved hende og rakte hende glasset med vin og hviskede ved hendes øre: "Jeg håber årgangen kan bruges..... Jeg tænker lidt..... Vil du have lidt at spise først?.....
Eller vil du have den gave jeg har gjort klar til dig?....."
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

A Special Present for a Special Night (Maru) Empty Sv: A Special Present for a Special Night (Maru)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum