Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Emne- plot- og relationssøgning! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Emne- plot- og relationssøgning! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Emne- plot- og relationssøgning! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Emne- plot- og relationssøgning! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Emne- plot- og relationssøgning! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Emne- plot- og relationssøgning! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Emne- plot- og relationssøgning! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Emne- plot- og relationssøgning! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Emne- plot- og relationssøgning! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Emne- plot- og relationssøgning! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Emne- plot- og relationssøgning!

Go down

Emne- plot- og relationssøgning! Empty Emne- plot- og relationssøgning!

Indlæg af Gabriel Ons 16 Dec 2015 - 22:32

Hello ladies, gentlemen and everyone in-between or none of the above!

I min kedsomhed er Gabriel blevet skabt, og mens jeg venter på at få farve, vil jeg meget gerne have planlagt et par plots for min nye vampyr, så jeg kan komme igang hurtigst muligt!

Men først, et par småting vi lige kan få på plads. Jeg er ikke den mest krævende, men her kommer der da lige nogle småting:

• Jeg prøver selv at skrive over 300 ord i hvert svar - det sker ikke altid, men det er noget jeg sigter efter! Nogle gange er det et par ord under, andre gange kommer jeg på på en hel A4-side, alt efter hvem jeg skriver med, og hvad vi skriver om. Så hvis du ville skyde efter noget lignende ville det være cool!

• Stavning er noget som står mit hjerte nær, men så længe det er forståeligt er jeg på. Grammatikken skal helst også være okay, og hvis der bliver drysset et par punktummer og kommaer ind, hvor det giver mening, så er jeg en glad gris

• Last thing on the list - plot. Jeg vil helst gerne have et plot, da Gabriel er en ret spontan karakter, og for at sikre mig at han ikke bliver out-of-character, så er det ret vigtigt. Jeg er stadig igang med planlægning af hans karakter, og mine plots skulle helst være med til at bygge ham op.

Med alt det kedelige af vejen kan vi så gå videre til det spændende!
Gabriel er en ung mand, der knapt er voksen, og som hele sit menneskeliv har haft nogle seriøse mentale problemer. Han har aldrig formået at blive behandlet ordenligt for sin sygdom, og har derfor gået rundt det meste af sit liv med hallucinationer - både visuelle og auditive - samt haft nogle forfærdelige "stemmer" i sit hoved, som ikke bare hare rakket ham ned, men sammen med hans delte personlighed har de også har fået ham ud i nogle forfærdelige situationer. Et godt eksempel ville være hans nuværende tilstand som vampyr. Han er nyfødt, knapt et par uger gammel, og smidt ind i en verden, hvor han ikke har haft nogen idé om at den eksisterede.

Og det føler jeg giver rigtig mange muligheder! Hvad jeg umiddelbart søger er:

En skaber: åbenlyst, en som har set sit snit til at forvandle en nogenlunde uskyldig person til en vampyr. Om dette er med hensigten om at passe på Gabriel, eller at udnytte ham er altid noget vi kan finde ud af.

Venner: Mest af alt, venner fra hans tid som menneske. Han har ikke haft mange nære venner, og de færreste af de få venner ved noget om hans tilstand, blot at han er forsvundet fra sine studier og job uden noget spor. Men nye venner er da også velkomne!

Fjender: Åbenlyst endnu en gang. Han er en nyfødt vampyr, og ryger ofte ind i en psykose-lignende blodrus grundet sin modvilje når det kommer til at drikke blod. Derudover har han, grundet sin delte personlighed, det med at være lidt... udfordrende til tider, for at sige det mildt.

Kæreste/Flirt: Nu er han ikke den mest romantiskt anlagte person derude, men who knows??

Jeg håber at Gabriel virker interessant nok til at starte nogle plots op med, så skriv her eller i en pb hvis du er interesseret.
Gabriel
Gabriel
Competent (Rank 10)

Antal indlæg : 392

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum