Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
I'm bored and I need new friends! (Emnesøgning) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
I'm bored and I need new friends! (Emnesøgning) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
I'm bored and I need new friends! (Emnesøgning) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
I'm bored and I need new friends! (Emnesøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
I'm bored and I need new friends! (Emnesøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
I'm bored and I need new friends! (Emnesøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
I'm bored and I need new friends! (Emnesøgning) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
I'm bored and I need new friends! (Emnesøgning) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
I'm bored and I need new friends! (Emnesøgning) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
I'm bored and I need new friends! (Emnesøgning) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

I'm bored and I need new friends! (Emnesøgning)

3 deltagere

Go down

I'm bored and I need new friends! (Emnesøgning) Empty I'm bored and I need new friends! (Emnesøgning)

Indlæg af Gabriel Fre 4 Aug 2017 - 15:21

Hey yo, så er jeg på banen igen med en ny emnesøgning!

Min dejlige karakter, Gabriel, er efterhånden ved at være en lidt smågammel her på siden, og derfor er de fleste af hans plots/relationer gået i stå efterhånden... Så nu leder jeg efter noget nyt og spændende til min yndlingsvampyr! Fordi han ikke er ny, er han en meget gennemtænkt karakter for mig, så der er visse begrænsninger i forhold til hans personlighed, men det kommer jeg ind på lidt senere

Gabriel er som sagt en vampyr, og kom til Di Morga i sit menneskeliv, da han ville studere medicin i udlandet, og fik en plads på Jonlu. Han blev bidt af sin skaber og blev forvandlet da han var 19 år, men blev kort efter kidnappet og tortureret i mange år. Han kan derfor ikke huske specielt meget fra sit menneskeliv, og torturen har drevet ham til vanvid, til et punkt hvor han er blevet lejemorder for at distrahere sig selv. Han er en maniodepressiv og schizofren sociopat, som ikke har mange hæmninger når det kommer til at dræbe og torturere andre, og bruger ofte sit uskyldige udseende til at lokke folk tæt på. Lige for tiden er Gabriel hjemløs, og søger ly diverse steder i Di Morga - det kan være lige fra at sove i en container, til at bryde ind i en kælder eller lignende.

Som sagt, så har Gabriel haft en del gamle plots kørende, men fordi de fleste brugere jeg havde plots kørende med enten er stoppet på siden, eller bare har mistet interessen, så vil jeg gerne begynde nogenlunde på en frisk. Det betyder at alle forhenværende emner for Gabriel enten er blevet fjernet fra hans baggrundshistorie af mig, eller også er de blevet tonet ned for ikke at have haft en for stor indflydelse på hans personlighed.

Tilbage til begrænsningerne! Gabriel er ikke en karakter man kan bruge til snakke-emner. Han er sindssyg, snakker åbent med stemmerne i sit hoved, og er ofte kun ude for at jage, eller udføre et job. Derfor er plots meget vigtige for lige netop hans karakter, da han ofte ikke viser interesse for fremmede, der ikke har noget med ham at gøre. Når det så er sagt, er der ikke flere begrænsninger!
Jeg søger lidt af hvert til ham - den eneste plads der er taget er som hans skaber, alt andet er fint. Folk han kan slås med, forsøge at slå ihjel, kollegaer eller måske en ven, som er ligeså sindssyg som ham selv kunne være nogle idéer, men det er næsten kun fantasien der sætter grænser c:
Gabriel
Gabriel
Competent (Rank 10)

Bosted : Hvorend han kan søge ly i løbet af dagen.

Antal indlæg : 392


Tilbage til toppen Go down

I'm bored and I need new friends! (Emnesøgning) Empty Sv: I'm bored and I need new friends! (Emnesøgning)

Indlæg af Ainsley Lør 5 Aug 2017 - 16:02

Hey :D Jeg vil gerne prøve at starte noget op med Gabbe der! Han lyder mega sej! Og jeg er nemlig også selv lige begyndt igen.. Og har en emne søgning igang. :o Så hvis der er noget vi kunne begge starte op med, kunne det være fedt!

- Her er min emnesøgning, hvis du blot kunne have interresse og bare for at se Ainsley :P
http://www.vielamort.net/t14970-emnesgning-d
Ainsley
Ainsley
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : I et lille hus hun selv har bygget ude i skoven, med grene og stammer fra træer.

Antal indlæg : 95


Tilbage til toppen Go down

I'm bored and I need new friends! (Emnesøgning) Empty Sv: I'm bored and I need new friends! (Emnesøgning)

Indlæg af Mike Lør 5 Aug 2017 - 22:04

Yoooo jeg er logget ind på Mike så jeg så slet ikke du havde skrevet! Men jeg har skrevet et svar derinde med ideer bl.a. Med Gabriel c:
Mike
Mike
Beginner (Rank 4)

Bosted : Sine forældres hus i Saint Jean

Antal indlæg : 42


Tilbage til toppen Go down

I'm bored and I need new friends! (Emnesøgning) Empty Sv: I'm bored and I need new friends! (Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Søn 6 Aug 2017 - 19:19

Spontan tanke: to maniodepressive i samme hus? xDDD kunne det være sjovt?

For min Char, Ladia, mangler nogle relationer selv, så kunne det være hun havde tilbudt Gabriel en plads i hendes lejlighed, som en ren spontan hændelse.. xD for det meste kan hun ikke huske noget når hun får et anfald.. xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm bored and I need new friends! (Emnesøgning) Empty Sv: I'm bored and I need new friends! (Emnesøgning)

Indlæg af Gabriel Søn 6 Aug 2017 - 22:51

Tjo, nu tror jeg ikke at det er de fleste, som ville lukke Gabriel ind i deres hjem, uanset hvor mentalt ustabile de er, alene af den grund at han er lejemorder og vampyr ^^'' Men vi kunne måske lave et, hvor Gabriel er kommet til skade eller noget lignende, hvor der ikke er lang tid til solen står op og at Ladia tager ham med sig hjem for at han ikke brænder op i solen? Ellers har du måske nogle bedre ideer? c:
Gabriel
Gabriel
Competent (Rank 10)

Bosted : Hvorend han kan søge ly i løbet af dagen.

Antal indlæg : 392


Tilbage til toppen Go down

I'm bored and I need new friends! (Emnesøgning) Empty Sv: I'm bored and I need new friends! (Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Søn 6 Aug 2017 - 23:24

Nej, jeg synes det lyder perfekt !! :o

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm bored and I need new friends! (Emnesøgning) Empty Sv: I'm bored and I need new friends! (Emnesøgning)

Indlæg af Gabriel Søn 6 Aug 2017 - 23:56

Jamen så kan vi da bare gøre det! Skal jeg starte emnet så? Og hvor tænker du at de skal mødes? c:
Gabriel
Gabriel
Competent (Rank 10)

Bosted : Hvorend han kan søge ly i løbet af dagen.

Antal indlæg : 392


Tilbage til toppen Go down

I'm bored and I need new friends! (Emnesøgning) Empty Sv: I'm bored and I need new friends! (Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Søn 6 Aug 2017 - 23:58

Må du hjertens gerne!!! :D

det er vidst lige meget hvis de alligevel havner ved hende bagefter xDD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm bored and I need new friends! (Emnesøgning) Empty Sv: I'm bored and I need new friends! (Emnesøgning)

Indlæg af Gabriel Man 7 Aug 2017 - 0:43

Gabriel
Gabriel
Competent (Rank 10)

Bosted : Hvorend han kan søge ly i løbet af dagen.

Antal indlæg : 392


Tilbage til toppen Go down

I'm bored and I need new friends! (Emnesøgning) Empty Sv: I'm bored and I need new friends! (Emnesøgning)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum