Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
There you are~Alistair EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
There you are~Alistair EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
There you are~Alistair EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
There you are~Alistair EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
There you are~Alistair EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
There you are~Alistair EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
There you are~Alistair EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
There you are~Alistair EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
There you are~Alistair EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
There you are~Alistair EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

There you are~Alistair

2 deltagere

Go down

There you are~Alistair Empty There you are~Alistair

Indlæg af Talia Tirs 20 Feb 2018 - 22:15

Tid: Aften
Sted: En mindre bar til en sidevej til Terre
Vejr: Vind, Regn, En smule storm(generelt dårligt vejr)
Påklædning: Bliver beskrevet i indlægget
Omgivelser: Nogle enkle folk som både sidder og drikker, og sludre med hinanden, så er der også nogle enkle
der er fuld igang med at danse på dansegulvet.

___________________________________________________________________________



Det var blevet aften, og der var kort sagt dårligt vejr, det kunne hvist ikke blive meget værre end det allerede var.
Vinden der strømmede ind over både træer, græs var så stærk at træerne kunne se ud til at bøje, eller nogle af træerne dog ikke alle. Regnen skyllede ned over Terre, især på den sidevej, hvor Talia gik på, så meget regn at der lå vandpytter overalt, det var da næsten ligefør der kunne opstå oversvømmelse. Aldrig havde hun set og oplevet så meget regn som der var, det var helt vildt, og hun var heldig at hun heller ikke blæste væk af den stærke vind der var. Der var jo det hele, regn, vind og storm det var det perfekte dårlig vejr, men dog klagede hun faktisk ikke, nej hun kunne faktisk godt lide det, på trods af at hun faktisk var en ilddæmon, men dog efter at hun havde vandret rundt i det dårlige vejr på sidevejen til Terre var hun efterhånden blevet træt af vejret, og bare ville væk fra det.


Og lige da den tanke var kommet frem i hendes hoved fik hun øje på noget, en bar fedt det var lige, hvad hun kunne bruge lige nu fordi vejret var godt nok ikke lige hendes kop te i øjeblikket. Hun var iklædt det sædvanlige en tætsiddende sort top, et par tætsiddende mørkegrå bukser med huller i. På fødderne sad der et par ædelagte sorte støvler, og langsomt nærmede hun sig døren til baren, hun var glad for at der faktisk lå en bar herude men dog vidste hun det også godt, et havde bare været alt for lang tid siden at hun havde været i nærheden af terre og den her bar.
Talia trådte indenfor på baren, og nåede ikke rigtigt at lægge mærke til gæsterne der var her, hun havde allerede travlt med at gå hen mod baren for at spørge bartenderen om han havde set en hvis bestemt person.
En person hun havde savnet, og tænkt på i mange år, end hun var sikker på arbejede her.
Skulle hun hive fat i bartenderens trøje så han kom tæt på hende, eller skulle hun bare lade være, og måske opføre sig lidt pænt"Jeg leder efter Alistair, fortæl mig hvor han er, for jeg ved han arbejder her"sagde hun og sendte bartenderen et bredt smil, hvorefter hun lænte sig lidt ind over bardisken
Talia
Talia
Novice (Rank 1)

Bosted : Lejlighed i Terre, hun har før boet i en stor villa med en rumbo i England, endte med de ikke kunne sammen, så Talia rejste, og nu bor hun i terra

Antal indlæg : 9


Tilbage til toppen Go down

There you are~Alistair Empty Sv: There you are~Alistair

Indlæg af Alistair Ons 21 Feb 2018 - 14:01

Påklædning

Alistair stod på en lille balkon i siden af rummet hvor han kunne se ned på gæsterne og baren. Alistair var til dagens anliggende i en Sort skjorte med en let Lædderjakke udenover, hans små horn var dækkede af hans hår, der havde han været yderst heldig at være sat på jorden med korte horn i menneske skikkelse, men når det kom til hans dæmoniske form, blev de betydeligt større.

Alistair stod med en whiskey i den ene hånd og smilede til alle gæsterne der hyggede sig på gulvet med dans og hygge, da hans blik falder på baren og ser en velkendt kvinde krop, hvorefter bartenderen ser op på Alistair og peger op mod ham, hvilket fik Alistair til at vende om på hælen og gå ned mod baren, hvor Alistair stillede sig bag kvinden der stod lænet ind over baren, og satte hovedet på siden af hendes og sagde "om ikke det er den kønne Talia der har lusket sig ind hos ingen ringere en Alistair gornez" og gik over i baren og tog flasken med whiskey og hældte et lille glas op til Talia, hvorefter han stilte den foran hende og lagde armene på bordet og sagde "hvad bringer denne skønhed hertil?"

Alistair så ud mod gæsterne der var trukket over mod bordene, hvor der blev snakket på liv og løs, og nogle sad to og to, og sad snakkede. Alistair så hende i øjnene og lod sit seductive sence gøre sit arbejde, med at prøve at forføre hende.

Alistair
Alistair
Novice (Rank 2)

Bosted : Vil komme på et tidspunkt i opbygningen

Antal indlæg : 16


Tilbage til toppen Go down

There you are~Alistair Empty Sv: There you are~Alistair

Indlæg af Talia Ons 21 Feb 2018 - 15:51

Lyden af en bekendt stemme fik hende automatisk til at rette sin opmærksomhed i retningen af personen hun kunne kende på den stemme. Det fik hende til at smile, og hun kiggede hen mod ham, betragtede ham lidt før hun lænte sig lidt tættere på ham, det gode var vel at nu havde hun fundet ham, så hun behøvede slet ikke udspørge bartenderen omkring ham eftersom at han var kommet hen til hende, og faktisk stod ved siden af hende. Hun drejede kroppen lidt hen imod ham, lod hendes øjne være fast på ham, hvorefter hun ikke kunne lade være med at sende ham et smil"Ruleaz godt at se dig igen"sagde hun og lagde hovedet en smule på skrå, som altid så han virkelig godt ud, ligesom dengang, det var utrolig svært at kigge andre steder hen end på ham. Han tiltræk sig altid opmærksomhed fra kvinder men hvem kunne bebrejde dem, han var jo tiltrækkende og charmerende på sin helt egen måde.  Talia havde kaldt ham ved hans dæmoniske navn, fordi hun kendte det, der var hvist ikke mange der sikkert kaldte ham det, eller vidste hvad hans dæmon navn var.


"Jeg har ledt og ledt efter dig Ruleaz, men jeg havde tankerne om at lede herinde og der kan man bare se det var det rigtige valg"sagde hun efterfulgt af et mildt grin. Hendes blik faldt så pludselig på glasset med whiskyen i, hun tog en tår af den, som lidt efter lidt ret hurtigt blev til en tår mere, så godt smagte det. Hun havde derefter igen øjenkontakt med ham, hendes øjne var kun på ham ingen andre"Jeg kunne spørge dig om det samme, hvad du laver her"svarede hun, og hun satte glasset ned på bordet, hvorefter hun lænede sig lidt ind mod ham"Er du arbejde idag eller har du en fridag"spurgte hun med armene hvilende over kors.

Det var sikkert gået op for de folk der var herinde, at Talia og Alistair kendte hinanden, det havde været alt for lang tid siden at de havde set hinanden, og hun håbede ikke der var nogen der ville blande sig, eller prøve på noget, det ville blot gå udover dem selv eftersom de begge to var ilddæmoner.
Talia
Talia
Novice (Rank 1)

Bosted : Lejlighed i Terre, hun har før boet i en stor villa med en rumbo i England, endte med de ikke kunne sammen, så Talia rejste, og nu bor hun i terra

Antal indlæg : 9


Tilbage til toppen Go down

There you are~Alistair Empty Sv: There you are~Alistair

Indlæg af Alistair Ons 21 Feb 2018 - 18:44

Alistair så straks på hende da hun nævnte hans dæmonnavn Ruleaz, det var sjældent for tiden han hørte det navn, det var vidst siden rejste til Terre.
Alistair sagde "Ruleaz, det er årtider siden jeg har hørt det navn, du ved lige hvad der skal til Talia" og gav hende et bredt smil og så ud mod gæsterne og fortsatte "i lige måde, har savnet dig, tiden siden jeg forlod landsbyen er gået hurtigt, jeg er Bar maneger her på denne bar, men jeg sætter bare en af de andre til at låse af for mig" og lod hans ene hånd glide over hendes hånd" og sagde til bartenderen bag ham "edward du lukker af iaften, jeg smutter du kan godt klare det ikke, der er ikke så mange idag" og rettede opmærksomheden på Talia igen, og sagde "kunne du have lyst til at lave et eller andet, gå en tur, måske få lidt mere at drikke?"

Alistair gik over på hendes side af baren igen og gav et kort buk for hende og holdte hånden ud mod hende og sagde "må man tage din hånd Talia" og gav hende et blik og et udtryk der viste han var ude på løjer.
Alistair
Alistair
Novice (Rank 2)

Bosted : Vil komme på et tidspunkt i opbygningen

Antal indlæg : 16


Tilbage til toppen Go down

There you are~Alistair Empty Sv: There you are~Alistair

Indlæg af Talia Ons 21 Feb 2018 - 19:15

Da han rakte hans frem mod hende fulgte hendes øjne med hun var pludselig lidt overrasket over, at han faktisk ville holde en hånd frem mod hende, dog havde hun heller ikke noget imod det, så hun sendte ham et smil og tog imod hans hånd. Så trådte hun hen til ham, så hun ikke hang ved baren mere, men derimod stod tæt ved ham"Selvfølgelig må du det, og ja men jeg kan huske du fortalte mig det navn"sagde hun og kastede kort med håret, før hun lod en hånd hvile på hendes hofte. Gad vide hvad han havde tænkt sig, og havde i tankerne, hun var spændt på det, og lod blikket falde ned på hendes hånd der var i hans.

Så nikkede hun til ham, ja hun huskede godt dengang, der var gået så lang tid siden de sidst havde set hinanden. Dog var der noget der var forandret, måske var det fordi de begge to havde ændret sig lidt siden dengang, hvis ikke meget. Talia kiggede så på ham"Det kommer an på dig, jeg er frisk på begge dele en drink er fint og en går tur ville også være fint"sagde hun og lagde mærke til hans udtryk der tydeligt fortalte at han var ude på noget, hvilket hun ikke havde noget imod, for hvem kunne vide måske var hun selv ude på noget.

Så drejede hun kroppen så hun stod med fronten til ham"Men du ligner dig selv Alistair"sagde hun så og blinkede lidt med det ene øje, hendes tone var lidt drillende men det var dog ikke dårligt ment. Hun stod så og ventede på, hvad han havde tænkt sig, om det var en drink eller en gåtur han havde tænkt sig at de skulle for Talia var med på begge dele.
Talia
Talia
Novice (Rank 1)

Bosted : Lejlighed i Terre, hun har før boet i en stor villa med en rumbo i England, endte med de ikke kunne sammen, så Talia rejste, og nu bor hun i terra

Antal indlæg : 9


Tilbage til toppen Go down

There you are~Alistair Empty Sv: There you are~Alistair

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum