Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Should I give it a try?? - Desire  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Should I give it a try?? - Desire  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Should I give it a try?? - Desire  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Should I give it a try?? - Desire  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Should I give it a try?? - Desire  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Should I give it a try?? - Desire  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Should I give it a try?? - Desire  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Should I give it a try?? - Desire  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Should I give it a try?? - Desire  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Should I give it a try?? - Desire  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Should I give it a try?? - Desire

2 deltagere

Go down

Should I give it a try?? - Desire  Empty Should I give it a try?? - Desire

Indlæg af Manda Tirs 19 Jun 2018 - 17:35

Der var han så, klokken 23 om aftenen på en ganske fin sommeraften og var på vej ned mod Terres gader. Hans destination? Diskoteket.

Han var kommet tilbage til Di Morga, efter nogle år væk derfra, hvor han havde gjort bekendtskab med nogle nye personer og nu besluttede han sig for at gøre noget som han ikke var vant til - at feste. Han havde haft så travlt med at pakke ud, komme på plads og give sig i kast med at genopdage det som Di Morga havde at byde på, at nu var det vist på tide med et pusterum og lidt festlighed. Han var begyndt at kede sig med at komme tilbage, at nu trængte han til at prøve noget nyt og han var vel heller ikke så gammel af sind at han ikke kunne bruge en nat på at danse og fylde op for tolerancen. Han grinede lidt ved tanken, han havde aldrig drukket nok til at hans varulve gen ikke kunne nå at brænde det af før han indtog noget mere, men det gjorde det da ikke mindre sjovt.

Musikken begyndte at lyde sig, han kunne høre livligheden dér allerede, det gjorde ham næsten en smule urolig da han ikke var vant til at gøre den slags. Normalt så havde han kendt nogen som hev ham med til det, så han i det mindste prøvede noget andet end de samme ting, men denne gang var han gået ud over sig selv og prøve at se om han kunne finde den nogen som kunne hive ham ud til den slags. Det havde nu altid været sjovt at tage ud og gøre sådan nogle ting, han var bare ikke selv typen der bare kunne tænke 'idag skal der festes!'

Han stod nu ved indgangen til Salles De Banquets, han kiggede på døren og så hvordan grupper af folk gik ind af døren. Han kiggede ned af sig selv og derefter rundt omkring, var det mon for mærkeligt at være kommet alene? Han kendte nok ikke så meget til de uskrevne forhold til hvordan man tager ind til byen for at feste og ikke bare holder en god omgang hjemme-fest. Han stod lidt i staver og kiggede mod indgangen, skal - skal ikke?
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Should I give it a try?? - Desire  Empty Sv: Should I give it a try?? - Desire

Indlæg af Desire Murdoch Tirs 19 Jun 2018 - 19:49

Det der med at feste, det gjorde hun ikke hver dag, for hun havde jo et arbejde, var ansvarsfuld voksen eller noget. I aften havde hun dog droppet at tænke på alle de opkald hun formentlig ville få, og havde fokuseret på at gøre sig klar til en tur i byen. Hun havde været i bad, ordnet makeupen, fået en sølvkjole på, og hev en casual jakke over som hun efterlod åben. Ikke just det valg som de fleste ville gøre sig, men hey.. hun skilte sig nu altid ud. Omsider tog hun af sted hjemmefra, kursen sat mod Salles De Banquets og hun kunne snart se diskoteket forude for sig. Hun var ikke i tvivl om at festen allerede var i gang.

Folk gik skam ind, og hun stoppede bag en høj skikkelse der fyldte det meste af døren. Hun så forundret mod hans ryg da han ikke gik ind, og heller ikke fjernet sig. Han virkede til at tøve, og hun bed sig svagt i underlæben, et smil bredte sig over hendes fyldige læber, og hun trådte ved siden af ham og stoppede op med armene overkors. ”Hvis vi går ind sammen, lover jeg dig en fest” sagde hun stadig med et blødt smil om læberne. Hun lagde hovedet tilbage, og så omsider op mod ham. Om hun kendte ham? Overhoved ikke, men derfor kunne man da godt feste sammen. Hun havde heller ingen med sig, havde nævnt for sine veninderne hun ville bruge aftenen i Salles De Banquets, men om de havde tænkt sig at komme, vidste hun ikke.

”Come on now…” og med disse ord, stak hun armen over hans og trak ham med sig ind, eller prøvede på det. Typisk Desire, hun burde have lidt flere grænser, han kunne trods alt vente på nogen, men så langt tænkte hun faktisk ikke, og fangede bare at han virkede til at tøve. Anyway, gjort var gjort, og mon ikke han nok skulle sige fra hvis hun var for meget? Det plejede de fleste at gøre i hvert fald.

Outfit
Desire Murdoch
Desire Murdoch
Competent (Rank 9)

Bosted : En fin lille lejlighed i byen som hun egentlig ikke bruger, og ellers bor hun hos sin far når hun er i byen.

Antal indlæg : 249


Tilbage til toppen Go down

Should I give it a try?? - Desire  Empty Sv: Should I give it a try?? - Desire

Indlæg af Manda Tirs 19 Jun 2018 - 20:22

Han havde ikke rigtig bemærket hvordan han stod i vejen ved døren, han havde for travlt i sin egen lille verden med at kigge op på stedet og undre sig over hvordan han var kommet i tanke om at skulle feste uden at kende nogle der skulle derind. Han fik et mindre chok da han blev talt til fra siden, men han drejede blot hovedet og kiggede overrasket på hende over hendes sætning. Han kiggede hende i øjnene, hun var ikke en han kendte, men hun virkede alligevel utrolig tilpas, hun var vist ikke en der holdt tilbage overfor fremmede.

Han nåede knap at sige noget, før hun fik armen over hans og begyndte at hive ham med ind. Han strittede ikke imod, men var mere forbavset over hvor frisk hun var. Han kom med et lille grin over hendes opførsel, det var nærmest en lettelse for ham at han ikke selv skulle tage det sidste skridt ind på Salles De Banquets. Næsten som om han ikke var parat til selv at gøre det.

Musikken blev højere, mens der blev lidt mørkere, hvorefter at der begyndte at komme lys og farver fra festligheden. Han kiggede rundt omkring sig, der var flere end han havde regnet med, men natten var vel stadig ung. Han kiggede igen på hende,

"Jamen godaften til dig også!" grinede han og gav hende et venligt smil. "Mit navn er Manda."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Should I give it a try?? - Desire  Empty Sv: Should I give it a try?? - Desire

Indlæg af Desire Murdoch Tirs 19 Jun 2018 - 22:22

Hun overrasket ham tydeligvis, og deres blikke mødtes. Hendes varme brune øjne i hans, friske og livlige. Han satte sig ikke imod, men accepteret hendes noget sære invitation og fulgte med ind. Heldigvis, desuden havde hun næppe kunnet rykke ham ud af flækken havde han ikke selv ønsket det, taget hans størrelse og vægt i betragtning.

Så trådte de indenfor, blev straks ramt af alle indtrykkende, lyde, lys og lugtene. Hun rynkede svagt på næsen, lugten af alkohol og smøger kombineret med billig og dyr parfume samt sved var altså ikke særlig rar, og noget man lige skulle vænne sig til. Der var livligt og højlydt derinde, som der nu så ofte var, og musikken slog godt igennem. Hun så op mod ham med et bredt smil. "Hi!" hilste hun livligt. "Specielt navn. Mit er Desire, dejligt at møde dig Manda" svarede hun uden tøven. Hun slap hans arm for at tage jakken af sig. "Ny i byen, eller bare ny i diskoteket?" spurgte hun nysgerrigt.
Desire Murdoch
Desire Murdoch
Competent (Rank 9)

Bosted : En fin lille lejlighed i byen som hun egentlig ikke bruger, og ellers bor hun hos sin far når hun er i byen.

Antal indlæg : 249


Tilbage til toppen Go down

Should I give it a try?? - Desire  Empty Sv: Should I give it a try?? - Desire

Indlæg af Manda Tirs 19 Jun 2018 - 22:42

Hendes brune øjne betagede ham, det var ikke en øjenfarve han lagde mærke til særlig ofte blandt folk, det var en rigtig flot øjenfarve i hans mening. Samtidig med det, så kunne han se hvor frisk hun var i hendes øjne, hvilket gav ham følelsen af at hun kunne redde hele hans oplevelse af diskoteket i nat.

Det begyndte at pirre i hans følsomme næse, han havde kun lige nået at få færten af hende, før at den blev overdynget af de mange lugte inde i diskoteket. Det var altid en kraftig lugt der var på det her sted, eller rettere sagt en kraftig blanding. Em lidt for stærk cocktail. Han lyttede efter da hun sagde hendes navn, han kom til at grine lidt over hendes navn.

"Det er da et mere interessant navn du har" han kom i tanke om en meget dårlig replik, "Jeg er næsten nødt til at spørge hvor mange der har sagt: What a lovely name, how about you and I go take care of each others Desires? ;-) "

Han håbede næsten aldrig hun havde hørt sådan en tam scorereplik, men der var da mange personer ude i verdenen. Han halvt nikkede og lavede et håndsignal der viste at det var lidt et ja-nej svar.

"Du kan vel sige jeg er ny, siden at det er 3-4 år siden at jeg sidst har været her. Men jeg boede i Di Morga i nogle år, flyttede nogle år og nu er jeg så kommet tilbage igen. Så ny i mængden, men ikke ny i omgivelserne."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Should I give it a try?? - Desire  Empty Sv: Should I give it a try?? - Desire

Indlæg af Desire Murdoch Tirs 19 Jun 2018 - 23:46

Hun var ikke alene om at blive ramt af indtrykkende, og især lugten, han rynkede på næsen. Imodsætning til ham, var hendes lugtesans ganske normal som havde hun blot været et menneske, så det måtte jo være værre for ham. Ikke at hun vidste noget om det, hun kunne trods alt ikke se han var varulv, og hun havde ingen evner der kunne afsløre det for hende.

Så fik de præsenteret sig for hinanden, og hans kommentar til hendes navn, og replikken, det fik hende til at grine underholdt. "Tro mig, alt for mange gange... jeg plejer at fnise af det og se hvor tilfredse de bliver over at tro de er opfindsomme" svarede hun med et bredt smil. Der var noget uskyldigt over hende, og noget ærligt.. især ærligt var dominerende. Desire sagde ofte hvad hun havde på hjertet, og for det meste var det gode ting. Hun så altid det gode i folk.

Hun fik da også sit eget spørgsmålet besvaret, og så mod ham med oprigtig nysgerrighed i øjnene. "Well, velkommen tilbage! Di Morga har savnet dig, og det skal fejres at du er tilbage i aften! Derfor.. byder jeg på en drink.." hendes far ville næppe være så begejstret for hendes tilbud, men hey.. han var aldrig begejstret for at hun havde så mange mandelige venner. Sagen var bare, hendes kvindelige veninder var få og kedelige.
Desire Murdoch
Desire Murdoch
Competent (Rank 9)

Bosted : En fin lille lejlighed i byen som hun egentlig ikke bruger, og ellers bor hun hos sin far når hun er i byen.

Antal indlæg : 249


Tilbage til toppen Go down

Should I give it a try?? - Desire  Empty Sv: Should I give it a try?? - Desire

Indlæg af Manda Ons 20 Jun 2018 - 16:11

Et grin fandt sig vej ud af hans mund og han rystede opgivende på hovedet, selvfølgelig havde den replik været velkendt i hendes ører. Han fandt det meget venligt af hende at give den et fnis når nogen rent faktisk kom med sådan en replik til hende, den var lige lidt for kikset til at han selv kunne drømme om at finde på den. Eller var han egentlig det?? Den kom da alligevel til i hans hoved, han var bare høflig nok til ikke at gemme den til senere og prøve at give den et skud hvis han mente det gik godt nok, det var ikke lige hans stil.

"Det er da alligevel imponerende at du i sig selv vil anerkende den ved at give et lille fnis, allerede dér vil jeg sige at så havde du givet dem nok tilfredstillelse for resten af natten, fordi med sådan en replik er man nok ikke helt klar til at score ude på markedet hos smukke kvinder."

Han kiggede nysgerrigt på hende da hun bød ham velkommen tilbage, han løftede det ene øjenbryn og kunne næsten ikke forstå sine ører da hun valgte at sige Di Morga havde savnet ham. Alligevel gjorde det ham glad at høre, han havde ikke følt at han ikke var velkommen i byen, men han havde ikke ligefrem fået følelsen af at dem han kendte her stadig var her - så at være savnet? Ikke muligt.

Han grinede en smule og gav et lille nik fra sig, "Mange tak for velkomsten, men jeg er vist den der burde give dig en drink, fordi jeg er ikke sikker på at jeg ville have taget skridtet herind hvis du ikke skubbede mig!"

Med det sagt tog han sin arm om hendes og begyndte at gå mod baren med hende, han fik dem sneget nemt forbi de fleste og lige mod baren uden de mindste kvaler. Han rakte en hånd efter en af bartenderne og kiggede på hende,

"Du bestemmer hvad første omgang kan være." smilede han.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Should I give it a try?? - Desire  Empty Sv: Should I give it a try?? - Desire

Indlæg af Desire Murdoch Fre 22 Jun 2018 - 22:33

”Når man tyr til den slags ting, får jeg helt medfølelse med folk” svarede hun med et bredt smil. Cheesy bemærkninger gjorde hende ikke ked af det, det var vel fyres forsøg på at score, og hun kunne ikke andet end morer sig over det. Over dem.

Hun bød ham snart velkommen tilbage, og has reaktion sagde tydeligt det ikke lige det han have forventede at høre. Nuvel, hun kendte ham ikke, så hun anede jo ikke under hvilke omstændigheder han havde forladt byen under. ”Det skal du da ikke tænke på! Jeg hjælper gerne en flot fyr i nød..” svarede hun og blinkede drilsk. Han havde da set lidt fortabt ud som han havde stået der, på grænsen til en fortabt nuttet hundehvalp! Ikke at hun havde tænkt sig at fortælle ham det var det hun tænkte om ham. De fleste mænd havde et for stort ego til at kunne tåle at høre den slags. Et slag til deres mandighed, ikke at hun var enig, men hun holdt nu stadig tanken for sig selv.

Han formåede at bane vej for dem, og hun fulgte med, sendende folk et bredt smil når de så mod dem. Snart nåede de baren, og hun stillede sig tæt på, tæt nok til at kunne dufte ham. Han lod hende vælge hvad de skulle have til en start og hun smilede. ”Lad os starte med øl, jeg tænker du ikke ligner typen der er glad for tøsedrinks, så jeg vil opføre mig pænt og ikke bede om den slags” svarede hun underholdt.
Desire Murdoch
Desire Murdoch
Competent (Rank 9)

Bosted : En fin lille lejlighed i byen som hun egentlig ikke bruger, og ellers bor hun hos sin far når hun er i byen.

Antal indlæg : 249


Tilbage til toppen Go down

Should I give it a try?? - Desire  Empty Sv: Should I give it a try?? - Desire

Indlæg af Manda Fre 22 Jun 2018 - 23:40

Han gav et lille nik og et udtryk af at sige 'arrrhhh', det kunne da også give mening. Han selv var ikke så dygtig på den front, men mest fordi han ikke var så fysisk aktiv - han var så genert over den slags af en eller anden grund.

Han kløede sig i nakken over hendes svar, han stod og tænkte lidt over det. Han blev smigret over at hun synes han var flot, han tænkte sjældent over om andre synes han var pæn så det overraskede ham nogle gange hvis folk sgade det til ham. Han lagde håndryggen mod panden og kiggede lidt sløvt på hende.

"Jeg var også i dyb nød, så jeg var glad for at du kom som en ridder i skinnende kjole og kom og reddede mig."

Han tog hendes hånd, gav hende et kys på knoen og grinede let. Han slap hendes hånd igen og gned sine fingre lidt, hendes hånd var ret blød havde han bemærket. Han fik et undrende blik og satte hovedet på skrå da hun snakkede om drinks, tøsedrinks? Det var ikke et term han var familiær med, var det fordi der fandtes milde drinks eller farverige drinks? Han trak på skuldrene.

"Jeg kan ikke sige at jeg som sådan ved hvad en tøsedrink er, men til gengæld..." han gav hendes hoved et blidt aen og fjernede hånden igen, "Hvis det er en 'tøsedrink' den unge dame ønsker, så er det da næsten det hun skal have!"

Han kiggede mod bartenderen og sagde uden at tænke over hvad hun mente med tøsedrink, "To tøsedrinks tak." smilede han høfligt. Han forstod ikke bartenderens undrende udtryk da han havde sagt det og han stod selv og undrede om han havde sagt det forkert.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Should I give it a try?? - Desire  Empty Sv: Should I give it a try?? - Desire

Indlæg af Desire Murdoch Ons 4 Jul 2018 - 23:48

Hvor akavet han var omkring kvinder, vidste hun af gode grunde ikke. Det opdagede hun dog ved hans reaktion af hendes komplement, og det kom oprigtigt bag på hende. Hørte han det ikke så ofte? Han måtte da vide han var attraktiv. Hans svar og efterfølgende udtryk fik hende dog til at grine ”Ja, du ville formentlig stadig stå derude havde det ikke været for min fantastiske redning” svarede hun drilsk, og en kende flabet. Ganske enkelt fordi hun ikke kunne dy sig.

Så tog han hendes hånd, og et kys faldt mod hendes kno, hvor hun så overrasket mod ham. Se.. det var ganske sjældent hun mødte galante mænd, og naturligvis kom hun automatisk til at tænke på Alain. Hun smilede for sig selv, og blev snart sluppet hvor hun gled hovedet en anelse på skrå. Snart aede han hende på hovedet, og bevægelse kom virkelig bag på hende. Øh… de havde hun alligevel ikke oplevede, end ikke af galante mænd.. det var som om han kærtegnede sit kæledyr. Hun blinkede overrasket, men kommenteret ikke på det. Hun var stadig overrasket, og nåede ikke at stoppe ham før han bad bartenderen om en såkaldt ’tøsedrink’ og fik et underligt blik retur. Desire kunne ikke kvæle en latter, og brød derfor ud i en varm en af slagsen. Det var næsten helt kært. Blidt lagde hun en hånd mod hans skulder, og så mod bartenderen forklarende ”To Cosmopolitan’s, please..” bad hun i stedet for, og bartenderen nikkede om end han stadig sendte Manda et undrende udtryk. Et blik der nærmest spurgte hvilke verden manden dog kom fra. Desire vendte blikket mod Manda for at forklar ”Tøsedrink er ikke en titel, men nærmere en beskrivelse af hvad drinken egentlig er.. tøsedrinks smager ofte godt, primært sødt eller syrligt, og samtidigt så er der ikke så meget alkohol i..” prøvede hun at forklare.
Desire Murdoch
Desire Murdoch
Competent (Rank 9)

Bosted : En fin lille lejlighed i byen som hun egentlig ikke bruger, og ellers bor hun hos sin far når hun er i byen.

Antal indlæg : 249


Tilbage til toppen Go down

Should I give it a try?? - Desire  Empty Sv: Should I give it a try?? - Desire

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum