Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Tid til en øl eller to - Annelie EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Tid til en øl eller to - Annelie EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Tid til en øl eller to - Annelie EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Tid til en øl eller to - Annelie EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Tid til en øl eller to - Annelie EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Tid til en øl eller to - Annelie EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Tid til en øl eller to - Annelie EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Tid til en øl eller to - Annelie EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Tid til en øl eller to - Annelie EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Tid til en øl eller to - Annelie EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Tid til en øl eller to - Annelie

Go down

Tid til en øl eller to - Annelie Empty Tid til en øl eller to - Annelie

Indlæg af Aleksei Tirs 26 Feb 2019 - 19:53

Tid: 21:00.
Sted: Den Glade Sigøjner.
Vejr: Begynde at være varm eller vind stille.
Omgivelser: Nogle få andre kunder, og hvad der nu ellers hører til på et værtshus.

Aleksei stod bag bar for engangsskyld, normal sat han ved den og drikke øl eller vodka, men det blev det ikke lige til, her og nu måske senere når han fik fri eller at værtshuset var lukke, han var klæde i nogen sort cowboy bukser og en sort t-shirts, selvom han synes at her var varmt, synes han at det så pænere ud med en t-shirts, nu hvor han stod i bar.

Han tog en et krus og hældt øl op i den og tog derefter en tår af det, han måtte godt drik, så længe han ikke blev påvirket af det så gik det, det var en stille aften indtil videre, forholdt til hvordan aftener plejer at være, han kiggede over på dør da gik, han smiler svagt til kvinde der kom ind, ”hvad skulle det være” spurgte han og kiggede på hende, eller kiggede mere ned på hende, da han er 190 i højde, blå øjne og brunt halv langt hår, fuld skæv som ikke er lang, men nok til at man kan ser det.

Hvis hun skulle havde en øl eller andet alkohol, skulle han ser et id første for at være sikker på at hun er gammel nok, som også stå bag ham på væg, sælge af alkohol = 18år, så han skulle også spørge om at ser id når det var, han kun så set være ligeglad da han ikke rigtig arbejde her men bare havde sagt ja til at hjælp til denne her aften, men værtshuset kun få en bøde for det, hvis han ikke spurgte og måske endda bliv lukke af det.
Aleksei
Aleksei
Competent (Rank 9)

Bosted : Rundt omkring

Antal indlæg : 282


Tilbage til toppen Go down

Tid til en øl eller to - Annelie Empty Sv: Tid til en øl eller to - Annelie

Indlæg af Gæst Tors 28 Feb 2019 - 11:56

Annelie havde været ude og gå en meget lang tur her til aften og fordi hun var ny i byen, så var hun foret vildt. Samtidig med det virkede det ikke som om hun sådan rigtigt kunne finde noget der havde åbent så sent så hun gik rundt og ledte efter nogle stedet og fandt så en bar. Det var ikke lige hendes kop te men hun skulle jo bare ind og spørge om vej ”hmm… please ikke være nogle voldelige typer” mumlede hun før hun åbnede døren og gik ind.

Annelie åndnede lettet op da hun kom ind og så der ikke var så mange lige nu og brugte så lige tiden på at kigge rundt. Det viste sig at der var nogle ved bordene og en kvinde som stod oppe ved baren og bestilte hos en meget høj mand, i alt fald i forhold til hende selv. Annelie gik op og stillede sig ved hjørnet og kiggede lidt forvirret rundt før hun så så på Bartenderen ”uhm undskyld, må jeg lige forstyrre kort?” sagde hun så lidt halv nervøst og foldede sine hænder ind i sine ærmer. Hun havde en lang sort trøje på med lidt for store ærmer, lige præcis så hun kunne gemme sig væk i den. Dertil havde hun strømpebukser og en grå nederdel på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tid til en øl eller to - Annelie Empty Sv: Tid til en øl eller to - Annelie

Indlæg af Aleksei Fre 1 Mar 2019 - 20:54

Da kvinde som lige var ankommet ikke svaret, lo han det lige og tog to krus og begynde at fyldt dem med øl og stille dem på bar, hvor der kom en ned fra et af bordet op og henter dem og gik tilbage til bordet, han kiggede kort over på kvinde og smiler svagt, hun virker nervøse så hun stå og holde sig lidt for sig selv, han tog en tår af sin øl, han kiggede over på kvinde da hun snakke til ham, ”ja det må du da søde” sagde han og gik over til hende med sin øl og læner sig mod bar da han var kommet ned til hende.

Han vidste selvfølgelig godt at han ikke ved om hun er sød eller ej, men nu var det bare for at prøve at løse hende op, da der ingen grund var til at være nervøse, ”hvad kan jeg hjælp med” spurgte han og kiggede på hende og tog en tår af sin øl, han kiggede ned på et af bordet og smiler kort, [b]”to sek” sagde han på russiske til dem ned ved bordet, hvorefter han rette sit blik over på hende og smiler svagt, må han ser hvad hun skal bruge hans hjælp til hende.
Aleksei
Aleksei
Competent (Rank 9)

Bosted : Rundt omkring

Antal indlæg : 282


Tilbage til toppen Go down

Tid til en øl eller to - Annelie Empty Sv: Tid til en øl eller to - Annelie

Indlæg af Gæst Ons 6 Mar 2019 - 18:38

Bartenderen var heldigvis venlig. Han kunne have været uhøflig eller vred, men nej han var heldigvis venlig og imødekommende så Annelie begyndte lige så stille at slappe mere af.
"jo...uhm jeg er forret vild, i alle byens gader og stræder og sådan og føler lidt jeg render rundt i ring" hun smilede venligt og fortsatte "jeg bor i et lejlighedskompleks her omkring i Terre men ærlig talt.. jeg flyttede her til for lidt siden og kan stadig ikke finde rundt?" hun bed sig lidt i læben "kan du vise vej eller tegne et kort eller... måske hvis din vagt ikke vare for lang tid endnu, måske følge mig af vejen?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tid til en øl eller to - Annelie Empty Sv: Tid til en øl eller to - Annelie

Indlæg af Aleksei Ons 6 Mar 2019 - 20:40

Han smiler svagt af hende, da hun måske at forklar hvor det er hun skal hen, han holdt også et grine end, da det kun han ikke bryde hende at gør, ”by er også store med mange små sider gader” sagde han og smiler rolig til hende og tog en tår af sin øl, efter han havde tage en tår rette han sit blik tilbage på hende, ”hjælp dig med at finde tilbage kan jeg godt, men hvilke lejlighedskompleks bor du i, der er mere end et her i byen” halv spurgte han og gik over og tog to øl krus og fylder dem og gik hurtigt ned til bordet han havde svaret før.

”Jeg ved ikke selv hvornår min vagt er over, hvis jeg skal følge dig hjem, men du må godt bliv og venter, hvis du heller vil det” sagde han og smiler rolig til hende og tog en tår mere af sin øl, han rakte sin hånd frem, ”undskyld min mangle på høflighed, navne er Aleksei og velkommet til byen” sagde han og smiler rolig til hende, det var tydelig at høre at han ikke var her fra, ud fra hans navn.
Aleksei
Aleksei
Competent (Rank 9)

Bosted : Rundt omkring

Antal indlæg : 282


Tilbage til toppen Go down

Tid til en øl eller to - Annelie Empty Sv: Tid til en øl eller to - Annelie

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum