Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Diskoteket - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Diskoteket - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Diskoteket - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Diskoteket - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Diskoteket - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Diskoteket - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Diskoteket - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Diskoteket - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Diskoteket - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Diskoteket - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Diskoteket

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Diskoteket - Page 2 Empty Sv: Diskoteket

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 14:09

Claude så lidt på sam. "Ja jeg bor også ude i skoven, men i en stor Villa" smilte han "jeg deler gerne værelser ud til mine venner" grinte han. han tog endnu et sug, og trak på skulderne. "men hvad er du?" spurgte Claude langsomt. "er du en vampyr, eller en elver, eller er du bare et menesker?" spurgte han, igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Diskoteket - Page 2 Empty Sv: Diskoteket

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 14:37

Han nikkede lidt og smilede skævt, “Du er vel vennernes ven..” smilede han og tog et sug mere og pustede så røgen op i luften imens han tænkte lidt over det, det med vennernes ven, så måtte man vel have en stor omgangskreds egentlig. Han mumlede lidt for sig imens han prikkede sig slev på læberne lidt med sin tommelfinger, og kiggede nu på Claude, “En blanding faktisk…” smilede han roligt og kiggede kort rundt også igen på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Diskoteket - Page 2 Empty Sv: Diskoteket

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 14:40

Han smilte da han blev kaldt vennernes ven. "Hmm faktisk har jeg ikke så mange venner" smilte han "faktisk tror jeg at jeg slet ikke har nogen" sagde han lidt trist. "Men nok om mig, hvad for en blandings race er du?" spurgte han, og tog et sug af cigareten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Diskoteket - Page 2 Empty Sv: Diskoteket

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 15:19

Han smilede lidt over at han smilede, det var dejligt at få folk til den slags, det var nemlig ikke altid det kunne lade sig gøre, “Du må da gerne være min ven..” grinede han lidt og smilede til ham, og lidt forundret over det nye spørgsmål “en blanding mellem Aspara og Elver..” forklarede han kort og nikkede lidt med et skævt smil, som i at han nu havde sagt det. Der var nu mange som endelig kunne forstå hvordan han kunne være aspara når han lignede et menneske, eller en elver så meget eller hvad man nu ville kalde det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Diskoteket - Page 2 Empty Sv: Diskoteket

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 15:26

Han grinte. *seriøst.. min første ven* tænkte han og smilte lidt. "Asparaer, er kønne, og elvere er kloge. det er jo sådan som dig" grinte Claude. han tænkte lidt, over ordet 'Ven' hvordan hvar en ven. var en ven, sådan en man kunne fortælle alt, eller var det KUN 'Bedste venner' man kunne fortælle det til. Han lagde hovedt lidt på skrå og kiggede på Sam.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Diskoteket - Page 2 Empty Sv: Diskoteket

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 15:36

//må man godt væder med spør bare ind jeg skriver rigtig //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Diskoteket - Page 2 Empty Sv: Diskoteket

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 15:37

//Øhh ved ikke. vi er lige i gang med noget hemmeligt. *laver spøgelses lyde*//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Diskoteket - Page 2 Empty Sv: Diskoteket

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 15:46

Han grinte lidt over det han sagde til ham omkring asparaer og elvere, men ja det var vel sådan det var, selvom han ikke så sig selv som specielt klog, men hvad så, det var meget rart at andre så ham sådan, syntes han, han kiggede lidt rundt også så på ham over det glade udtryk som han havde i øjnene, “Du virker meget glad, hvis man kan sige det sådan?” grinte han let og kiggede på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Diskoteket - Page 2 Empty Sv: Diskoteket

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 15:51

han smilte glad igen, "det er jeg også, forhåbentlig er du også glad" smilte han, og skoddede cigareten, i et askebære. "Man skal jo leve livet, så længe man har det" grinte han glad, over sin egen lille joke. "Men det er da snadt at de er smukke og kloge" smilte han. Han var MÅSKE gået ind i Sam´s tanker hurtigt, og kigget lidt. *Skam dig Claude Fox Monet.. Skam dig* tænkte han til sig selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Diskoteket - Page 2 Empty Sv: Diskoteket

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 16:09

Han nikkede stille, “Er skam meget glad..” sagde han og nikkede lidt, han tog et sidste sug af cigaretten da asken var ved at blive en lang, og han gad ikke til at skoddede den. Han slukkede den ned i askebægret og smilede til ham, “Tja, det er de vel…” lo han lidt og trak på skuldrende, inden han kiggede rundt, “Engle er nu os ret så fantastiske..” smilede han stille og nikkede lidt da han gjorde en nærmere eftertanke omkring det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Diskoteket - Page 2 Empty Sv: Diskoteket

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 16:10

han klukkede lidt. "Det er ikke alle engle der er fantastiske. jeg er Feks. ikke så fantastisk." smilede han, og ventede på svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Diskoteket - Page 2 Empty Sv: Diskoteket

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 17:30

Han grinede lidt, “Det synes jeg nu, man har jo sin egen specielle udstråling som man jo kan sige..” smilede han stille og kiggede på ham med et roligt blik, inden han kiggede på ham igen, og tog lidt at drikke fra sin øl af imens han betragtede ham lidt, og smilede skævt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Diskoteket - Page 2 Empty Sv: Diskoteket

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 17:34

Han smilte lidt. "jeg skal vel også til at hjem" smilte han. han rejste sig. "skal du med? du skal vel også snart hjem, eller hvad?" spurgte han stadig smilene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Diskoteket - Page 2 Empty Sv: Diskoteket

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 8:56

Han kløede sig lidt i håret og trak kort på skuldrende, det kunne han vel ligeså godt, hvad ville det skade? “Hvorfor ikke?” grinede han let og rejste sig så imens han kiggede lidt rundt, han strakte sig kort og tog øllen som stod på bordet, hvor han derefter bællede det sidste der var i den, inden de skulle til at gå, han kiggede lidt rundt på de mange lys som skiftede fra den ene til den anden farve, fra det ene sted til det andet sted, for at skabe en vis effekt over stedet måske?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Diskoteket - Page 2 Empty Sv: Diskoteket

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum