Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Fest på  Diskoteket EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Fest på  Diskoteket EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Fest på  Diskoteket EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Fest på  Diskoteket EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Fest på  Diskoteket EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Fest på  Diskoteket EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Fest på  Diskoteket EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Fest på  Diskoteket EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Fest på  Diskoteket EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Fest på  Diskoteket EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Fest på Diskoteket

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Fest på  Diskoteket Empty Fest på Diskoteket

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 20:33

Sted: Diskoteket
Vejr: Aften, koldt
Tid: 00:00
Dato: Irl
Omgivelser: Det der ved et Diskotek?

Moon sad i en stol ind på diskoteket ind i byen. Hun sukkede stille, og kiggede ud rundt. Hun kendte ikke noget, eller gjord hun? Hun kunne ikke få øje på nogen hun kendte. Hendes grønne øjne kiggede rundt, og fik næsten øje på alle folke der var der inde. Hun lagde sig mere tilbage i stolen. Hun drank lidt at sin cola som hun havde i hånden. Hun kløede sig i nakken, hun havde lidt ondt i den, dervar en der havde slåt hende i nakken engang. Hun sukkede kort igen. Hun hadede at tænke tilbage, for når hun gøre det kom der stlid noget drligt ud af det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fest på  Diskoteket Empty Sv: Fest på Diskoteket

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 20:39

En sort hun kat med hvide pletter snig sig rundt mellem folk med snedige bevægelser, kattens mørke brune øjne kiggede rundt på dem der var. Hun satte sig ned på gulvet og svingede med sin plettede hale i mens hun stadig kiggede rundt, hun hæste lidt af nogle der dansede da de kom til at træde på hendes hale. Hun begyndte igen at bevæge sig, som regl var hun for det meste altid en kat nogle steder. Hun løb med flotte bevægelser hen til nogle boer hvor der sad nogle folk og snakkede og drikkede, hun udstødte et "miav" da hun havde hoppet op på en stol og lagt sig ned og stirrede på en pige som sad ved det samme bord hun havde valgt at hoppe op ved. Et smil kunne nærmes anes på kattens ansigt, "miav" kom der fra hende i mens hun satte sig op i en sideende stiling.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fest på  Diskoteket Empty Sv: Fest på Diskoteket

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 20:43

Moon sukkede stille. Hun ville godt ha nogen at snakke med. Hun så ikke lige frem venlig ud i aften. Hun lod blik være på en kat. Hun rystede opå hovedet og kiggede rundt folke igen. Hun viste ikke hvorfor hun overhovedet var kom. Hun kiggede lidt rundt, hendes blik faldt ned på katten der sad ved hende. Hun kiggede på den, med sine grønne ulve øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fest på  Diskoteket Empty Sv: Fest på Diskoteket

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 20:56

Hun lagde stille sit hovede på skrå for at betragte hende, og med et lille katte agtig smil forvandlede hun sig tilbage til et meneske. "Øh undksyld men må jeg godt sidde her? Der er næsten optaget alle andre steder" Spurgte hun pigen om. For hun kunne jo ikke lige frem tale når hun var en kat, hun smilte et venligt smil til pigen og så hende ind i pigens øjne. Hun lagde igen hovedet på skrå som hun havde gjordt da hun havde været kat. "Forresten mit navn er Samantha Scott" præsenterrede hun sig selv, og så afventende på pigen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fest på  Diskoteket Empty Sv: Fest på Diskoteket

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 21:00

Moon lagde hovedet på skrå og kkigged epå katten. Hun kendte den kat, men hun viste ike hvor fra. Jo! Gaden, hun havde set katten på gade, mange gang. Et rolig smil kom frem på hendes læbe. Hun betragte katten, da den forandlede sig tilbage til et meneske. Hun smilte lidt mere, da hun hørte pigen snakke. "Jo da, bare sid," smilte hun venlig. Hun nikkede kort. "Jeg er Moon Heart

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fest på  Diskoteket Empty Sv: Fest på Diskoteket

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 21:03

"Meget hyggeligt at møde dig Moon, det er meget som om jeg har set dig før men hov det tror jeg men sandten også at jeg har nu jeg kommer i tanke om det. Især dine ulve øjne kan jeg kende, må man have lov til at kalde dig for Moolight?" spurgte hun Moon glad om. Det var rat at tale med en som man nogle gange havde mødt før, og især kunne næsten det samme som en selv nærmest. Hun smilte sit venlige men også sammen tidelig snedige smil som hun altid havde på sine læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fest på  Diskoteket Empty Sv: Fest på Diskoteket

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 21:08

Hun lyttee til Samantha, hendes ord. Hun smilte sødt. "Ja, vi har set hinanden og snakkede lidt sammen ud i gaderne," smilte hun og nikkede. "Mine ulve øjne gøre alt let for dem der har set dem før. Men jeg kan også kende dine sødt katte øjne," smilte hun venlig.. "Jo, hvorfor ikke? xD" smilte hun glad. HUn vippede lidt med hovedet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fest på  Diskoteket Empty Sv: Fest på Diskoteket

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 21:14

"Er du ikke kun altid en animagus også selv om du kan forvandle dig til noget andet? Men tja jeg er jo også mest en kat end et dyr som fx kan flyve arg hader at flyve men nogle gange bliver man vel nød til det" Plaprede hun løst, "øh hvorfor siger jeg endelig det her? Mine katte øjne søde? Hm tja det er de vel nok" sagde hun venligt og smilte til Moonlight med sit venlige men hun havde også stadig sit snedige smil på læberne men det var et venligt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fest på  Diskoteket Empty Sv: Fest på Diskoteket

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 21:18

Hun smilte med et lille grin på læben. Hun lyttede og lagd hovedet på krå. Det var længe siden hun havde hørte noget der bare snakke med den fremme, eller ikke helt fremme. "Jeg kan ikke forvandle mig til noget andet, men jeg kan noget mere end bare at blive ulv," smilte hun snedige og dillende. "Ja, de øjne er søde, det er kattes også. Du linger lidt en kat som menneske, med det smil," smite hun venligt. Hun lagde sine hænder ned på sin skød

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fest på  Diskoteket Empty Sv: Fest på Diskoteket

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 21:24

Hun grinte munter, "tja nu jeg tænker over det er jeg fordet mest en kat men jeg kan også godt lide at være en kat men tja du er ikke lige den eneste der kan noget ud over at blive til en ulv" sagde hun og smilte sit venlige og snedige katte agtige smil til hende. Hun kiggede på en blyant nogen havde efter ladt på bordet tideliger, hun kiggede længe som om hun betragtede blyanten hvor efter blyanten hævede sig op i luften og over i hendes åbne hånd. Blyanten lanede perfekt i hendes hånd, "gad vide hvems det er?" mumlede hun og kiggede op på hende for at se om hvordan hun reagerrede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fest på  Diskoteket Empty Sv: Fest på Diskoteket

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 21:42

Mikala trådt ind på Diskoteket alle bliv stille Mikala så ned og gik over til et ledig bord for sig selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fest på  Diskoteket Empty Sv: Fest på Diskoteket

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 21:59

Mooon lyttede igen til hende. "Der er mange der kan godt ud over var det ser ud som," smilte snedigt. Hun kiggede smilende Sam. Hun smilte sødt. Hun betragtede blyanten hvor efter blyanten hævede sig op i luften og over i i Sam åbne hånd. Blyanten lanede perfekt i Sams hånd. Moon smilte og klappede stille i hænder. "Flot!" smilte hun og kiggede på Blyanten. "Det er min"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fest på  Diskoteket Empty Sv: Fest på Diskoteket

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 22:02

"Her da" sagde Sam og fik blyanten til at flyve flot over til hende, hun smilte muntert og grinte lidt. "Jeg går lige op og henter en cola er straks tilbage" tilføjede hun og rejste sig yndefuldt op hvor efter hun gik op til baren og bestilte en cola med isterninger i. Efter lidt tid kom hun tilbage igen, men det var ikke et glas hun havde med tilbage men mere en skål med iskold vand i. "Jo altser ser du jeg drikker mest når jeg er en kat hvis det da ikke gør noget?" sagde hun og smilte sit snedige smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fest på  Diskoteket Empty Sv: Fest på Diskoteket

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 22:06

Mikala sad alene ingen snakke med hende hun var ustøde og forvist fra sit eget hjem efter mordens død for 8 år siden hun sad og så på et billede af sine forælder og hendes selv om nyfødt hendes far hade vider givet sin demon status til Mikala efter hendes fødels klar hun sig rigtig flot

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fest på  Diskoteket Empty Sv: Fest på Diskoteket

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 22:13

Moon smilte sødt til hende. Hun betragtede blyanten da den km over til hende. "Takker," smilte hun venligt. Hun hvade hvis fået en god ven nu. Hun smilte og lagde sig lidt tilbage igen. "Okay," svarede hun kort til Sam, da hun gik over til baren. Moon kiggede rundt, hun betragtede demder varder. Hun holdte blidt i blyanten. Hun kiggede på den, der kom flammer uden om den. Hun smilte roligt, hun lukkede sin hånd. Flammerne var væk igen. Hun smilte til Sam, da hun kom tilbage igen. Hun lyttede til hende igen. "Okay, det kan jeg godt se xD"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fest på  Diskoteket Empty Sv: Fest på Diskoteket

Indlæg af Gæst Lør 17 Apr 2010 - 9:49

"Hm hvad skal vi så lave? Hvor jeg har ingen ideer nemlig" sagde hun og smilte munter til hende, hun begyndte stille at betragte nogle af de andre gæster der var på diskoteket. Hun vente sit blik mod Moon igen men hun anede ikke lige hvad hun mere skulle sige, hun smilte sit rolige og snedige smil hvor efter skålen hun havde bragt med tilbage svævede lidt op i luften og lidt af vandet svævede ud over kanten og hen mod hendes mund som hun hurtig drak. Skålen svævede fint ned igen, så den stod der var den havde stået før. Hun åbnede stille sine øjne og så på Moon...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fest på  Diskoteket Empty Sv: Fest på Diskoteket

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 20:01

"Det ved jeg ikke," smilte hun rolig. Hun kiggede rundt stadig. "Jeg har heller ingen ideer, det pejede jeg heller ikke at ha," smilte hun munter. Hun kiggede kort på Sam og hendes vand. Hun smilte, da hun drak det. "Det kan jeg ikke," smilte hun gal. Hun lagde en hånd på cola, hun vippede lidt med det, ude en grund til det. Hun tog det op til munden og drak kort af det. Hun kiggede rundt igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fest på  Diskoteket Empty Sv: Fest på Diskoteket

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 20:08

Hun smilte et roligt smil til Moon, "tja jeg har heller aldrig været ret god til at finde på ideer" sagde hun veligt og lænte sig tilbage i stolen. Hun gabte kort og kiggede hurtig rundt for at se hvad de andre, på diskoteket mon lavede hvor efter hun vente sit blik mod Moon igen. Moon var virkelig en sød og rar person, som man i den grad skulle hole af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fest på  Diskoteket Empty Sv: Fest på Diskoteket

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 20:12

Hun smilte og kiggede rundt, hun sukkede kort, da hun så nogle fulde mennesker. Hun tænkte lidt tilbage i tiden, hun grinte kort og stille. Hun drak noget mere, og kiggede over på Sam. "Hvad med at fortæle lidt om dig selv? Eller hvad?" smilte hun og klappede lidt i hænderne. Hun havde fundt på noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fest på  Diskoteket Empty Sv: Fest på Diskoteket

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 20:14

"Tja okay men hvad vil du gerne vide om mig?" Svarede hun, og smilte venskabeligt til Moon. Hun kiggede lidt i skålen og kort tid efter svævede der noget vand op i luften, hun åbnede hurtig munden og slugte vandet. Hvor efter hun kigede på Moon igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fest på  Diskoteket Empty Sv: Fest på Diskoteket

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 20:19

"Ved ikke, lidt af..." Hun tænkte sig lidt om.. "Hmmm.. Alt?" Hun viste ikke helt, hun kiggede kort. Hun lyttede, og kiggede rundt. Hun smilt venlig til Sam. Hun vippede stadig lidt med colaen. Hun kiggede lidt på colaen. Hun lukkede sin anden hånd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fest på  Diskoteket Empty Sv: Fest på Diskoteket

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 20:22

"Tja mit navn er Samantha Scott jeg er en animagus og jeg er 16 år gammel og min magi er at jeg kan få ting til at flytte rund bare ved at se på den ting jeg vil have flyttet. Jeg bor i en stor dejlig og rar lejlighed som har en god usigt, hm tja min mini magi har du opdaget noget af og det er noget med vand og luft jeg kan tja så ved jeg ikke om der er flere ting" sagde hun og så på hende med et skævt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fest på  Diskoteket Empty Sv: Fest på Diskoteket

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 20:26

"Okay, det var fint," smilte hun. Hun kunne sikkert ikke huske halvdelen i morgen eller om nogle få dage. Hun smilte. Hun kiggede på Sam. "Kun 16?" sagde hun lidt undrende, men trak bare på skulderne bageefter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fest på  Diskoteket Empty Sv: Fest på Diskoteket

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 20:30

"Jep kun 16, og hvad så lidt om dig?" sagde hun og så på hende, med et nysgerrigt blik. Og så på hende på en venlig måde, og et venligt smil. Hun kiggede kort rundt igen, men hun vente sit blik mod Moon igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fest på  Diskoteket Empty Sv: Fest på Diskoteket

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 20:34

"Kun 16," mumlede hun smilende. "Mig? Navnet ved du, bor i en lejloghed ibyen her. Der ikke over meget mere," hun trak kort på skulderne. "Maigen jeg kan være til en ulv, fsa jeg er en Animagus. Når jeg er Animagus er jeg en stor sort ulv. Jeg har altid lysende grønne øjne, nå jeg er ulv. Jeg har også kontrol over ild, jeg kan meget med ild, kan også læse tanker," smilte hu nvenlig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fest på  Diskoteket Empty Sv: Fest på Diskoteket

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum