Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en kamp på liv og død Barishan EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en kamp på liv og død Barishan EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en kamp på liv og død Barishan EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en kamp på liv og død Barishan EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en kamp på liv og død Barishan EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en kamp på liv og død Barishan EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en kamp på liv og død Barishan EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en kamp på liv og død Barishan EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en kamp på liv og død Barishan EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en kamp på liv og død Barishan EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en kamp på liv og død Barishan

Go down

en kamp på liv og død Barishan Empty en kamp på liv og død Barishan

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 20:52

T: 23:00
O: vanddæmoner
V: stjerneklart
S: skoven



Mikala hade siddet på en træstup men gjore det ikke mere hun var bliv ført ned til søen som lå i skoven hun var bliv ført der ned af vanddæmoner de ville gøre der af med hende da hun var født ind i liden og den var født ind i vandet var de naturlig fjener men det var mange flere end hende hun sad på hug ved søen den proppe hendes hoved ned i søen hun skreg vandet fik hun ned i sine lunger

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en kamp på liv og død Barishan Empty Sv: en kamp på liv og død Barishan

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 21:05

Barishan kom gående som han plejede da han så Mikala i problemer. Barishan trak hurtigt sit sværd *tænk dig om før du handler, de er ved en sø så er det sikkert vand dæmoner, hvilket betyder du kun kan bruge dine kræfter til de begynder at sende vand efter dig* Barishan nikkede til ham selv og lukkede øjnene *fokuser og brug vinden så godt som du kan* Barishan åbnede øjnede og sendte et stort vindstød af sted mod alle vand dæmonerne, så brugte han vinden til at sende sig selv mod Mikala for at gribe hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en kamp på liv og død Barishan Empty Sv: en kamp på liv og død Barishan

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 21:09

Mikala var ved at falde ned i søen men hun skubbe sig ind på breden hun hoste vand op den som hun hade får ned i sine lunger da det ville drukne hende men vist Barishan ikke var kommet var hun sikkeret hade værte død nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en kamp på liv og død Barishan Empty Sv: en kamp på liv og død Barishan

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 21:26

Barishan fløj hen mod vand dæmonerne og begyndte at skære efter dem med hans sværd mens hav råbte til Mikala ’’ er du okay, det virkede som om du kunne bruge lidt hjælp’’ Barishan sendte Mikala et smil mens han blev ved med at angribe * så længe de ikke rammer mig så kan jeg bruge mine kræfter, når de rammer mig så er det op til Mikala og klare resten, hvis jeg bruger vinden mens jeg er våd fryser jeg til is* Barishan brugte vinden til at øge hans slagskraft og hans hurtighed mens han fløj omkring og angreb Dæmonerne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en kamp på liv og død Barishan Empty Sv: en kamp på liv og død Barishan

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 17:00

Mikala hoste vand op " barishan pas på bag dig " sagde Mikala og for frem og skubbe vanddæmonen væk fra ham hun viste vis hun rurte for meget ved dem ville hun får mangen smerte så hun rurte dem ikke så meget men skød dem af pummeren til

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en kamp på liv og død Barishan Empty Sv: en kamp på liv og død Barishan

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 17:07

Barishan huggede en vand dæmon ned med sit sværd og prøvede at undgå vandet de andre sendte efter ham. Han fløj rundt mellem dem. En vand dæmon om hyllede sig selv i vand og sprang direkte ind i Barishans sværd. Dæmonen blev spydet af Barishans sværd med vand sprøjtede over Barishan. De steder Barishan blev ramt at vandet startede med at fryse til is og Barishan faldt til jorden mens han stoppede med at bruge sine kræfter. Barishan rejste sig op og kiggede på de sidste vand dæmoner nu er det op til Mikala. Hele min venstre arm er frosset til is, det vil tage noget tid at heale. Selv om jeg er en Aspara så er mine healing kræfter ikke særlig gode*. Barishan kiggede på Mikala'' kan du klare resten?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en kamp på liv og død Barishan Empty Sv: en kamp på liv og død Barishan

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 17:14

" ja slap du bare af jeg kalr det sidste her 2 sagde mikala og fik vinger og bruget sine kræfter ildkugler og ildlyn stoppe de tilbage værens vanddæmoner og sendet dem af sted langet væk hun gik tilbage til Barishan og vamr ham op igen hun så en smule forkommen ud men ellers frisk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en kamp på liv og død Barishan Empty Sv: en kamp på liv og død Barishan

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 17:20

Barishan smilede til Mikala og så på hende mens hun varmede ham op med hendes ild evner'' Jeg håber jeg kom i tide frøken Mikala, du har redder mig liv og nu har jeg reddet dit. Det ser ud til vi er gode til at redde hinanden'' Barishan grinede og trak vejret tungt eftersom han var træt* den her skov er godt nok fyldt med dæmoner. Ordenen havde ret, jeg håber Zal ikke finder ud af at Mikala er halv dæmon. Jeg må holde det en hemmelighed for ham ellers...Ellers vil han prøve at dræbe hende*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en kamp på liv og død Barishan Empty Sv: en kamp på liv og død Barishan

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 17:25

" ja men sid nu stille lidt vis du er træt så sov du bare lidt jeg kalr det her " sagde Mikala og varm ham så godt hun kunne men hendes kræfter var en smule svække efter hun var blive våd men eller kalr hun det lige med nød og næppe

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en kamp på liv og død Barishan Empty Sv: en kamp på liv og død Barishan

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 17:33

Barishan satte sig op af et træ'' behøver ikke at sove, bare lige samle lidt kræfter. Hvordan kan det være at hver gang vi mødes så ender vi med at kæmpe for vores liv'' Barishan grinede og satte sit sværd på plads i sit hylster. Barishan havde ingen sår fået ud over isen på hans arm. Barishan kiggede op mod Mikala med et smil'' jeg må sige jeg har aldrig mødt en dæmon jeg ikke ville dræbe. Du er den første jeg ser som en ven'' hun er faktisk ikke slem. Desuden kan hun fjerne isen fra mig. Måske får jeg brug for hende på min mission*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en kamp på liv og død Barishan Empty Sv: en kamp på liv og død Barishan

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 17:48

" ved det ikke sådan så et isen væk 2 sagde Mikala og satte sig ned hun var udmatte og en smule træt hun så ned og tørte sig selv for vand hun hade en lille rift på kinden det blødte svager men det var ikke så meget hun sad ved siden af hende " og du er den føster dæmonjæger jeg stolre på " sagde Mikala og streget sig en smule så man kunne se de såret det hade givet hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en kamp på liv og død Barishan Empty Sv: en kamp på liv og død Barishan

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 17:53

Barishan kiggede rundt omkring hans crystal blå øjne fokuserede på omgivelserne'' Vi må bare håbe at næste gang vi mødes så er det under bedre omstendigheder. Men vi er et godt team, din ild og mit vild arbejder godt sammen. Hvad siger du til at blive min lærling. Jeg kan træne dig op som dæmon jæger?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en kamp på liv og død Barishan Empty Sv: en kamp på liv og død Barishan

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 18:02

2 det trot jeg ikke Inuyasha gå med til " sagde Mikala hun var en smule urolig hun hade det som om der var nogen som holdt øje med dem fra et sted tæt på men hun kunne ikke finde ud af der der var for mange lyde og for meget larm

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en kamp på liv og død Barishan Empty Sv: en kamp på liv og død Barishan

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 18:06

Barishan rejste sig og rystede sine ben'' Sådan så er jeg så god som ny. Tænk over det, vi er et godt team. Jeg kunne godt bruge din hjælp'' Barishan lukkede øjnene og brugte sine evner til at sende vind rundt omkring for at føje efter vindmodstand, han brugte ofte den del af at styre vind til at lokalisere og jage dæmoner med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en kamp på liv og død Barishan Empty Sv: en kamp på liv og død Barishan

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 18:19

Mikala nikke hun kom på bene hun viste at hendes kræfter ville forsvinde om ikke så længe og det var i nogen timet ind de var til bage igen så vis de bliv angrebet kunne hun slet ikke hjælpe Barishan

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en kamp på liv og død Barishan Empty Sv: en kamp på liv og død Barishan

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 18:26

Barishan kiggede på Mikala med et betrykkende blik'' bare rolig, der er ingen vindmodstand i form at menneskekroppe i nærheden så bare rolig. Jeg syntes du skal overveje mit tilbyd, det er ikke et tilbyd jeg har givet ud til nogen andre i næsten 300år så jeg ville sige det er værd at overveje.'' Barishan stak sine hænder i lommerne på sin jakke og kiggede rundt omkring.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en kamp på liv og død Barishan Empty Sv: en kamp på liv og død Barishan

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 18:31

Mikala nikke hun så rundt men faldt forover hun lå flad på maven og uden at rør sig hun hade ondt i hele kroppen da hendes kræfter var væk i nogen timer nu så hun var forsvaresløs

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en kamp på liv og død Barishan Empty Sv: en kamp på liv og død Barishan

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 18:39

Barishan kiggede lidt overraskede på hende og hjalp hende derefter op så hun kunne sidde op af et træ. ''Mikala klare du den?'' Barishan så hende i øjnene med et uroligt blik.*hun kæmpede som en sand kriger. Jeg har aldrig set en ild dæmon kæmpe så hårdt for at hjælpe en anden før. Der er et eller andet over hende her* Barishan satte sig ved siden af Mikala. ''godt kæmpet''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en kamp på liv og død Barishan Empty Sv: en kamp på liv og død Barishan

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 18:42

2 ja men jeg er forsvaresløs uden mine kræfte " sagde mikala hun så en smule urolig ud for at der skulle komme nogen igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en kamp på liv og død Barishan Empty Sv: en kamp på liv og død Barishan

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 18:47

Barishan kiggede på hende med et roligt blik'' bare rolig min ven, hvis der kommer nogen så forsvare jeg dig med alt hvad jeg har'' Barishan brugte sin vind evner til at sende en kold brise over mod Mikala for at køle hende lidt ned.* jeg undre mig over hvorfor de vand dæmoner er efter hende og hvem mon denne Inuyasha var *

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en kamp på liv og død Barishan Empty Sv: en kamp på liv og død Barishan

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 18:51

Mikala slappe af hendes krop var for varm lige nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en kamp på liv og død Barishan Empty Sv: en kamp på liv og død Barishan

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum