Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Den Ultimative Kamp (Barishan) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Den Ultimative Kamp (Barishan) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Den Ultimative Kamp (Barishan) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Den Ultimative Kamp (Barishan) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Den Ultimative Kamp (Barishan) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Den Ultimative Kamp (Barishan) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Den Ultimative Kamp (Barishan) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Den Ultimative Kamp (Barishan) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Den Ultimative Kamp (Barishan) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Den Ultimative Kamp (Barishan) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Den Ultimative Kamp (Barishan)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Den Ultimative Kamp (Barishan) Empty Den Ultimative Kamp (Barishan)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 0:44

S: En bjergtop i Nain Des
T: 00:45
O: Bjergene, Terre i det fjerne
V: Vinden blæser, og tordenskyer samles

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Zane dukkede op i et lysglimt.
Han landede på fødderne på den hårde klippe.
Han så sig omkring med de kolde øjne, som nu var endnu ondere end før.
"Nain des..." hviskede han.
Han måtte se at komme til Abbadon. Der var ting som skulle ordnes.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den Ultimative Kamp (Barishan) Empty Sv: Den Ultimative Kamp (Barishan)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 0:57

Barishan dukkede op et stykke fra Zane og transfomerede sig tilbage til sig selv. Hans ansigt var alvorligt og hans øjne strålede af seriøsitet. Barishan trak sit sværd fra sit hylster, hans jakke blafferede stærkt i vinden, hans gule hår blafferede vildt omkring. * Han fik fjernet sine følelser. Han er for farlig nu, jeg bliver nød til at stoppe ham. Jeg har ikke noget valg. Jeg kan ikke lade ham vende tilbage til verden sådan her *. Barishan råbte til Zane.'' Du havde ret, jeg er Balian fra historierne. Jeg kan ikke lade din ondskab komme ned på jorden nu hvor alt din godhed er væk. Jeg vil stoppe dig og bringe fred til verden, solen vil sprede sin glans og folk vil finde lykken efter du er død Zane''. Barishan stod klar, han vidste at denne kamp meget vel kunne blive hans sidste men han var ikke bange, faktisk havde han aldrig været så sikker på sig selv som han var lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den Ultimative Kamp (Barishan) Empty Sv: Den Ultimative Kamp (Barishan)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 1:02

Zane førte langsomt sine arme op så han lignede et kors.
"Så du vil stoppe mig... Hmph! Denne verden er min, Balian. Og ingen kan stoppe mig..."
To stærke lysglimt stod pludselig om hans hænder. De var der kun et enkelt sekund, så forsvandt de.
Zane havde nu et langt, smukt og let buet sværd i hver hånd.
"Er du beredt på at dø, Balian?" spurgte han.
Så sprang han hørt op i luften, slog en baglens saltomortale, og huggede begge klinger ud efter Barishan. Det gik helt vanvittigt hurtigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den Ultimative Kamp (Barishan) Empty Sv: Den Ultimative Kamp (Barishan)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 1:11

Barishan nåede knap nok at blinke før Zane var over ham. Barishan brugte sine vind evner til at prøve at stoppe de to sværd med vindmodstand men han havde ikke tid. Dog lykkedes det ham at ændre de to sværds retning lidt så de kun snittede hans ryg. Barishan fløj op i luften i samme bevægelse. * du er ikke den eneste der er hurtig Zane. Vind kan bruges til flere ting end du tror*. Mens han fløj op i luften sprøjtede blodet ud fra de snitsår han havde fået og lavede et blod spiral omkring ham.* min tur Zane* der var højrest gået fire sekunder med Barishans bevælgeser. Barishan sendte et vindstød mod Zane for at købe sig selv mere tid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den Ultimative Kamp (Barishan) Empty Sv: Den Ultimative Kamp (Barishan)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 1:14

Zane landede let der hvor Barishan havde stået.
*Pokkers.. han er hurtig* tænkte han og smilede ondt.
Han undveg ikke vindstødet, men lod sig blive ramt, og skubbet ud over kanten.
*Lad os se HVOR hurtig han er...!* tænkte han, og forsvandt i den blå luft.
Så dukkede han op lige bag Barishan, og lavede et saksehug mod korsridderens nakke.
*dø!* tænkte han frydefuldt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den Ultimative Kamp (Barishan) Empty Sv: Den Ultimative Kamp (Barishan)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 1:21

Barishan følte i vinden at Zane forsvandt og ud af rent instinkt dukkede Barishan sig. De to sværd ramte noget af hans gule hår som blev skåret af og fløj rundt omkring´. Barishan sparkede bagud og drejede sig i luften for at kigge på Zane mens han fløj væk* det var for tæt på. Nu skal du lære hvorfor jeg ikke bruger pistoler Zane * Barishan brugte sine vind evner til at løfte omkring 30 småsten op i luften og sendte dem så afsted mod Zane lige så hurtigt og hårdt som kugler fra en pistol mens han råbte '' dø Zane, verden er ikke din... Den er fri''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den Ultimative Kamp (Barishan) Empty Sv: Den Ultimative Kamp (Barishan)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 1:24

Zane stoppede pludselig i luften. Han så stenene flyve mod sig, og aktiverede øjeblikkeligt en særlig evne.
"Hellfire Cloak!" råbte han hurtigt, og en aura af lilla flammer eksploderede omkring ham.
Da kuglerne nåede den voldsomt varme, lilla ild, blev de reduceret til aske.
Zane så på Barishan med øjne der lyste af ondskab og fryd.
"Du tager fejl Balian. Verden er min, og igennem mig, vil verden få fred... men på MIN måde!"
Så satte han af mod Barishan igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den Ultimative Kamp (Barishan) Empty Sv: Den Ultimative Kamp (Barishan)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 1:32

Barishan lukkede sit ene øje da han stadig blødte og det så ud til at gøre ondt på ham.* hvis bare jeg kunne bruge min healing lige så godt som andre Aspare ville jeg ikke blive nød til at bruge den her teknik, den tager hårdt på mig* Barishan åbnede sit øje og mødte Zanes blik, Barishans krystal blå øjne viste han jeg var klar til at dø og at han ville kæmpe for sin sag. Barishan brugte sin evne til at fjerne ilten i luften så Zanes flammer døde ud, satte han sit sværd foran sig selv og fløj overmod Zane i en utrolig hastighed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den Ultimative Kamp (Barishan) Empty Sv: Den Ultimative Kamp (Barishan)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 1:37

Zane opdagede i sdste øjeblik at Barishan havde slukket hans aura.
*Men.. Hellfire er uovervindeligt...* tænkte han.
Han satte lynhurtit sværdene foran sig, så Barishans og Zanes sværd slog hårdt sammen.
Zane smilede. *Sikke en kamp! Sikke en modstander!* tænkte han. Så skubbede han hårdt til Barishan, så han kunne sætte fødderne på korsridderens bryst, og på denne måde være i stand til at springe højt op over ham.
Zane gjorde det, og han sparkede hårdt!
Da han var højt oppe, rekte an en hånd i luften og fokuserede sin magiske kraft.
En lille, sort energikugle med noget der mest lignede lyn omkring, dannedes i hans hånd.
"Det var sjovt Balian! Men nu er det slut!" råbte han, og kastede den lille energikugle ned mod Barishan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den Ultimative Kamp (Barishan) Empty Sv: Den Ultimative Kamp (Barishan)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 1:44

Barishan blev ramt af sparket og blev sendt flyvende ned mod den hårde sten bund. * pis. Jeg har valget mellem at ramme stenene eller blive ramt af den magi kugle. Nej jeg skal bare såre ham lidt så kan den her kamp skifte side. Måske vil det overraske ham nok til han bliver ramt *. Barishan brugte vinden til at løfte en stor sten og sendte den ind foran magi kuglen. Stenem sprang i luften og sten stykker fløj over det hele Imens i ly af den store sten trak Barishan en sprøjte og stak sig i armen med den. Kort efter ramte Barishan bjergsiden med et Brag. * jeg.. håber.. Adrenalin sprøjten virker hurtigt*.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den Ultimative Kamp (Barishan) Empty Sv: Den Ultimative Kamp (Barishan)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 1:49

Zane landede på en klippe over for Barishan med et hånligt grin.
"Det havde været en langt hurtigere og mere smertefri død hvis du havde ladet dig ramme!"
Han tog et skridt hen mod korsridderen. Så et til... og endnu et, mens han lo modbydeligt.
Han stak sværdene i deres skeder, og tændte Hellfire om hans hænder.
"Du dør her i da, Balian. En langtrukken, smertefuld død." hvislede han iskoldt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den Ultimative Kamp (Barishan) Empty Sv: Den Ultimative Kamp (Barishan)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 1:55

*det virker jeg kan mærke det. Mine healing's evner bliver bedre når adrenalin køre gennem mit blod, mit ryg var brækker med den har det bedre nu. Jeg bliver nød til at såre ham ellers taber jeg, jeg har brugt for mange kræfter jeg bliver nød til at ramme ham *. Barishan løftede sit sværd han havde tabt med vilje i faldet og sendte det lydløst imod Zanes ryg bagfra, dog kunne han ikke styre det så godt når han ikke bevægede sine arme. Barishan vidste at selvom sværdet ramte Zane ville der ikke være nok kraft på til at dræbe Zane med kraft nok til at såre ham så meget at kampen ville vende til Barishans fordel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den Ultimative Kamp (Barishan) Empty Sv: Den Ultimative Kamp (Barishan)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 1:58

Fuld af selvsikkerhed og sejrs-sikkerhed, som Zane var, opdagede han ikke sværdet før det var for sent.
Klingen ramte ved siden af, men skar ham dybt i siden.
"Argh!!" udbrød han og faldt på knæ.
Han tog sig til siden og hvæsede af smerte.
*Pis!* tænkte han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den Ultimative Kamp (Barishan) Empty Sv: Den Ultimative Kamp (Barishan)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 2:06

Barishan tog sit sværd i sin højre hånd mens hans venstra arm hang og dinglede, det var klart at se den var brækket og Barishan sparede på sine kræfter så han brugte ikke sine healing's evner på den * den her kamp kunne godt komme til at blive lang, hans evner og styrke matcher min intelligens og kamp taktik. Jeg må ikke undervurdere ham* Barishan løftede omkring 8 småsten op med sine vind evner og sendte dem efter Zane som kugler.* pis. Det ilt træk og faldet har virkelig tæret på mine kræfter*.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den Ultimative Kamp (Barishan) Empty Sv: Den Ultimative Kamp (Barishan)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 2:08

Zane sprang, og undveg dermed stenene.
"Forbandede lille mide.. hvor vover du!" råbte han.
Han landede, og sparkede hårdt ud efter Barishan, mens han trak sine to sværd.
*Han er dygtig... en skam at han skal dø!* tænkte Zane. Et koldt smil bredte sig på hans ansigt, og hans øjne lyste af mordlyst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den Ultimative Kamp (Barishan) Empty Sv: Den Ultimative Kamp (Barishan)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 2:17

Barishan smilede sagte og strakte sit højre arm ud mens han brugte vinden til at dreje Zane's spark så det ramte Barishans venstre skulder, et knæk hørtes da Barishans venstre skulder splintrede. Dog sendte det Barishan til at dreje hurtigt rundt mens han brugte sine vind evner til at sende ham endnu hurtigere rundt og med sværdet i højre hånd ville det skabe en slagstyrke af både Zane's egen styrke og Barishans vind kontrol. * Jeg er måske ikke den stærkeste i verden, men jeg ofre gerne min venstre skulder for at vende din styrke mod dig selv Zane*. Barishan skreg af smerte mens han udførte dette angreb.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den Ultimative Kamp (Barishan) Empty Sv: Den Ultimative Kamp (Barishan)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 2:20

"SHIT!" udbrød han da han parerede det kraftige slag. Han blev skubbet en hel meter bagud.
Så fnøs han og gjorde sig klar igen.
"Du er ikke så dårlig, Balian. Og man må give dig.. du giver ikke op." sagde han og smilede koldt.
"Jeg respekterer dig."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den Ultimative Kamp (Barishan) Empty Sv: Den Ultimative Kamp (Barishan)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 2:31

Barishan fløj stadig i luften. Han havde lukket sit venstre øje på grund af smerte og en let strøm af blod løb fra hans mund.'' du er den stærkeste jeg har kæmpet imod Zane, men jeg er langt fra færdig''. Barishan brugte sine vind evner til at løfte en granat op fra sin taske og udløse den. Da den sprang var der ikke noget at se. Barishan sagde '' pis åndsvage granat'' Barishan sendte vinden omkring granaten overmod Zane og lod granaten falde mod jorden.* Ha tror du. Hvad siger du til en smule nervegas Zane. Det sidste vind undgik du ikke. Så hvorfor undgå den her nervegas vind. Hvis jeg er heldig når du ikke at opdage det er nervegas før du er død, og hvis du gør vil det stadig svække dig meget. Pis min skulder gør pisse ondt, et direkte slag fra ham og jeg er død jeg må passe på*.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den Ultimative Kamp (Barishan) Empty Sv: Den Ultimative Kamp (Barishan)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 2:40

Zane så nysgerrigt op mod ham, og han hørte med det samme nervegassen blive lukket ud.
*Kløgtigt.. men ikke kløgtigt nok.* tænkte han, og pegede mod vinden.
"Hellfire!" sagde han højt, og en lille, lilla ildkugle fløj afsted fra hans hånd.
Den ramte gassen, og gassen eksploderede voldsomt.
"Nervegas... det ville have dræbt mig." mumlede han.
"Den fyr er god..."
Zane skød endnu en Hellfire afsted mod Barishan, men han forventede at korsridderen ville undgå den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den Ultimative Kamp (Barishan) Empty Sv: Den Ultimative Kamp (Barishan)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 2:49

Barishan samlede en masse vind i sin hånd og pressede det sammen. *det her er det mest vågede træk jeg nogensinde har lavet i hele mit liv. Men jeg bliver nød til at gøre det ellers vinder han *. Barishan fløj mod Zane med høj fart og lod sig blive ramt af hellfire i siden. Barishan skreg og snurrede rundt og prøvede at sætte sin hånd op mod Zane og udløse det. * den her skulle skade han meget, der er så meget vind presset sammen det kunne lave hul på en tank*

// vind kuglen ser nogenlunde sådan her ud//
http://www.narutobase.net/images/stories/knowledgebase/Rasengan.jpg

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den Ultimative Kamp (Barishan) Empty Sv: Den Ultimative Kamp (Barishan)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 2:55

Zane nåede ikke at flytte sig. Han blev ramt af vindkuglen, og med voldsom kraft, blev han slynget bagud, og direkte ind i en bjergside.
Han gik igennem den massive klippe og landede i den nydelige nye "hule".
*Auv.. fuck..* tænkte han.
Så rejste han sig op, og med had i øjnene, og blod løbende ud af munden, satte han af mod Barishan.
Han brølede rasende og huggede flere gange ud efter korsridderen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den Ultimative Kamp (Barishan) Empty Sv: Den Ultimative Kamp (Barishan)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 3:06

Barishan øjne åbnede helt og han så Zane springe hen mod ham. * jeg er helt smadret efter at blive ramt af det hellfire. Hvordan. Hvordan har han stadig kræfter til at angribe i den hastighed *. Barishans øjne viste for første gang i kampen frygt. Barishan prøvede at undgå Zane's mange slag men han blev ramt af to dybe slag i brystkassen. Blod sprøjtede ud over det hele. Med et genvandt Barishan sin fatning. * Zal, Zeven, Kajika, Mikala. Kalona Nej jeg kan ikke tillade mig at dø nu * Barishan brugte vinden til at sende sit sværd over i sin hånd. Mens hans blod sprøjtede ud over det hele skreg han og svingede efter Zane. Gnister fra deres sværd fløj rundt omkring.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den Ultimative Kamp (Barishan) Empty Sv: Den Ultimative Kamp (Barishan)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 3:11

Zane parerede let slaget denne gang.
"Du er en fighter, Balian, men den her kap har du tabt!" råbte han og sparkede den heroiske korsridder i maven.
"Jeg må indrømme at du er den der har givet mig flest bank... men nu er det slut..." sagde han koldt, og hævede sine sværd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den Ultimative Kamp (Barishan) Empty Sv: Den Ultimative Kamp (Barishan)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 3:21

Barishan landede på jorden og faldt på knæ * pis, jeg har næsten ikke mere i mig. Han er stærkere, hurtigere og knap så såret som mig. Selv når jeg brugte hans styrke mod ham selv undviger han. Han er for stærk.
Hvad er det jeg siger, hvis jeg skal dø skal det ikke være ved at sidde og tyde. Jeg vil give ham det sidste jeg har i mig ikke fordi han er en værdig modstander, men fordi jeg skylder verden at give alt hvad jeg har i mig* Barishan rejste sig og blev indhylledet i vind og begyndte at snurre voldsomt hurtigt rundt så Zane ikke kunne komme tæt på. Da han nåede sin topfart slap han sit sværd i retning imod Zane. * Det var mine sidste kræfter. Virk...Ram ham*.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den Ultimative Kamp (Barishan) Empty Sv: Den Ultimative Kamp (Barishan)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 23:44

Zane kneb øjnene en anelse sammen.
*Kløgtig...* tænkte han.
Han blev overrasket da Barishans sværd kom flyvende mod ham.
*Shit!* tænkte han, og undveg med nød og næppe.
Han rakte lynhurtigt en hånd ud, og greb sværdets skæfte.
Med hans unaturlige styrke, stoppede han let det store våbens flugt gennem luften.
Så kiggede han over på Barishan.
Et sygt smil bredte sig på hans ansigt.
"Ved du hvad der sker hvis man står inde i en tornado af flammer?" spurgte han.
Så rakte han en hånd frem og råbte: "Hellfire!!".
Den hvirvelvind som Barishan havde skabt omkring sig, brød omgående i brand, som om selve luften brændte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den Ultimative Kamp (Barishan) Empty Sv: Den Ultimative Kamp (Barishan)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum