Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Leder efter sin bror ((Zain = privat)) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Leder efter sin bror ((Zain = privat)) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Leder efter sin bror ((Zain = privat)) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Leder efter sin bror ((Zain = privat)) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Leder efter sin bror ((Zain = privat)) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Leder efter sin bror ((Zain = privat)) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Leder efter sin bror ((Zain = privat)) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Leder efter sin bror ((Zain = privat)) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Leder efter sin bror ((Zain = privat)) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Leder efter sin bror ((Zain = privat)) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Leder efter sin bror ((Zain = privat))

Go down

Leder efter sin bror ((Zain = privat)) Empty Leder efter sin bror ((Zain = privat))

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 3:26

S: Nain Des
T: 2.30
O: Skoven
V: Vind i stormstyrke

+++++++++++++++++++++

Lindir fulgte sporene fra en person han var blevet væk fra. *Han måtte finde ham, han havde jo trods alt lovet sig selv at han ville hjælpe ham i kampen.* "Hvor er du Barishan" mumlede han lavmeldt frem for sig. Lindir slog vredt hånden i jorden, efter at være faldet på knæ. *Hvorfor løber han altid bare fra mig når det farlige sker* Lindir rejste sig igen, og begyndte at løbe. *Bare han nu ville nå det....bare det ikke var forsent.*
Lindir stoppede forpustet op, og lænede sig op af en skrånende klippevæg. Han kiggede søgende omkring, da et pludseligt lysglimt fangede hans opmærksomhed.*Nej tænkte han, mens han mærkede modet langsomt forsvandt fra dybet i hans bryst.* Glimtet kom fra noget alt for velkendt.
Lindir gik langsomt frem mod sin brors sværd der lå på jorden. han tog det op og holdt det som om det var en fornem gave. Da han kiggede rundt var det først nu han lagde mærke til de voldsomme ødelæggelser, men værst af alt var da han fik øje på sin brors taske.
Lindir lod hovedet falde, mens han kunne mærke tårende begyndte at vælde frem. *Jeg kom forsent.*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Leder efter sin bror ((Zain = privat)) Empty Sv: Leder efter sin bror ((Zain = privat))

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 3:46

Zane kom langsomt til bevidsthed, men han havde ikke kræfter til at bevæge sig.
*Satans... han fik mig sgu... den lille lort!* tænkte han.
Han hostede en enkelt gang. voldsomt.
Smagen af blod kom frem i hans mund, og hvis han kunne, ville han bande højlydt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Leder efter sin bror ((Zain = privat)) Empty Sv: Leder efter sin bror ((Zain = privat))

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 3:53

Lindir kunne høre en voldsom hoste, og vendte sig rundt, stadig med sin brors sværd i hænderne. Og fik øje på en blødene Sortelver. *Det kan være han ved hvad der er sket.*
Lindir løb over til sortelveren. " Er du okay?" spurgte han mens han satte sig ned.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Leder efter sin bror ((Zain = privat)) Empty Sv: Leder efter sin bror ((Zain = privat))

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 3:56

Han hostede igen, og gloede ondt på Lindir.
*Hvem fanden er den torsk? Kan han ikke regne ud at jeg er smadret? Idiot...* tænkte han vredt.
Han skumlede videre og tænkte at han havde været dum at undervurdere Barishan...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Leder efter sin bror ((Zain = privat)) Empty Sv: Leder efter sin bror ((Zain = privat))

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 4:05

"Jeg vil gøre hvad jeg kan for at hjælpe dig" sagde Lindir, mens han rodede sin taske igenem, og fremdrog vand og forbinding. "Hvad er der sket her" sagde Lindir mens han kiggede rundt på det maltrakterede område, Lige fra hulet i klippen, til den sortsvedne taske som tilhørte hans bror og alt blodet der lå omkring i pytter på den støvede golde jord. Lindir Kiggede igen på sortelveren.
"Bare Barishan havde været her, han vidste altid hvad der skulle gøres" mumlede han lavmelt, mere til sig selv en sortelveren. Og til sin store irritation, begyndte tårerne igen at piple frem. Lindir tørede dem vredt væk. *Hvad ville sortelveren ikke tænke, sidder og tuder som et barn.*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Leder efter sin bror ((Zain = privat)) Empty Sv: Leder efter sin bror ((Zain = privat))

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 4:11

Zane skulede til ham.
*Pattebarn...* tænkte han.
Han var stadig ikke i stand til hverken at tale eller røre sig, hvilket irriterede ham grænseløst!
Han kunne kun ligge og stirre på Lindir.
*Han kender Balian... sheeterfuck...*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Leder efter sin bror ((Zain = privat)) Empty Sv: Leder efter sin bror ((Zain = privat))

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 4:20

Lindir begyndte stille og roligt at forbinde Zane´s sår. " Det var et held for dig jeg kom forbi sortelver, ellers var du nok draget videre" sagde Lindir. *Jeg bliver nødt til at spørge ham.*
Lindir kiggede direkte på sortelveren. "Jeg leder efter min bror, ved du hvad der er sket med ham" Lindirs blik var håbefuldt, men tvivlen var ikke skjult særligt godt. *Hvis dette er Zain´s værk, så er den her sortelver utroligt heldig*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Leder efter sin bror ((Zain = privat)) Empty Sv: Leder efter sin bror ((Zain = privat))

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 4:22

Z-A-N-E kastede et irriteret blik på Lindir.
*Hvor er han dum! Kan han ikke regne ud at jeg er Zane!?* tænkte han og fnøs.
Bare den lille bevægelse som det krævede at fnyse, sendte en tordenkile af smerte gennem Zanes krop, og han hvæsede sagte af smerte.
*LORT!!*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Leder efter sin bror ((Zain = privat)) Empty Sv: Leder efter sin bror ((Zain = privat))

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 4:27

Lindir trak sig forsigtigt tilbage, over det uventede udbrud fra staklen." Ja, du behøver altså ikke hvæse af mig hvis det gør ondt, bare sig det." Lindir hentydede til de sår han var ved at behandle. *Han er da hvis en freak* tænkte Lindir, mens han opgivende rystede på hovedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Leder efter sin bror ((Zain = privat)) Empty Sv: Leder efter sin bror ((Zain = privat))

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 4:29

Zane sendte Lindir et tilintetgørende blik.
*Jeg kan ikke tale, Torsk. hmm.. ja.. Torsk er hans navn fra nu af. Idiot...* tænkte han muggent.
Hvor længe mon der ville gå før han kunne bevæe sig igen? Han glædede sig... måske ville han dræbe Torsk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Leder efter sin bror ((Zain = privat)) Empty Sv: Leder efter sin bror ((Zain = privat))

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 4:39

Lindir vendte hastigt blikket væk fra Zane.*Der er noget ved de øjne, noget farligt....*
" Sådan det skulle hvis være det" sagde Lindir, og bandt en knude på den sidste bandage.
Lindir rejste sig op." Jeg må hellere få startet et bål." Lindir begyndte at gå rundt for at finde kviste." Nå ja forresten, Lindir kiggede over på Zane, "mit navn er Lindir." hvorefter han igen begyndte at samle brænde sammen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Leder efter sin bror ((Zain = privat)) Empty Sv: Leder efter sin bror ((Zain = privat))

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 4:42

Zane himlede med øjnene.
*Torsk... forventer du en introduktion?* tænkte han muggent.
Han lukkede øjnene og hvilede sig. Jo mere han slappede af, jo hurtigere healedes hans krop, og så snart han var i stand til at røre sig, ville han kunne heale sig selv hurtigt. Og så ville der måske blive indført en ny hovedret hjemme på Abbadon... Torskefilet!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Leder efter sin bror ((Zain = privat)) Empty Sv: Leder efter sin bror ((Zain = privat))

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 4:51

Lindir havde fundet brænde nok og begyndte at tænde ild i bålet med hans lighter.
Han kiggede åndsfraværende op mod de høje bjergtoppe der i månens skær så næsten krystal agtige ud. "Der er nu ikke noget bedre end dengang hvor mig og min bror Barishan lige var begyndt på hans hytte ude i skoven..." Lindir så ned i jorden, stadig tynget af sit tab. "Når jeg finder Zane, skal jeg nok sørge for både at hævne dig og min bror." Og mens han sagde det satte han Sin brors sværd brutalt i jorden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Leder efter sin bror ((Zain = privat)) Empty Sv: Leder efter sin bror ((Zain = privat))

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 4:55

*En hytte? Interessant... eller ikke! TORSK TORSK TOOORSK! Hvis du SKAL torturere mig med dine kedelige taler, så sig i det mindste noget interessant!*
Han havde lyst til at slagte denne irriterende møghvalp!
*Jaja.. hævn du bare mig...*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Leder efter sin bror ((Zain = privat)) Empty Sv: Leder efter sin bror ((Zain = privat))

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 18:57

" Jeg håber ikke Zane ved jeg er her han skulle vist være rimelig farlig." Lindir kiggede nervøst omkring. *Hmm...ville der være en chance for at denne sortelver er Zane.* Lindir rejste sig langsomt op mens hver en milimeter af hans krop rystede af skræk, mens han så på Zane.
"Hvem er du?" Lindirs stemme skælvede mens han trak sig tilbage. *Bare det ikke er ham, hvad tænker jeg på...hvis det var ham ville jeg have fordelen lige nu.*Lindir smilede et lille nervøst smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Leder efter sin bror ((Zain = privat)) Empty Sv: Leder efter sin bror ((Zain = privat))

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 19:28

Zane så på Lindir med et sigende blik.
*Bingo! Måske er du kun halvt torsk...* tænkte han.
Han forsøgte at røre sig, og det lykkedes ham nu at løfte en hånd og lægge den på sin brystkasse.
Det gjorde ondt, men det var udholdeligt.
"Gh.. av for..." mumlede han hæst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Leder efter sin bror ((Zain = privat)) Empty Sv: Leder efter sin bror ((Zain = privat))

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 19:34

Lindir stak hånden ned i sin taske, og trak en magnum, med et 20 cm langt løb op af tasken, og pegede løbet mod Zanes pande, mens han lagde hånden om sin brors sværdskæfte.*Det var ham, det var den person der havde slået hans bror ihjel.* "Nævn EN god grund til forfor jeg ikke skulle trykke af lige nu!" Lindirs hænder systede af indædt vrede, mens han knugede hårdt om pistolen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Leder efter sin bror ((Zain = privat)) Empty Sv: Leder efter sin bror ((Zain = privat))

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 19:40

Zane satte omgående gang i healingsprocessen.
"En,.. god grund... er dit... liv..." sagde han hæst og smilede koldt.
Han virkede ikke bange overhovedet. Heller ikke selvom han virkede forsvarsløs.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Leder efter sin bror ((Zain = privat)) Empty Sv: Leder efter sin bror ((Zain = privat))

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 19:47

Lindir smilte." Du skal IKKE undervurdere mig Zane, for uden min bror er mit liv ikke så vigtigt som du tror." Lindir Rystede af vrede over den tåbelige mands ligegyldige blik.
Over Lindir begyndte skyer langsomt at samle sig."hvad er der med dig Zane, kommer her og ødelægger, og splitter familier og venner fra hinanden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Leder efter sin bror ((Zain = privat)) Empty Sv: Leder efter sin bror ((Zain = privat))

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 19:58

Zane havde bestemt ikke healet sig selv fuldt ud, men han var nu okay nok til at slås.
Han forsvandt i den blå luft, dukkede op igen i samme sekund, men denne gang på hug foran Lindir.
Så rejste han sig, og slog samtidig Lindirs hånd op ad.
"Måske skulle DU lade være med at undervurdere mig..." hvislede han koldt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Leder efter sin bror ((Zain = privat)) Empty Sv: Leder efter sin bror ((Zain = privat))

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 20:07

Lindir blev overrasket over den pludselige handling fra Zane. Han sprang tilbage, men slaget på hans hånd var så uvendtet at Lindir tabte pistolen.*Shit* Tænkte Han."Jeg kan se kampen du har været i ikke har taget så hårdt på dig Zane, men ligegyldigt hvad vil du ikke sejre igen."Lindir kiggede op mod skyerne over ham, Og kiggede så med et triumferende smil på Zane."Ja...det ser ud til vi begge er gode til at undervurdere." Lindir knipsede en gang, og et strålende lyn skød ned mod Zane oppe fra skyerne. *Der er slet ikke nok kraft i det angreb, men det ved hen jo ikke.*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Leder efter sin bror ((Zain = privat)) Empty Sv: Leder efter sin bror ((Zain = privat))

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 20:19

Zane undveg med nød og næppe lynet.
*Fandens.. jeg har ikke kræfter til det her lige nu...* tænkte han.
Han hadede det inderligt, men han var nødt til at stikke af.
Han ville ikke få chancen for at heale sig selv nok til at kunne kæmpe sikker.
Han sprang væk, og spurtede afsted, væk fra Lindir.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Leder efter sin bror ((Zain = privat)) Empty Sv: Leder efter sin bror ((Zain = privat))

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 20:27

Lindir løb over efter pistolen der stadig lå på jorden, men da han igen så op var Zane for langt væk.*Fandens.*Lindir kiggede mod sin brors taske.*Jeg kan i det mindste give Barishan en god rejse videre.*Lindir vendte sig omkring og begyndte igen at lede efter sin bror, dog uden håb og forventning.


//Out//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Leder efter sin bror ((Zain = privat)) Empty Sv: Leder efter sin bror ((Zain = privat))

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum