Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly - Page 2 Empty Sv: Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly

Indlæg af Gæst Søn 27 Jun 2010 - 0:17

Hun lukkede hendes øjne, "Du gør det ikke" mumlede hun og kocentrede sig om atfå ham, væk. Hun holdte hendes øjne, lukket, og pøvede at få hendes hoved den anden ve´j, så han ikke kunne se hende, i øjnene, "Lad være, du kan glemme mig! Men du skla ikke tvinge mig til at glemme noget,da jeg lige ha fundet ud af noget som betyder noget for mig" mumlede hun og fjernede hans hånd frra hendes pande. Hun åbnedeøjnene, "Du skal ikke fjerne noget da, det e mig der bestemmer over mig!" sagde hun og stirrede ham ind i øjnene, "Og en ting du en af de første der få mig til at græde" hvisked ehun let.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly - Page 2 Empty Sv: Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly

Indlæg af Gæst Søn 27 Jun 2010 - 0:25

Han var lige ved at ligge sin hånd op på hendes pande igen, men lod være og han kiggede bare ned af sig selv, "Du har ret.." mumlede han, det var ham som kunne glemme hende og ikke omvendt. Han rystede dernæst kort på hovedet og han vidste ikke sådan ellers hvad han skulle sige til det som hun sagde. "Erhm..", som var det eneste der kom ud af hans mund, og fugtede let sine læber, imens at han fortsatte med at kigge ned i jorden, "Vi ses.." tilføjede han så og stak sine hænder ned i hver sin bukselomme, han kunne ikke sige mere eller gøre andet. Han ville bare glemme hende..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 27 Jun 2010 - 0:29

"Men der er en ting jeg vil have lov til inden du glemmer mig helt" sagde hun stille og stildte sig let foran ham og trykkede let hendes læbe mod hans i et let kys, før hun trak sig væk fra ham" så må du glemme mig" hviskede hun og kiggede kort på ham, før hun trak sig lidt væk fra ham, så han kunne gå hvis det var det han ville. Og hvis ikke han ville gå så havde han også muligheden for at lade være med at gå,,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 27 Jun 2010 - 0:35

Han kunne ikke finde ud af hvad der foregik. Hvorfor kyssede hun ham? Det var lige før at han prøvede på at stoppe kysset, men det var så forsent at gøre. Han vendte sig om og så på hende, "Hvorfor.. gjorde du det?" spurgte han letter irriteret. Af hvad han kunne regne ud, ville hun inderst have fortrudt at have kysset ham, han forstod ingenting af det. Og han ville have et svar.. inden at han gik hjem, om han så skulle tvinge hende.. også ville han slette hendes hukommelse, hvis han ikke fik svar..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 27 Jun 2010 - 0:39

" Det kan jeg ikke foklae dig" mumlede hun let, og smilede forsigtigt og skævt til ham.
Hun betragtede ham kort, "Men ja det var forkert gjordt, og jeg lover dig, at jeg aldrig nogen sinde viser mig for dig aldrig!Jeg skal nk gå" sagde hun og begyndte så småt at trippe tilbage mod udgangen. Nu havde hun mest lyst til at han slettede alt, så hun kunne strate et livv uden sorg.

//Logger men svare imorgen eller kan nå at svare engang til XD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 27 Jun 2010 - 0:49

Mikey så efter hende, og han kunne mærke vreden i sin krop, "Du ber selv om det Lilly" mumlede han og forsvandt fra stedet, men dukkede så op hurtigt tæt bag ved hendes ryg. Godt nok kendte han ikke de sider af hende, hvor hun blev blød i knæene. Men når hun var sådan, bad hun selv om det! Han førte sine arme om hende bag fra hendes ryg også. "Og.. jeg sletter din hukommelse efter det her.. skat" hviskede han blidt mod hendes øre, idet at han lod sine læber ramme hendes hals, som han kyssede flere gange, når hun var sådan overfor ham, ville han gå lige frem og direkte gøre hendes liv surt... det lignede ham ikke overhovedet. Men når hun bare kyssede ham sådan uden videre.. det kunne han ikke klare.. det sårede ham virkelig.. Han tog fat i hendes trøje og trak den af hende, førte igen sine arme omkring hende og løftede hende lidt op, så hendes fødder ikke rørte ved jorden, hvorefter at han løb hen til et gemmested, som var et stykke væk fra stor centeret, hvor der ikke kom så mange mennesker, han satte hende så ned igen, og pressede hende blidt op mod væggen, førte samtidig sin ene hånd om bag hendes ryg til hendes Bh hvor han tog fat. Kyssede hende fortsat på halsen, men begyndte efterhånden at kysse op af mod hendes læber, som han kyssede ømt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 27 Jun 2010 - 0:53

"Mikey du må ikke, jeg fik føelser for dig du må ikke" hun prøvede at få ham, væk, men det gik ikke lige frem så godt, hun krøllede sig sammen så han ikke ville kunne få hendes tøj af. Hun var panik slagde, "Vil du ikke nok stoppe jeg be dig," tårene vætede ned over hendes kinder. Hun havde ikke gjordt noget ondt, ment, men så kunne hun ikke forklare det bedere. Hun ville ikke have at han skulle røre hende, på den måde. Hun var jo stadig jomfru, og det var der ingen der skulle tage fra hende. Hun rødmede alligevel svagt i kinderne, men prøvede at gemme sig så goddt så muligt men kunne jo ikke gemme sig helt. Hun kunne heller ikke forvandle sig siden hun var panik slagede-

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 27 Jun 2010 - 1:03

Mikey stoppede lige så stille, der var et eller andet som fik ham til at stoppe, hendes stemme.. Og han fjernede sine hænder fra hende, gik nogle skridt væk fra hende også. "KIG MIG IND I ØJNENE!.. JEG VIL HAVE AT DU SKAL GLEMME MIG!" udbrød han og havde lyst til at græde, selvom han ikke kunne. Nu havde han ødelagt alt.. ved det venskab og han ville ikke have at hun skulle kunne huske ham.. men uden at gøre noget ved det, gik han bare ned knæ og kiggede ned i jorden igen. "Lad mig være..lad mig være.." begyndte han stille at nynne, som om at det var en sang. Han ville ønske at det her ikke var sket.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 27 Jun 2010 - 1:07

Lilly kom i hendes sneleopard form, så hun ikke var halv nøgen mere. hun stildte sig op, på alle fire ben, de dirrede af skræk. Nu havde hun lige kommet af medd angsten, men nu kom den igen. Hun kiggede ham ind i øjnene, med hendes baby blå øjne, som så skræmte ud. De lignede et barns som lige havde set dens familie dø, eller forsvinde. Hun kunne ikke holde sig oppe mere, nu knækkede hun. Hun lå på gulvet. Og dirrede/rystede af skræk. Det var sjældet man så det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 27 Jun 2010 - 1:13

Han kiggede på hende, "du skulle ikke have kysset mig.." mumlede han og ville ikke hjælpe hende.. desuden vidste han heller ikke hvordan han skulle hjælpe hende. Lige nu var han is kold og ond overfor hende, det vidste han godt. Men intet kunne gøres ved det af hvad han kunne se fra hans synspunkt. Han kravlede hen til hende og lagde sin hånd på hendes pande, "jeg vil have at du skal glemme mig.. glemme alt hvad jeg har gjort og hvad vi har oplevet sammen.. lige fra hvor vi mødte hinanden.." sagde han, imens at han kiggede hende dybt ind i øjnene. Der gik ikke lang tid før at det var sket. Så hun havde glemt ham. Også ville hun heller ikke komme og hævne sig på ham.. Han lukkede sine øjne og fjernede sin hånd fra hendes pande da han var færdig med at gøre det ved hende. Hvorefter at han rejste sig op og begyndte at gå sin vej.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 27 Jun 2010 - 17:21

Da han havd fåt hnd til at glmm, det. Fik han ikk hende bare til at glemme det memn alt. Alt Andet, end hvem hun var og hvor hun boede. Alle de menneskr hun havde mødt var bareee forsvundt, ud af hendes hukomels. Hun glemte alt, alt var tåget. ikke en person blev husket. Nu skullle hun starte t helt nyt liv.

//Skal vi lave et nyt emne, hvor hun lære ham at kende igen?? Oo`

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 27 Jun 2010 - 17:47

//Ja det kan vi godt, men vil du så ikke oprette?//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 27 Jun 2010 - 17:52

//Jov det er jo min tur. Hmm.. Kan det være hjemme ved Lilly?? :)

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 27 Jun 2010 - 17:55

//Ja, det kan det godt. :)//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 27 Jun 2010 - 17:57

//YAY!:) du holder bare øje på rulledimsen. XD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 27 Jun 2010 - 17:59

//Yes xD//

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum